|
[ codename6 @ 30.11.2014. 20:19 ] @
| zdravo,
imam Passat B6 2007 godiste 1.9 TDI. Ulje sam mjenjao prije nekih pola godine do sada sam presao oko 9100 s tim uljem, najbolje Castrol ulje koje ide u Passat. Jucer mi se upalila lampica narandzasta za ulje, kad sam dosuo nesto manje od pola litra jer je falilo, ugasila se. Da li je to uredu da motor toliko potrosi ulja, da li je uobicajeno, ako nije sta bi moglo biti? Inace problema sa autom nemam. Hvala. |
[ bladebg @ 30.11.2014. 20:32 ] @
Pa nije bas normalno toliko... Od servisa do servisa mora da ti potrosi nesto,ali bas toliko mislim da nije. Negde sam citao da je normalna potrosnja ulja do 0,200ml na 1000 km,e to ti je znaci na predjenih 10.000km da se potrosi 2l ulja,a tebi je "nestalo" duplo ili i vise od toga.
Tako da,pogledaj ispod automobila da li imas trag neki,da li ti negde curi ulje,recimo na mom automobilu je curio na semeringu radilice,a imas mali milion mesta gde bi moglo da curi,pogledaj ispod automobila da li ima trag,ako nema pogledaj onda da li vidis ispod haube negde da je vlazno,masno,mozda curi ali se ne sliva nego ostaje na necemu.
[ KrkaCiC @ 30.11.2014. 22:01 ] @
Citat: bladebg:Negde sam citao da je normalna potrosnja ulja do 0,200ml na 1000 km,e to ti je znaci na predjenih 10.000km da se potrosi 2l ulja
Mislim da 2l na 10kkm nije normalna potrosnja
[ bladebg @ 30.11.2014. 22:05 ] @
taj podatak sam nasao na sajtu renomiranog proizvodjaca motornog ulja,to je neka gornja granica...koja se i dalje svrstava pod "normalnu" potrosnju ulja.
[ codename6 @ 30.11.2014. 22:36 ] @
Citat: bladebg: Negde sam citao da je normalna potrosnja ulja do 0,200ml na 1000 km,e to ti je znaci na predjenih 10.000km da se potrosi 2l ulja,a tebi je "nestalo" duplo ili i vise od toga.
Ne razumijem tvoju racunicu?!? Ja sam napisao da sam dosuo nesto manje od pola litra a presam sam oko 9000 km, znaci falilo je oko pola litra. To je i vise nego duplo MANJE od 2 litra, sto mi nema nikako logike da je normalno da dizel trosi 2 l ulja na 10.000 km...
[ vladd @ 30.11.2014. 23:16 ] @
To je ili neko djubre od Castrola, ili nesto nije u redu sa pokazivanjem ulja.
NEMOGUCE je da upali lampicu ako nedostaje POLA litre.
Samo raspon od min-max na meracu je 0.7L
Nedostaje njemu preko dve litre..
U tom slucaju, potrebna su neka preispitivanja...zamena ulja, uz ispiranje, mozda cak i skidanje kartera punog naslaga(ili od loseg ulja, ili zato sto je pregazio nekoliko stotina hiljada km), ili provera pokazivaca..vlasnici cesto polome ili izgube originalni, pa postave neki jeftini aftermarket, mozda druge duzine...
Malo detaljniji pregled i preispitivanje uzroka je potrebno...paljenje lampice je (previse)ozbiljan znak za upozorenje...
[ bladebg @ 30.11.2014. 23:35 ] @
Citat: codename6:
Citat: bladebg: Negde sam citao da je normalna potrosnja ulja do 0,200ml na 1000 km,e to ti je znaci na predjenih 10.000km da se potrosi 2l ulja,a tebi je "nestalo" duplo ili i vise od toga.
Ne razumijem tvoju racunicu?!? Ja sam napisao da sam dosuo nesto manje od pola litra a presam sam oko 9000 km, znaci falilo je oko pola litra. To je i vise nego duplo MANJE od 2 litra, sto mi nema nikako logike da je normalno da dizel trosi 2 l ulja na 10.000 km...
Druze,potrudio sam se da ti pomognem,a sto se ovog gore posta mog koje si citirao tice,govorio sam uopsteno,ne o tvom automobilu.
