[ tripleqqqqq @ 02.07.2014. 00:20 ] @
Pre oko dva-tri meseca odneo sam racunar na servis jer je imao problem sa cipsetom, u njemu je bilo 4GB rama(1GB + 1GB + 2GB).
Popravili su ga posle 2 dana i meni uopste nije palo na pamet da proverim komponente, nisam mislio da i to rade ovde.
Pre dva dana sam pokrenuo vitruelnu masinu i primerio da se koci i slucajno proverio kolicinu rama i pise 2GB, rasklopim ja kuciste i unutra samo 2GB(1GB + 1GB), fali 2GB, jedino su ga oni otvarali niko drugi.
Sta da radim? Da idem da pretim? Da ih prijavim?
[ Drivee @ 02.07.2014. 02:02 ] @
Mozda je bio kvar bas tih 2Gb rama, mozda bio los modul pa su ga izvadili. Sta je bio kvar?
Ako nije nista od toga, odes i lepo im kazes, da pogledaju, da se nije slucajno negde zavukla itd itd itd..Samo fino. Silom, nista neces postici.
[ tripleqqqqq @ 02.07.2014. 12:17 ] @
Nije bio problem do rama, bilo je nesto na ploci, ja sam odmah otkrio problem ali nisam bio u mogucnosti da popravim to.
Nisam napisao u gore u postu, ali imam komsiju koji mi se pozalio da njemu fali 1GB rama a nosio je racunar na servis kod njih.
[ gilopile @ 02.07.2014. 12:41 ] @
Ti najbolje znas sta si imao od komponenti unutar kucista...Lepo odes i kazes da ti fali taj modul...Mozda im se zaturio, sto kolega iznad rece...
[ Horvat I @ 02.07.2014. 14:06 ] @
Citat:
Drivee:
Mozda je bio kvar bas tih 2Gb rama, mozda bio los modul pa su ga izvadili. Sta je bio kvar?
Ako nije nista od toga, odes i lepo im kazes, da pogledaju, da se nije slucajno negde zavukla itd itd itd..Samo fino. Silom, nista neces postici.

I da je tu bio problem morali su mu vratit s napomenom da je neispravan!
[ Aleksandar Đokić @ 02.07.2014. 14:42 ] @
Meni su na starom lapu u Comtrade servisu zamenili procesor sa slabijim (mada bilo davno), tako da to svesno rade. Zato poslednji lap nisam hteo da saljem ni na redovan servis (koji su zahtevali) i izgubio garanciju posle 2god umesto da imam 5god - ali nema veze, evo ga radi kao sat, dok sa njihovim serviserm nisam siguran sta bi bilo i sta bi mu falilo sve do sada.
[ hotchimney @ 02.07.2014. 15:32 ] @
^tripleqqqqq

Da li si ih kontaktirao da čuješ šta oni kažu?
[ botr @ 02.07.2014. 15:33 ] @
Meni se desilo da su mi stavili manji hard disk. Posto nisu hteli da vrate moj i pravili se ludi, ja sam im napravio stetu, i bas me briga. To nije nikakvo resenje problema, ali ako misle da mogu da kradu, a da za to ne odgovaraju, ne mogu.
[ tripleqqqqq @ 02.07.2014. 17:59 ] @
@hotchimney
Nisam jos uvek, to je bilo pre dva meseca i sad ne znam sta da im kazem ako se prave ludi, da pretim da cu da ih prijavim trzisnoj inspekciji ili sta? Ionako ne izdaju nikakav racun, samo potvrdu da su primili racunar.
[ anon70939 @ 02.07.2014. 19:25 ] @
Citat:
tripleqqqqq:
ali imam komsiju koji mi se pozalio da njemu fali 1GB rama a nosio je racunar na servis kod njih.

I ti si svejedno otisao kod njih?
[ tripleqqqqq @ 02.07.2014. 20:23 ] @
Citat:
CoyoteKG: I ti si svejedno otisao kod njih?


To sam saznao juce, nisam imao pojma tad kad sam odneo.
Posto vidim da u niku imas KG, servis je u Kragujevcu, u glavnoj, necu da navodim ime ali verovatno znas.
[ plus_minus @ 02.07.2014. 21:32 ] @
Citat:
gilopile:
...Mozda im se zaturio, sto kolega iznad rece...


Možda im se zaturio.. ?!
Pa da im se jeste slučajno zaturio modul od 2GB, ja bi bez pardona zaturio svoj lakat u nečije zube tamo, sasvim slučajno - iz principa.
[ mr. ako @ 02.07.2014. 21:49 ] @
Bilo bi najnormalnije da ode prvo da pita. Sasvim uljudno i kulturno.

Ne vidim situaciju u kojoj se neko fizicki obracunava zbog RAM memorije.
[ plus_minus @ 02.07.2014. 21:57 ] @
Ne. Najnormalnije bi bilo da su mu memoriju vratili zajedno sa kućištem. Unutra ili van kućišta, nebitno, ukoliko je memorija neispravna.
Sa malim papirom gde su navedeni poduhvati i ono što je ustanovljeno. Tako se radi u svakom normalnom servisu. Memorija od 2GB, nije neki finansijski problem.

"Gavrilo" je problem.

Citat:
Horvat I:
I da je tu bio problem morali su mu vratit s napomenom da je neispravan!
[ anon70939 @ 02.07.2014. 22:06 ] @
radio sam u servisima, u nekim podrumcinama gde je obicno sve bilo razbacano. I gde nismo imali pojma gde je sta... tako da lako moze i da se izgubi.

Da je lik dizao samo sistem, pa da razumem da je ukrao... Nije imao ni potrebe da cacka memorije.

