[ Grajic @ 29.08.2013. 21:28 ] @
| Pozdav.Imam problem na carismi sa pajenjem auta,kad je hladan motor pali bez problema skoro svaki put kad ga malo vozim i ugasim ostavim ga sat dva on upali ali se odmah ugasi i nema sanse ga upaliti.Problem je sto to nije pravilo nekad upali i kad je vruc a nece kad je hladan,nije problem u dovodu goriva pumpa sigurno radi ocistio sam sito na njoj ,filter za gorivo nema fabricki i gura gorivo do dizni proverio sam na izlazu ventila pritiska goriva.Kad nece da upali kao da zatrokira kao kod preranog paljenja onda upali motor radi jednu dve sekunde i odmah stane.Ako neko ima iskustva oko ovog problema molio bih savet.
|
[ pajapop @ 29.08.2013. 22:05 ] @
MOze da bude sitnica a mozda i ne. U svakom slucaju, ne treba da gubis vreme, vec da nesto odmah preduzmes. Evo malo sam guglao i pronasao sam bar jedan servis u Backoj Palanci (da ga sad ne reklamiram), koji se bavi dijagnostikom i otklanjanjem kvarova. Ukucaj u guglu, Backa palanka dijagnostika - i pronaci ces
[ vladd @ 31.08.2013. 12:36 ] @
Napisi koji je motor.
Ako je 4G92, moguc je problem sa ventilima, da je (pre)mali zazor, sto je specificno ponasanje prouzrokovano neredovnim pregledima ili servisima.
Takodje treba proveriti rad meraca temperature, i proveriti rad visokog napona, odnosno modula visokog napona.
[ Grajic @ 31.08.2013. 15:51 ] @
Motor je 4G92 76 KW .Uradio sam dijagnostiku izbacila je da je kvar na senzoru bregaste,ali nisu bili sigurni da nije senzor radilice posto im je ocitavala velike obrtaje kao na radilici.Prijatelj ima spej stara 1.6 ali 72 KW skinem senzor bregaste i stavim na carismu a moj na spej stara nema promena njegov auto radi dobro.Racunam resen problem senzor radilice ne valja.E ki put vasad zaboravio sam reci da je od juce doslo do promene simptoma sad auto upali svaki put i radi normalno ali moram drzati nogu na gasu nema lera.Danas kad sam vec skinuo usis resim da izduvam i ocistim senzor protoka vazduha koji se nalazi na poklopcu vazdusnog filtera ,vratim sve i upalim auto a on radi normalno.Provozam auto 5 kilometara a on pocne da gubi obrtaje i da se gasi na leru ,upalim auto svaki put ali moram drzati nogu na gasu.Sad vise nisam siguran dali nevalja protokomer motoric lera je proveren i ispravan.Sa spej stara ne mogu da ga prebacim nije takav ,drugaciji usis .
[ pajapop @ 31.08.2013. 17:16 ] @
Ja mislim da dijagnostici treba verovati. Iz tvog posta, koliko sam razumeo ti ipak nisi menjao senzor na radilici. Verovatno ipak njega treba da zamenis. Da si se ranije javio, mogao sam ti proveriti cenu u jednom servisu prodavnici japanskih delova ovde na Novom Beogradu
[ Grajic @ 31.08.2013. 18:36 ] @
dijagnostika kaze senzor bregaste ali nisu sigurni nece da garantuju moze biti i jedno i drugo znaci dijagnostika ne spominje senzor radilice
[ vladd @ 31.08.2013. 19:22 ] @
Neka neko proveri zazor ventila, a sto se tice protokomera, parcijalno i on moze da pravi probleme, ako ciscenje ne pomaze (pazljivo i sa sprejom za ciscenje protokomera, ne bilo cime), probati neki drugi protokomer, i zameniti postojeci.
Meni se cini da je zazor ventila veci problem, ili los kontakt na senzoru bregaste, pa je ispravan kada se postavi na drugo ozicenje..