Sto se tice lampice koja ti se upalila i toga da je nedostajalo samo pola litre ulja,to jednostavno je nemoguce. Ili te zeza taj u kabini merac i lampica odnosno elektronika u sta sumnjam ili pak ne fali samo pola litre. Ta lampica u kabini ti se pali bar je tako kod mene kada je auto na minimumu ulja ili ispod njega,e sad izracunaj ako si kad si radio mali servis kupio 5l ulja i koliko si sipao i koliko onda moze da fali...
[ Zarko Silic @ 30.11.2014. 23:43 ] @
Zasto imate potrebu da pricacate nesto sto ne znate?
--------------------
1.9 Tdi u Passatu 2007. postoji u 2 varijante. Sa i bez DPF-a. Kod jednog je kolicina ulja za sipanje 3,24 L, a kod drugog pola litre vise.
Gubitak od pola litre senzori ce registrovati.
Potrosnja od pola litre je vise nego normalna. Tacnije, sumnjivo mala. Samo turbina trosi oko 100 g ulja na 1000 predjenih kilometara, ali tacno je i to da se Castrol najvise falsifikuje. Zbog toga je i propao.
P.S.
O kolicini ulja u ovom motoru je vise puta pisano na ESu. Samo ja sam o tome pisao najmanje 5 puta, a pisao je i Nocni i jos neko.
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 01.12.2014. u 00:55 GMT+1]
[ bladebg @ 30.11.2014. 23:46 ] @
pretpostavljam da to znaci da ti znas,ali to znanje nisi iskoristio da kazes decku,nego da nama kazes da nemamo pojma,ok.
p.s. e tako je vec u redu
[Ovu poruku je menjao bladebg dana 01.12.2014. u 00:58 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 01.12.2014. 00:06 ] @
Pametnije je cutati ako se ne zna odgovor.
--------------------------------------
Jos nesto vezano za ovaj motor.
Nivo ulja u njemu moze se tacno izmeriti samo ako vozilo miruje 5 sati u letnjim, ili 8 sati u zimskim (hladnim) danima. To je minimalno vreme potrebno da se ulje slije u karter.
Merenje kolicine ulja u karteru 15 minuta nakon zaustavljanja motora pokazace ce gresku od 0.5 do 0.7 L
Ovo ne zna 99% majstora, a onih preostalih 1% ne zeli da zna
[ codename6 @ 01.12.2014. 00:17 ] @
Dobro ljudi, hvala vam na misljenjima, ipak ste mi pomogli jer sam prije vozao benzinca i nikad nisam imao nikakvu situaciju sa uljem. Prvi put mi se desilo da mi se upali lampica za ulje, napominjem NARANDZASTA lampica koja nije kriticna, za razliku od crvene lampice za ulje kada nema ulja ili znantno nedostaje ulje (ugasiti motor i stari), barem tako pise u prirucniku. Da li bi mi autodijagnostika mogla dati vise informacija da li se nesto desava sa motorom-uljem? Sto se tice Castrola, 99% sam siguran da je originalni Castrol uradio sam mali servis kod provjerenog ovlastenog servisera.
[ Zarko Silic @ 01.12.2014. 01:04 ] @
Ne mozes znati da li je ulje original. Pogotovo to ne mozes znati na Balkanu. Onog momenta kada saznas da si upotrebio falsifikovano ulje, tad je vec kasno.
------------------------
Jos nesto vezano za potrosnju ulja.
Povecanja potrosnja ulja moze nastupiti usled nestandardnih uslova voznje. Cesti hladni startovi, natprosecna brzina kretanja, preterana opterecenja motora pre postizanja radne temperature neminovno dovode do povecane potrosnje ulja. Na primer voznja na autoputevima prosecnom brzinama veciim od 180 km/h prouzrokovace i kod potpuno ispravnog automobila potrosnju ulja i do 1L na 1000 km, pa i vise od toga.
[ Lavlja_Jazbina @ 01.12.2014. 07:12 ] @
codename6..Mali off.Vise treba da te u tom sistemu podmazivanja brine uljna pumpa sa imbus osovinicom fi6 koja moze da te ostavi na putu.
on topic..bladebg..ne bih da se svadjam ali skoncentrisi se kada nesto pises zato sto drugi citaju pa bi recimo budalastine koje si napisao neko ozbiljno shvatio.
codename6..probaj sa original uljem,kao i sa motulom , 505.01 5w-40.Ta potrosnja koja tebe brine je zanemarljiva.Kao sto rekoh,kod tog auta imas druge glavobolje,gde je nivo ulja becki hor decaka.
[ Java Beograd @ 01.12.2014. 07:36 ] @
Citat: codename6:Dobro ljudi, hvala vam na misljenjima, ipak ste mi pomogli ...
