|
[ Nebojsa Milanovic @ 13.07.2013. 23:39 ] @
| Danas sam imao priliku da dobro pregledam i vozim najnoviju Mazdu 6 i to u jednom od viših paketa opreme, Attraction. Nemam podatak koliko je ovih auta prodato u Srbiji, ali s obzirom da se ovaj model u svetu pojavio tek pre par meseci, ovaj je sigurno jedan od prvih komada na ovim prostorima.
Poznato je da nisam preveliki ljubitelj japanskih automobila, ne iz nekog predubeđenja nego iz sasvim racionalnih razloga kao što su slabi motori, problematičan dizajn i za moj pojam onoga što nude, prevelike cene.
Međutim, mogu reći da me je ovaj auto u celosti prijatno iznenadio. Osim spoljnog izgleda koji je odličan i nije ni nalik onom ružnom japanskom, još više mi se svidela unutrašnjost čiji je su oblici i kvalitet materijala na iznenađujućem nivou u odnosu na klasu (za razliku od na primer Honde), a vizuelno slični BMW-u.
Pozicija za volanom je odlična, sedišta su ergonomska i udobna i presvučena kvalitetnom tkaninom. Pozadi se, uprkos spuštenom krovu (koji veoma doprinosi efektivnom, gotovo sportskom izgledu), sedi sasvim dobro, sa dovoljno mesta iznad glave za razliku od Hyundai Elantre recimo (kod koje je vožnja osoba viših od 180cm na zadnjem sedištu praktično nemoguća).
Oprema je izuzetno bogata (LED, BIXENON, touch-screen od 5,8 inča, Bluetooth, gomila parking senzora, nekoliko kamera, itd.), a pomenuo bih i zanimljiv dodatak da jedna od nekoliko ugrađenih kamera prati traku u kojoj vozite i u kabini aktivira zvučni upozoravajući signal ako se približite ivici trake.
Gume su velike i visoke, dimenzija 225/55x17 (Toyo), što mi se sviđa jer doprinosi udobnosti vožnje mada i nešto slabijoj stabilnosti, što se ne može uzeti kao mana s obzirom da ovaj auto nije namenjen za brzu vožnju.
Ovde se vide nekoliko kamera koje se nalaze na vrhu vetrobranskog stakla.
Svetla su izvedena u BI-Xenon tehnologiji sa aktivnom nivelacijom, dok su dnevna svetla LED tipa.
Od realnih mana naveo bih nešto viši nivo buke u kabini od očekivanog koja ne potiče od motora (koji je vrlo tih i izbalansiran), nego od evidentno slabije zvučne izolacije u odnosu na nemačku konkurenciju.
Naravno, i snaga motora od 145 KS za moj ukus je prilično mala za ovaj auto, ali to je stvar ukusa. Ovaj auto ne može proglasiti sporim, čemu doprinosi i izuzetno mala ukupna težina u odnosu na dimenzije. Doprinos daje i odličan menjač sa 6 brzina od kojih je šesta veoma duga (na ubrzanja u njoj valja zaboraviti), a nedostatak špiceva obrtnog momenta naprosto tera vozača da vozi mirno i tečno.
U celosti gledano, ovaj auto će po mom mišljenju dobro proći na tržištu jer je uravnootežen, vrlo atraktivnog izgleda i može da zadovolji relativno širok krug potencijalnih kupaca.
Naravno, performanse mu nisu na nivou konkurencije sa turbo motorima ali to nije svima presudno, a poslovična pouzdanost Mazde će učiniti da se i ponekoj mani u vidu slabije izolacije (možda i nešto slabijeg kvaliteta ozvučenja), progleda kroz prste. Naravno, onome ko želi punokrvni premium automobil sa vrhunskim performansama, savršeno izolovan i utegnut, predlažem da rešenje za sebe potraži kod nemačkih proizvođača.