[ pajapop @ 01.09.2013. 10:11 ] @
Ja sam cesto napominjao da je merenje kompresije glavna dijagnosticka procedura kod svih motora. Jedan moj prijatelj je skoro imao slican problem na Polu. Isao je na dijagnostiku, nista nisu nasli, kao sve je u redu, pa te ovo-te ono, dok ga nisam nagovorio da kod jednog majstora u njegovom komsiluku, zatrazi od njega da mu izmeri kompresiju. I kompresija pokaze katastrofu... Kad su skinuli glavu, svi izduvni ventili pogoreli...Ventili su sredjeni...al je auto vec negde "udomljen"
[ Nebojsa Milanovic @ 01.09.2013. 10:15 ] @
Nemojte da mešate pojam kompresije sa pojmom pritiska u cilindrima.
Stepen kompresije je fiksan, nepromenljiv podatak za svaki motor i uslovljen je njegovom geometrijom tj. odnosom zapremina kada je klip u DMT i GMT.
A ono što se meri kod polovnih vozila i što veoma zavisi od stanja motora je pritisak u cilindrima.
[ Zvezdan @ 04.09.2013. 16:36 ] @
Ako imaš nekoga ne bi bilo loše prekontrolisati sam ECU - računar koji kontroliše paljenje i ubrizgavanje.
Konkretno napojna sekcija računara.
[ tamnik1 @ 27.12.2017. 15:39 ] @
Identičan problem. Na hladno pali bez problema, kad se zagreje neće. Radi kao na dva cilindra, ne prima gas, i ugasi se. Ostavim ga da se ohladi malo, i posle 15tak min, upali bez problema. Dijagnostika kaže senzor bregaste. Zamenjen: senzor radilice, senzor bregaste, bobina. Nemam ideju više, ni ja niti majstori u Nišu. Ako neko zna kako je ovaj problem rešiv, bio bih više nego zahvalan. Znači u pitanju je isto Carisma, 1996 god, 1,6 benzinac, 66KW. Da napomenem da ga palim isključivo na benzin. Kad je u tom lošem raspoloženju (neće da pali) ako probam na plin, detonira.
[ Grajic @ 27.12.2017. 18:53 ] @
Moja carisma je 2002 god.problem je ipak bio senzor bregaste osovine, kupio polovan menja se za pet minuta pristupacan sa strane do menjaca i vise nikad nisam imao taj problem .
[ Grajic @ 27.12.2017. 18:58 ] @
Da napomenem da sam skidao senzor sa spej stara za probu ali nije bilo promena inace na spej staru taj senzor nije pravio problem kad sam porucio sa carisme polovan resen problem.
[ tamnik1 @ 27.12.2017. 22:57 ] @
Citat: Grajic:
Moja carisma je 2002 god.problem je ipak bio senzor bregaste osovine, kupio polovan menja se za pet minuta pristupacan sa strane do menjaca i vise nikad nisam imao taj problem .
Stavio danas nov senzor bregaste, isto se ponaša. Ništa, probaću da nađem polovan onda...
[ pajapop @ 29.12.2017. 18:25 ] @
Nmmm...pa ako nece sa novim, kako mislis da ce raditi sa polovnim? Bice da ipak nije do toga...Ne znam, al` ima jedna jednostavna dijegnosticka metoda, ne vezana za kompjutersku dijagnostiku, a sprovodi se sa jednim jednostavnim instrumentom koji se zove "Vakummetar"...ali koliko primecujem, povremeno odlazeci kod raznoraznih majstora, niko to ne koristi...a trebalo bi...Bar ja nisam primetio..Instrument se poveze sa vakumom i kad motor radi posmatra se skazaljka...U zavisnosti od pomeranja skazaljke u raznim rezimima rada motora, od rada na leru pa do punog gasa, donosi se zakljucak o stanju motora i mogucem problemu...Za svaki problem, od ispravnog motora do nekog kvara ima pravilo kako se skazaljka pomera...Ja kao, sve planiram da kupim taj instrument..pa nikako...a kosta svega 4-5000 din...
[ Grajic @ 29.12.2017. 21:51 ] @
nema puno elektronike ,senzori radilice i to bregaste bombine i svecice koje isto mogu da prave velik problem.Problem moze i da bude dovod goriva (pumpa,filter regulator pritiska kao i dizne.trbalo bi meriti pritisak goriva da vidis da tu nema oscilacija da i to eliminises kao problem.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|