1. Sam prati nivo ulja, batali majstore. Jednom ili dva puta mesečno - kontroliši nivo na šipki. Kad bude nivo ulja na min - dolij toliko da bude na max. Tako ćeš tačno znati kolika je količina u tom rasponu.
2. Izguglaj kolika je fabrički deklarisana max potrošnja za tvoj auto za tvoj motor
3. Sama povećana potrošnja ulja može, alii najčešće ne mora da znači da sa motorom nešto nije u redu. Jednostavno takav mu je "personaliti".
4. Ako počne da troši sve više i više, tj. primećuješ da potrošnja raste - onda je vreme da se obratiš majstoru.
A za sad, dakle, samo malo ažurnije praćenje nivoa ulja u motoru i dakle, pokušaj da sračunaš tačno kolika je potrošnja na 1.000 km u nekim prosečnim uslovima (šta god to značilo)
E da: i večito pitanje kako naći originalno i kvalitetno ulje. Ali o tome smo toliko mnogo pisali ....
[ vladd @ 01.12.2014. 16:28 ] @
KAo prvo, nebitno je koliko ulja staje u nejasni Pasat.:)
Na pokazivacu izmedju dva markera je skoro 0,7L ulja, ali se NE PALI lampica...na minimumu, vec poprilicno ispod pokazivaca(dipstika).
Kao drugo, ponosni vlasnici VW-a, iako savrsene masine, bi morali da bar nauce OZNAKU motora(zbog preko deset verzija TDI naziva motora )..a ne da sve pakuju pod "kubikazu" i patentiranu oznaku..(tdi je sada brend, a ne princip rada cuvene koncepcije).
I kao trece, ako je vec NARANDZASTA lampica u pitanju, moguce je i da "taster" na haubi nije ispravan, pa je otvaranjem i zatvaranjem haube, "resen" problem, bez obzira na KOLICINU dosutog ulja...
[ bakara @ 01.12.2014. 18:18 ] @
Ma tih pola litre na skoro 10000km nije za paniku, niti za ozbiljnu disertaciju na temu ulja.
Kontrolisi ulje na meracu bar svakih 5000km dok ne pohvatas tacno koliko trosi.
Najbolje sto rece zare, ujutru pre stratovanja proveri nivo ulja.
[ vladd @ 01.12.2014. 18:58 ] @
MA da, tih pola litre je skoro zdravo i da potrosi, bolje nego da raste nivo(sto bi znacilo intenzivno garavljenje motora).
Problem je lampion..kada zasvetli..
[ Zarko Silic @ 04.12.2014. 00:55 ] @
U Passatu 1.9 TDI iz 2007. postoji SAMO JEDAN tip motora. (Jedan tip motora moze da bude sa razlicitim kodnim brojevima. Ukupno ih ima 2, plus jedan za BM).
Pad nivoa ulja od 0.5L moze da registruje pod uslovom da prvobitna kolicina ulja nije bila na maksimumu vec na sredini.
Ako je odabran LF rezim koriscenja pad od pola litra ce registrovati bez obzira na prvobitnu kolicinu. U LF rezimu je predvidjeno dodatno dolivanje ulja kada je sistem osetljiviji na promenu nivoa i reaguje u kracem vremenu. Servisni interval se radi na 50.000 km a kolicina dolivanja moze da bude oko 1/2 L na 1000 KM. U tom LF rezimu koristi se PD ulje za LF rezim. To NIJE 505.01.
Nezatvorena hauba moze biti signalizirana na 2 nacina. Ako je u pitanju MFA verzija, signal je graficki prikaz otvorenog dela sa ili bez zvucnog signala. Ako je u pitanju verzija bez MFA (sto je manja verovatnoca) upali se crvena lampica sa zvucnim signalom. Nema nigde narandzaste.
[ vladd @ 04.12.2014. 11:03 ] @
Citat: Vehicle's Engine BKC, BLS, BXE: Filter 0.3 litre
Vehicle's Engine BKC, BLS, BXE: Capacity 4.3 litre
Vehicle's Service Interval is: Change: 50000 km / 24 months
Samo je na balkanu JEDNA verzija TDI
[ Nocni @ 04.12.2014. 16:02 ] @
vladd, redu je ovo što je napisao Žarko ali ne čitaš pažljivo... Upravo je napisao da ima 2 verzije + jedna za bluemotion i to je sve vezano za pasata 3C iz 2007 godine...
