[ berazorica @ 04.10.2013. 13:21 ] @
Dakle, 2. 10. 2012. potpisala sam ugovor sa jednim našim operaterom mobilne telefonije, na godinu dana, sa korišćenjem popusta 50%. Sad, dan pre isteka ugovora, 1. 10. 2013. odem da blagovremeno produžim ugovor, tj. da pređem u drugi tarifni paket, sve ok, potpišem opet na godinu dana. Korisnički servis nedostupan par dana, kao i uvek oko prvog, kad, danas vidim da mi je još aktivan stari paket. Nazovem ih, sačekam da provere, kažu - tek od sledećeg meseca stupa na snagu novi tarifni paket. Pitam znači li to da ovog meseca nemam popust 50%, a oni kažu da nemam. Ali, rekoh, ja sam na vreme produžila ugovor da bih izbegla tu situaciju (koja se već dva puta desila u mojoj porodici). Kažu mi: "Ne, vi ste došli dan ranije i time raskinuli prethodni ugovor. Trebalo je da dođete 2. 10." Meni se čini da ne postoji način da se izbegne njihova zamka "minus 50%, ali ne u mesecu produženja ugovora", ili možda grešim? U pitanju su mali paketi, ali svejedno, vređa me način na koji nas uvek preveslaju. Ispada da je ipak trebalo da odem 30. 9, pa bi mi novi ugovor startovao od 1. 10. Ali, 30. 9. je bila nedelja. |