[ industrija @ 28.10.2013. 00:38 ] @
Koji od ova dva automobila? u obzir dolaze samo benzinci. Interesuje me odrzavanje i vasa iskustva sa njima. pozz |
[ industrija @ 28.10.2013. 00:38 ] @
[ Lavlja_Jazbina @ 28.10.2013. 06:18 ] @
Ako uzimas Scenica 1.6,sa plinom taj auto moze da trosi i 19l,benzin 9-10 grad.Merac ulja ima plasticni zavrsetak pa nekad u luli do kartera mozes
naci i 2 odlomljna dela prethodnog meraca.Cisto da te informisem ako merac teze ulazi u lulu.Step motor,klasika za zezanje,bobina koja je mislim 7k rsd. Meni taj auto ( 1.6 ) ide kao puz.Udoban za voznju.Pristupacno menjanje sijalica,zadnju stopaljku samo izcupas:). To ti pricam za 2003. Zafira mi nekako uzana,ali funkcionalna sa onim mehanizmom za obaranje sedista.Za nju samo toliko,vozio sam 2.0 dizel,pa ti ostalo i nista ne znaci za info. [ deerbeer @ 28.10.2013. 08:31 ] @
Vozim scenica 1.6 (benzin /plin) zadovoljan sam i sa odrzavanjem i postrosnjom.
Trosi ~9.0-9.5 l (od cepa do cepa) kombinovane voznje (grad / otvoreni ) tako da cifra od 19l mi deluje kao SF osim ako je plinska instalacija odradjena kod komsija zike u dvoristu. Uredjaj sam otplatio posle 18k km ukljucujuci i potroseni benzin i redovne servise za plin. Redovan servis samo i nece da te boli glava Mali oko 10k a veliki 35k RSD. Ako uzimas Zafiru to godiste najbolje je uzmi dizela 2.0 [ Lavlja_Jazbina @ 28.10.2013. 08:41 ] @
Da li se salis :).Pa 15 je misaona imenica.Novo sve,cak stavljeni novi rejlovi koji su tisi.Pricamo o sekventu !?.
Kalibrisao x puta i nista.Gde je po tebi ispala? Gde si ti ugradjivao,da mu kazem da ide i pogledaju mu. A sa servis,10k samo ako si stavio original.Mnogo je. [ deerbeer @ 28.10.2013. 09:05 ] @
Ne salim se uopste. Pricam o sekventu naravno.
Ugradili plin majstori rekli da ce potrosnja biti veca 10% i tako je i bilo. Na otvorenom putu do 100km/h potrosnja je oko 8.5 [ ozocko @ 28.10.2013. 10:04 ] @
da ti recem,
pre dva meseca, posle duze potrage, kupih scenica 2002. godiste, benzinca 1.8. evo preliminarnih impresija, pa mozda ti nesto razmrse; 1. odmah po kupovini zamenio svecice i bobine (okolo 16000, sve komplet beru) 2. udobnost - verovatno je udobniji od zafire, ali i tu imam zamerke, prednja sedista su, za moj ukus, previse kratka i ne dozvoljavaju podesavanje po nagibu, ergo nikako ne mogu da se namestim valjano, neprestano imam utisak da cu da skliznem unapred, dalje - cini mi se da se mnogo gega, cak i na relativno ravnom kolovozu, a u krivinama me "izbacuje" iz sedista, "pedale" su, opet za moj ukus, previse blizu jedna druge. 3.motorizacija - do otprilike 3000 obrtaja, najprecizniji izraz bi bio "onako", posle toga vec se oseti snaga, nezgodno je sto se dobitak snage veoma oseti i pomocu organa sluha; za potrosnju nemam preciznije podatke nego sto je bord, a on kaze 8,2 litara po 100 km 4.plin - u krstenim uslovima, potrosnja ne bi trebalo da bude veca od benzinske + 10 procenata, oko toga se svi slazu, i moja ideja je bila da se instalira plinski uredjaj, medjutim, posto je ugradnja takovog uredjaja + atest = cirka 550-600 evara, svatig da se za te i jos malo novaca moze kupiti neki mali auto za svrckanje po gradu, te odustah. elem, suma sumarum, nisam nezadovoljan, al nisam ni odusevljen, ne znam zasto trazis vana, razmisli jos jedared, uglavnom, da se za novce koje sam imao mogla kupiti iole "ziva" multipla, to bi bio moj izbor. aj uzdravlje. [ industrija @ 28.10.2013. 12:31 ] @
Pa ovako, trenutno vozim punta 1 94god. I on meni zavrsava posao ali kad krenem negde sa porodicom eto problema, samo mi decija kolica zauzimaju ceo gepek.imam dvoje dece a planiramo jos jedno.Znaci treba mi porodican auto. Senik 1 se kod mene u gradu mnogo vozi dok je zafira redja. Multipla mi se ne svidja. Ako imate neki predlog za drugi auto u toj klasi minivanova, moze i neki kinez, japanac ili koreanac .