Ali ako je radio plocu, znaci da je skinuo plocu, skinuo sve sa nje i vratio nazad.
Ne opravdavam, svakako da treba da bude sve uredno, ali nije nemoguce da se zagubi.
Pogotovo kad eto nije najuobicajenije da postoje 2x 1GB i 1x2GB modul.

Neodgovorno jeste, ali treba pruziti sansu i pitati.

U glavnoj vise ni ne znam sta postoji od servisa, osim laptopcentra, pc centra, i postoji nesto na pola glavne sa leve strane, skoro otvoreno...
Ali to nisu klasicni servisi, vec sve salju verovatno u neki centralni servis....
[ gilopile @ 02.07.2014. 22:16 ] @
@plus_minus, cemu odmah lakat, zubi, krv...?

Nisu svi lopovi i prevaranti. Ne mozemo nekom ovde suditi kada ne znamo o cemu se zapravo radi. Kao sto Kojot kaze, raskopavali su racunar i mozda greskom nije vracena memorija.

Druga bi bila prica da je otisao i rekao da mu fali ta memorija, a da su se oni pravili blesavi...
[ mr. ako @ 02.07.2014. 22:28 ] @
Citat:
plus_minus:
Ne. Najnormalnije bi bilo da su mu memoriju vratili zajedno sa kućištem. Unutra ili van kućišta, nebitno, ukoliko je memorija neispravna.
Sa malim papirom gde su navedeni poduhvati i ono što je ustanovljeno. Tako se radi u svakom normalnom servisu. Memorija od 2GB, nije neki finansijski problem.

Pa to je sto je, trebali su da mu vrate memoriju, mogli su papir da stave, servis je normalan ili ne, sve je to tako. Ali, eto, sada je situacija drugacija. NISU mu vratili ram, nema poruke itd. I sta sad? Treba odma' lakat u zube?! NE. Jer ko zna koji je razlog zasto nema memorije, mozda je greska, mozda previd, mozda... a sve i da je kradja, mos' misliti... Zato kazem - najnormalnije da ode prvo da pita. Sasvim uljudno i kulturno. A i u krajnjem slucaju - ne vidim situaciju u kojoj se neko fizicki obracunava zbog RAM memorije.
[ deedee6 @ 02.07.2014. 22:31 ] @
"Pravda za memoriju"
[ plus_minus @ 02.07.2014. 23:37 ] @
Šta je vama bre? Gde piše da bi scenario bio takav da neki pomahnitali plus_minus uleće u skrndeljsku firmu za oPravke kompjutera i kreće da deli laktove i pesniči sitne lopovčiće ili aljkavu bolumentu?

Nakon "smislenog" odgovora, od strane servisera uz konotaciju, da mogu da se pozdravim i od memorije i od dokaza za istu priču, E, onda bi usledio lakat ili neka vrsta neželjenog HAOSA.

Kao što ni Boris Tadić ne bi zavario šamarčinu, umesto dobar dan (na prvu loptu), tako ni ja ne bi napao prvog kojeg vidim.

Bitno je ko je koliko ovde bukvalista.

Između ostalog, da se osvrnemo na još par "sitnica".

Znate li vi, jeste li vi Vas nekolicina koji su ravnodušni na ovakve "'ebi ga, zadEsilo se, dođem ti izvinjenje što sam morao da uvaljam tu tvoju radnu memoriju, usmeno/pismeno nebitno, mora' mi veruješ, tvoj mozak je zečiji, itd.'" zapošljeni upravo u tom "servisu" ili ste totalno lobotomizirani?

Jel' neko od Vas, koji ovakve sitnice (život znače) gledate sivo, zaista očekujete da nekada živite kao ... švaba ili norvežanin, npr. ... italijan.. šta ti ja znam.. you name it.. ?

Znam, znam.. vi i nećete u gEjU. Ako. Neću ni ja. Al' hoću da živim kao čovek i ne moram da budem drug član iz eu da bi živeo kao čovek.
A čovek se ponaša u skladu sa "propisi" (sad opet - literally). E sad, nekad nešto ne bude usklađeno, pa je onda LJUDSKI da se to popravi. I to što pre je moguće.
REagovati, propisno i kao na kantaru. Svi mi (treba da) volimo i pravdu i poštenje.

@CoyoteKG

Citat:
CoyoteKG: radio sam u servisima, u nekim podrumcinama gde je obicno sve bilo razbacano. I gde nismo imali pojma gde je sta... tako da lako moze i da se izgubi.


Naravno da si radio i da više ne radiš.

Moje radno servisersko iskustvo jeste nekih 4 god. I ja sam verovao ili ne, dok sam obavljao te poslove, dok mi nisu dosadili, (jer su poprilično rutinski, smor) - UVEK znao gde - je - šta.

@gilopile

Nisu, al' za svaki slučaj, da ne postanu. :)
[ KrkaCiC @ 03.07.2014. 00:00 ] @
Citat:
tripleqqqqq:

to je bilo pre dva meseca i sad ne znam sta da im kazem ako se prave ludi


Ovde lezi tvoj odgovor. Da si odmah video druga prica bi bila. Zamisli sebe da radis u servisu i onda dodje neki lik i kaze da si mu pre 2 meseca ukrao memoriju? Verovatno bi mu rekao da je lud

Iskreno,sumnjam da su hteli da ti ukradu memoju,ali jbg proslo je 2 meseca
[ anon70939 @ 03.07.2014. 00:10 ] @
pluse minuse, i ja sam radio nekoliko godina, doduse pre 10 godina...
Svakako da sam znao gde je i sta je i da nisam imao ovakvih situacija.
Ali kazem da jedan prosecan manji servis u gradu izgleda onako kako sam ga opisao. Radio sam u 3 servisa i saradjivao sa jos mnogo. Ne radim vise ne zato sto sam gubio memorije, nego jer sam malo napredovao u toj sferi

Naravno da nije toliko neuredno koliko si ti zamislio, ali nije ni apoteka.
Tako da nije nemoguce da se napravi takav previd... Ali je svakako neozbiljno...