Na kraju par reči o ceni: koliko sam dobio informaciju, ova Mazda se proizvodi u Japanu, što znači da je kod nas opterećena i sa carinom od par hiljada evra, i sa enormnim troškovima transporta koji iznose još najmanje toliko. Kada se to uzme u obzir, cena od oko 26.000 € se čini veoma povoljnom. Nemam nikakvu sumnju da bih se pre odlučio za ovaj auto nego za bilo koju drugi sličan model japanskih ili korejskih ili francuskih proizvođača. |
[ Nemanja @ 14.07.2013. 08:02 ] @
Lep opis, steta sto se nisi mogao duze druziti sa autom. Kolika je bila potrosnja za vreme mini "testa"? Jesi li imao prilke da ga vozis po AP-u ?
[ etjen @ 14.07.2013. 08:22 ] @
baš lep auto.
Mazda 6 je, po menii, jedan od najlepših automobila u svom cenovnom rangu (a i šire)
Iskreno zavidim svakom ko je priušti sebi
[ Branko Santo @ 14.07.2013. 08:31 ] @
Verovatno jedan od najlepsih automobila koji se pojavio u poslednje vreme.
2.0 Skyactiv benzinac jeste po internetu bio predmet diskusija kao slabiji deo automobila. Steta sto nisi imao prilike da probas 2.2D sa 175ks njega su nahvalili maksimalno.
Mislim da su ovu "mehanicku" rucnu mogli da zamenei malo bolje da iskoriste prostor.
U svakom slucaju lep pregled! :)
[ Nemanja @ 14.07.2013. 13:39 ] @
Sto se tice izgleda ja bih ga sutra kupio, i recimo da mi potrosnja nije toliko bitna jer su u pitanju uglavnom kilometri na autoputu, a ni neka krajnja brzina, posto mi se ne placaju kazne u Austriji ...
Ali ostaje problem koji je i Nebojsa spomenuo, zvucne izolacije. Sada sam hteo da pogledam neki review van ovih "zvanicnih", i dosao do sajta Honest John ... sada koliko je John honest ili ne ostaje pitanje, medjutim video na njegovom sajtu ne laze, lepo se cuje buka iz kabine dok on komentarise, je primetna i u ovom videu "internet" kvaliteta. Honest John Mazda 6 video
Trebalo bi preci 400-500Km na autoputu pa onda doneti sud. Jer CD 175 cenom vec ulazi u teritoriju Audija 4-ke slicne motorizacije.
[ Nebojsa Milanovic @ 14.07.2013. 22:07 ] @
@ Nemanja
Vožnja se sastojala od manje rute u gradu i veće izvan grada mahom po dobrom putu sa 4 trake, brzina je bila do oko 140km/h, tako da sam mogao prilično dobro da osetim auto, naravno koliko se može osetiti i oceniti u jednoj vožnji.
Glavne vrline sam naveo a to su spoljni ali i unutrašnji izgled i kvalitet materijala koji je po mom mišljenju znatno iznad nove Octavije (koja se često uzima kao neki reper za poređenje), naravno i veoma bogata oprema.
Jasno, neko će odmah reći da poređenje ne stoji jer prosečna Octavia ne košta 26K, tj. za tu sumu se može dobiti vRS model koji se sa ovom Mazdom poigrava na drumu, ali ovaj auto i nije namenjen za bilo kakvo jurcanje tako da se poređenja sa hot-hachevima ne trebaju praviti (a osim toga, i Mazda je na zapadu znatno jeftinija).
Ipak, problemi očekivano slabog motora i pomalo neočekivano slabe zvučne izolacije stoje. Recimo Bora 1.8T je u svim režimima tiši auto dok je razlika u snazi ogromna, ali ciljna grupa ovog modela je drugačija i cenim da njegovi kupci nisu takvi da će im to smetati.
edit: Nisam gledao potrošnju za vreme vožnje, a i da jesam taj podatak ne bi bio relevantan jer je sigurno znatno viši nego što taj auto može da postigne mirnom vožnjom van grada, što je i osnovni način kako će se on koristiti.
Pomenuo sam gore da je obrtni momenat Mazde relativno ravan, do te mere ravan da vozača u bilo kom režimu obeshrabruje da krene u neku zahtevniju vožnju, tako da se ovaj auto vozi veoma mirno. Ipak, pre svakog preticanja potrebno je dobro se preslišati u kom je stepenu prenosa i da li je pravac dovoljno dug i slobodan, jer ta radnja ume solidno da potraje.
