| 
 
 [ kupac123 @ 27.06.2014. 14:52 ] @   |  | Zdravo, 
 razmisljam o kupovini Seat ibize, 1.4 ili 1.6 (bencinac), negde 2006-2009 godiste, pa me zanima vase misljenje:
 
 -kakva su vasa iskustva? Prvenstveno me zanimaju troski odrzavanja, i koliko je uopste pouzdan auto. Sta je ono, sto se najvise kvari kod tog auta, i na sta obratiti posebnu paznju?
 -na sta paziti kod kupovine? Sta konkretno izbegavati, cemu obratiti posebnu paznju kod pregleda/testne voznje?
 
 Hvala na informacijama!
 | 
[ cozmo_im @ 27.06.2014. 15:09 ] @   Kvarovi kod kolege do 80.000km. Kupljen nov u Srbiji. 1.4 benzinac:
 - EGR ventil 2x crkao
 - Senzor neki na radilici
 - 2 bobine zamenjene
 - Potrosnja ulja 1L na oko 5000km.
 - Zadnji amortizeri pri kraju
 
 Dakle, obratiti paznju na potrosnju ulja kod benzinca, na bobine, EGR ventil, zadnji trap sa amortizerima. Ljusti se boja sa branika zadnjeg.
 
[ cika dacha @ 27.06.2014. 19:11 ] @   cozmo_im@ 1l na 5000km ?! jel taj motor 2T?[ cozmo_im @ 28.06.2014. 07:07 ] @   Ne znam oznaku motora, to je 2006, 1.4, 75KS i 126Nm.
 Bas troska ulja. Na otvorenom manje nesto ali u gradu mu popije litru na 5000km.
 
 Kazu da su bobine i EGR cest problem na tom motoru.
 
 Inace, potrosnja u Beogradu u spicu je 10-11 litara strogo gradske voznje.
[ cika dacha @ 11.07.2014. 21:05 ] @   cozmo_im@ onda taj motor ima preko 400.000km [ cozmo_im @ 11.07.2014. 22:10 ] @   Ne. Kolega je kupio nov, na lizing. Prvi je i jedini vlasnik. Vozi se normalno i odrzava redovno po specifikaciji.
 Samo sto ljudi nece da priznaju da kod njihovih auta nesto ne stima. Recenice tipa "ne trosi gram ulja"... "ma nikad radjeno nista"... su smesne.
 
 A kad cuju pravo stanje onda...
[ Zarko Silic @ 12.07.2014. 00:34 ] @   Gde je odrzavao?
 U Bolecu?
 
 Pitanje zbog zamene 2 EGRa u 80.000 predjenih kilometara jer se tako nesto nikome u istoriji EGR ventila nije dogodilo.
[ vladd @ 12.07.2014. 09:33 ] @   Ne vidim ja nikakvu "ekskluzivnost" zbog konkretnog modela, Seata..treba paziti na SVE elemente na koje se pazi kada se kupuje POLOVAN automobil...
 Pa tek onda konstatovati "povoljnost", i naravno estetiku..
[ cika dacha @ 12.07.2014. 10:58 ] @   znaci nema sanse da ima ispod 100.000km i da je vozen normalno tj pazen i da trosi toliko ulja...
 nesto tu nije uredu
[ cozmo_im @ 12.07.2014. 13:38 ] @   cika dacha, a ti znas?
 Uostalom taj motor je poznat da hoce da pije malo vise ulja. I sa opisanim problemima. To sto niko o tome ne prica, nego krije noge ko zmija zabu, to je za drugu temu.
 
 Auto se redovno odrzava u Porsche servisima.
 
 Niti je gazen. Naprotiv, mazen je i pazen - kad uzmes auto na lizing, sigurno neces da ga urnises dok otplacujes taj namet.
 
 Jedini problem koji ja vidim je taj sto je 90% vozen u gradu svaki radni dan u nedelji. Ali su relacije dosta kratke - sto znaci uglavnom nezagrejan motor.
 
 Mozda je to razlog, mozda ne, ovaj primerak je takav.
 
 Inace, motor mu radi dobro, mirno i tiho, dobro ide za tu snagu, uz gorepomenutu potrosnju ulja, sto u sustini i nije strasno. Dolice litru od zamene do zamene u sustini, ne vidim stvarno nikakav problem u tome.
 
 Litra na 5000km nije nista neuobicajeno za taj motor i takve slicne motore pogotovo za kratke relacije po gradu. Uostalom to je mozda max 2 litre dolivanja na godisnjem nivou - koga briga za to.
[ etjen @ 12.07.2014. 14:47 ] @   mom drugaru isto Ibiza troši neku sumanutu količinu ulja, ali je prešla preko 200kkm. Mada, i kad je bila na 150kkm isto mu je trošila dosta, tipa litar-dva na 5000.
 U pitanju je 1.4 motor.
[ Zarko Silic @ 12.07.2014. 23:10 ] @   Nebitno je kako je automobil vozen i gde je vozen. EGR ne moze da se potrosi na 80.000 km. Pogotovo ne 2 puta.
 Seat ima drugi problem o kome treba povesti racuna. Mnogi grese kada misle da ce ga odrzavati kao sto se odrzava VW jer se za Seta mnogi delovi ne poklapaju sa VW pandanima i jako se tesko pronalaze u Srbiji. Ako se i pronadju, duplo su skuplji od VWovih.
 
 Servisi i delovi za motor su uglavnom isti ali ako zatreba nesto za karoseriju, nesto za kabinu, nekakva bravica, staklo ili slicno, u slucaju Seata  prava je  nocna mora pronaci za relativno normalne novce.
[ cika dacha @ 09.04.2015. 10:39 ] @   kakav je motor u Ibizi 1.4 16v ali od 101ks ?! drugar nasao polovnog, pa hoce da kupi tu verziju jer ima diskove i pozadi. 
 
 Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved. |