[ MatezYU @ 22.05.2013. 14:07 ] @
Pozdrav.

Kupio sam ovaj bajs pre 10-tak dana.
Odmah ubrzo su poceli prvi problemi.
Vec posle trece voznje slomila mi se plasticna pedala, ali ajde, nisam reklamirao nego sam kupio metalne pedale.

Odmah posle toga poceo je blago da se krivi zadnji tocak i da cese levu paknu.
Kazu mi na capriolo forumu da ovaj bajs nije predvidjen za vise od 100kg dok mi je prodavac govorio da moze da izdrzi.
Da li je moguce da ne moze da izdrzi 103 kile koliko imam ja?
Ja vozim polako bez divljanja uglavnom na uredjenim stazama po gradu i pazim na bankine.

Inace bajs ima krypton obruce sa duplim zidom moze se videti iz specifikacije.
[ Horvat I @ 22.05.2013. 17:25 ] @
Jesi ga odneo reklamirati u servis?
Ja s većom težinom vozim takbe točkove
[ bachi @ 22.05.2013. 17:38 ] @
Mnogo je kume 103kg za taj bajs. Kad kažeš da ti se točak iskrivio, misliš na felnu, ili ceo stoji nakrivo? Možda nije dobro zašrafljen točak.

Jesi li uopšte nakon kupovine nosio bajs na nulti servis, ako nije urađen u radnji?
[ MatezYU @ 22.05.2013. 17:56 ] @
Uradjen je nulti servis na bajs-u.
Zadnja felna se malo deformisala, pravila blagu osmicu.
Nije strasno ali pocela je malo da cese levu paknu od kocnice.
Nosio sam u ovlasceni servis da reklamiram radi preventive.
Tamo su centrirali tocak, medjutim ostetili su farbu na viljusci.
Pretpostavljam da nisu skidali tocak kada su centrirali nego su nakacili neki aparat za centriranje pa ostali tragovi.
Opet nije idealno centriran tocak pravi opet malu osmicu mada ne cese vise paknu.
[ barcode @ 22.05.2013. 18:31 ] @
Citat:
bachi:
Mnogo je kume 103kg za taj bajs.


Naravno da nije mnogo 103kg za taj bajs. Bas za taj bajs mi je prodavac rekao da je za osobe do 130kg. A s obzirom da je to MTB, u ma koliko entry level klasi bio, znaci da ima da izdrzi da sa njim sidjem niz neko solidno brdo po zemljanoj stazici ili travi, a tu mu i neko sa 60kg pravi 2x vece opterecenje nego neko sa 103kg vozeci penzionerski po gradu. Ja imam 105 i sit sam se navozao tih jeftinih rentiranih passion-a i cobra-i, i to mislim da sam dosta cesto uzimao bas isti, i nikad se nista nije iskrivilo, niti su me ovi sto izdaju bicikle gledali ono tipa "vidi ga opet ovaj sto nam je pokrivio tockove". Istina, vozio sam ih po normalnim biciklistickim stazama, nisam skakao niz stepenice. Pusti ti tu diskriminaciju, kao 90 kila moze da izdrzi, a 103 ne moze, nema to veze, zavisi sta radis sa njim, moj burazer klinac od 50 kila izlomio 3 rama na fensi bajsovima skacuci sa planincuga i vozeci po nekim nedodjijama.
[ milivoje t @ 22.05.2013. 18:33 ] @
to ti je neki skart od bickila ako se posle par dana iskrivila flena. ja sam tvoje tezine, imam neki prastari shimano bicikl. ne vozim cesto, al kad vozim ne stedim ga.

ne vozim velike distance, ali idem po zemlji, blatu, ivicnjacima, po travi, kaldrmi. s vremena na vreme unistim zadnju flenu koja izgleda kao tvoja, navodno ojacana.
nova me kosta oko 2000din u bilo kom servisu.

ne bi trebao da se deformise, sem ako nisi jako udario u neku prepreku, pri brzini, a sa slabo naduvanim gumama.
[ bachi @ 22.05.2013. 20:47 ] @
A ja imam 120kg i vozim Capriolo Monitor koji je "pozadi" (bio) isti, iste felne, ista glava... Felne su mi izdržale, ali zadnjoj glavi nije bilo lako te je vrlo brzo pukla, pa sam posle stavio Shimano kasetnu i kasetni zupčanik.

