Novi Volkswagen Passat prijevremeno otkriven u kineskim medijima
Dolazak nove generacije Volkswagen Passata, oznake B8, službeno je najavljen za kraj ove godine, međutim fotografije su par mjeseci prije nekako pronašle put do javnosti. Doduše, na njima se nalazi verzija za kinesko tržište koja nosi naziv Magotan, a od europskog se Passata razlikuje deset centimetara dužim međuosovinskim razmakom.
Ravne površine i čiste horizontalne linije dizajnerska su filozofija kojom će se Volkswagen očito voditi i dalje i tu ne treba očekivati velika iznenađenja. Iznenađenje nije ni činjenica da će Passat koristiti modularnu MQB platformu i niz 4-cilindričnih benzinskih i dizelskih motora. Neki izvori najavljuju sportsku verziju s V6 motorom i više od 300 KS, te hibridni ‘plug-in’ model.
auto.geek.hr
[ Lavlja_Jazbina @ 30.05.2014. 17:42 ] @
Citat:
Volkswagen Golf R 400 – proslava 40 godina Golfa uz 400 KS [UREĐENO]
20 milimetara manja udaljenost od tla, jedinstveni branici i 19-inčni naplatci, prošireni blatobrani inspirirani Golfom Rallye G60 iz 1988. godine, limun žuti detalji i interijer bogat alkantarom i kožom s uzorkom ugljičnih vlakana znakovi su da Golf čije fotografije stoje pred nama nije vaš običan dizelski kompakt.
S ubrzanjem do 100 km/h od 3,9 sekundi i maksimalnom brzinom od 280 km/h bliži je supersportskim automobilima nego prosječnom Golfu kojeg viđamo u prometu. Navedene performanse zasluga su modificiranog 2,0-litrenog, 4-cilindričnog turbo motora iz GTI i R izvedbi, koji sada razvija 400 KS i 450 Nm, 6-stupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom, pogona na sve kotače i manje mase.
Ne, Golf R 400 nije prošao kroz ruke nekog od ambicioznih tunera, već je djelo Volkswagenovih inženjera koji su željeli naglasiti sportski potencijal modela. Radi se o konceptu koji neće tako skoro u serijsku proizvodnju, a uživo će se moći razgledati na izložbi automobila u Pekingu. Ideja iskorištavanja potencijala u osnovi običnog obiteljskog automobila do krajnjih granica nije sasvim nova i podsjeća nas na Golf GTI W12-650 iz 2007. godine, koji zahvaljujući monstruoznom 6,0-litrenom W12 motoru s dva turbopunjača ubrzava do stotke za 3,7 sekundi i nastavlja sve do 324 km/h, te prošlogodišnji Design Vision GTI, čiji 3,0-litreni V6 motor s dva turbopunjača razvija 503 KS.
[UREĐENO] Volkswagen je potvrdio da će Golf R 400 ipak dočekati serijsku proizvodnju. Golf sa 400 KS. Serijski proizveden.
[ Lavlja_Jazbina @ 30.05.2014. 21:04 ] @
Citat:
Land Roverov novi koncept imat će ‘nevidljiv’ prednji dio
Malo po malo kamere i senzori na automobilima počinju zamjenjivati osvrtna zrcala i sve više eliminirati vozačevu potrebu za osjećajem za prostor. Tehnologija je dostupna i koristi se, a Land Rover je odlučio da će s novim konceptom, koji će najaviti sljedeću generaciju Discoveryja, otići korak dalje u olakšavanju manevriranja po uskim područjima ili neprohodnim terenima daleko od asfaltiranih cesta.
To će pokušati na način da učini prednji dio automobila ‘nevidljivim’, odnosno ‘prozirnim’ za vozača. Ideja je u suštini jednostavna i briljantna. Sprijeda smještene kamere snimaju teren ispred i ispod vozila, a dobivena slika projicira se na donji dio vjetrobranskog stakla stvarajući iluziju da su poklopac motora i motorni prostor transparentni. Zajedno s projiciranim informacijama o trenutnom kutu prednjih kotača, stupnju uspona i brzini kretanja, takav sustav omogućit će vozaču lakše i sigurnije napredovanje kroz prostor.
[ Nemanja @ 01.06.2014. 10:55 ] @
Kako je dobro uradjeno
[ vladd @ 01.06.2014. 12:30 ] @
Idealno za nase puteve.
Odlicni su ovi VW "noviteti"..:)...petstosezdesetsedma verzija sa laganim ristajlingom i nudjenjem necega sto je neko zamislio da se moze negde povoljno prodati:)
Vise sam ocekivao Vw kriket ili basket, kao novitete..npr..ili VW storm..ajde da ne bude obican vetric..:)
[ cozmo_im @ 01.06.2014. 13:33 ] @
Ovaj Passat je nesto najgrdnije sto sam skoro video. Unutra Opel Komodor iz 70tih...
Golf je dosta lepsi, mada je ovde malo prenabudzen ipak.