Honda Accord sa kojom se poređenje automatski nameće je osetno jači, jer on, iako mlak u donjem području, nakon 4000 rpm dobija injekciju snage (uključjuje se i-VTEC), menja zvuk i u gornjem području uspeva da istisne osetno više snage od Mazde, što u preticanjima može da koristi. Međutim, tu se i završava lista boljeg kod Honde u odnosu na Mazdu, jer praktično sve ostalo mi se više sviđa kod Mazde.
@ Etjen
Mogu da se složim sa utiskom, dodaću da je vlasnik ove Mazde mladić koji je pre neki dan završio srednju školu, verujem da je ovo poklon za maturu. Pričali smo on i ja dugo o tome šta da kupi, on je pominjao Megane RS a ja sam mu predlagao GTI kao kompletniji model, ali je presudio njegov ćale koji je presekao da se uzme ovaj, neuporedivo mirniji auto.
Kada se malo bolje razmisli, podržavam odluku oca za izbor ovog modela u odnosu na (veoma "ljute") hot-hacheve.
edit: dodatak za potrošnju
[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 15.07.2013. u 00:55 GMT+1]
[ jnk @ 15.07.2013. 00:24 ] @
Vozio sam prethodnu generaciju, doduše karavan i zvučna izolacija je bila odlična. Čak je i krovni kofer imala i pri 200 km/h je bio iznenađujuće tih(doduše dizel). Više sam imao zamerke na japansku filozofiju što se tiče detalja u enterijeru poput toga da rukama napipaš ispod sedišta kako je (loše)pričvršćen tapacirung, kao i raspored nekih dugmića. Isto i feedback na volanu nije postojao al sam auto je imao dosta dobro oslanjanje.
[ Nemanja @ 15.07.2013. 06:11 ] @
@Nebojsa : Hvala na odgovoru, jos jednom pohvale za opis!
[ etjen @ 15.07.2013. 08:08 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic:
@ Etjen
Mogu da se složim sa utiskom, dodaću da je vlasnik ove Mazde mladić koji je pre neki dan završio srednju školu, verujem da je ovo poklon za maturu. Pričali smo on i ja dugo o tome šta da kupi, on je pominjao Megane RS a ja sam mu predlagao GTI kao kompletniji model, ali je presudio njegov ćale koji je presekao da se uzme ovaj, neuporedivo mirniji auto.
Kada se malo bolje razmisli, podržavam odluku oca za izbor ovog modela u odnosu na (veoma "ljute") hot-hacheve.
uf, koliko god da bio open-minded i koliko god da para imam, ne mislim da je pametno davati odmah nov auto tih gabarita (pa čak i te snage) novopečenom vozaču. Ima mnogo drugih, mirnijih opcija...
[ Nebojsa Milanovic @ 15.07.2013. 11:54 ] @
Heh, slažem se naravno, ali kriterijumi i standardi su različiti...
Ako malo bolje razmisliš, teško je naći auto ovog izgleda, ove ekskluzivnosti i uopšte klase, a sa slabijim motorom od ovog.
Moj poslednji predlog je bio G7 1,4 TSI (sa objašnjenjem da nema potrebe ići u višu klasu), ali je odbačen sa blagom indignacijom
[ Nemanja @ 15.07.2013. 19:19 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic:
@ Nemanja
Jasno, neko će odmah reći da poređenje ne stoji jer prosečna Octavia ne košta 26K, tj. za tu sumu se može dobiti vRS model koji se sa ovom Mazdom poigrava na drumu, ali ovaj auto i nije namenjen za bilo kakvo jurcanje tako da se poređenja sa hot-hachevima ne trebaju praviti (a osim toga, i Mazda je na zapadu znatno jeftinija).
Zasto mislis da je Mazda jeftinija na zapadu nego u Srbiji ? Trenutno je Srbija jedna od najjeftinijih drzava za kupovinu automobila.
