[ ahmo88 @ 13.12.2012. 19:22 ] @
Imam problem na Golfu 2 1.6 benzin, kada dam nagli gas kad je hladan zagusi se pa prokine. a kad se ugreje sve dobro radi.

sauh je namjesten i leptir i gas, sve dobro odradjuje, cinimi se da je smjesa u pitanju pa zna li ko kako se ona steluje ispravno, karburator je pierburg 2e2
[ Lavlja_Jazbina @ 13.12.2012. 20:07 ] @
Najverovatnije ti je crko ovaj vakum.Posto je hladan dobija vise goriva,kada das gas taj vakum mora
da otvori leptir,jer ako ne otvori prebogata smesa ugusi auto.
To mozes proveriti ,kada skines filter vazduha i davanjem gasa pogledaj da li otvara leptir .

[ ahmo88 @ 13.12.2012. 20:13 ] @
Vakum sam neki dan zamjenio i sad cim upalim auto otvori se leptir. ali oped se zagusi pri gasu..
[ Lavlja_Jazbina @ 13.12.2012. 20:24 ] @
Onda zameni gumicu*pecurku* pozicija 14.Zalomi se zglobic pa ajspric dizna brljavi.

[ ahmo88 @ 13.12.2012. 20:31 ] @
ok pogledacu to.. a de mi reci kako se smjesa stežluje jer je to pravio ko je stigo, nemam ovde majstora sto se zazumje u 2e2, i taj dio pozicija 19 grijac zasto sluzi i njega sam neki dan nabavio i postavio.
[ Lavlja_Jazbina @ 13.12.2012. 20:34 ] @
Sluzi da greje gorivo.Smesa (vazduh)se steluje sa pozicijom 17.

[ ahmo88 @ 13.12.2012. 20:38 ] @
Znam ja gdje se to steluje i sve cak sam njenjo diznu zraka dole novu naso.., ali kako podesiti sad dobru smjesu kolko odvrnuti saraf ili zavrnuti, to me ponajvise zanima
[ Lavlja_Jazbina @ 13.12.2012. 20:47 ] @
Mozes samo da umiris rad motora,i to je to.Ima jos dosta zezancije oko elektro ventila,te pecurke koja ima sraf za
kljuc 13,ALI.Sve je to za majstora koji jos uvek to radi.Gumicu zamenis na toj igli. Nisi morao kupovati ceo deo.
[ ahmo88 @ 13.12.2012. 21:04 ] @
donekle se razumjem u karb. trebaju mi samo savjeti, taj elektroventil mi nesluzi nizasta jer sam direktno vakumske cjevi prespojio na vakum pumpu jer me nesto zajebaje kada postavim po shemi cjevi nece da smiri gas radi grejac sto zatvara vakum ali ventil nesto nece da zatvori sta nejg ukljucuje,, jer inace auto kad mi ovako spojeno da odma uvlaci pumpu po paljnju kola,, kad dam kontakt cvakne ventil, i kad dam gas pa pustim gok se smiruje ponovo cvakne, sta odredjuje njegov rad...izvini ako sam te zamucio ali veoma me interesuje i nesikiram se da cu nesto pokvarit sve sto se pokvari da se napraviti. pa ako ti nije sta da mi to malo pojasnis
[ Lavlja_Jazbina @ 13.12.2012. 21:25 ] @
Davno sam se zezao sa tim karburatorom.Otkacio si neka creva.Hmmm.Sve je ?.
Oba ventila moraju imati struju,i 17 i 36.Podloska karburatora isto mora biti ispravna.



[ ahmo88 @ 13.12.2012. 21:33 ] @
spojio sam da se vakum pumpa uvuce odma po paljenju auta. na grijacu imam stalnu struju, a na ventilu sad ti kazem cvakce,, otkle dolazi struja na njeg jel s neke ampule relaja ili. da gledam sta je upitanju ako treba ponovo razvest zice nemoras slike se zahmetit oko karburatora znam ga napamet. kako izgleda svaki djelic, cak sam ga ko iti isjeko bonsjekom i gledo sta ima unjemu kako one dizne kud goriivo itd,
[ Lavlja_Jazbina @ 13.12.2012. 21:37 ] @
Kako mislis da vakum odmah radi.Koji vakum?
Imas u dozni sa osiguracima njegov osigurac(el.ventila).Mozes i proveriti glinericom,kada prekida dok motor radi.
[ ahmo88 @ 13.12.2012. 21:51 ] @
ako se sjecas pri dnu karburatora sa strane 2 grla onog sto ga vakum otvara imaju 2 prikljucka za vakum jedan ide na poklopac onu plastiku na karburator sto se stavlja na karb, a u drugi prikljucak sam ubo crijevo i stavio na njeg raskrsnicu te sa te raskrsnice spojio na ona dva prikljucka creva na onoj pumpi pečurki. i tako kad upalim kola odma se ona uvuce nema ni regulacije ni nista, sto ti kazes 13 kljuc nereaguje ovde jer s obije strane vuce vakum.