U nekim drugim pasatima, nekog drugog godišta, ostalim vw, škodama, seatima i audijima našlo bi se i pedesetak verzija tdi motora... od onog rednog petaka iz audija 100 iz neke 1988 koji je bio prvi tdi, pa do današnjih dana...
Generalno ih treba dijeliti na 3 vrste... sa klasičnom boš pumpom, sa pumpa dizna sistemom, i common rail
Što se tiče teme taj interval zamjene od 50.000 važi samo za long life režim i u tom režimu auto više troši ulje a sipa se najčešće 507.00 ili 504.00
Ipak bolje je auto ne držati u tom režimu i to pogotovo ne PD motore... da ne objašnjavam sad detalje oko ukopavanja u tijelo potisnog elementa ili stradanja bregaste...
Znači na sledećem servisu prebaciti ga u običan režim i sipati 505.01...
Baš taj 1.9 tdi je svakako jedan od najpouzdanijih motora svih vremena uopšte u VAG koncernu.
Ima dosta tema ovdje na forumu koji se tiču ovih pasata... evo jedna od njih npr.
[ vladd @ 04.12.2014. 16:43 ] @
Rekao je jedan TIP, ali besmisleno je cepidlaciti.
Ono nasta ja apelujem, da se KONACNO nauce oznake i razlike motora. Mislim, bar medju vlasnicima, u smislu povecanja informisanosti o SOPSTVENOM motoru..
I to su NESUMNJIVO najbolji, najtrajniji motori, za nas sirotinju na Balkanu, koje je VW napravio. Do "revizije"..2009-e..
O ulju smo valjda dosta napisali, ko zeli da cita, ali je ulje u sistemu zavisno i od ostalih parametara(ili uslova), u ovom slucaju ponajvise goriva, koje je kod nas, nekako poslovicno, nizeg standarda.
[ Lavlja_Jazbina @ 04.12.2014. 19:01 ] @
Da Zarko je sve tacno napisao sto se tice 1,9 motora ali za taj auto i jeste 505,01,Ulja za vozila koja imaju partikularne filtere vw 507,00
i longlife vw 506,01 .Za sajiju sa 7 izvukao sam iz svoje baze i tu je motor od 77kw/105ks/1,9. BKC/BXE/BLS.
da dodam.Kod passata b5.5 je narandzasta lampica za nivo ulja,a pokretac teme moze da pri zameni sipa 1l manje i proveri sta se desava.
[Ovu poruku je menjao Lavlja_Jazbina dana 04.12.2014. u 20:11 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 04.12.2014. 23:13 ] @
4,3 litre se sipa samo na suv motor. Prilikom zamene sipa se 3,74 L i brucu tacno.
Ko uspe vise uskoro ce ga snaci ono sto najmanje zeli.
U verziju bez partikela sipa se tacno 3,24L i ni kapi vise mada je karter zapremine od 3,8L. Pola litre uvek ostane u sistemu, a sipa se 2 mm od kornjeg maksimuma.
505.01 se ne sipa u modele sa DPFom, drze Subnoru.
Vladd, a i ostali,
Kod odrzavanja 19TDI motora savrseno je nebitno koju kodnu oznaku nosi motor, kao sto je nebitno koji serijski broj ima. Svi se oni odrzavaju na identican nacin i u sve se sme sipati samo ona specifikacija ulja koju proizvodjac predvidja.
Moze se sipati i nesto drugo, ali se tad mora biti speman na posledice.
2009. godina ne znam sta znaci, ali VW proizvodi CR motore od 2004. godine. Razlog prelaka na CR motore kod manjih zapremina sigurno nije tehnicke prirode.
[ vladd @ 05.12.2014. 19:29 ] @
4.3 litre je specifikacija. 0W-30, long life, ce izaci 99%, pri zameni.
Ovako, dve stvari, na pokazivacu su tri zone, A, B i C, ako skeniram knjigu, plasiracu sliku. U zoni A se ne doliva ulje, ako je u srednjoj zoni, moze se doliti pola litre, a ako je pri dnu zone(ne kraj sipke), dozvoljeno je doliti LITRU.
Brosura 3.3(Savjeti i postupci), strana 42-43.
To je knjiga od Jette, 2008, BXE motor, kolicina 4,3 litre, servis na 30kkm, kupljena nova u Sapcu..Original knjiga i servisno upitstvo..
Touran, isti motor, isto godiste, sipano 4,2 litre u servisu..