[ Zarko Silic @ 01.06.2014. 14:09 ] @
Dizajn automobila prilagodjava sa trzistu. Obzirom na poznate trendove, normalnim ljudima predstoje crni dani.
[ vladd @ 01.06.2014. 17:06 ] @
Da, i sve se prilagodjava trzistu, ne samo dizajn.
Da li i normalnom ljudima preti istrebljenje ili crni dani, zavisi koliko ih ima procentualno:)
Mislim da ce masovnost ipak pobediti, kada god neka perverzija dostigne maksimum(mislim na devijantnost trzista), lagano se padne na bazne vrednosti sa velike visine inkrustriranih potreba.
Mislim da ce lakse biti da se poseduje par automobila, za razne namene, nego traziti vise namena u jednom.
Meni bi novitet bilo neko alternativno gorivo, ili pogon, neki novi materijali, osim plastike i polimera, ali svakako dizajn ima neke svoje kvalitete, ali se ne moze tretirati kao "novost" u automobilskom smislu.
Ipak kompletno vozilo mora da bude "novo", a ne samo linije i umetnicki dojam.
Moguc je i neki nov proces, ali je to vec retkost.
Auto industrija je usporeni mamut, koji sam sebe usporava da bi sto duze trajao u ovoj formi, isplatljivoj naravno.
Kada dozivi elemente promene kao kod drugih "tehnika", bice zanimljivija prica.:)
Modularni automobil, na primer, gde se grubi ili sitni detalji nabavljaju nezavisno..:)
[ Lavlja_Jazbina @ 01.06.2014. 18:19 ] @
Vladd...zar tebi ovo kod lend rovera nije inovativno?Nemoj ocekivati vazdusni prostor izmedju vozila i puta pa da se kaze wow.
Novitet je i ovaj detalj,mada sam postavio klip u temi najbolji video klipovi sa nano tehnologijom ovu tecnosti koju je Nisan upotrebio
i proglasio kao novitet.
Citat:
Nissan predstavio automobil kojemu ne treba pranje
Mnogi od vas vjerojatno su vidjeli snimke na internetu koje prikazuju razne primjene takozvanog Ultra-Ever Dry proizvoda, zaštitne prevlake koja se u tankim nanoslojevima nanosi na osnovni materijal i onemogućuje da tekućina dođe u doticaj s njim. Iznimno hidrofoban i oleofoban materijal s površine odbija bilo kakvo tekuće sredstvo i ostavlja ju suhom i čistom.
Bilo je pitanje vremena kada će netko istu tehnologiju primijeniti na automobil, a čini se da se prvi toga dosjetio Nissan. Prezentirao je Note čija je jedna polovica tretirana proizvodom, a druga nije. Možete pretpostaviti kakvi su bili rezultati nakon vožnje blatnim i prljavim putevima. Iz Nissana kažu kako je tehnologija još uvijek u fazi testiranja kako bi se dobio uvid u ponašanje u različitim uvjetima i da za sada nema namjeru ponuditi prevlaku kao standardnu opciju. Ipak, znači li to da će u budućnosti pranje automobila postati nešto što se obavlja jednom u godini?
p.s.Inace golf izgleda opako dok passat nista nije promenio,mozda linije ali koncep unutrasnjosti je isti.
[ Zarko Silic @ 01.06.2014. 18:49 ] @
Nisan kao da posebno radi projekte za crnogorsko trziste.
E ovaj je ruzan... A sto se tice pasata ista je unutrasnjost kao u poslednjem osim one lajsne na tabli.
[ mr. ako @ 01.06.2014. 23:32 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Vladd...zar tebi ovo kod lend rovera nije inovativno?Nemoj ocekivati vazdusni prostor izmedju vozila i puta pa da se kaze wow.
Novitet je i ovaj detalj,mada sam postavio klip u temi najbolji video klipovi sa nano tehnologijom ovu tecnosti koju je Nisan upotrebio
i proglasio kao novitet.
Citat:
Nissan predstavio automobil kojemu ne treba pranje
Mnogi od vas vjerojatno su vidjeli snimke na internetu koje prikazuju razne primjene takozvanog Ultra-Ever Dry proizvoda, zaštitne prevlake koja se u tankim nanoslojevima nanosi na osnovni materijal i onemogućuje da tekućina dođe u doticaj s njim. Iznimno hidrofoban i oleofoban materijal s površine odbija bilo kakvo tekuće sredstvo i ostavlja ju suhom i čistom.
Bilo je pitanje vremena kada će netko istu tehnologiju primijeniti na automobil, a čini se da se prvi toga dosjetio Nissan. Prezentirao je Note čija je jedna polovica tretirana proizvodom, a druga nije. Možete pretpostaviti kakvi su bili rezultati nakon vožnje blatnim i prljavim putevima. Iz Nissana kažu kako je tehnologija još uvijek u fazi testiranja kako bi se dobio uvid u ponašanje u različitim uvjetima i da za sada nema namjeru ponuditi prevlaku kao standardnu opciju. Ipak, znači li to da će u budućnosti pranje automobila postati nešto što se obavlja jednom u godini?
p.s.Inace golf izgleda opako dok passat nista nije promenio,mozda linije ali koncep unutrasnjosti je isti.
