[ zentriks @ 28.10.2013. 17:30 ] @
Pozz nada se da nisam pogresio forum.
Problem je sledeci. Prilokom rada testera radi nekoliko min ok i onda dolazi do gusenja i gubitka snage. Razmisljao sam sta mi pravi problem jer sam zamenio svecicu, ocistio filter, cak je i uradjen servis karburatora[ ovo je uradjeno pre godinu]. Skinuo sam filter i probao da secem, i gle cuda testera radi ok. Tad sam primetio da iz carburatora bije gorivo u vidu magle kad se pojaca gas i da mi to pravi problem jer zatvara dovod vazduha kroz fiter.
Sta moze da pravi ovaj problem? Na google ne nalazim nista korisno a ovde kod mene nema krsten servis, vec samo priuceni "serviseri"
[ Lavlja_Jazbina @ 28.10.2013. 18:18 ] @
Da li je gubitak snage istio kao kada tek upaljena testera pa vratis prerano sauh i das gas ?
[ zentriks @ 29.10.2013. 05:49 ] @
Nisam te bas najbolje razumeo, ali moj problem je taj sto se gorivo "prosipa" iz karburatora na filter vazduha. Kad se pokvasi zatvara dovod vazduha i testera nema snage. Niti da sece niti da radi na leru. kad skinem filter radi normalno i ima snage ko konj. Moje pitanje je zasto se prosipa gorivo i kako resiti...
[ Vasastajić @ 29.10.2013. 06:18 ] @
Jesi li pokušao sa promenom dizne za ubrizgavanje goriva, jer ovo što opisuješ deluje kao da je postojećoj promenjena/povećana kalibracija.
Sve u svemu, pokušaj sa manjom diznom.
[ Lavlja_Jazbina @ 29.10.2013. 07:38 ] @
Mislio sam na,da odgovor dodje do ovoga sto Vasa kaze.Tebi je iz nekog razlog odnos benzina i vazduha poremecen.
Mozda leptir ne zatvara dobro pa klip na deo koji usisava vraca gorivo.To je na YOUTUBE klipu od 0.40.
Pukla karika.Membrana u karburatoru.
Kod skutera imas deo koji ima tanke limene listice koji ne dozvoljavaju povratak goriva u karburator.
Evo nesto slika.

http://reinsmith.net/content/o...20Models%20029%20and%20039.pdf









[ deki111 @ 29.10.2013. 10:02 ] @
Prvo probaj kako radi bez auspuha.

Kod nas može da se nađe kompletan set za reparaciju karburatora (za Walbro sam platio nekih 500 dinara), tu spadaju svi dihtunzi i membrane i svi oni sitni delovi označeni brojevima koje je @Lavlja_Jazbina postavio. Da li si siguran da su pri servisu karburatora zamenjeni svi ti delovi, jer je moguće kupiti samo membrane bez igličastog ventila?
[ zentriks @ 29.10.2013. 13:09 ] @
Siguran sam 100 % jer je lik predamnom menjao. Ako ti nije tesko gde si nasao taj set za reparaciju karburatora. Meni je naplatio 2500 za to.
Morao sam motorku nositi kod "servsera" bili ste u pravu, kaze pukla membrana, neko je otvarao blabla i uze mi covek 1000 din.
Sad radi dokle ce to cu da vidim.
Kad saberem sve mogao sam kupiti preko e bay nov karburator za ove pare sto sam dao z dihtunge i membrane.... dere ovaj kozu s ledja.
[ deki111 @ 29.10.2013. 16:37 ] @
Kupio sam ih u ovoj internet prodavnici. Prodaje se po tipu karburatora, skini katalog sa njihove strane i pronađi ga tamo. Ako se ne snađeš daj mi oznake karburatora, pa ću ti pomoći.
[ zentriks @ 29.10.2013. 20:04 ] @
Hvala druze nasao sam sto mi treba.... ovaj sajt je mama za delove.
[ zentriks @ 05.11.2013. 12:06 ] @
Eh opet problemi isti kao i prvi put. Motorka nije isekla ni kubik drva a opet se pojavljuju isti simptomi...
[ zentriks @ 27.12.2013. 14:19 ] @
Evo mene opet, sa mojom motorkom. Od proslog puta morao sam je rasturati koplet jer su mi bili popucali kavezi na lezajevima i karike su bile na kraju. Testeru sam sklopio ponovo bez problema.
Upalila je bez problema i odradila je rezervoar na leru.
Sad ostao mi je ovaj problem koji ne znam kako da resim.
Testera kad se postave dizne H i L kako treba (fabricki jedan ceo krug) na leru radi ok i ubrzava ok ali kad krene da sece nema snage i tako reci "se davi" u drvetu. Takodje kad skinem filter pri dodavanju gasa izbacuje gorivo nazad.
Ostao sam bez ideja gde da gledam jer karika nije pukla, mebrane su nove i postavljene kako treba... Ako ima iko jos kakvu ideju neka pise slobodno.... pozzz
[ Lavlja_Jazbina @ 27.12.2013. 15:32 ] @
Ono sto ti mogu reci nije iskustvo u motornoj testeri nego 2t skuterima.
Kod njih je bitan zarez ( zub)karike koja se stavlja da bude kontra okrenuta za razliku od automobila.
Gusenje je ako je veca kolicina vazduha za razliku od goriva,ali to izbacivanje goriva na filter mi mirise na lose slozene karike.
[ zentriks @ 27.12.2013. 15:55 ] @
Karike su iste debljine. Pratis zib na klipu i nema problema jer ne mozes okrenuti klip kontra. U slucaju da se namontira tako sastav karika dolazi na izduvni otvor. A siguran sam da sam ih slozio onako kako je bilo.
[ Lavlja_Jazbina @ 27.12.2013. 16:30 ] @
Mislio sam na zub karike,ne na klipu.Vidis kako je karika kontra zakosena.


[ zentriks @ 27.12.2013. 17:46 ] @
Da vidim nismo se razumeli, kod mene to nije bilo jer su imale polulucne krajeve i ulapale su se ok.
Ako se ovo bas vezuje za karike i klip, ostaje samo da mi se provukla neka ogrebotina na klipnjaci pa propusta. Mada sam gledao i nisam primetio nista. Ili je nova karika pukla u pm.