[ mserifov @ 14.04.2013. 20:25 ] @
| Pozdrav. Želio bi u buducnosti nadam se skorijoj da gradim garažu na svom placu. Garaža bi bila odvojena od kuce i bila bi kao poseban objekat. Posto cu se uskoro ženiti i buduca bi zena imala auto tako da bi imali potrebu za parkingom dva autu.
Ja trenutno vozim malog terneca ona bi nesto vece ali ne bitno interesuje me da li postoji neka standradna sirina garaže za dva auta.
Ja volim da sređujem sam svoje auto pa bi volio da moja garaža ima bank za alat i mozda lift ili ti dizalicu za auto. I da li moze kanal uspjesno da zamjeni dizalicu za auto. Gradio bi sve Ytong-om ili ti novim siporeksom.
znači svaki savjet od dimenzija pa preko ulaznih vrata i sve do kanala ili dizalice bi mi dobro dosao. |
[ Java Beograd @ 15.04.2013. 08:51 ] @
- Pre svega : čestitamo !!!
-Ja imam garažu i kanal u njoj. Dizalica : kanal = 5 : 1 Eto koliko kanal može da zameni dizalicu.
- Što se dimenzija tiče, to moraš sam da sračunaš, tim pre što si hteo i nešto alata da držiš i sigurno će biti još koječega. Meni je garaža širine 3,4 i dužine 5,5. U dnu imam jednu oveću regalnu policu koja zauzima oko pola metra. Da nema toga, 5m bi bilo dovoljno. Dakle: 5 x 3,5 je neki donji optimum za jedan auto. Može i manje, naravno, ali onda se već značajno gubi na komoditetu korišćenja garaže.
- Za dva automobila dakle, oko 5 m dubine i oko 7 m širine, pod uslovom da ženu naučiš kako se parkira. :)
- Dubinu uvećaj za diodatni željeni prostor: police i / ili neki drugi garažni nameštaj / oprema
- Što se tiče dizallice, to je već van mojih iskustava
[ boyan3001 @ 15.04.2013. 09:44 ] @
Mislim da bi ti najveca greska bila da stedis na prostoru i napravis je tesnu ili nedovoljno komfornu i da se ceo zivot provlacis i izvlacis iz poluotvorenih vrata.
Ja bih to ovako racunao, svaki auto od zida ima dovoljno prostora da otvori sirom vrata, plus da ti ostane onda jos malo da mozes da prodjes izmedju vrata i zida, a prostor izmedju automobila da bude iste tolike sirine. Tako da ako oba auta stoje u grazi mozes na jednom da otvoris i levu i desnu stranu i da se motas oko kola, a da ti vrata ne smetaju. Posto hoces sam da radis oko auta, mislim da ti je ovaj komfor vrlo bitan za zivce i da bi sebi ucinio medvedju uslugu da ga skratis.
[ Odin D. @ 15.04.2013. 11:35 ] @
... i nikako nemoj da praviš kanal u ženinom djelu garaže.
[ Java Beograd @ 15.04.2013. 11:57 ] @
Malo sam gledao ponudu montažnih garaža i vidim da se uglavnom nude u širini 3 m što je po meni premalo, jer znam kako je sa garažom od 3.5 m.
[ bogdan.kecman @ 15.04.2013. 12:34 ] @
kako izracunaste da je 5m dovoljno, moja zena vozi lagunu i to je auto dug 4.7m, ja ne vidim kako je 0.3m dovoljno prostora napred/nazad za bilo kakvu komociju... jedino ako ne mislis ceo zivot da vozis ove krateze tipa jugo, golf 2 i ekipa .. racunaj da ti je normalan sedan blizu 5m duzine, za komociju da stavis nesto ispred auta, da ne moras da se zabodes u to ispred a da mozes da zatvoris vrata iza auta dodas min jos metar, tako da je nekih 6.5m minimalna dubina po meni (da mozes da turis 60cm duboku policu i radnu plocu i da imas gde da stanes).. sto se sirine tice, laguna je oko 2m (1.8 ako se dobro secam) treba ti minimum metar jos da bi mogao normalno da otvoris vrata a to je sa varijantom da desnom stranom ides uz ivicu garaze i da suvozac izlazi pre nego udjes u istu .. ja sebi da pravim garazu bez 4m sirine ne bi ni u ludilu. sad, ako radis 2 garaze spojeno bez pregrade izmedju onda ti je mozda 7m dovoljna sirina za 2 garaze, ali ako imas tih metar placa, uradi sirinu 8m i ne misli .. imaces decu, trebace ti veci auto, to ako sad vozis golfa pa ti ovo deluje veliko videces sutra kad dodje karavan neki .. pa krenes da tuces glavom u zid sto ne ostavi jos 10cm
[ Java Beograd @ 15.04.2013. 13:24 ] @
Što veća - to bolje, bez sumnje. Samo je pitanje raspoloživih finansija
[ mserifov @ 15.04.2013. 17:59 ] @
Bas vam hvala na odgovoru gledam jutros kamion pregleda a ni jedan odgovor.