To cime poprskaju automobil je onaj Japanski Palcoat ili kako se bese zove, baziran na TiO2 koji se lako vezuje za prasinu i ostale necistoce uz pomoc svetlosti kao katalizatora.
[ vladd @ 02.06.2014. 07:58 ] @
Jeste novitet, ali ne vidim cemu sluzi:)
Jeste, priznajem da je tehnoloski novitet, primenjen u auto industriji, sa nekom svrhom.
Ovaj GTI roudster, VW-ov, deluje SMESNO, koliko je marketinski skockan, da MORA da sacuva ZNAK na haubi i delic LINIJE za reklamiranje SERIJE 7, inace potpuno nepotrebni "ostaci" na konturi, pravljenoj da zalici na lambo..;)
[ jnk @ 02.06.2014. 09:53 ] @
kiselo je grožđe.
[ vladd @ 02.06.2014. 11:00 ] @
Nema kod mene kiselog grozdja, to je valjda jasno, ono sto zelim to se moze nabaviti, istina, sada sve cesce PAZIM sta zelim
Dok ne "vrate" tehniku tehnici, izbace NITNE iz menjaca i civije, i VRATE srafove, gde im pripada mesto, VW je plasticna skalamocija prezentovana kupcu sa teskim predrasudama. Koji se slabo razume u tehniku i predao se informacijama marketinga...
Ja auto ne drzim u salonu ili dnevnoj sobi, da bude eksponat, vec da se koristi. A kada se koristi, treba da bude upotrebljiv za ono za sta se koristi, a da ne koristi brendu da mi izmuzava novac, vec da to koriscenje ima neke logike, i upotrebne i finansijske.
Mastati o iluzijama, ponudjenim kroz marketing, a izopacene pojeftinjenjima u prozvodnji, to nije moja liga..obracanja paznje
Ako cu da mastam o azdaji za razumnu cenu, svakako bi bio GTR, a ne neuspeli klinacki vlazni snovi, namenjeni vise marketingu i statistikama..koje su u prodaji postale vec pomalo problematicne.
O novotarijama raspravljam kada su novotarije, a ne "zanovljeno" staro...tzv "restajling"..to je za mene popravka nedostataka nastalih u trci na trzistu...
Razumem njihove pobude, da iscede maksimum marketinskog renomea, ali MOJ odgovor na te pokusaje je "neka hvala"...najsladje.
[ Zarko Silic @ 02.06.2014. 12:16 ] @
Pa cekaj sad. Zar tu plasticnu eru sa nitnama i plasticnim selnama nije poceo neko drgi mnogo pre VWa?
Inace, zasto bi tradicionalni "neprijatelji" Nemaca bas sada iskazali svoje poverenje sa ovakvim scorom
Da li se poverenje moze spojiti sa dizajnom, vrlo je tesko reci. Mozda da.
Citat:
Visok kvalitet, jednostavan dizajn i pouzdanost recept su za uspeh. Među njima najuspešniji je Folksvagen, koji ima čak tri prva modela na ovoj listi.
[ vladd @ 02.06.2014. 12:55 ] @
Jim Holder naravno ne zeli na grbaci mocni VW..pisanije na nivou placenog..
Mene cude ljudi koji se lepe za ove price, bez dubljeg upustanja u sustinu, ali novine i novinari i sluze da osvetle povrsnost..
elem
svezi tweet
Uzeli su vozila prodata u preko 4000 primeraka, stara par godina i PITALI vlasnike za misljenje i napravili listu. Za malenog i JEFTINOG Sparka su primedbe bile na
Citat:
The biggest complaints are aimed at the poor radio reception and a particularly cheap interior feel. Problems with the gearbox and starting the engine have been reported too..
[ Nemanja @ 02.06.2014. 13:19 ] @
Ocekivanje kupaca Sparka i Bmw-a nisu ista. U prevodu, koliko para toliko muzike. A i ti si hteo uzeti Octaviju, samo nije bila cena koju si ti zamislio.
[ Zarko Silic @ 02.06.2014. 14:20 ] @
Nije samo stvar u dizajnu. Karakteristike su sve ucestalije uticajni faktor pri donosenju odluke.
Evo na primer, posmatram sebe i ozbiljno razmisljam da kupim japansku Hondu (nije sala).
Imam neku povecu povrsinu za kositi pa mi je mrsko akati se satima sa Wolfom.
Kod ovog Japanca pored vanrednog dizajna i performanse su na visini zadatka.
[ veselinovic @ 02.06.2014. 16:40 ] @
Japanac je to.
Mo's misliti koliko im jure automobili kad kosacica ide 200 na sat.
Salu na stranu, japanci su nam pokazali jednu novu civilizaciju.
Odnos prema drzavi, poslu, zajednici i prema samom sebi.