Ne bih da zagusujem temu... Ako zelis postovacu ili ti poslati primer sa dva istovetna automobila...
[ etjen @ 15.07.2013. 22:42 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic: Heh, slažem se naravno, ali kriterijumi i standardi su različiti...
Ako malo bolje razmisliš, teško je naći auto ovog izgleda, ove ekskluzivnosti i uopšte klase, a sa slabijim motorom od ovog.
Moj poslednji predlog je bio G7 1,4 TSI (sa objašnjenjem da nema potrebe ići u višu klasu), ali je odbačen sa blagom indignacijom
e da...
ali ozbiljno, suviše je to veliki auto za početnika. Makar da su odabrali nešto gde se sedi više... Šta će detetu od 18 godina toliki auto za, pretpostavljam, mahom vožnju po gradu?!?
[ Nebojsa Milanovic @ 15.07.2013. 23:16 ] @
heh, lakše malo sa projekcijama , da ne idem u detalje samo ću reći da nije u pitanju početnik, niti je to veliki auto za njega, štaviše mislim da je to najmanji auto koji je do sada vozio , a i podsećam da je ovo tema o autu, a ne o tome zašto baš ovaj auto...
Nemanja:
Mislim na relativnu cenu Mazde u odnosu na druge, jer sva vozila koja nisu proizvedena u EU opterećena su kod nas carinom od 12,5%, a na to onda ide i PDV, što taj procenat još diže. A i osim toga, to su mahom modeli koji se proizvode na dalekom istoku (kao ovaj), a njihovi transportni troškovi do Srbije su reda veličine hiljada evra.
Zato su u tržišnoj utakmici svi takvi auti veoma hendikepirani, jer da ova Mazda košta recimo 21,500 € koliko bi koštala kada bi se proizvedila recimo u Češkoj - onda bi ona bila velika kost u grlu konkurenciji.
A za Zapadu nema tih diskriminatorskih pravila (barem ne u tolikoj meri), zato rekoh da je Mazda tamo jeftinija u odnosu na druge nego u Srbiji, i zato (još) konkurentnija.
[ Nemanja @ 16.07.2013. 00:04 ] @
Trzisna utakmica i bezcarinska zona lepo zvuce, ali u praksi nemaju nikakve veze sa EU :)
Srbija je mnogo bliza slobodnom trzistu u auto industriji nego bilo koja zemlja Eu... Mislim da je ovo bitno da se ilustruje bas zbog penala koje placaju proizvodjaci sa Dalekog Istoka na EU trzistu ...
Fahrzeugbeschreibung des Anbieters
+ Basispreis verzollt EU (Vergleichspreis D)........34.289.-
+ Österr. TÜV +Umbau........................1.250.-.....35.539.-
+ Österr. Nova 16 %...........................5.686.-.....41.225.-
+ Österr. CO² Abgabe 75 €/gr.............8.875.-....50.100.-
+Zubehör komplett.............................5.650.-.....55.750.-
+ Mwst. 20 % ....................................11.150.-....66.900.-
Ovo je cena automobila koji u Nemackoj bez poreza kosta 34.289 E ... Uvezen u Austriji, kosta 66.900 dok se plate "ekoloske takse". Inace je rec o Camaru, otud i tolike takse ali je dobro za ilustraciju. Inace taj automobil nov u Srbiji, kod zvanicnog uvoznika, sa svim dazbinama kosta 40.000e.
[ Nebojsa Milanovic @ 16.07.2013. 00:14 ] @
Ček ali realno, taj Camaro je auto iz praistorije, jer pošto zagađuje kao veći broj savremenih auta normalno je da bude penalizovan, to bukvalno jedva čekaju.
Daj neki primer iz EU za dažbine dva auta iste klase, da su oba sličnog motora i obavezno Euro V (recimo Megane i Mazda 3), ne verujem da je razlika ni približno tolika.
[ Nemanja @ 16.07.2013. 06:21 ] @
To je tacno , samo mi je bio interesatan porez 100% na nesto sto je "uvezeno" iz Nemacke. Mozes i obrisati poruku.
