[ zoran_m @ 08.03.2013. 00:59 ] @
Ideja za ovu temu pala mi je ovih dana, posle detaljnog iščitavanja raznoraznih stručnih foruma (najviše ovog, naravno) i pregleda onlajn ponuda klima uređaja kod nas. Počeo sam kao totalni laik, koji jedva da je znao o klimama više od proste činjenice da mogu da ohlade, a po potrebi i ugreju neki prostor i nekako dogurao do samoproklamovanog znalca amatera, koji makar misli da zna kakvu klimu želi da kupi i koji može da se nada da će za svoj novac dobiti maksimalno što ovdašnje tržište može da pruži. Dakle, za moj životni prostor je dovoljna dvanaestica, sa grejačem spoljne jedinice i mogućnosti odvlaživanja prostora, koja će leti hladiti bez naprezanja, a zimi moći makar malo da pripomogne TA peći. Pošto sam apsolvirao šta želim i naravno, šta mogu da priuštim, mislio sam da mi je ostao lak posao- da pogledam ponude domaćih dobavljača i izaberem najpovoljniju, sa najdužom garancijom, najboljim preporukama korisnika i sa najboljom energetskom efikasnošću.