ZUta lampica(zarulja) je za nivo ulja, ako svetli, i moze se pogledati eventualno obavestenje na "kombiniranom instrumentu", ali ako treperi, tada je predlog servisna radionica.
Nazalost, svescicu 3.5 nemam..oteli serviseri.
Elem, sto se B6 Pasata tice, zanimljiva stranica..
https://sites.google.com/site/.../passat-b6-service-information
A problem sa mikroprekidacem haube sam susreo na A4, gde umalo da dolijemo ulja preko sve mere, lazni alarm..
[ Zarko Silic @ 05.12.2014. 21:41 ] @
Nisi pazljivo citao kako se kod 19TDI edc16 meri nivo ulja.
Hrvatski prevod uputstva je neprecizan.
Sipa se tacno onoliko koliko sam napisao. Veca kolicina se sipa na sopstveni rizik.
Napisao sam i to da 99% servisera to ne zna.
Ponovicu.
2 verzije 19TDI iz 2007 postoje:
Sa zapreminom kartera od 4,3 L (sa DPFom) i u njega se prilikom zamene sipa 3,74 L, i
sa zapreminom kartera od 3,8L (bez DPFa) kod koga se prilikom zamene ulja sipa tacno 3,24L.
Ako se radi ispiranje motora (sto gotovo niko ne radi jer postupak traje 2 dana) kolicina usutog ulja treba biti onoliko koilo je zapremina kartera. 4,3 i 3,8 litara.
Zona A, b i i C su nebitne jer svaki VW ima preciznu kontrolu nivoa ulja sa svim zvucnim i svetlosnim signalima sto vlasniku olaksava kontrolu..
Vazno je napomenuti da je u PD TDI motore dozvoljeno sipati samo PD ulje koje proizvodjac predvidja. U protivnom, bice belaja
P.S.
Precizno i pouzdano znam sudbinu onih koji filozofiraju sa raznoraznim "Motulima"
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 05.12.2014. u 22:52 GMT+1]
[ vladd @ 07.12.2014. 01:13 ] @
Uprav pise kako sam rekao, merenje ulja, prema sipki, i to sa dva razlicita tipa indikacije.
Isto to se moze procitati na netu, jedino se ovde tvrdi nesto sto ne postoji ni kod VW-a.
Mozda si susretao neke short-block-ove, ali tolika razlika izmedju onoga sto se radi i sto tvrdis je nemoguca.
Ova Jetta je na renta karu, i "pripada" joj i kasko i odrzavanje iskljucivo kod dilera..nisu valjda toliko ludi i nepismeni da sami sebi prave stetu?
[ codename6 @ 08.12.2014. 21:58 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina:
da dodam.Kod passata b5.5 je narandzasta lampica za nivo ulja,a pokretac teme moze da pri zameni sipa 1l manje i proveri sta se desava.
[Ovu poruku je menjao Lavlja_Jazbina dana 04.12.2014. u 20:11 GMT+1]
da ponovim jos jednom da ne bi bilo zabune oko lampica, presao sam oko 9000 km i upalila se NARANDZASTA lampica za ulje (nije da treperi vec konstantno svijetli, btw u manualu nisam nasao da ima slucaj da treperi?!). Na sipci je malo falilo, dolio oko pola litra, provjerio na sipci, sve ok, nakon rada motora 5-10 min, ugasila se lampica. Ja sam bio zacudjen da ovaj motor trosi 1/2litra na 10.000km to mi je bas bilo cudno zato sam pokrenuo temu.
Takodjer, posto puno prelazim i koristim auto, planirao sam da promjenim ulje iduce sedmice, iako mi je preporuceno da ovo Castrol ulje mjenjam na 15.000 km ali mislim da mi je pametnije da sad uradim zamjenu ulja i filtera. Takodjer, pridrzavam se savjeta (narocito u hladnijim danima) da motor ujutro radi 2-3 minute prije nego krenem (idem na autoput), te se trudim da ga na autoputu ne tjeram preko 120 km/h dok ne postigne radnu temperaturu. Sto se tice nacina voznje, to je sve relativno (da li kasnim na posao ili ne), nekada je na tempomatu 130 km/h, a nekada 160-180 km/h (oko 20 kilometara autoputa). Svi ostali savjeti su dobro dosli, imam auto nekih pola godine i nisam nikakvih problema imao.
[ Zarko Silic @ 09.12.2014. 10:57 ] @
Citat: vladd:
Uprav pise kako sam rekao, merenje ulja, prema sipki, i to sa dva razlicita tipa indikacije.