Kod njih ljudi poslije cunamija ostavljaju pare u praznoj prodavnici,
kod nas trgovci dizu cijenu vode 10 puta u katastrofi ( poplavi).
Ne razumijemo mi njih ( a ni oni nas).
Ali meni ulivaju povjerenje.
Znam da je ovo protiv pravila ( nema price japanac je to) ali ne izdrzah.
[ Lavlja_Jazbina @ 02.06.2014. 22:23 ] @
Citat:
Nissanov primjer ‘downsizinga’ – 400 KS iz 1,5 litara obujma
Da unutarnje izgaranje još ni približno nije pokazalo svoj maksimum pokazuje najnoviji Nissanov motor, koji je terminu ‘downsizing’ upravo dao novo značenje. Razvijen za ZEOD RC, hibridni trkaći automobil nalik DeltaWingu koji će se natjecati na ovogodišnjoj utrci 24 sata Le Mansa, ovaj je motor poslužio kao pokusni kunić japanskim inženjerima, koji će naučeno primijeniti na Nissanove cestovne automobile budućnosti.
Naziva DIG-T R, trocilindrični turbopunjeni motor obujma je 1,5 litara, dimenzija 500 mm x 400 mm x 200 mm i mase od samo 40 kg. Vrti se do 7500 o/min, razvija 400 KS i 380 Nm, što znači da s 10 KS po kilogramu ima bolji omjer snage i mase od motora koje će koristiti Formula 1 bolidi ove sezone. U trkaćem ZEOD RC-u snagu do kotača obučenih u Michelin gume prenosi 5-stupanjski mjenjač.
Veliki korak naprijed načinjen je po pitanju smanjenja unutarnjeg trenja motora i pogona, zbog kojeg se uobičajeno javljaju veliki gubici. U suradnji s francuskom tvrtkom Total razvijena su goriva i maziva koja pomažu da motor ostvari svoj puni potencijal.
[ Nemanja @ 03.06.2014. 11:32 ] @
Jedno su serijski motori a drugo su motori namenjeni za takmicenja. Jos 80-tih su u formuli 1 imali turbo motore sa 1500 KS iz 1500 kubika, pa su ih zabranili jer su bili suvise jaki.
[ Lavlja_Jazbina @ 03.06.2014. 12:30 ] @
Nemanja...ne pratis fabulu.
Citat:
Razvijen za ZEOD RC, hibridni trkaći automobil nalik DeltaWingu koji će se natjecati na ovogodišnjoj utrci 24 sata Le Mansa, ovaj je motor poslužio kao pokusni kunić japanskim inženjerima, koji će naučeno primijeniti na Nissanove cestovne automobile budućnosti
[ vladd @ 03.06.2014. 12:55 ] @
Da, te specijallke se ne mogu tretirati kao svakodnevno vozilo, baska specijalna ulja, spacijalna goriva..
Igranje sa keramikom je odavno poznata stvar, medjutim, nazalost, to je "zabranjena" i neprofitna zona u auto industriji, za masovno koriscenje.
I umesto DLC prevlake, lakse i jeftinije im je da nituju menjace, kao kineske bicikle, i jedino sto im je na umu je profit i da nekako istaljiga dogovorenih 150kkm, da bi bio "korektan proizvod", po birokratskim standardima...
Sam termin "novitet" je marketinski deformisan, pa se "novitetima" nazivaju i obicne novosti, novotarije. Cudi me da to dozvoljavaju "precizni jezici".
Citat:
Nemanja: Ocekivanje kupaca Sparka i Bmw-a nisu ista. U prevodu, koliko para toliko muzike. A i ti si hteo uzeti Octaviju, samo nije bila cena koju si ti zamislio.
Covek lepo novinarski(pa jos i "statisticki") pomesa babe zabe jabuke i snicle, i napravi clanak..
JA nisam hteo da kupim Oktaviju, vec sam samo razjasnio sve aspekte kupovine vozila, izuzetno dragim osobama, koje su razmatrale opcije.
Kada se izanalizira sa tehnicke strane(motor, oprema, vesanje), i zaobidju piljarske prevare, iskristalise se jasna istina. Za 20k i + evra, postoje mnogo bolje i upotrebljivije opcije.
Mada tvrdim da je Oktavija sjajan proizvod i ponos Ceske industrije, i smatram da ce biti jedan od ozbiljnih evropskih brendova, samo ako se malo otklone od "njemackog", prvenstveno VAG-ovog devijantnog obicaja "srafcic ili trunkica za sto evra"...
Ipak mi zivimo i medju proizvodima sa "kvalitetnim plastikama" ...koje kostaju 5-10-20 evra, a ne 50-100-200
[ vaske2 @ 06.06.2014. 13:36 ] @
[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 06.06.2014. u 15:45 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 06.06.2014. 19:51 ] @
R400 je odgovor po kratkom postupku na Mercedesovu AMG tuning varijantu A klase. VW nije mogao da podnese postojanje jaceg u klasi 2000, ali je sasvim izvesno da ovaj R400 nikada nece ugledati svetlost dana mada su tuneri najavili njegovu verziju sa preko 500 KS-a.