[ cozmo_im @ 28.10.2013. 12:40 ] @
Ja bih uzeo na tvom mestu Corollu Verso 1.8
Prostran, udoban, pouzdan, odlican motor i nije veliki potrosac i neces imati glavobolja sa odrzavanjem sigurno. Tacnije ne kvari se uopste. [ vaske2 @ 28.10.2013. 12:56 ] @
Kupi novi broj revije SAT i tu imaš detaljan test Zafire 1.6 benzinca sa ugrađenim plinom koja je prešla 1.300.000km(i rečima:milion i trista hiljada kilometara),od toga preko milion po našim putevima...Vožena je u taxiju i sve vreme je održavana kod jednog majstora pa postoji kompletna dokumentacija oko servisne istorije,a pregledali su je detaljno i stručnjaci AMSS-a da bi ustanovili u kakvom je stanju posle tolike kilometraže...
[ ozocko @ 28.10.2013. 13:41 ] @
ok, znaci potreban je prostor, a njega ima ponajvise u karavanu.
misljenja sam da minivan ima samo dve prednosti, malo je kraci i dobija se utisak da je prostraniji - zbog visine; izuzimajuci navedeno, karavan mi se cini razumnijim izborom - stabilnost, udobnost, verovatno i potrosnja goriva. sto se tice zafire, nisam siguran da bih u trecem redu sedista prevozio decu. [ industrija @ 28.10.2013. 19:57 ] @
Za japance znam da su pouzdani automobili ali su skupi za odrzavanje, jer su sve originalni delovi tako kad kupis znas sta si ugradio i da ce to da traje, jbg nema mala privreda za njih :-). Nisam rekao da mi je budzet za kupovinu auto do 2700e. Pre mesec dana je jedan majstor elektricar kojeg poznajem uzeo Scenica 1.6 16v 2001 za 2000e na ime, za sada nema zamerki ali je to kratak vremenski period da bi mi nesto vise rekao o njemu. Karavana bas i ne bih kupio mada ako naidjem na neku dobru astru moja je.
[ sasa022 @ 28.10.2013. 20:36 ] @
@industrija
Pogledaj Citroen Berlingo Multispace 1.4 [ Lavlja_Jazbina @ 28.10.2013. 21:46 ] @
Citat: Za japance znam da su pouzdani automobili ali su skupi za odrzavanje, jer su sve originalni delovi Za ovo nisi u pravu,tako ako ti je to prepreka za kupovinu ti je zanemari. [ abyss @ 29.10.2013. 10:05 ] @
@vaske2
Mozes li da skeniras tih par strana gde je Zafira, ovde se SAT prodao... [ Deep|Blue @ 29.10.2013. 20:28 ] @
@Lavlja_Jazbina
U kakvom stanju mora da bude auto da bi imalo potrošnju od 19l?! Nešto tebi podebelo nije u redu ili loše meriš potrošnju. Pogotovo kad si našao "2 odlomljna dela prethodnog meraca" Nešto mi ne deluje da se prethodni vlasnik normalno odnosio prema vozilu. @industrija Scenic je sasvim fin i izdržljiv autić. Već neko vreme je ekstreno popularan među taksistima što mu dođe kao neki plus. Gepek .... nisam siguran koliko će te usrećiti, ali mislim da ni zafira nije sjajna po tom pitanju. [ Lavlja_Jazbina @ 29.10.2013. 20:45 ] @
Citat: U kakvom stanju mora da bude auto da bi imalo potrošnju od 19l?! U odrzavanom u njegovom slucaju,za prethodnog ne znam,a valjda ni on. Dobio sam info gde je radjeno po PSu pa cu proslediti i javiti zbog cega je to tako. Sve u svemu,on je na auto izgubio na vrednosti za 4 godine samo 1.5k €. [ Deep|Blue @ 30.10.2013. 08:47 ] @
Kako god da je održavan to nije normalna potrošnja.
