Pre svega stoji savet, da se ne dira nista, dok korektno funkcionise.
Ako si bas siguran da neces napraviti neku stetu, demontazom i montazom MAF senzora, mozes da ga ocistis.
To se inace radi kada krenu problemi sa lerom, ili uvecanom potrosnjom, oklevanjim ai prekidima u radu motora.
Obicno se krene od kucista fltera za vazduh, demontiraju creva i cevi do leptira gasa, a nije lose ni obrisati grlo leptira i poprskati sprejom.
Sve cevi se ociste(eventualna zrnca prasine ili masnoce), i na kraju se MAF senzor, bez dodira rukama, obilato isprska ovim sprejom, osusi i namontira. Moze se pregledati lupom pre i posle prskanja, da se uoci da li je neka zona promenila boju-skinula se skrama..
Meni je to uvek zanimljiva aktivnost, ali se retko nadju vece necistoce, i retko se poboljsa rad motora.
Ali sam bar siguran da je u toj zoni sve korektno.
I tako sve dok se ne potrosi sprej, a onda se MAF "zanemari" do narednog problema