Za Eu je standardno :
European Union Customs Duty
The European Union is a customs union which means that the same import duty rates are applicable in all member states.
European Union Tariff Rates
Motor vehicle imports from non-EU and non-EFTA countries are subject to common external tariffs (CET) that range from 5.3 to 22 percent
Passenger Cars 10%: passenger cars 12.5%: electric-motored cars.
Dazbine se racunaju na vrednost auta + transportni troskovi + osiguranje.
Nije tako strasno, samo nije sigurno jeftinije nego u SRB ...
Poz!
[ Branko Santo @ 16.07.2013. 06:38 ] @
Ali je u CZ cena skoro u paru ista ko u Srbiji :)
659.900czk = ~26.400e
Cudi me da se nisu isukali jos 2.000e za "Revolution" koji daje:
- 165ks
- 19'' alu felne
- adaptivni tempomat
- koza
- elektronsko podesavanje sedista
- audiosistem bose
- zadnja parking kamera
- alarm
- smart kard zakljucavanje/otkljucavanje
[att_img]
[ Nemanja @ 16.07.2013. 06:42 ] @
i dobili bi motor od 164KS u tom paketu...
[ cozmo_im @ 16.07.2013. 09:16 ] @
Taj jaci motor 2.0 je i u Mazdi CX 5 je mnogo agilniji i responzivniji nego ovaj od 145KS cak ima i odlicno nisku potrosnju za te gabarite motora.
Siugrno je bolja mera za ovu limuzinu.
[ bd_67 @ 16.07.2013. 11:30 ] @
Pravi je užitak pročitati tekst ispisan iskustvom ali i inžinjerskim pristupom tematici. Jedino mi uz ovako dorbo sročen vokabularni nastup ne idu prilično loše i traljave fotografije, što me zaista neprijatno iznenađuje obzirom da mi je poznato kakav je fotograf g. ing. Milanović. Šteta, ipak kvare sveukupni utisak. Možda bi bilo bolje da je išao samo tekst g. ing. Nebojše, a da su slike preuzete sa neta.
[ knight79 @ 16.07.2013. 11:36 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic:Poznato je da nisam preveliki ljubitelj japanskih automobila, ne iz nekog predubeđenja nego iz sasvim racionalnih razloga kao što su slabi motori
Japanci imaju SLABE motore??
da li su slabi u smislu da su jadni i slabi konstrukcijski i mehanicki pa ne mogu da predju 100000 km bez ozbiljnijih intervencija,ili slabi po performansama pa im je npr max brzina 160km/h,ubrzanje do stotke 20 sekundi i ne mogu da preteknu sleper na auto-putu?
bas me zanima sta je u pitanju...:)
npr pricamo o hondi accord zadnje dve generacije,i ovoj i prethodnoj mazdi?
[ Nebojsa Milanovic @ 16.07.2013. 12:03 ] @
bd_67, u pravu si, slike su mogle biti bolje da su urađene aparatom, ali pošto sam pozvan na vožnju u toku vožnje biciklom, nisam imao aparat pri sebi.
Ali mislim da je priča ipak važnija od slika, slika ima i na netu, a kvalitetnih utisaka je jako malo.
@turbo manager:
Motori na japanskim automobilima su u proseku manjih snaga od nemačkih, pogledaj paletu motora kod praktično bilo kog modela i uverićeš se i sam.
[ knight79 @ 16.07.2013. 12:35 ] @
ja bih pre rekao da Japanci imaju MANJE motora u ponudi od npr mnogih evropskih proizvodjaca....ali to sto imaju u ponudi nikako nije slabije sto se tice snage......cak bih rekao da je cesto i jace(a narocito kvalitetnije u smislu pouzdanosti) od mnogih evropskih marki...
evo npr,u cemu je ovaj,jedan od najpoznatijih hondinih motora
http://www.auto-types.com/hond...edan-5-speed-manual-18451.html
slabiji od svoje konkurencije u bmw-u
http://www.auto-types.com/bmw-...sedan-6-speed-manual-1210.html
ili audiju
http://www.auto-types.com/audi...sedan-5-speed-manual-6801.html
po tim podacima,hondin V-TEC ima vise ks i od audija i od bmw-a....naravno,pricamo o benzinskim atmosferskim motorima...