[ vladd @ 07.06.2014. 09:37 ] @
Ne mora da znaci. Krenula je najava, ako trziste "odgovori", i pojavi se potreban broj zainteresovanih, napravice seriju R400
[ Zarko Silic @ 07.06.2014. 11:49 ] @
U tome i jeste problem.
Ne postoji ciljna grupa koju bi VW gadjao sa modelom R400, jer da postoji, sasvimi sigurno bi nemacka pedantna statistika ovako nesto prokljuvila jos ranije. Problem je u tome sto ovakav automobil ne moze biti jeftin pa bi sa svojom cenom duboko ulazio (mozda i prelazio) cenu po kojoj se nude modeli iz viseg premium segmenta poput serije M, modela RS ili Mercedesa AMG.
R400 bi po svim svojim performansama bio u rangu spomenutih, nema sumnje, osim u jednom: "narodni auto" nema ime koji ovi drugi imaju sto bi neminovno uticalo na plasman proizvoda. Koliko je samom VW-u zanimljivo da se poigrava sa trzistem praveci tako sebi samo reklamu, a da pri tome rizikuje, u ovom momentu je tesko predvideti. Licno mislim da ce odustati od projekta R400 i da mu je ovo sto cini (proizvodnja u malim serijama) vise sepurenje nego sto bi to trebalo predstavljati nekakvu realnost - slicnu onoj sa modelom GTI.
edit: slova
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 08.06.2014. u 02:30 GMT+1]
[ jnk @ 07.06.2014. 12:28 ] @
Ali Zarko, potvrdjeno je da ce se praviti, u kojoj cifri i kad nije receno. Isto kao i rs3 koji ce sigurno biti i jaci.
[ Ivan Dimkovic @ 07.06.2014. 12:37 ] @
@Zare,
Pa ne bi bilo prvi put VW-u - ista problematika je kacila i VW Phaeton (tehnicka strana sasvim OK, ali problem sa brendom posto je konkurisao "premium" brendovima gde VW brend nije plus) pa ga je VW gurao godinama uprkos nikakvoj prodaji zbog ko zna cega. Ako neko to hoce u VW-u da izgura zbog imidza, mogu da priuste i da gube lovu (bas kao i sa Phaeton-om).
Ja bih inace vrlo rado kupio taj R400... i skinuo mu sve oznake, mozda cak i stavio 1.2 da pise nazad :-)
[ Nemanja @ 07.06.2014. 17:19 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic:
Ja bih inace vrlo rado kupio taj R400...
I tata bi sine
[ Lavlja_Jazbina @ 13.06.2014. 20:28 ] @
Citat:
21.-godišnjak Alex Kelsey iz Novoga Zelanda napravio je rally auto u obiteljskoj žitnici koji je brži od bilo kojeg drugug automobila trenutno na tržištu. Njegov proizvod za samo 7 sekundi dostiže 200 km/h te s toga ni ne začuđuje nada ovog mladog Novo Zelanđanina za osvajanjem titule sa svojim autom na rally utrci koncem 2014. godine.
[ Zarko Silic @ 13.06.2014. 21:03 ] @
A zasto bi trebalo da automobil za reli do 200 ide za 7 sec?
Ako bi ucesviovao u opkladama, delimicno poznavajuci sta se sve krije iza reli uspeha, slobodno bih se smeo opkladiti da ovaj automobil nece docekati kraj reliju.
[ Lavlja_Jazbina @ 13.06.2014. 22:27 ] @
Citat:
A zasto bi trebalo da automobil za reli do 200 ide za 7 sec?
To je slikovito opisano da figurativno opise snagu motora koji u odredjenim krivinama i usponima nema problema
da odrzi brzinu koja mu garantuje dobar rezultat.A sto se tice kraja.Pa vidi,jedan mladic nesto napravi,sto neki koncern
koji raspolaze milijardama napravi slicno samo malo bolje upakovano.Mislim da nije za pariz-dakar ali za neki jeste.
[ Zarko Silic @ 13.06.2014. 23:07 ] @
Nekada sam relije pratio detaljnije i odavno konjska snaga na takvoj vrsti takmicenja nije deficitarna.
Pre bih rekao da je u pitanju zelja novinara da kaze nesto veliko.
[ Lavlja_Jazbina @ 13.06.2014. 23:44 ] @
Maybe,ali ga bar pohvali za trud.Zaboravio si izgled zastave101,koji bi ako je bila ispred tebe na semaforu,sto duzim gledanja u zadnje stopaljke
oblik se jos vise deformisao, a to je bila dika sfrj.Trebalo bi ga zaposliti u Fiatu Srbija.
[ Bwe @ 15.06.2014. 15:17 ] @
Moracu ja sebi jednu takvu ili slicnu garazu da napravim :)
[ vladd @ 15.06.2014. 16:24 ] @
Pa dobro, pohvala za trud. I to nije prvi put da iz australijskih ambara izadje dobra masina.