Takođe, pre neki dan mi se prednja felna rascvetala kada su mi u servisu promenili gumu i NAPUMPALI, a isto je reč o ALU felni sa duplim zidom, isto KryptonX... Šta može da se očekuje sa felgom od 700 dinara? Da će da fura 100+ kila? Oće, ali pitanje koliko.

To ako neko vozi penzionerski je ok, ali ako se često spuštaš sa trotoara koji nije nivelisan, sa tom težinom sa takvim točkom je pitanje vremena kada će da bude bum.

I nije diskriminacija. Ako si debela stoka kao ja, moraš uzeti nešto što može da izdrži tu težinu.
[ bakara @ 22.05.2013. 22:21 ] @
Citat:
MatezYU: Uradjen je nulti servis na bajs-u.
Zadnja felna se malo deformisala, pravila blagu osmicu.
Nije strasno ali pocela je malo da cese levu paknu od kocnice.
Nosio sam u ovlasceni servis da reklamiram radi preventive.
Tamo su centrirali tocak, medjutim ostetili su farbu na viljusci.
Pretpostavljam da nisu skidali tocak kada su centrirali nego su nakacili neki aparat za centriranje pa ostali tragovi.
Opet nije idealno centriran tocak pravi opet malu osmicu mada ne cese vise paknu.

Nezan je to bajs, ali sta ti je problem da reklamiras ponovo, sve sto treba da urade je da centriraju tocak.
Ili ako znas, centriraj sam...

I ako neko tamo bas pita, vozi dete, ne ti
[ MatezYU @ 23.05.2013. 06:52 ] @
Citat:
bakara: sto treba da urade je da centriraju tocak.


Pa ne znaju ni to da urade kako treba!

Ostetili su mi zadnju viljusku (ogulili farbu), verovatno kada su montirali uredjaj za centriranje.
Umesto da skinu ceo tocak i urade posao kako treba oni su onako ofrlje centrirali i opet nije dobro.

Oticicu opet do njih da im pokazem kako su ogulili farbu.
Mada ne znam sta mogu da urade povodom toga kada su vec sj..ali farbu.
[ pri3rak @ 23.05.2013. 20:01 ] @
Citat:
MatezYU: Uradjen je nulti servis na bajs-u.
Zadnja felna se malo deformisala, pravila blagu osmicu.
Nije strasno ali pocela je malo da cese levu paknu od kocnice.
Nosio sam u ovlasceni servis da reklamiram radi preventive.
Tamo su centrirali tocak, medjutim ostetili su farbu na viljusci.
Pretpostavljam da nisu skidali tocak kada su centrirali nego su nakacili neki aparat za centriranje pa ostali tragovi.
Opet nije idealno centriran tocak pravi opet malu osmicu mada ne cese vise paknu.