kad se pali ono 2 grlo usput da te pitam jedmo sam ga rucno aktivito pravo dobro uzima, ko gti
[ Lavlja_Jazbina @ 13.12.2012. 22:00 ] @
Mnogo si izmesao i to nece ici.Drugo grlo se aktivira kada das gas i oslovodis zglob na vakumu drugog grla.

[ ahmo88 @ 13.12.2012. 22:04 ] @
nisam to diro to je spojeno dje treba, nako pitam samo sam vamo prespajo da mi se uvuce pumpa, imam osjecaj da ventil ima kao mjerac obrtaja bas kad se auto umiri na normalan stangas on cvekne imal on mimo osiguraca kakav senzor, ampulu ili nest
[ Lavlja_Jazbina @ 14.12.2012. 07:03 ] @
Ne znam kako da se pomognem vise od ovoga.Ako ti je gas zaglavio sa tim p
klipom iz tog velikog ler regulator vakuma,propala je gumica kada osrafis taj sraf za 13 kljuc.Gumica je od vitona,zelene boje.
Neki su savili lim gde udara taj klip i anulirali zaglavljivanje i turazu auta.Moram za KG.Neko ce ti vise reci,od mene toliko.


[ ahmo88 @ 14.12.2012. 13:12 ] @
Hvalka ti na ovome dalje cu se sam snaci. :) LP
[ edi maj @ 14.12.2012. 17:37 ] @
Evo raspored vakuum crijeva.

[ vidan kv @ 14.12.2012. 21:20 ] @
Ahmo88:još uvek se bavim tim karburatorima.....kao prvo kompletna priča pada u uvodu ukoliko je karburator prljav.Na tom karbu je tzv "prelazni režim" malo specifičan pogotovo u ovako ledenim danima.Nema pomoći bez ultrazvuka...Problem donekle možeš rešiti zamenom "ajnšpric membrane" i korekcijom količine goriva koju ona ubrizgava...."pečurka" ispod nje je nepovratni ventil i veoma retko propadne....membranu ja imam iz orginala,nije ni skupa(3€) ali je problem dostava....pozz!
[ edi maj @ 14.12.2012. 22:36 ] @
To što si zamjenio vakuumski otvarač sauga, ne znači da je ispravno podešen. Treba provjeriti da li leptir sauga ima zazor 4-5 mm kada se auto tek upali na hladno.
Što se tiče štelovanja smjese o kome ste raspravljali ono ima uticaj samo na štangasu, nema ništa sa smjesom kada se pritisne pedala gasa. Ta smjesa zavisi od stanja raznih dizni i čistoće karburatora.
[ ahmo88 @ 16.12.2012. 20:06 ] @
Memebrana nije problem ona je nova stavljena i jos uvjek se moze kupiti u autodjelovima, a pecurka i nju negdje imam s drugog karburatora,


a sto se tice ovog leprira da bude otvoren 4-5mm to mi isto dodje i ako je potpuno zatvoren jer cim auto starta vakum ga otvori do te mjere i on tako stoji. stelo sam i da je otvoren kad je hladan ovo 4 mm ali nista se nije promjenilo.
[ edi maj @ 17.12.2012. 17:31 ] @
Probaj povećati na 5 mm. Jesi li provjerio električni predgrijač usisne grane, dolazi li 12 volti, i jeli otpor grijača 0,25-0,5 oma. Je li ti u redu električni grijač sauga, dolazi li 12 V, da li ima oko 12 oma, da ti je ispravan protok tople vode kroz karburator?
[ ahmo88 @ 17.12.2012. 18:51 ] @
ispravni svi grijaci i svi naponi su tu, voda takodje, mislim samo da mi leptir prebrzo otvara de je zbog tog jer sam drzo prstom na 3mm i ljepo reze kad je hladan, a kad je vruc normalno sve i kad je otvoren leptir odma uzima gas
[ ahmo88 @ 15.01.2013. 01:42 ] @
prblem rijesen, detaljno ciscenje dizna kao i cjelokupnog karburatora i sad lijepo radi, hvala za pomoc
[ Mijopg1 @ 25.03.2016. 16:29 ] @
MOZE POMOC karburator golf 2 1.6 88 god trokira na ler i gasi se stalno promijenjena membrana jer je stara pukla i produvane dizne guma na grani ispravna