| 
 
 [ ahmo88 @ 23.10.2013. 21:47 ] @   |  | dali je moguce ispitati diznu na golfu 2 tako sto skinem diznu i vadni je spojim na bos pumpu i upalim auto dal je to opasno i ucice li na motor, inace motor ce radit na 3 c ilindra a ako dizna baca u prad dobra je ako kapa ili pisa nevalja, neravnomjerno mi radi motor i tuce na stangasu, | 
[ Lavlja_Jazbina @ 23.10.2013. 22:03 ] @   Za to sluzi ovaj aparat,a za to sto ti hoces da probas ,ja nisam ni cuo ni video.Ima da frcka taj otvor i nista vise. 
Naravno i isprskan motor sa strane jer je dizna ako nije turbo pod pritiskom od 135bara.
 [ Java Beograd @ 24.10.2013. 06:31 ] @   Ako je dizna dobra, ona mora da baca toliko sitne kapi da izgledaju i lebde u vazduhu, kao duvanski dim ! Nemoj to da radiš sam, potraži nekog "bošistu".[ deki111 @ 24.10.2013. 06:53 ] @   @ahmo88To što si zamislio je opasno po zdravlje. Dizne pod pritiskom raspršuju naftu u najsitnije čestice odnosno prave maglu, a ako radiš u otvorenom prostoru bez zaštitne opreme, nafta penetrira u kožu. Može da te pogodi i čelična podloška koja se nalazi ispod dizne kad je izbaci kompresija, a zaboraviš da je izvadiš.
 
 Svaki ozbiljniji auto-servis ima aparat za ispitivanje dizni. Može čak da se desi da dizna počne normalno da radi posle nekoliko potezanja klipne pumpe.
[ Lavlja_Jazbina @ 24.10.2013. 12:03 ] @   Ma neka usrafi drugu diznu,stavi drugu cev visokog pritiska,jer ce ovu deformisati i onda je pitanje pravilnog
 usrafljivanja holendera i prislanjanje konusnog dela na kuciste dizne,i stavi kanister od 5l ili manju flasu i proba.
 
 Znam ja da on hoce to sam da uradi.
[ deki111 @ 24.10.2013. 12:20 ] @   Vidim i ja da on to hoće sam, nego nisam napisao da ispitivanje dizni te generacije motora bošisti naplaćuju do 1 evra po komadu, a mnogi mu ispitivanje jedne ne bi ni naplatili.[ ahmo88 @ 24.10.2013. 22:16 ] @   ma imam neke 2 dizne izgledaju kao nove pa sam njih tio testirat da vidim jel u maglu baca a takodje ima i drugu cjev. dal bi mogo probat a da nevadim svoje dizne i kako mogu znat koja mi dizna neradi smijem li odvrtat holendere na diznama (jednoj po jednoj) da vidim dje najmanje mjenja zvuk, na motor nek ide nafta ionako je mastan.[ deki111 @ 24.10.2013. 23:36 ] @   Citat: ahmo88:  smijem li odvrtat holendere na diznama (jednoj po jednoj) da vidim dje najmanje mjenja zvuk, na motor nek ide nafta ionako je mastan.
Slobodno tako probaj.[ Dr.sima @ 25.10.2013. 10:02 ] @   Ma skini dizne skroz, ide golf i bez njih :)[ ahmo88 @ 26.10.2013. 18:31 ] @   odvrto sam holendere na diznama na svakoj promjeni rad i to dobro al opet mi cekica puno i malo trese motor kad radi na lerumoracu bosisti da to ustima,
[ glackop @ 26.10.2013. 23:02 ] @   Citat: ahmo88opet mi cekica puno,
To znaci da je malo vise u pred paljenju,vrati malo gornju stranu pumpe prema sebi pa vidi kako se ponasa.[ ahmo88 @ 27.10.2013. 01:30 ] @   vratio sam, al djaba cuje se opet neradi 100 posto jedna dizna akako treba pogotovo se primjeri ujutro kad se na hladno upali ko da radi na 3 cilindra[ Lavlja_Jazbina @ 27.10.2013. 04:41 ] @   Ako se vec zezas a imas volje,nemoj da te mrzi da zamenis mesta diznama pa vidi.Nema bas veze ali probaj.Jedan slucaj iz licnog iskustva,sta sve moze da se desi.Imali smo u firmi tada novi sada stari kedi 89* i svako jutro kada se
 upali imao je rad na tri cilindra jedno 5 minuta dok nije dobio svoj normalan rad.Ispostavilo se da je uljna pumpa bila losa i nije
 davala dovoljan pritisak hidro podizacima a ujedno je i ventil na filteru ulja zaglavljivao.Licno iskustvo,a mehanicar,sada na zalost pokojni Nikola je bio kefalo.
 Vdi sa nekim kolegom mehanicarom,razmenite misljenja,ako nije suvise nadmen pa nece da kaze svoje.
[ ahmo88 @ 27.10.2013. 11:16 ] @   Imam jedan slucaj sa uljnom pumpom i sa tim sam se susreto, a kod mene nije problem na hladno on malo trese al uzima gas nije da trokira radi ko svaki dizel jbg normalno, mene mrzi sto mi treska motor u tacnim intervalima nema na jednom cilindru dobro sagorjevanje a dizne nesmjem da jos odvrcem imam na 3 dizni problem gdje je pukla glava i zavarena je(tako sam kupio auto)kaze predhodni vlasnik da je to on nekad nosio na varenje kad je radjena generalka motora i da nije nikad imo problema i nemam ni ja nepusta sva sreca tu kompresiju. sad je nesmjem puno ni dirat sta ja znam moze cvaknut opet i sta onda. Nego sam se poceo raspitivat da kupim glavu kompletnu. Da nemam tog problema odvrno bi ja sve 4 dizne i ocistio čak imam i dvije nove dizne kompletne, ali cu sacekat da kupim glavu pa onda sve polahko natenane dotjerat.  [ glackop @ 27.10.2013. 11:57 ] @   Kada je glava vec varena onda je bolje promeni,jer postoji verovatnoca i to velika da na jednom od cilindra ne drze ventili pa se i to manifestuje kao da dizna nije dobra,i zato na drugu glavu prvo odradi ventile pa je omda montiraj.[ ahmo88 @ 27.10.2013. 22:45 ] @   nevjerujem da su otisla lezista tih ventila jer su daleko od tog mjesta gdje je vareno al u svakom slucaju nova glava ide na detaljno ispitivanje kao i ravnanje i obrada lezista i ventila
 
 Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved. |