Prakticno svaki Capriolo bicikl koji pripada istoj ili bliskoj klasi kojoj pripada tvoj bicikl je po izlasku iz radnje zreo ne za nutli servis vec za generalku, i to ozbiljnu. Do sada nikada nisam viseo i jedan bicikl iz pomenute klase da ima korektno balansirane i centrirane tockove, a tek od skora sam primetio da su nakon mnogo godina uspesno savladali drevnu i tajnu vestinu pravilnog zapocinjanja pletenja tocka. Godinama pre toga su im tockovi imali ukrstene zice oko ventila, sto je posledica neznanja i aljkavosti. Pored ovoga nije ni malo redak slusaj da im nable dodju sa sasusenom mascu, da patrona pogona ne bude stegnuta, da bude suvo usrafljena, da pedale budu labavo stegnute, gotovo ni jedan nema dobro ukrojene buzire ... i da ne tupim ti bicikli em sto su sastavljeni od komponenti izrazito ekonomske klase, em sto su plod izuzetno aljkavog rada. Sta tu ciniti, iskren da budem ne znam... Retko koji serviser ce takvom biciklu posvetiti duznu paznju jer bi ispravljanje krivih drina na njemu imalo stvarno neisplativu cenu, te su vlasnici sem za slucaj da znaju da sami rade osudjeni na krs tokom celog veka bicikla.

Zadnju viljusku ti nisu igrebali nikakvim aparatom za centriranje, vec je posledica opet pomenute aljkavosti, tj. odsustva paznje pri radu.

Sto se tvojih tockova tice, oni svakako mogu izdrzati tvoju tezinu uspesno. Bez obzira sto je felna jeftina, paradox je da je izdrzljivija od daleko skupljih, tj ~5x skuplji mavic ne samo sto bi se krivio, nego bi se uspesno raspao uzducnim cvetanjem izmedju rupa za niple. Skuplje u biciklizmu znaci pre svega lakse i kruce, a tek onda eventualno izdrzljivije i trajnije. Tvoj problem sa njima se ogleda u kvalitetu zica i kvalitetu rada. Ako hoces da problem trajnije resis pazari kasetnu nablu sa kasetom, i 36 firmiranih zica odgovarajuce duzine, te nadji iole normalnog servisera da ti napravi tocak od tih komponenti i stare felne.

Citat:
bachi: A ja imam 120kg i vozim Capriolo Monitor koji je "pozadi" (bio) isti, iste felne, ista glava... Felne su mi izdržale, ali zadnjoj glavi nije bilo lako te je vrlo brzo pukla, pa sam posle stavio Shimano kasetnu i kasetni zupčanik.

Wise Choice, doduse i jedini pametan izbor. Ono sto si konkretno uradio nije prelazak na firmiranu nablu, vec resenje dva problema koja su ti stvarala muku. Prvi je izmestanje desnog lezaja nable sa sredine skroz u stranu, a drugi je to sto si sa osovine napravljene od neokaljene gvozdjurije presao na osovinu od kvalitetnog celika. Ta dva ne mogu da omanu. Ono sto ce te mozda na dalje muciti je raspadanje freehub-a. Tj. ako imas bar gram srece mozda i nece ...
[ MatezYU @ 23.05.2013. 20:25 ] @
Citat:
pri3rak: Prakticno svaki Capriolo bicikl koji pripada istoj ili bliskoj klasi kojoj pripada tvoj bicikl je po izlasku iz radnje zreo ne za nutli servis vec za generalku, i to ozbiljnu.


E tu si skroz u pravu.

Sećam se mog prvog PARTIZAN-ovog bajka pre 20 godina.
Nikada mu ništa nije falilo a vozili smo se dvojica na njemu, nosili se na volanu, pravili razna čuda a nikada se nije iskrivila felna.
Uz to nije ni bio MTB neko trkački.

A da ne kažem o današnjim fušer majstorima.

Sećam se da sam jednom kao klinac išao bajsom u grad i da sam ga vezao za neku ogradu.
Neki pijani manijaci su ga srušili i skalali po njemu.
Iskrivili su skroz točkove i bajs nije mogao ni da se gura toliko su mu bile deformisani obruči.
Odneo sam ga kod mog pokojnog dede koji je voleo svoj zanat.
Uspeo je da ispravi te deformisane obruče, uvuče nove žice i da ga sredi tip top.
Taj točak je bio bolje iscentriran nego ovi danas koji su na novim biciklovima.

[ MatezYU @ 23.05.2013. 20:43 ] @