[ bokimeh2 @ 13.10.2012. 10:58 ] @
molim za pomoc u pitanju je sledece.Ford tranzit 2,5d dva puta skidam motor i nemogu da vidim sta je problem izbacuje ulje na poklopac za odisak da napomenem uradjena je generalna PUNA ne dimi ne duva ide kao zmaj ali u prvom paljenju ili ako ga ugasim posle jednog ili dva KM i ponovo upalim on izbaci vise od litru ulja MOLIM VAS AKO JE NEKO IMAO SLICAN PROBLEM NEKA NAPISE HVALA UNAPRED.
[ pajapop @ 13.10.2012. 17:38 ] @

Malo si pozurio u opisivanju problema i post ti nije potpuno jasan. Pretpostavljam da ti izbacuje ulje na odusku za uljna isparenja? Iskreno...tesko mi je da zamislim da nesto izbaci toliku kolicinu ulja pri paljenju a da kazes da ti je sve u redu.. Ako logicki razmisljamo, znaci... nesto mora da ostvari toliki pritisak u karteru, da se to dogodi, a kasnije, u voznji kad se motor zagreje to se ne desava?
Pa ja mislim da je u tome i resenje...Znaci kad je motor hladan, imas veliki luft u bar jednom cilindru, nekako upali sa smanjenom kompresijom, ali sav pritisak u komori za sagorevanje ti procuri u karter, i potisne ti ulje. Kad se motor zagreje, smanji se zazor usled toplote, strabilizuje ti se kompresija i imas manje duvanje u karter. Bice da ti tu generalku nisi dobro odradio
[ bokimeh2 @ 14.10.2012. 11:48 ] @
Pozdrav pajapop generalna je uranjena u fulu novi klipovi nove karike obrada bloka na tecu specijalu novi lazaji komplet glava radilica ispolirana nema lufta ni u jednom klipu i ja sam to pomislio pa sam skidao ponovo i rasturao ceo motor jedino ima malo lufta u caurama bregaste osovine znaci kada ga upalim i skinem onaj filter za isparenja dekli za ventile je pun ulja ako dam malo gasa odmah izbacuje napolje kao da ne stigne da vrati ulje u karter
[ pajapop @ 14.10.2012. 13:14 ] @

Pa mozda je zapusen neki kanal za odvod ulja. Cesto, moze da se desi da neki "spon" ostane posle obrade glave i bloka, jer nisu dobro produvani kanali, i eto problema. To se golim okom ne vidi. Najbolje da se opet rastavi, pa kompresorom pod jakim pritiskom ponovo produva, i to najbolje kad su blok i glava malo potopljeni u vodu, tad se moze lepo videti mlaz vazduha koji izlazi, koji treba biti jednak onom koji ulazi, a i izduvani spon, koji ce se kao dokaz naci u kadici. Nista mi pametnije ne pada na pamet u ovom trenutku :(
[ bokimeh2 @ 14.10.2012. 15:12 ] @
Hvala ti puno na odgovoru doduse nisam stavljao blok u vodu ali sam sve izduvao kompresorom pre namestanja cak sam i na dihtung glave drugi put rasirio rupice za ulje mislio sam da me one zaz ali nista samo me cudi jer on ne duva na iberlauf nem nikakvog pritiska u karteru jar kada izvadim merac ne izbacuje ulje
[ pajapop @ 14.10.2012. 15:26 ] @
Pa evo...jabih ovako...Skinuo bih karter, skunuo prednji dekl (poklopac ventila) i polako sipao ulje pored klackalica i gledao kako otice. Ako na nekom kanalu imas zacepljenje, odmah ce ti pokazati pravljenje barice uko ulazne rupe. Ako normalno otice,... ne znam dal` uljna pumpa moze toliko da "poludi"? A da li ti filter za ulje nije mnogo malog kapaciteta? El nov, odgovarajuci?
[ bokimeh2 @ 14.10.2012. 20:59 ] @
sve je uredu sto se tice pumpe filtera ali si mi dao ideju da proverim protok odozgo sutra proveravam pa vam javljam hvala puno
[ bokimeh2 @ 16.10.2012. 20:16 ] @
Nista nisam mogao da uradim vadim motor ponovo
[ bokimeh2 @ 24.10.2012. 17:05 ] @
ponovo isto sve ne znam sta da radim vise POMAGAJTE LJUDI
[ pajapop @ 24.10.2012. 18:02 ] @

AA uuu... a sta bi sa proverom prohodnosti onih kanala?? ?
[ Stefan781 @ 28.01.2020. 21:51 ] @
Zdravo tema jeste jako stara Ali da ne otvaram novu, moj transit pusi kad se skine cep I pusi I izbacuje ulje kada se izvadi merac za ulje. Pali dobro I ide.
Otvoricu motor zamenicu karike I obradicu ventile I siceve I nove gumice naravno. Nadam se da ce problem biti resen.

E sad zanima me da li Neko zna koliki zazori treba da budu na ventilima?
[ bordzija @ 28.01.2020. 23:16 ] @
Ne pamtim u zadnih 15 godina da je neko radio generalku, skineš motor baciš staviš drugi sa garancijom normalno. Možda je separator uljnih para? Ako je motor bio krš onda ga je bogato začepio. Inaće motor sa lošom kompresijom tu hoće da izbacuje ulje kao blesav. Izmeri ti brajko kompresiju na svim cilindrima. Jbg tursko kineski delovi, pukne klip, izgori, naprsne glava motora, pukne karika iako je nova turska, ako se stavi jeftin silikon negde, hoće da uleti u sistem i nešto zapuši.

Ako duva na čepu i još izbacuje, to je pred smrt motor, vozi i kontroliši ulje. Sipaj neko mineralno manje troši ali ne baš neko đubr jeftino.

Al prvo proveri separator uljnih para, kladim se da si zbog toga i otvarao motor.

https://www.cargurus.com/Cars/Discussion-c24140_ds683099