Ali osim prostog truda, neophodna su i ogromna finansijska sredstva, i za pohvalu, znanje, kako uklopiti silne aftermarket komponente.
Koliko je detaljno uradio vozilo, toliko mu se vise uvecavaju sanse da izdrzi reli trku do kraja..
Mada je pravljenje vozila prva polovina problema, druga polovina je sama voznja i ponasanje vozila na stazi..
[ Bwe @ 17.06.2014. 19:09 ] @
Honda releases 3D data of Concept Cars for 3D printing
Automobil dolazi sa trolitarskim V6 dizel motorom, koji koristi dve turbine i električni kompresor a razvija 385 KS.
RS5 TDI isporučuje 750 Nm obrtnog momenta
jer novonajavljeni dvolitarski biturbo 2.0 tdi koji će se ugrađivati u Passat B8 ima:
Citat:
The new 2.0-liter TDI biturbo diesel engine develops 240 PS (176 kW) and 500 Nm of torque from 1,750 rpm.
Citat:
The 2.0-liter TSI will be available in two versions, one delivering 220 PS (162 kW), while the other one delivers an impressive 280 PS (206 kW).
Citat:
All the engines meet the Euro 6 emissions standards.
Tu su jos uvek benzinski RS4/RS5, a ovaj dizelski je vise okrenut trenutnim trendovima u ekologiji. Verujem da su ga mogli jos dosta naviti, ali bi onda CO2 narastao.
[ vladd @ 29.06.2014. 11:19 ] @
Pa ne vidim sta je sporno sa doticnim 3.0 V6 motorom, kada doticni 2.0 biturbo isporucuje oko trecinu manje snage i obrtnog momenta?...Taman kada od 3.0 "skines" 1 litar, trecinu zapremine..
Sta tu ima da se "trude"...
2.0 im nije ni konkurencija, niti "izazov"...
A sestak je sestak, zna se koji su benefiti "prirodno" izbalansiranog motora...
[ deki111 @ 29.06.2014. 11:24 ] @
Zavisi od računice. Ja sam na 2.0 dodao 50% pa sam došao do zaključka da RS nije impresivan kakav bi po nazivu trebao da bude.
[ vladd @ 29.06.2014. 11:29 ] @
Pa hajde da racunamo ZAJEDNO...
240+(240/2)=360...V6 ima 385KS
500Nm+(500/2)=750....V6 ima 750Nm
2000ccm+(2000/2)=3000ccm...
U cemu je problem, vise mi lici da su "linearno srazmerno"...vrlo priblizno isti
[ deki111 @ 29.06.2014. 11:32 ] @
Citat:
vladd:
U cemu je problem, vise mi lici da su "linearno srazmerno"...vrlo priblizno isti:)
"Problem" je u tome što putnički passat ima veoma jak motor. :)
[ Nemanja @ 29.06.2014. 12:48 ] @
To je problem za konkurenciju, ne za VW
[ Zarko Silic @ 29.06.2014. 13:43 ] @
A da li ce taj novi Passat imati diskove pozadi i tapacirung na vratima?
Ako nece, dzaba mu biturbo. Mozda gresim. Mozda je u pitanju novi trend. Hipi trend u autoindustriji.
Salu nastranu,
vest o novim motorima je verovatno tacna. Isto kao i vest o novom 1.9 tdi motoru sa ulta efikanoscu, 69 g/100 km, 150 KS i prosecnom potrosnjom ispod 3 L/100 km.
"Dizel imperija uzvraca udarac".
Mozda bi se moglo tako nazvati trend da se odgovori na nove turbobenzince.
Jedino sto nije tacno je vest da ce to biti u ponudi kao standardna verzija. Kinezi su brze bolje pozurili da objave probuvarene informacija koje su naculi, a svi ostali to prepisuju.
[ vladd @ 29.06.2014. 20:41 ] @
Imace plasticni tapacirung koji se inace ne zove "tapacirung", vec plasticna oplata, sa inkrustracijama "niklovane" plastike, odnosno plastike ofarbane da lice na niklovani element.
I to zadovoljstvo plasticne oplate, kostace otprilike kao NOV brodic, recimo Pasara
Doticni B8 ce imati i sirotinjsku paletu motora, da opravda cenu, od 122KS, 1.4TSI..cisto da pokazu "donju cenu"..
Sa gornjom cenom i odabirom lose opreme, nece se uklapati u zeljen proizvod..dzaba mu snaga, kada nema MENJAC.
Zasto bi neko bacao 35-45000 evra, na VW-a, kada ima u komsiluku recimo BMW-a...za ljubitelje germanistike...
[ Nebojsa Milanovic @ 29.06.2014. 23:50 ] @
Citat:
vladd:
Zasto bi neko bacao 35-45000 evra, na VW-a, kada ima u komsiluku recimo BMW-a...za ljubitelje germanistike...:)
Iz vrlo jednostavnog razloga:
Zato što, kada uporediš VW i BMW koji koštaju isto, shvatićeš da za svaki taj evro koji čini cenu ta dva auta, kod VW dobijaš više nego kod BMW-a. Isto važi i MB.