[ vaske2 @ 31.10.2013. 18:46 ] @
Citat: abyss: @vaske2 Mozes li da skeniras tih par strana gde je Zafira, ovde se SAT prodao... https://www.facebook.com/photo...3651160&type=1&theater Ovo je maksimalno što mogu... [ bakara @ 31.10.2013. 19:55 ] @
@vaske2
Bas si se potrudio... [ industrija @ 04.11.2013. 16:48 ] @
Hvala svima na odgovorima.... Kupljen je Scenic 2002 god. 1.6 16v, za sada je sve ok zadovoljan sam autom. Ako budem imao zamerke napisacu ih ovde. Pozzz
[ dexkg @ 04.10.2016. 18:31 ] @
Aj malo da ozivim ovu temu...ja planiram da kupim Renault Scénic 1.9 dCi Privilège ,04.2004. presao 129000 uvoz i Svajcarske. Dobijam i set zimskih guma. Sta mislite o autu? Odrzavanje, potrosnja, rezervni delovi isl. Napominjem da nemam iskustva sa Renaultom
[ cika dacha @ 04.10.2016. 19:05 ] @
Ako je kilometraza stvarna i ako je taj 1.9 dci sa 120ks i menjac manuelni, neces imati problema.
[ Java Beograd @ 04.10.2016. 19:10 ] @
Sve je to tu negde, sto se cena održavanje i rezervnih delova tiče. Potrošnja takođe. Nema kod evropskih automobila neke ekstremne razlike.
Ako je auto relativno malo raubovan, ako je održavan - vozićeš ti to još dugo. Preporučujem ti da ne veruješ kilometar satu, nego da "resetuješ" (u glavi) kilometražu i da kreneš sa održavanjem "od nule". Dakle, uradiš veliki servis (uključujući i mali) i nadalje kreneš sa održavanjem, po servisnim intervalima, prateći taj početak kilometraže. [ dexkg @ 05.10.2016. 07:16 ] @
Razgovarao sam sa prijateljima koji mi kazu da treba voditi racuna o elektronici, kazu da ona zna da ga zabode samo tako. Nadam se da je to ok automobil. Takodje imam i Merivu 6 meseci mladju ali presla 203000. ima mnogo manje elektronike, a cena bi mi bila slicna za oba automobila. Moj drugar koji mi je do sada odrzavao auto kaze da bez razmisljanja uzmem Senika-a. Sto se tice kilometraze racunam da nije u Svajcarskoj tako posto je namestanje kilometraze gore krivicno delo...SAd ! Hvala Vam puno na savetima.
[ Java Beograd @ 05.10.2016. 09:17 ] @
Ne postoji način da ti "vodiš računa o elektronici". Mislim, šta to znači da ti treba da radiš ? Da ne otvaraš prozore, da ne uključuješ radio, da ne gledaš podatke iz board kompa ? Koristiš normalno. Nema druge.
Što se kilometraže tiče, računao ti - ne računao, dođe ti na isto. Nisam baš siguran da je u CH krivično delo (daj neki link) ali, svejedno, taj auto je prošao nekoliko "ruku" dok nije došao do tebe. Svaki diler u lancu je mogao da "malo čačne kilometražu". To je minut posla uz odgovarajuću opremu. Maltene može da se odradi i na kamionu, na graničnom prelazu. Ja kad sam kupio auto sa placa mislio sam da je mudro uložiti još svega par stotina € i uraditi mali+veliki servis, i izbeći eventualne, nedajbože, gadne situacije pucanja kaiša i slično. Sam bog zna ko je kad zamenio ulje, filter, španer, vodenu pumpu i slčno. Placevi su ti organizovani (kriminal) pa uopšte nije čudno da je servisna knjužica potpuno izmišljena kao i kilometraža. Sve to naravno ne znači da tebe auto neće da služi u zdravlju i veselju narednih 300.000 km. Minimum. Što ti ja od srca želim. Samo redovno održavanje i kvalitetni delovi (+ ulje i tečnosti) [ dexkg @ 05.10.2016. 13:03 ] @
Posteno napisano, postujem ! Ostaje mi jedino da kako rece jedan moj prijatelj kad busi rupu u zidu, a ne zna dal ima zica na putu njegove rupe. Covek se prekrsti i pomoli pa ako prodje bez kratkog spoja i eksplozije PROSO JE ! :) Tako i ovo...ako sam lose srece, a nadam se da nisam :). Generalno mi je stalo da cujem utiske ljudi koji su vozili senika da li su imali neki problema sa istim i na sta obratiti paznju. Redovan servis se podrazumeva ! Takodje imam i jednu merivu 1.7 sdci koja je presla 208000 i malo je mladja od senika, pa se lomim izmedju ta dva automobila.