[ Drivee @ 03.07.2014. 02:19 ] @
Hajde lepo, otidi i reci im svoj problem. Fino, mozda ce ti i izaci u susret. Imaju oni toga dosta sigurno.
Javi sta je bilo :) Snimaj :)
[ plus_minus @ 03.07.2014. 02:27 ] @
Ne znam kako vama radi logika, meni na sledeći način.

- Verujem da je autor teme ozbiljan, da ne laže.

- Jedna ključna reč u naslovu teme - Krađa

Citat:
rasklopim ja kuciste i unutra samo 2GB(1GB + 1GB), fali 2GB, jedino su ga oni otvarali niko drugi.


Pitanje - nagradno pitanje!

Za koji će racq jednom PC servisu, "neispravna" memorija, 'slučajno zaturena/zagubljena', mušterija pri tom - neobaveštena .. ?


----


"dobro de, šta sad"..

"desi se"..

"pa nije neka frka oko radne memorije"..

"to su samo 2GB"..

"Druga bi bila prica da je otisao i rekao da mu fali ta memorija, a da su se oni pravili blesavi... "

"Pa to je sto je, trebali su da mu vrate memoriju, mogli su papir da stave, servis je normalan ili ne, sve je to tako." ..


[ mr. ako @ 03.07.2014. 03:37 ] @
^ To iz poslednje recenice je ukratko preprican i naglasen tvoj post...
Citat:
plus_minus:
Ne. Najnormalnije bi bilo da su mu memoriju vratili zajedno sa kućištem. Unutra ili van kućišta, nebitno, ukoliko je memorija neispravna.
Sa malim papirom gde su navedeni poduhvati i ono što je ustanovljeno. Tako se radi u svakom normalnom servisu. Memorija od 2GB, nije neki finansijski problem.

...Sa ciljem pojednostavljivanja izjave zbog lakseg sporazumevanja.

Znaci, jeste to tako kako kazes, trebali su, mogli su, bilo bi normalno. Sve je to tako kao sto kazes. Ali je situacija drugacija i oni nisu to uradili, memorija fali pa fali (pod uslovom, sto kazes, da je istina da fali), definitivno je neodgovorno od strane servisa ako su izvadili memoriju i nisu obavestili musteriju.
I sta sad?
Lepo ce otici u servis i pitati, popricati i pokusati da pronadje resenje za problem koji je nastao (manjak RAM memorije). Ako u servisu rade fini ljudi, izvinice mu se i dati (ili nece dati) drugu memoriju. Ako mu se odgovor ne bude svideo, pokusace na druge nacine da pronadje resenje. Nigde ne vidim lakat u zube kao resenje.
[ Hank @ 04.07.2014. 04:16 ] @
Da, da... što je brzo - to je kuso, najbolje da sačeka da stvar odstoji još malo, pa da ode za jedno 3-4 meseca.

Iz sadašnje perspektive je sasvim nebitno da li je u pitanju krađa ili greška: da je čovek proverio sve komponente odmah u servisu ili odmah pošto je došao kući (što je sasvim normalno uraditi ukoliko su rasklapali ceo kompjuter) - problem bi bio izuzetno lako rešiv bar u onoj meri u kojoj je sada (posle 2-3 meseca) nerešiv.

Pozdrav.
[ ChanMaster @ 04.07.2014. 13:36 ] @
Nema sanse da se neko seti masine od pre dva meseca i da li ili nije bilo 4 gb...

Na tebi ce se samo oni nauciti da ispisuju svakom posebno koja je konfiguracija uzeta od musterije..
[ hotchimney @ 04.07.2014. 13:53 ] @
Servis je bio dužan da napravi službenu belešku o primljenom uredjaju.
Ako servis nema takvu belešku onda se problem jednostavno rešava tako što nadoknadi štetu.
[ Hank @ 04.07.2014. 13:56 ] @
Primopredaja bilo čega ne bi trebalo da je neki veliki problem u 21. veku: svakog trenutka se primopredaju stvari beskonačno skuplje/komplikovanije od nekog kućišta predatog na servis.

Još je manji problem da vlasnik kompjutera na licu mesta u servisu fotografiše unutrašnjost kućišta, sve kamere mobilnih telefona koje koristimo su u stanju da usnime i prašinu u manjim apoenima na ivici kućišta - a ne to da li je bilo 2 ili 3 RAM modula...

u svakom slučaju poprilično jeftina škola (cena: svega jedan modul od 2 GB) čoveku da u budućnosti bude mnogo oprezniji prilikom primopredaja bilo koje vrste, da li na poslu ili privatno.

Pozdrav.
[ hotchimney @ 04.07.2014. 14:02 ] @
Vlasnik uredjaja nije dužan ništa da fotografiše.
Dovoljno je samo da kaže da je unutra bilo pola miliona dolara u zlatu.

Servis je dužan da dokaže da nije bilo.
[ gilopile @ 04.07.2014. 14:03 ] @
Ja mislim da bi serviser trebao pre nego primi racunar, na licu mesta da napravi zapisnik ( ukljucujuci serijski broj ) svih komponenti koje preuzima na servis, overi, pa svakom po jedan primerak. U protivnom, nema nikakvih dokaza da je bilo 2GB u tom racunaru i sve se svodi na `moja rec protiv njegove`. cist neprofesionalizam...
[ hotchimney @ 04.07.2014. 14:07 ] @
Citat:
gilopile:

mislim da bi serviser trebao pre nego primi racunar da napravi zapisnik svih komponenti koje preuzima na servis, overi pa svakom po jedan primerak. Ukljucujuci serijski broj

Upravo tako.
Pošto to servis nije učinio, greška je do servisa i servis plaća štetu.