E sad, postoji ne mali broj kupaca kojima nije suviše bitno da za cenu koju daju dobiju najviše, nego žele nešto specifičniji, premijum proizvod, koji ima relativno neuobičajen spektar osobina, i spremni su to da plate.
Takvi kupci se opredeljuju za BMW i MB i zato svako od njih ima svoje kupce.
[ jnk @ 30.06.2014. 09:23 ] @
Misliš dobija se više opreme i jači motor za iste pare. A da li se dobija stvarno 'više' je stvar diskusije i filozofije.
Zato što, kada uporediš VW i BMW koji koštaju isto, shvatićeš da za svaki taj evro koji čini cenu ta dva auta, kod VW dobijaš više nego kod BMW-a. Isto važi i MB.
Za iste novce dobiti vise kod VW-a nego kod BMW-a ili Mercedesa-a? Mozda, ako se gleda kolicina necega. A, ako se gleda objektivno, tu nema spora na cijoj je strani kvalitet i koja marka zaista vredi tog novca koji se ulaze.
[ Marko83 @ 30.06.2014. 10:16 ] @
"Standardni Mercedes-Benz "E 300 BlueTEC HYBRID", registrovan u Engleskoj, je na samo jednom punom rezervoaru prešao skoro 2.000 kilometara od Afrike do Zapadnog Saseksa u Engleskoj"
"Britanski novinar Endrju Frankel je osmislio celu avanturu i sa prosečnom potrošnjom od 3.1l/100km za 27 sati neprekidne vožnje(uz pomoć još jednog vozača)prešao 1.968km od Tandžira u Africi do Festivala brzine u Gudvudu na jugu Engleske prolazeći kroz dva kontinenta, četiri države i tri vremenske zone."
"Uprkos fokusu na ekonomičnosti, "E 300 BlueTEC HYBRID", koji emituje samo 109g CO2/km ima moćni dizel od 204KS i pomoćni električni motor od 27KS koji zajedno omogućavaju ubrzanje do stotke za 7.5 sekunde uz maksimalnu brzinu od 240km/h." link
Odlična potrošnja za ovako snažan auto
[ Lavlja_Jazbina @ 30.06.2014. 10:26 ] @
Interesantno da je na tom mercedesu rezervoar 60+ litara.
vilil1..zavisi ko kako gleda.Meni su i MB I BMW interesantni automobili ali nekako mi iznutra izgledaju klot.
Hibridi su buducnost, i to bliza buducnost, a ne ovi mali motorcici.
@Jazbina
Govorio sam o kvalitetu. Zna se koje su marke "premium" i zbog cega. I porediti VW sa Audiem, BMW-om ili MB-om...je ...;)
[ deki111 @ 30.06.2014. 11:15 ] @
Citat:
Marko83:
"Britanski novinar Endrju Frankel je osmislio celu avanturu i sa prosečnom potrošnjom od 3.1l/100km za 27 sati neprekidne vožnje(uz pomoć još jednog vozača)prešao 1.968km od Tandžira u Africi do Festivala brzine u Gudvudu na jugu Engleske prolazeći kroz dva kontinenta, četiri države i tri vremenske zone."
Rezultati testa su 73.6 Miles per Gallon što je 3.8l/100km.
U tekstu koji si linkovao piše:
Citat:
na samo jednom punom rezervoaru prešao skoro 2.000 kilometara
i kad uzmeš u obzir zapreminu rezervoara od 80l dobija se prosečna potrošnja oko 4l/100km, tačnije 4.065l ako uzmemo pređeni put od 1968km.
Šta je na kraju tačno?
[ Nemanja @ 30.06.2014. 11:22 ] @
Citat:
@Jazbina
Govorio sam o kvalitetu. Zna se koje su marke "premium" i zbog cega. I porediti VW sa Audiem, BMW-om ili MB-om...je ...;)
Nije premijum, ali je najblizi tog kategoriji od ponudjenih.
[Ovu poruku je menjao Nemanja dana 30.06.2014. u 12:33 GMT+1]
[ Nemanja @ 30.06.2014. 11:23 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Meni su i MB I BMW interesantni automobili ali nekako mi iznutra izgledaju klot.
Ukoliko dovoljno platis, nece izgledati klot.
[ Lavlja_Jazbina @ 30.06.2014. 11:33 ] @
Mislio sam na unutrasnjst ( interijer).Tabla za taj model je tabla,A ostale stvari se mogu dokupiti slazem se.
Nazad vise opreme .:):).
[ Marko83 @ 30.06.2014. 11:45 ] @
Citat:
deki111:
Citat:
Marko83:"Britanski novinar Endrju Frankel je osmislio celu avanturu i sa prosečnom potrošnjom od 3.1l/100km za 27 sati neprekidne vožnje(uz pomoć još jednog vozača)prešao 1.968km od Tandžira u Africi do Festivala brzine u Gudvudu na jugu Engleske prolazeći kroz dva kontinenta, četiri države i tri vremenske zone."