ostale,opele,fijate,pezoe i da ne navodim......(uostalom,koliko znam npr opel i nema u ponudi 2.0i benzinski motor,a da nije turbo....ima 1.8 sa 140ks sa kojim se npr spomenuta honda accord poigrava na otvorenom putu)
[ cozmo_im @ 16.07.2013. 13:07 ] @
Vec je dosta raspravljano na tu temu i misljenja su podeljena i nastace dzapanje.
Bolje da se usresredimo na komentare oko ovog, zaista odlicnog, automobila.
[ Nebojsa Milanovic @ 16.07.2013. 13:14 ] @
Citat: knight79: ...naravno,pricamo o benzinskim atmosferskim motorima...
A kako da pričamo o benzinskim atmosferskim motorima kada ti u Evropi praktično i ne možeš više da kupiš takav motor?
Ti primeri koje si dao su potpuno besmisleni, jer se ti motori u Evropi odavno više ne proizvode.
Štaviše, baš ti primeri koje si dao su dobra ilustracija japanskog zaostajanja, jer u poslednjih nekoliko godina evropski proizvođači su (nakon tih koje si linkovao) izbacili još nekoliko generacija novih, sve snažnijih i čistijih turbo motora od kojih su neki gotovo dvostruko jači od tih koje si pokazao, a istovremeno i sa manjom potrošnjom i emisijom CO2.
Za to isto vreme, Honda kao (slažemo se) najbolji proizvođač japanskih motora je izbacio samo jedan motor i to kozmetički dorađen taj koji si pokazao (to je mašina iz prethodnog Accorda), sa samo jednom KS više od prethodnika.
Već samo to je sasvim dovoljna ilustracija japanske nemoći i dramatične razlike u tehnologiji i uopšte potignućima japanskih i evropskih mašina poslednjih godina.
Dosta je o ovome do sada pisano na ES-u, potraži i sam, a ako ti nešto nije jasno možeš da otvoriš i novu temu o poređenjima motora, nećemo o tome više u ovoj temi.
[ knight79 @ 16.07.2013. 13:40 ] @
moje misljenje je da to sve nije primer japanske nemoci,nego dramaticna razlika u tehnologiji,pa cak i u filozofiji,proizvodnje motora i automobila.......zasto neki auto koji ima turbinu predstavlja primer tehnoloske nadmoci?........vidim da sada mnogi evropljani trpaju turbine u neke male motore tipa 1.2,1.4,1.6.....na kraju ce ispasti da auto nece biti auto ako nema turbinu....:)
meni se cini da ce za par godina onaj cuveni majstor za TURBINE iz Uzica imati dosta posla,obzirom kako se (ne)odrzavaju,gaze i drndaju automobili u Srbiji.....:)
ok,jeste ovo offtopic i izvinjavam se,ali prosto mi je neverovatno da neko daje izjave tipa "slabasni japanski motori" ili "neko ko vozi novu mazdu 6 ce morati dobro da razmisli kada hoce da pretekne kamion"(?!?)....pobogu,kao da vozi nekog juga sa nekim "snj" performansama...
[ Nebojsa Milanovic @ 16.07.2013. 13:53 ] @
Očigledno da nisi pažljivo pratio kontekst priče, a verovatno i ne razumeš da sve što se priča, priča se u odnosu na klasu vozila, a ne u apsolutnom smislu (poređenje sa jugićima i slično).
Za 26k (pa i manje) se može kupiti auto koji leti na drumu, a rekoh da gotovo ne postoji auto sa lošijim performansama od ovog za tu cenu. Komentar je dakle u tom kontekstu, čak sam za one koji bi pogrešno razumeli i napomenuo da auto nije spor, pogledaj dobro.
Prema tome, bilo koja izjava ili utisak koji se daje treba se odnositi na konkretnu klasu vozila i vršiti poređenje sa njom. Ne treba vršiti nikakva poređenja sa jugićima i sličnim besmislenim kriterijumima, jer ako bi se komentarisalo na taj način, to bi obesmislilo svaku kvalitetnu diskusiju.
