[ kovacrudolf @ 29.06.2013. 17:26 ] @
Pozdrav svima imam APN 4-S, dakle moje muke i problemi su poceli od momenta kada sam izgubio varnicu na svecici.
Bilo je u pitanju platinsko dugme i kondenzator, koji su zamenjeni s novima (beli magnet iskra), i nemogu nikako da namestim palenje, zazor na platinama je odprilike 0,5-0,8mm, na svecici oko 0,5mm. e kada postavim plocu na krajnje levu stranu, motor upali iz prve, mada osetim da nema dovoljno snage u 4-toj brzini ima dobar ler, a kada je ploca palenja skoroz u desno nedobijam nista bolje rezultate osim sto iz auspuha vise neide plavicast dim (kao da je puno ulja u mesavini). Klip je obican 38,5mm karburator standardni 12mm difuzor, bocna dizna mislim da je 64, mada se nevidi bas najbolje.
Neznam dali je to dobro nastelovano? i dali mi neko moze reci na koliko mm pre GMT treba nastelovati pred palenje, i kako bi to moglo najlakse odraditi imam subler (pomicno merilo).
[ Horvat I @ 30.06.2013. 11:47 ] @
Szerbusz Rudi
1.podesi max otvor platine 0,5mm
2.pomeranjem ploče s kalemima podesi palenje na 5 mm pre gmt. meri kroz otvor za sveću
3.otvor sveće 04-07mm
[ kovacrudolf @ 30.06.2013. 19:37 ] @
Szia Hvala na odgovoru pokusacu sutra pre podne, nadam se da nece padati kisa, pa javim postignuto.
Pozz
[ kovacrudolf @ 17.11.2013. 16:27 ] @
Pozdrav, nije padala kisa ovih dana al nisam imao vremena ni neta, (odradjena generalka) , problem je bio u simeringu radilice s strane kvacila, tu je (vukao) ulje zato je svecica bila zamastjena, drugi nedostatak je stift koji se nalazi na radilici i fiksira magnet, nijega bilo, nastelovao sam palenje po propisu motor radi par trenutaka savrseno i naravno pomeri magnet i razsteluje palenje, problem je resen uz pomoc burgije 3 mm izbusena nova rupa za stift i uglavljena, tako da sada nema pomeranja magneta (palenja). jedino ne znam koju bocnu diznu da satavim, klip je 40 mm elko s karikama koning 1,5 mm debljine (stari petrikov) razbusen cilindar na 0.04 (cetir stote), trntno je u njemu 60ka dizna, mada su kanali usisni prosireni za oko 3mm prema gore i izduvni oko 3mm ka dole. karburator je ostao standardni 12-ka. Sta predlazete koju diznu i dali bi pomoglo razbusivanje karburatora na 14 mm (dituzor)?? Hvala pozdrav svima.
[ Horvat I @ 18.11.2013. 13:47 ] @
Taj štift služi S A M O dovogyenye u fazu zamajca i klipa!
Zato je konus da on drži. Ako beži magnet, izvadi štift iz osovine pomoću kurble (bez svećice) pomoću peska ostruži da se konusi međusubno prilagode.
Karburatore nikad nisam razvaljivao,već nabavljao odgovarajuće kvalitetne.
Petrika ne bi komentarisao.
[ kovacrudolf @ 21.11.2013. 08:36 ] @
Hvala na savetu, odradjeno s peskom i uljem (pomesano ulje i pesak) zategnuto sivonjski, presao sam oko 100-tinjak km, bez problema!
[ dado banjaluka @ 26.04.2015. 19:46 ] @
Zna li iko kako bi odredio gdje se treba nalaziti kajlica na radilici, kupim neku frezu motor Tomos UMO 8 i zimus skinem magnet da zalemim kabal za gasenje kada vidim da je magnet totalno razvalio mjesto na radilici gdje bude kajlica tako da sada nemogu potrefiti ugao palenja...zavario sam to mjesto ali ne znam kako odrediti gdje izbusiti rupu za novu kajlu. Ima li ko kakvu ideju ?