Rezultati testa su 73.6 Miles per Gallon što je 3.8l/100km.
U tekstu koji si linkovao piše:
Citat:
na samo jednom punom rezervoaru prešao skoro 2.000 kilometara
i kad uzmeš u obzir zapreminu rezervoara od 80l dobija se prosečna potrošnja oko 4l/100km, tačnije 4.065l ako uzmemo pređeni put od 1968km.
Šta je na kraju tačno?
Prešao je ukupno 2129km ali je moja greška što nisam proverio cifre
Matematika kaže da je prosečna potrošnja 3,76L/100km
Više novina je objavilo istu vest...očigledno nisu ni oni računali
Nije namerna greška stvarno mi nije palo na pamet da proverim cifre
[ deki111 @ 04.07.2014. 23:17 ] @
Citat:
Nemanja:
Tu su jos uvek benzinski RS4/RS5
Zaboravio si RS6:
Citat:
Under the hood, the potent 4.0-litre twin-turbocharged V8 engine will be uprated to now deliver 600 hp
Valjda zbog zatvorenog zadnjeg blatobrana podseca dosta na DS.
[ Lavlja_Jazbina @ 16.07.2014. 21:33 ] @
haha,citas mi misli za DS(Ajkulu).Ali ima jos jedan model neke firme sa maltene ideticnim zadnjim delom.
[ Zarko Silic @ 16.07.2014. 22:37 ] @
Ako Cw ima abnormalnu vrednost od 0.159 onda je normalno da automobil izgleda nenormalno.
Za razliku od ovog Vagena, postoje automobili koji imaju normalan Cw, a izgledaju nenormalno.
P.S.
Kakav je smisao automobila koji trosi 1 litar, a pri tome kosta 100.000 Eura?
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 17.07.2014. u 00:00 GMT+1]
[ Lavlja_Jazbina @ 17.07.2014. 08:24 ] @
Citat:
P.S.
Kakav je smisao automobila koji trosi 1 litar, a pri tome kosta 100.000 Eura?
Zare,veci od automobila iste cene a trosi 30l.
[ vladd @ 17.07.2014. 10:17 ] @
Lepo Zare pita, koji je smisao bljuvanja tolikog novca*velika potrosnja novca), da bi se "malo" trosilo nekog goriva...
Kao drugo, nikako da uklopim "rezime" i racunicu
Citat:
Fuel consumption is quoted at an almost-unbelievable 0.9 litres per 100 km, while CO2 emissions stand at just 21 grams per km. VW says the car can travel on electricity alone for 50 km; if the 10 litre fuel tank (doesn’t need a big tank now, does it?) is filled up, the range jumps to nearly 500 km.
Ako je 0.9l/100km potrosnja, onda bi range trebao da bude bar preko 700km, da ne kazem prosto preko hiljadu(990+50 na baterije, ako ne i vise, zbog rekuperacije...)..
Gde nestade "mala" potrosnja?
Ovako, ako je "range" recimo 500km(zanemarimo "skoro" ili priblizno), pa oduzmemo 50km dometa na "bakteriju", sledi potrosnja oko 2,2l/100km..
[ Zarko Silic @ 17.07.2014. 13:38 ] @
Kada se spomenu automobili ovakvog ili slicnog tipa koji kostaki preko 100.000 eura automatski mi se pred ocima stvori slika modela RS6 koji isto toliko kosta.
Isto tako, automatski se namecu i pojedina nerazjasnjena logicka pitanja.
[ vladd @ 20.07.2014. 11:27 ] @
Namece se svasta, istina, meni prvo padne na pamet Skyline, a zatim, ne drugom mestu BMW + garsonjera...dalje se lista sadrzi iskljucivo od nekretnina...:)
[ Zarko Silic @ 17.11.2014. 19:53 ] @
Citat:
Audi počeo da pravi sintetički dizel od vazduha, vode i struje
Folcvagen je izgleda ozbiljno rešio da postane šerif
Citat:
Dr Heinz-Jakob Neusser iz Volkswagena je potvrdio da će krajem ove godine na tržište stići i najjači Golf R420.
Automobil je svojevremeno najavljen konceptom Golf R400 (na slikama), ali će serijski model imati više od 400 konja, i to 420KS pa zato i naziv VW Golf R420. Toliko će razvijati 2,0 litarski turbo motor, dok će pogon biti na sva četiri točka. Drugim rečima, ovaj najjači Golf će rapolagati sa više snage od Mercedesa A45 AMG i Audija RS3 Sportback.
Naravno, pored snažnog motora očekujte i aero body kit, sportsko oslanjanje, high-performance kočnice, sportski izduvni sistem, nove točkove, sportski enterijer...
Premijera bi trebalo da bude održana u septembru na sajmu automobila u Frankfurtu, dok se isporuke očekuju krajem ove ili eventualno početkom sledeće godine.
I cena? U Nemačkoj bi trebalo da bude ispod 50.000 evra.