Ja sam posto vlasnik jedne lijepe kuce i 2300 kvadrata zemlje prosle godine u maju. A posto mi je 25 godina i ako Bog da bude sve po planu bit će para a i naravno vremena da svasta nesto korisno uradim sa te kuce i tog komada zemlje.
Ove godine je pocelo sađenje voca ravnjanje bagerom cupanje bagera i slicno.
Sutra cu vam slikati taj komad zemlje gdje bi mi nekako idealno pasala garaža. Ja imam burazera koji ima veliku radionicu sa dva boxa dizalicom svim čudima od alata. Inače lik živi od toga automehaničar je. I da mi da koristim radionicu kad ja hocu.
Ali nekako mi se ideja da imam svoju radionicu uvjek sviđala. A i razmisljo sam da ispred garaže imam prostor gdje bi nesto mogao da ofarbam operem auto. Pjeskarim nesto sitno jer imam i tu alatku.
Dizalice ovdje kod mene idu maximalno do 600 eura i to one sa uljem i klipovima kao sistemom dizanja auta. A neki dan sam imo u ponudi polovnu dizalicu uvoz iz Holandije u tip top staju za nekih 500 eura.
Međutim kako sam sa bratom računao i po dimenzijama jedna garaža bi za dizalicu trebala da bude minimum visoka oko 3,8 metara. I radi toga mi se vec sviđa vise kanal nego dizalica. Ali ko sto gore jedan kolega reče dizalica je dizalica.
Trenutno vozim suzuki Jimny to je strasno mali terenac. Ali mislim da cu ga u skorijoj buducnosti zamjeniti sa nisan Terano II on je bogami po golem. A djevojka bi nekog citroena C5 i posto radi ko inzinjer masinstva vjerovatno bi i mogla sebi da priusti i to mozda novog ako ne novog par godina starog ocuvanog.
E sad ja bi gradio sa Ytong-om. Brzo je relativno jeftino i brza je to gradnja pulcevi mreze beton to bi sve uzeo gotovo ne bi se mucio sa tim mixer pulceve i oplate izadajmio i cao.
Uzeo jednog dobrog građevinara i gotovo bi to bilo brzo do sada imam lijeog iskustva sa građenjem i tom čudima.
E sad kad sumiram sve nesto kontam bolje je napraviti jednu dobru garažu veliku i prostranu za jedno auto nego jednu ali ne funkcionalnu za dva auta.
Sto se tiče vrata garažnih to bi sa bratom napravio od cjevnih profila sa limom kao oblogama i iznutra lima stripor vidio sam to jednoj garaži odlično izgleda relativno je toplo i funkcionalo.
[ Java Beograd @ 15.04.2013. 19:43 ] @
Citat: mserifov: Sto se tiče vrata garažnih to bi sa bratom napravio od cjevnih profila sa limom kao oblogama i iznutra lima stripor vidio sam to jednoj garaži odlično izgleda relativno je toplo i funkcionalo. Kad ovo napraviš - obavezno da podeliš sa nama kako si uradio.
[ bakara @ 15.04.2013. 19:53 ] @
Citat: Java Beograd: Kad ovo napraviš - obavezno da podeliš sa nama kako si uradio.
Imam ja bas tako napravljeno, i jos stavljena dupla stakla, diht guma i sve to plastificirano, cela vrata su kostala oko 800 eura...i opet toplotna izolacija je 0!
Postavio sam ovde negde i temu kada sam radio...
Metal suvise dobro odvodi toplotu, a ta prostorija se greje tako da cu sve to ponovo marati raditi.
[ mserifov @ 15.04.2013. 21:30 ] @
Ma ja vjerujem da vrata od metala su 0 toplotno izolovana. Ali rolo garažna vrata su bezobrzano skupa. Ali ima tu jos rjesenja probat ce mo nesto i drugo.
[ bakara @ 15.04.2013. 21:45 ] @
Rolo garazna vrata su bila u metrou oko 300-400 eura i to sve sa motorom za podizanje, jedino sto ti ne bi odgovarala dimenzija takvih vrata.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|