Ukoliko vlasnik uredjaja nije dobio zapisnik, onda traži zapisnik i napravi prigovor na zapisnik ako nije uneto 4GB rama.

Kad se zapisnik ispravi onda traži nadoknadu štete.
[ gilopile @ 04.07.2014. 14:12 ] @
^
To je to. Kraj price.
[ Hank @ 04.07.2014. 14:41 ] @
S tom razlikicom u epilogu što mu servis neće vratiti ni pola miliona dolara u zlatu, ni memoriju koja fali, ostalo ste u pravu. :-D

Slažem se ja sa vama, bez zezanja, da je potrebno da servis bude zakonski obavezan da sačini primopredajni zapisnik/službenu belešku, ali je iluzorno očekivati da će se država (kakva god i koja god bila) više interesovati za imovinu pojedinca nego on sam. Postavlja se i pitanje zašto čovek nije tražio pravljenje ovakvog zapisnika? Postavljate se kao da je on to tražio - a ovi mu zgrabili kućište iz ruku i isterali napolje uz obaveštenje da ne mogu sačiniti zapisnik, jer nameravaju da mu kradu komponente.

Pomirite se sa tim u kakvoj državi živite i izvucite najbolje od toga: u nekim drugih zemljama će servis sačiniti nikad detaljniji zapisnik komponenti, kućište će fotografisati iz nekoliko uglova u visokoj rezoluciji, bićete ponuđeni kafom - posle ćete kukati kako nisu normalni, jer od cenovnika uši otpadaju/ni u snu ne sme da postoji ilegalan software na kompjuteru itd. U trećim zemljama će ti oteti kućište na putu do servisa, tebe ubiti, a komponente pokušati da pojedu, na primer...

Po meni je bolja varijanta u Srbiji, što se ovakvih nekih stvari tiče: ukoliko si spreman da razmišljaš jedan do dva koraka unapred, čemu ovakva iskustva upravo i služe - kao što rekoh, moćno dobra škola po veoma niskoj ceni (svega jednog modula od 2 GB) koja može poslužiti i privatno i poslovno.

Pozdrav.
[ anon70939 @ 04.07.2014. 16:40 ] @
I s tom razlikom sto je neko otisao u servis da iskugla cip na ploci za 2000 din, gde je serviser potrosio vreme da izvadi plocu, detektuje kvar, popravi, sklopi sve nazad i naplati smesnu lovu... I da pored toga, vadi komponentu po komponentu pred vlasnikom, pred njim da upisuje serijske brojeve... Najbolje i besplatno onda da uradi.

A vlasnik pokvarenog kompjutera, je birao da prodje jeftiniji umesto da je kupio novu plocu od 6-7000 din + 1500-2000 zamena, +1500-2000 din usluznu instalaciju novog sistema ukoliko zbog razlicitog cipseta ili cega vec ne moze da se digne prethodni sistem... odlucio se na jeftiniji servis za manje novca, a ocekuje da bude usluzen kao u inostranom mercedesovom servisu...

Mogao je vlasnik i da ode u neki ovlasceni servis, poput recimo Ewe computersa (zaboravih kako im se zove servis), gde sam se prijatno iznenadio kad sam video da takvi servisi postoje u Srbiji.
Pa da vidimo koliko bi sve kostalo i da li bi pristali na kuglanje cipa, ili bi rekli da je pokvarena ploca i da treba da se zameni...
[ bakara @ 04.07.2014. 16:44 ] @
ja takodje mislim da od toga nema nista...
Cak i da je njemu izdat papir u kome pise da ima 4gb rama kada je predavao na servis, sada mu nista ne vredi kada je takvu masinu primio i nije odmah prijavio.

U stvari dobro je da nije primetio tek za 2 godine
[ hotchimney @ 04.07.2014. 17:16 ] @
Hm, u stvari neki rokovi idu i do tri godine.

Servis je obavezan da garantuje za popravke koje je izvršio. Da sad ne tražim ali obično je to 6 meseci.
Dakle, posle tri meseca je blagovremeno uložena reklamacija.

E sad, vlasnik uredjaja, koji je u realno laik, jednog dana primeti da je usled nestručne popravke u njegovom računaru "istopilo se i isparilo" 2 GB memorije.

U garantnom periodu moraju da mu "poprave" uredjaj. Još bolje ako ima neki dokaz, recimo račun kad je kupovao računar, memoriju.

[ bakara @ 04.07.2014. 17:31 ] @
Citat:
hotchimney: Hm, u stvari neki rokovi idu i do tri godine.

Servis je obavezan da garantuje za popravke koje je izvršio. Da sad ne tražim ali obično je to 6 meseci.
Dakle, posle tri meseca je blagovremeno uložena reklamacija.

Garantuje za popravku, ne za "isparelu" memoriju...
Mozda je on memoriju i dobio, al je dobila noge, ajd dokazi da nije tako.

Servis koliko god da je los, trazi da se potpise prijem uredjaja.
[ hotchimney @ 04.07.2014. 17:38 ] @
Memorija je nestala (ne nužno fizički) tokom intervencije servisa.
Dakle, servis je shebao 2 GB (ne nužno fizički).
Vasnik računara je imao 4GB.
On ne zna da su to odvojeni moduli niti ga se tiče.
Hoće samo da mu Windows (ili neki drugi OS) radi sa 4 GB.

Zamisli situaciju u kojoj ploča odbija da radi ako im 4GB.
I umesto da opravi ploču serviser premesti svičere, onemogući rad svih 4 GB i "popravio" je.
Sad samo treba da vrati svičere tako da ima svih 4 GB.
[ Hank @ 04.07.2014. 17:43 ] @
Garancija može biti i 99 godina, samo ako platiš.