[ cozmo_im @ 18.07.2013. 07:06 ] @
Kao sto rekoh, motor od 160KS bi bio prava mera. Zapazanje za Mazdu CX5 2.0:
"Napravio sam večeras kraću turu, mešano po gradu van špica i autoput. Potrošnja frapantno niska, a motor neobično elastičan. Trećom vuče uzbrdo sa lakoćom i na 1500 obrtaja. Daleko je od rakete, ali mi subjektivno imam osećaj kao da je ili pod haubom nešto umereno jače ili da je ovaj auto mnogo lakši nego što gabariti govore. Verovatno je i jedno i drugo...
Ovi iz Beograda ce znati o cemu pricam, ali to je najbolji nacin da opisem elastiku. Ukljucenje na autoput ka Nisu od Kvantasa, ali ono iz pravca NS sto ide polukruzno - treca brzina 1500 obrtaja idem oko 40/50 i lagano dodavanje gasa - auto lepo ubrzava sa 2+2 u kolima i krcatim gepekom. Ista prica od Milosevog Konaka ka Zvezdi - trecom lepo vuce i na jako malim brzinama, u drugu mora da se usalta bas kad stignes na 20.
Evo sad sam se vratio iz Pančeva, pa je prosek pao na 7,5l posle ukupno 100km koje sam prešao. Na pančevcu 80kmč u šestoj pokazuje ravno 5l, dok na 65-70 pokazuje 4,5l.
Ima snage na niskim i srednjim obrtajima, a nisam imao potrebe da ga poteram u 6500 gde je crveno, pošto sam bio sa klinjom pa sam bio rezervisan."
U autu koji je Nebojsa testirao, a koji je laksi od ovog SUV-a, ovaj motor bi bio solidna raketa sa jos manjom potrosnjom.
Verovatno tih 14-15KS i jos obrtnog momenta dodaju na karakteru motoru.
Naravno, i dalje ce u medjuubrzanjima biti inferioran na nekog jaceg dizela ali daleko od toga da je motor slab (ovaj od 160KS).
[ sasa022 @ 20.07.2013. 00:35 ] @
Kome treba vise snage moze da izabere Skyactiv-G 2.0 sa 165KS.
Citat: SKYACTIV-G 2.0 l poboljšani je benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem koji nudi visok nivo uštede goriva i najveći stepen kompresije među benzinskim motorima. Dostupni su u verzijama od 145 KS i 165 KS.
SKYACTIV-G 2.5 l najnoviji je benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem koji nudi najbolju reakciju i najveće nivoe obrtnog momenta u klasi. Motor ima snagu od 192 KS i dolazi uz automatski menjač SKYACTIV-DRIVE sa 6 stepenim prenosom.
SKYACTIV-D 2.2 l ima najmanji kompresioni odnos od svih dizelskih motora na svetu, uz okretno ubrzanje koje je izazov konvencionalnim dizelskim motorima. Odaberite između verzija od 150 KS i 175 KS.
Uz SKYACTIV-G 2.0 l i SKYACTIV-D 2.2 l možete imati automatski ili ručni menjač sa šesto-stepenim prenosom. Oba motora SKYACTIV-G u skladu su s normama o emisijama Euro 5, a motor SKYACTIV-D u skladu je i s novim normama o emisijama Euro 6.
http://www.mazda-rs.com/Modeli/PotpunonovaMazda6/Tehni%C4%8Dkefunkcije/tabid/8115/Default.aspx
[ cozmo_im @ 24.07.2013. 20:31 ] @
Odlican motor.
http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/13487/
Prosečna potrošnja tokom 370 pređenih km je iznosila zaprepašćujuće niskih 8,2l goriva, s time da je dobrih 30-40km voženo u žestokom tempu tokom merenja performansi i na slikanju, dok je bar 200km voženo u gradskim uslovima, dok je preostala kilometraža vožena na magistralama i autoputu.