[ Java Beograd @ 05.10.2016. 13:48 ] @
Lično mislim da je Reno Senik 1.9 dCi sa Privilege opremom za celu klasu bolji od Merive 1.7 cdti. Oprema enterijera Renoa je za dve klase bolja u odnosu na spartansku Merivu.
Naravno, važi i da je izraubovani Senik svakako lošiji od očuvane Merive. A ako su sličnog stanja (ne obraćaj mnogo pažnju na kilometar sat) i slične cene - Reno je svakako bolji izbor. Nego, ako su automobili u javnoj ponudi (sa sajta polovniautomobili i / ili mojauto) daj linkove, pa da ošacujemo. [ bakara @ 05.10.2016. 14:08 ] @
Ja vozim senika...
Stvarno nemam pojma cemu drama oko te strasne "elektronike" kada je u merivi takodje ima. valjda je drama zbog toga sto se senik pali na dugme, ima karticu umesto kljuca i digitalnu tablu, ali to sve isto imas i na drugim automobilima samo reseno na drugi nacin. Senik je samo jedan auto bogat opremom ali ispod haube u elektro i mehanickom smislu je automobil kao i svaki drugi. A porediti merivu sa senikom je totalna budalastina, to u opste nisu iste klase vozila. najveci problem je naci ocuvanog senika i ocuvanu merivu. [ dexkg @ 05.10.2016. 21:58 ] @
Kupljen Reno Senik 1.9 dCi sa Privilege opremom. Dobijam i 4 zimske gume na celicnim felnama i cetiri letnje gume na aluminijumskim felnama. nadam se da sam dobro ubacio slicice..
U servisnoj knjizici je uradjen 27.05.2015 na 116131 veliki servis i po preporuci Svajcaraca vazi do 27.05.2017 ili 146.000 hiljada. Drugar koji je otisao do Svajcarske je blago odusevljen autom ali mi je preko telefona rekao da nece da se puno odusevljava da ne bi digli cenu. Lik koji ga prodaje je drugi vlasnik i pre par dana je kupio poptuno nov auto pa mu ovaj senic postao visak u dvoristu. Sve racune sta je sve kupljeno i menjano sam dobio jos od prvog vlasnika. Nadam se da je to dobra kupovina. Da jedan nosac na motoru bi trebalo da se zameni to je rekao sadasnji vlasnik. Kaze da nije hitno ali je to servis preporucio da se uradi na sledecem velikom servisu. Hvala Vam jos jednom na odgovorima, a kad makina stigne napisacu koji redak o istoj. [ botr @ 06.10.2016. 15:59 ] @
Kasno vidim temu :) Prijatellj je imao sluzbeni, presao nekih 300k km, motor je bio na izdisaju, odrzavan jeste dobro, ali je vozen lose, u visokim obrtajima i slicno. U glavnom, nije imao nekih vecih problema. Sto se tice elektronike, pre "rashoda", na nekih 270-80 hiljada je imao problem sa tablom i ista je popravljena, nesto kasnije problem sa karterom, koji je malo pukao i zavaren je, posto je auto bio namenjen za "rashod" odnosno prodaju. Skroz ok auto, ako ti ne smeta sto je spor, sto se ljulja i slicno. Licno, ne volim vozila takvih karakteristika.
Sto se tice nosaca motora, verovatno je gornji problem, s obirom da je preporuceno da se obavi na sledecem velikom servisu, a on se zbog v. servisa i ovako i onako skida. U sustini, toliko jednostavno, da moze da ga zameni svaki amater, ali radni sat u CH je 200 franaka, pa predpostavljam zbog toga. Kod nas je on prilicno skup, mislim da je preko 100e, na zapadu, vise nego duplo manje. Ako je on problem, nek ga prijatelj kupi tamo. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|