Poenta je da sada čoveku možemo da ponudimo dva tipa saveta:

a) da sagleda situaciju realno i objektivno, u zemlji Srbiji, u 2014. godini (ja mu i predlažem da se raduje kako je skupu školu platio jeftino - ostavljaće sutra po servisima u Srbiji i mnogo skuplje stvari od kompjutera: automobil, na primer - srpski servisi mogu da urade čuda od stvari za mnogo manji novac u poređenju sa servisima u inostranstvu - ukoliko znaš da takav servis pronađeš, da pregovaraš na pravi način itd.)

b) da se sa eksplozivom ispod kaputa zatrči u servis i raznese zbog nestanka memorijskog modula od 2 GB usled krađe ili greške, da se zapali u centru grada u znak protesta protiv "situacije" u Srbiji i postane srpski Jan Palah, da se kombinacijom autosugestije i većih količina psihoaktivnih supstanci ubedi u postojanje neke sasvim druge Srbije na mestu i u vremenu sadašnje u skladu sa čim će osmisliti savršeno rešenje poput "optužiću ih da je bilo pola tone zlata u kućištu, a onda će policija, sudije, tužioci i SBPOK da upadnu tamo i sve će konfiskovati i ja ću, sa kamatom, biti dobar oko 550 kg zlata" itd.

Ja mislim da mu je bolje da se posveti razmatranju grupacije saveta a), nego b).

Pozdrav.
[ hotchimney @ 04.07.2014. 17:48 ] @
Ajde Hank, idi rešavaj rebuse:

ORDENJE
(O=P)
[ Hank @ 04.07.2014. 18:20 ] @
Mislim da je prdenje kao opis stila pisanja i razmišljanja daleko svojstveniji tebi, nego meni (uz dužno poštovanje prema meni).

Sve vreme pričaš kako bi trebalo da izgleda svet kakav zamišljaš i u skladu sa tim fikcijama daješ "savete" od kojih je skuplje čak i arčenje tastature koje se dešava prilikom kucanja tih "saveta" - pa sve da je reč o tastaturi od 4 evra.

Da čovek stvarno ode u servis/policiju/inspekciju i ispriča priče koji si ti ovde ispisao (u kućištu je bilo pola miliona dolara u zlatu!?) - mislim da bi opravdano završio u ludačkoj košulji.

Ja bih voleo da servisi uopšte ne postoje - jer je sve besplatno i večno pod još večnijom garancijom i voleo bih da bolnice ne postoje - jer i bolesti ne postoje i da je svako prebogat, a pod obavezom da ne sme da radi bilo koji posao...

no, čovek najverovatnije neće dobiti memorijski modul od 2 GB, niti pare u vrednosti istog - posle 2-3 meseca od završetka posla dogovorenog i odrađenog na način na koji jeste u datom servisu bez obzira čega smo ti i ja veliki obožavatelji.

Za kraj, savetujem te da pređeš na pisanje bloga - verovatno bi to bio veoma uspešan SF blog, verovatno ti se misli mogu lako preformulisati i u neki oblik jeftinije poezije izvrsne za tretiranje težih oblika opstipacije, ali ovako na forumu definitivno uludo trošiš svoj talenat...



Pozdrav.
[ hotchimney @ 04.07.2014. 19:21 ] @
Glupost napisanog je u direktnoj korelaciji sa obimom istog i iz koraka u korak raste kao tumor. Slobodno zaobidjite.
Citat:
Da, da... što je brzo - to je kuso, najbolje da sačeka da stvar odstoji još malo, pa da ode za jedno 3-4 meseca.

Iz sadašnje perspektive je sasvim nebitno da li je u pitanju krađa ili greška: da je čovek proverio sve komponente odmah u servisu ili odmah pošto je došao kući (što je sasvim normalno uraditi ukoliko su rasklapali ceo kompjuter) - problem bi bio izuzetno lako rešiv bar u onoj meri u kojoj je sada (posle 2-3 meseca) nerešiv.

Pozdrav.

http://www.elitemadzone.org/p3460203


Citat:
Primopredaja bilo čega ne bi trebalo da je neki veliki problem u 21. veku: svakog trenutka se primopredaju stvari beskonačno skuplje/komplikovanije od nekog kućišta predatog na servis.

Još je manji problem da vlasnik kompjutera na licu mesta u servisu fotografiše unutrašnjost kućišta, sve kamere mobilnih telefona koje koristimo su u stanju da usnime i prašinu u manjim apoenima na ivici kućišta - a ne to da li je bilo 2 ili 3 RAM modula...

u svakom slučaju poprilično jeftina škola (cena: svega jedan modul od 2 GB) čoveku da u budućnosti bude mnogo oprezniji prilikom primopredaja bilo koje vrste, da li na poslu ili privatno.

Pozdrav.

http://www.elitemadzone.org/p3460354


Citat:
S tom razlikicom u epilogu što mu servis neće vratiti ni pola miliona dolara u zlatu, ni memoriju koja fali, ostalo ste u pravu. :-D

Slažem se ja sa vama, bez zezanja, da je potrebno da servis bude zakonski obavezan da sačini primopredajni zapisnik/službenu belešku, ali je iluzorno očekivati da će se država (kakva god i koja god bila) više interesovati za imovinu pojedinca nego on sam. Postavlja se i pitanje zašto čovek nije tražio pravljenje ovakvog zapisnika? Postavljate se kao da je on to tražio - a ovi mu zgrabili kućište iz ruku i isterali napolje uz obaveštenje da ne mogu sačiniti zapisnik, jer nameravaju da mu kradu komponente.