CX-5 2.0i AWD sa cenom od oko 26.000€ je dokazao da za ekonomičnu vožnju nije neophodno imati snažni turbo dizel pod haubom SUV vozila teškog 1,5t.
[ Hltman @ 03.07.2015. 21:58 ] @
[ etjen @ 06.07.2015. 16:33 ] @
jel to greška ili stvarno traži toliko?
[ vladd @ 06.07.2015. 20:06 ] @
Majke mi, ja nisam ovaj knight79
Odlican je prikaz osim jednog detalja u nastavku diskusije
Citat: Već samo to je sasvim dovoljna ilustracija japanske nemoći i dramatične razlike u tehnologiji
Ovo ne treba na ovom forumu da se izjavi, posto je krajnje diskutabilno...
Evropa je potpuno izmenila filozofiju, zatvorila trziste i desavanja u EU prosto nisu interesantna dalekoistocnim proizvodjacima...
Ma kakvi motori ili filozofija bili, EU je trziste sa 500mil stanovnika, sa bezbroj administrativnih prenemaganja...za razliku od Azije, Indije, Afrike, Australije...sve zajedno preko 3(sigurno, a mozda i preko 4) milijarde stanovnika.
Eu sluzi vise za marketinska nadmetanja..eto prodaje se neki model i u eu, ali za operativnu prodaju i profit je zanemarujuce...previse zabarikadirano i zasticeno "propisima".
S obzirom na drugacije navike, standard, potrebe i filozofije zivota, treba posmatrati i "smirena" vozila za svakodnevnu upotrebu, koja su namenjena pre svega usmerenim a ne umetnicki nastrojenim korisnicima..koji bi malo u ekstrem, a malo u svakodnevnu voznju.
Makar i ne odgovarala nasem pobednickom mentalitetu, makar i izgubila poneku trku na semaforu
[ smihajlovic @ 06.07.2015. 20:30 ] @
Citat: etjen: jel to greška ili stvarno traži toliko?
Ako je cena nove Mazde u ovom paketu opreme 26.500 evra, koliko misliš da je realno za ovu, 2 godine staru?
Ostavio je prostor za cenjkanje, ti mu ponudi 17.500 evra, pa on spusti na 19.900, i nađete se negde između.
I ja bih voleo da mogu da kupim 2 godine staru šesticu za 5.000 ali nema nigde.
[ etjen @ 06.07.2015. 22:19 ] @
ma opušteno, sigurno će dobiti toliko ;)
[ Gost2 @ 21.12.2015. 22:59 ] @
Ova Mazda se prodaje zato što ju je ozbiljno napala korozija i nije jedina Mazda 2012./2013. sa oglasa koju je vidno načela korozija.
[ Hltman @ 21.12.2015. 23:25 ] @
Aj daj da vidimo slike tih silnih korozija.
[ Gost2 @ 21.12.2015. 23:36 ] @
Kakve slike? Šta će vam dodani dokazi?
NET je prebun rđobilnih Mazdi i tekstova poput ovog:
Citat: I purchased a 2012 Mazda3 in the fall of 2013 - brand new off the lot. I'm a long term Honda owner, but decided on the Mazda3. In May of this year I noticed rust on the rear passenger window frame and on the hatchback. The dealer is sending it in for bodywork as part of the warranty coverage. I've since spotted 2 additional areas of rust on the drivers door and on the roof. WTF? The car has been through 3 Ontario winters - I regularly have it washed to remove any salt. I don't think I should be seeing any rust at this stage of the cars life.
EDIT : As a follow-up... Mazda will fix 2 of the 4 rust spots. 1 falls outside of the 3/80 warranty and the other is impact related so neither is covered. I still feel that rust on a 3 year old car is bull crap.
Ovi automobili su limarski samo dno dna.
http://www.theautonet.com/en/2...-and-worst-rust-resistant-cars
Pa ko bi pristao na to da svaki put kada zaviri u garazu vidi automobil koji je pola kile laksi jer ga je tokom noći rđa pojela?
[Ovu poruku je menjao Gost2 dana 22.12.2015. u 00:50 GMT+1]
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|