Pomirite se sa tim u kakvoj državi živite i izvucite najbolje od toga: u nekim drugih zemljama će servis sačiniti nikad detaljniji zapisnik komponenti, kućište će fotografisati iz nekoliko uglova u visokoj rezoluciji, bićete ponuđeni kafom - posle ćete kukati kako nisu normalni, jer od cenovnika uši otpadaju/ni u snu ne sme da postoji ilegalan software na kompjuteru itd. U trećim zemljama će ti oteti kućište na putu do servisa, tebe ubiti, a komponente pokušati da pojedu, na primer...

Po meni je bolja varijanta u Srbiji, što se ovakvih nekih stvari tiče: ukoliko si spreman da razmišljaš jedan do dva koraka unapred, čemu ovakva iskustva upravo i služe - kao što rekoh, moćno dobra škola po veoma niskoj ceni (svega jednog modula od 2 GB) koja može poslužiti i privatno i poslovno.

Pozdrav.

http://www.elitemadzone.org/p3460370

Citat:
Garancija može biti i 99 godina, samo ako platiš.

Poenta je da sada čoveku možemo da ponudimo dva tipa saveta:

a) da sagleda situaciju realno i objektivno, u zemlji Srbiji, u 2014. godini (ja mu i predlažem da se raduje kako je skupu školu platio jeftino - ostavljaće sutra po servisima u Srbiji i mnogo skuplje stvari od kompjutera: automobil, na primer - srpski servisi mogu da urade čuda od stvari za mnogo manji novac u poređenju sa servisima u inostranstvu - ukoliko znaš da takav servis pronađeš, da pregovaraš na pravi način itd.)

b) da se sa eksplozivom ispod kaputa zatrči u servis i raznese zbog nestanka memorijskog modula od 2 GB usled krađe ili greške, da se zapali u centru grada u znak protesta protiv "situacije" u Srbiji i postane srpski Jan Palah, da se kombinacijom autosugestije i većih količina psihoaktivnih supstanci ubedi u postojanje neke sasvim druge Srbije na mestu i u vremenu sadašnje u skladu sa čim će osmisliti savršeno rešenje poput "optužiću ih da je bilo pola tone zlata u kućištu, a onda će policija, sudije, tužioci i SBPOK da upadnu tamo i sve će konfiskovati i ja ću, sa kamatom, biti dobar oko 550 kg zlata" itd.

Ja mislim da mu je bolje da se posveti razmatranju grupacije saveta a), nego b).

Pozdrav.


http://www.elitemadzone.org/p3460412


Citat:
Mislim da je prdenje kao opis stila pisanja i razmišljanja daleko svojstveniji tebi, nego meni (uz dužno poštovanje prema meni).

Sve vreme pričaš kako bi trebalo da izgleda svet kakav zamišljaš i u skladu sa tim fikcijama daješ "savete" od kojih je skuplje čak i arčenje tastature koje se dešava prilikom kucanja tih "saveta" - pa sve da je reč o tastaturi od 4 evra.

Da čovek stvarno ode u servis/policiju/inspekciju i ispriča priče koji si ti ovde ispisao (u kućištu je bilo pola miliona dolara u zlatu!?) - mislim da bi opravdano završio u ludačkoj košulji.

Ja bih voleo da servisi uopšte ne postoje - jer je sve besplatno i večno pod još večnijom garancijom i voleo bih da bolnice ne postoje - jer i bolesti ne postoje i da je svako prebogat, a pod obavezom da ne sme da radi bilo koji posao...

no, čovek najverovatnije neće dobiti memorijski modul od 2 GB, niti pare u vrednosti istog - posle 2-3 meseca od završetka posla dogovorenog i odrađenog na način na koji jeste u datom servisu bez obzira čega smo ti i ja veliki obožavatelji.

Za kraj, savetujem te da pređeš na pisanje bloga - verovatno bi to bio veoma uspešan SF blog, verovatno ti se misli mogu lako preformulisati i u neki oblik jeftinije poezije izvrsne za tretiranje težih oblika opstipacije, ali ovako na forumu definitivno uludo trošiš svoj talenat...



Pozdrav.

http://www.elitemadzone.org/p3460416
[ hotchimney @ 04.07.2014. 19:24 ] @
^tripleqqqqq

Nemoj da te zbunjuju glupoši.
Slobodno idi u servis i objasni situaciju.
Prenesi nam šta su ti rekli pa ćemo videti šta dalje.

Jedno je sigurno - zagubljenu memoriju moraju da ti nadoknade.
[ Hank @ 04.07.2014. 20:02 ] @
Ma možemo mi "glupoši" da smo "gluplji" još 100 puta, možeš ti inteligentan citirati moje poruke još 86 puta (iako su sve na istoj strani...), činjenice su jasne:

1) Nije potpisan bilo kakav primopredajni zapisnik, a čak i da jeste - u ovom slučaju - nema veze, jer:

2) Prošlo je 2-3 meseca od popravke;

3) Mi verujemo čoveku da kućište od trenutka popravke nije otvarano, ali iz perspektive činjeničnog stanja i servisa ono jeste otvarano (otvorio ga je on sam da proveri da li je memorija tu) - čak i da je postojao stiker ili neki drugi oblik zaštite da kućište nije otvarano, ne postoji više u skladu sa čim se obesmišljava bilo kakva garancija pa sve da je kompjuter popravljan u najboljem švajcarskom servisu sa detaljno urađenim primopredajnim zapisnikom na nemačkom, francuskom, engleskom i esperanto jeziku, a sve snimano filmskom kamerom;

4) Može on da ode u servis i objasni situaciju, ali bez ikakvog podrazumevanja obaveze servisa da mu nadoknadi štetu - može da se uzda jedino u čudo da tamo rade neviđene poštenjačine koje su pronašle memoriju koja greškom nije vraćena u kompjuter, a utvrđeno je da je to taj "višak" bla bla bla.

Stvari toliko jasne da ih čak i hotchimney može razumeti u skladu sa čim se na temi i nema šta novo reći - neka ide čovek u servis, pa neka nam kaže šta su rekli, dotle možemo samo prdeti u večnost kako bi se slične stvari rešile u nepostojećoj državi hotchimneyland-u.

Pozdrav.
[ hotchimney @ 04.07.2014. 20:07 ] @
Da li si rešio rebus? Evo ti pomoć:

[ Hank @ 04.07.2014. 20:39 ] @
Bilo bi umobolno neodrživo glupo, ali pesnički gledajući verovatno vrlo inspirativno, kada bi se pravila iz tvog imaginarnog sveta (koji će biti potpuno uništen posle 3-4 sata radnog staža) preselila u objektivni svet u kom živimo.

Kapiram da bi svi pojedinci/kompanije čupali delove iz kompjutera, štampača, skenera, automobila, kamiona, aviona, podmornica i svega sastavljenog iz delova u periodu 2-3 meseca (po tebi čak i do tri godine) od poslednje intervencije.

- Dobar dan, ja sam pre 3 meseca u vašem servisu zamenio ulje i filter i juče primetim da mi nema motora u automobilu.
- Jeste li otvarali haubu u međuvremenu?
- Jesam juče, otvorio sam da proverim da li nema motora i stvarno ga nema.
- Izvinjavamo se na neprijatnosti, želite li nov motor ili nov automobil?
- Jel može oboje?
- Naravno. Jel imate račun da vam refundiramo ono što ste platili za zamenu ulja i filtera?
- Nemam.
- Onda možemo da refundiramo samo 2000 evra, nadam se da nas nećete tužiti.
- Razmisliću...

Ako još ubacimo varijantu "unutra je bilo pola miliona dolara u zlatu" - ne naslućuje se kraj idijotijama.

Nisi ti džabe nosilac ordena platinijumskog pajsera sa lovorovim vencem i dijamantima. :-D

Aj vozdra, sve najbolje. :-)
[ bakara @ 04.07.2014. 23:48 ] @
Citat:
hotchimney:
Memorija je nestala (ne nužno fizički) tokom intervencije servisa.
Dakle, servis je shebao 2 GB (ne nužno fizički).
Vasnik računara je imao 4GB.
On ne zna da su to odvojeni moduli niti ga se tiče.

Hmm... kako servis da zna da je njemu nestalo bas u servisu memorija?

[ hotchimney @ 04.07.2014. 23:48 ] @
Postoji mogućnost da je memorija još uvek u servisu.
U tom slučaju problem je lako rešiv.

Druga mogućnost je da neko podkrada servis (tačnije mušterije) a da vlasnik servisa to ne zna (bar se tako očekuje inače bi reagovao).
U tom slučaju to je odlična prilika sda se pokaže kako funkcioniše "unutrašnja kontrola".
Servis mora da obezbedi mehanizme za takve slučajeve jer se to dogadja.

Treća mogućnost (najmanje verovatna) je da vlasnik servisa organizovano "persvlači" mušterije.

U svakom slučaju servis će morati da reaguje posebno ako @tripleqqqqq ima dokaze da je posedovao 4 GB. Na primer svedoka ili neki račun

Dalje, servis mora da vodi zapisnik o izvršenim intervencijama, sa opisom uredjaja i njegovim nedostatcima, zamenjenim delovima itd. Nemoguće je skinuti sa ploče 2 GB a da se to ne konstatuje zapisnički. Zašto je to uopšte uradjeno kad je intervencija vršena u vezi drugog kvara?

Kako većina servisa radi ofrlje velika verovatnoća je da neće biti takvog zapisnika. U tom slučaju zna se - memorija je nestala u servisu.

[Ovu poruku je menjao hotchimney dana 05.07.2014. u 00:59 GMT+1]
[ bakara @ 04.07.2014. 23:58 ] @
Postoji i cetvrta mogucnost koju si prevideo:
-memorije nije ni bilo u racunaru.
[ hotchimney @ 05.07.2014. 00:02 ] @
Citat:
memorije nije ni bilo u racunaru

Ne nisam prevideo.
To je nešto što servis MORA da dokaže.
[ anon70939 @ 05.07.2014. 01:46 ] @
O_o

valjda je suprotno. Ako optuzujes nekog moras da dokazes da je kriv? A taj nije kriv dok god se ne dokaze
[ hotchimney @ 05.07.2014. 06:11 ] @
Niko nikoga ne optužuje. Naslov teme je pogrešan jer ne znamo o čemu se radi. No to nije optužba.
Optužba bi bila da se obrati sudu sa takvim tvrdjenjem.

Za sada samo treba prikupiti podatke kojima raspolaže servis.
[ Hank @ 05.07.2014. 08:00 ] @
Citat:
bakara:
Postoji i cetvrta mogucnost koju si prevideo:
-memorije nije ni bilo u racunaru.


Ma, dobro, možemo mi sada da se naganjamo sa dokonim hotchimney-jem do Božića, stvar je jasna i nadam se da smo pomogli tripleqqqqq-u da realno sagleda situaciju. Bez obzira šta je u pitanju (krađa ili greška u servisu, krađa posle intervencije koja nema veze sa servisom/lažno optuživanje servisa od strane tripleqqqqq-a, nepostojanje memorije uopšte) i bez obzira iz kog ugla gledali na stvar (servis, tripleqqqqq, država) - svaka opcija je otvorena u skladu sa čim niti jedna nije dokaziva na bilo koji način (obzirom da je prošlo 2-3 meseca, da je kućište u međuvremenu otvarano, bez obzira na činjenicu da nije napravljen bilo kakav primopredajni zapisnik - što je greška servisa, ali u određenoj meri i tripleqqqqq-a).

Te priče da sada neko mora da dokazuje nešto što se ne može dokazati, da se u servisu u kom najskuplja usluga košta 4.000 dinara zapisnički mora konstatovati svaki odlazak u WC i svako uzimanje šrafcigera u ruku dok "unutrašnja kontrola" pravi zasede u saradnji sa "spoljašnjom kontrolom"... to je sve nebulozno, nepovezano sa realnošću bilo kako - maštarije pajsera bilo kakvog radnog iskustva bez.

Po tim servisima u 94% slučajeva rade neki klinci koji pošteno zarađuju svoj hleb/džeparac opravljajući ljudima tehniku za male pare na nivou koji, po pravilu, apsolutno uvek prevazilazi cenovnik dok im se uporno *ebe za nečiji memorijski modul od 2 GB. Da bi na krađi memorijskih modula od 2 GB napravio bilo kakvu pominjanja vrednu lovu - moraš dnevno da ih kradeš 20, stvarajući mesečno 500tinjak neprijatelja, da bi posle dve godine i 12.000 pokradenih, u saradnji sa nekim ko će te memorije uspeti da proda, mogao da konstatuješ da si nakrao dovoljno novca da kupiš novog punta. Priča nezamisliva i u Beogradu, a ne Kragujevcu.

Tripleqqqqq treba da ode i porazgovara sa momcima u servisu, ali u svakom slučaju da izbegne kretenluke koje mu savetuje Boris Tadić (šamar umesto dobar dan) i hotchimney (servis mora da dokaže, servis mora da plati štetu, traženje izveštaja "unutrašnje kontrole", u kućištu je bilo pola miliona dolara u zlatu itd.) i bilo kakav neprijateljski ili arogantan ton - ovakvim pristupom može sebi obezbediti samo batine u samoodbrani, odnosno sasvim opravdano teranje u 3LPM. Uz normalan ton i priznavanje svojih (očiglednih) grešaka, možda se i nekim čudom dogodi nešto pozitivno.

Pozdrav.
[ hotchimney @ 05.07.2014. 08:50 ] @
Očigledno se ne razumeš u materiju.

Komentari su ti sve duži kao tumor. Ne bave se problemom već fatalizmom u kome je sve trulo i treba se promeniti a ti da ne mrdneš guzcom.

Prestani da troluješ.
[ Hank @ 05.07.2014. 09:21 ] @
Ja se uopšte ne bavim fatalizmom kako je sve trulo, već naprotiv kažem da situacija po pitanju servisa uopšte nije loša u Srbiji po pitanju cena/kvalitet. Da ti imaš više od 4 sata radnog staža - ne bi lupao ovakve nebuloze, a da si živeo bilo gde van Srbije 6 meseci - možda bi i ukapirao zašto dijaspora čitavu Srbiju i smatra velikim servisom.

Saveti koje daješ su besmisleni, pored toga što su neupotrebljivi (ukoliko izuzmemo tretiranje težih oblika opstipacije). Potrebno je da malo mrdneš guzom po tom pitanju maksimalnog truda da ispadneš pametan na svakoj drugoj temi - a retko ko se seća da si rekao nešto pametno/na bilo koji način upotrebljivo.

Pozdrav.
[ hotchimney @ 05.07.2014. 09:58 ] @
http://www.elitemadzone.org/p3460203 - 448 znakova.
http://www.elitemadzone.org/p3460354 - 639 znakova.
http://www.elitemadzone.org/p3460370 - 1439 znakova.
http://www.elitemadzone.org/p3460412 - 1242 znakova.
http://www.elitemadzone.org/p3460416 - 1331 znakova.
http://www.elitemadzone.org/p3460434 - 1424 znakova.
http://www.elitemadzone.org/p3460443 - 1213 znakova.
http://www.elitemadzone.org/p3460542 - 2344 znakova.
http://www.elitemadzone.org/p3460553 - 667 znakova.

Ukupno 10747+ bajta besmisla.

Evo kako izgleda trend razvoja tumora



Reklo bi se da je prešo maksimum i da sada vegetira.
[ Hank @ 05.07.2014. 10:09 ] @
Ovo ti je retko dobra fora, čestitam. :-D bila bi još bolja da nisi baš uporedio sa tumorom od kog ljudi umiru i u tvom i u mom okruženju, nego sa nečim drugim, ali dobro... od koga je - odlično je iovako.

Pozdrav.
[ hotchimney @ 05.07.2014. 10:12 ] @
Posustaješ?

Tako malo pljuvačina a i tekst si smanjio???
[ gilopile @ 05.07.2014. 10:12 ] @
Auuu, brate, gde ste vi otisli...

Sta bi tek bilo da mu fali 4GB DDR3 na 1600MHZ
[ Hank @ 05.07.2014. 10:19 ] @
Citat:
hotchimney:
Posustaješ?


Ne da posustajem nego se predajem. Ovo tvoje upoređivanje sa rastom tumora me je podsetilo na neke tužne periode u mom životu i činjenicu da "ko sa decom spava upišan se budi". Evo ti tema, pa se igraj. :-)

Pozdrav.
[ KrkaCiC @ 05.07.2014. 10:23 ] @
A moze li neki admin da intervenise?
Svaka druga tema se zavrsila nastavkom rata ove dvojice
[ hotchimney @ 05.07.2014. 10:30 ] @
Koje dvojice?

Ovde samo Hank troluje i napada ličnosti. Na to se mora reagovati inače će se steći utisak da je prihvatljivo.

Admin je trebao odmah da interveniše čim je Hank počeo to da radi.
[ bakara @ 05.07.2014. 10:34 ] @
Dosta je... vrtimo se u krug.

Lock.