Isto to se moze procitati na netu, jedino se ovde tvrdi nesto sto ne postoji ni kod VW-a.
Mozda si susretao neke short-block-ove, ali tolika razlika izmedju onoga sto se radi i sto tvrdis je nemoguca.
Ova Jetta je na renta karu, i "pripada" joj i kasko i odrzavanje iskljucivo kod dilera..nisu valjda toliko ludi i nepismeni da sami sebi prave stetu?
Suprotno,
sebi ne prave stetu vec korist jer posledice neadekvatnog ulja kao i nepreciznog doziranja kolkicine istog ne nastupaju odmah vec sa odredjenim zakasnjenjem sto majstorima najvise pogoduje.
Podaci u uputstvima moraju da budu tacni, ali to ne znaci da je proizvodjac predvideo da se odredjene radnje rade od strane neovlascenih lica.
Isto tako, mnogo toga nema u uputstvu. Tokom eksloatacije se dosta toga menja pa se i stavovi prema necemu menjaju, itd. da sad ne duzim.
Oredjena uputstva serviseri dobijaju na strucnim savetovanjima, seminarima,... a koliko od svega toga ulje u njihove glave, i koliko ce od toga sto udje uspeti i zeleti, pre svega, da primene, je pitanje.
Statistike radi, kroz moje ruke je proslo vise od 1000 19TDI motora, a vise od polovine (znatno vise) je lose odrzavano.
Citat: codename6:Takodjer, pridrzavam se savjeta (narocito u hladnijim danima) da motor ujutro radi 2-3 minute prije nego krenem (idem na autoput)
Gde si ovo saznao?
Takav savet moze biti samo za automobile starije od 30 godina i to u vreme dok su jos bili novi i nerazradjeni i dok se nije vodilo racuna o ekologiji.
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 09.12.2014. u 12:15 GMT+1]
[ Lavlja_Jazbina @ 09.12.2014. 11:57 ] @
Citat: Nezatvorena hauba moze biti signalizirana na 2 nacina. Ako je u pitanju MFA verzija, signal je graficki prikaz otvorenog dela sa ili bez zvucnog signala. Ako je u pitanju verzija bez MFA (sto je manja verovatnoca) upali se crvena lampica sa zvucnim signalom. Nema nigde narandzaste.
Citat: da ponovim jos jednom da ne bi bilo zabune oko lampica, presao sam oko 9000 km i upalila se NARANDZASTA lampica za ulje
Toliko o tvojim tacnim podacima koje uporno ovde nameces.Mozda su sa seminara samo tebi poznati.Bezobrazuk mehanicara nije stran,kao tvojim komsijama INTER AUTU
kojim abas treba edukacija.Ulje koje se kupuje (CITAJ MILIONSKOM Gradu) sa kolicinama kojim barataju nikog nije zadesila sudbina kao sto ti pricas i aludiras.
Uostalom sam si izjavio da podaci o motoru nisu bitni,pa zakljucujem da ces sipati kao i svi ostali i nivo ce biti tacan bez filozofije.
Svako,ali svako proverava nivo ulja i nikom se ne desi da mu je povisen nivo,dovoljno je da uzmem svoj primer.
p.s.Sto se tice seminara,post koji si mi obrisao a ulozeno je 1.5h vremena da se ode do porsea i izvade podaci koje ni ti nemas,obrisao si kao sredjivanje teme.
Kada sam odgovorio na pitanje,samo je pitao,KO JE TAJ. .
[ vladd @ 09.12.2014. 17:58 ] @
Seminari i ostale informativne zanimacije(service bulletins) su odavno prisutne na net-u, pa i po ozbiljnim VW forumima.
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3966208-****Official-B6-TSB-Thread-Every-TSB-.pdf-is-inside!****-%28Links-work%29
I jasno je koji motor koliko ulj aprima, koje su oznake za dpf i opremu motora..pa ne vidim mesta za uopstavanje.
Prvo smo konstatovali da nije JEDAN TIP motora na B6, nego nekih DEVET vrsta dizela, od toga tri 1.9TDI
Koji se sada B5,5 pojavljuje 2007-e, to ne znam kome je jasno..
Ali i dalje NE ZNAMO oznaku cudnog motora..koji ima nesto a nesto nema..
Mozda bi odgovori bili precizniji i manje UOPSTENI
[ etjen @ 09.12.2014. 18:18 ] @
Citat: Zarko Silic:
Statistike radi, kroz moje ruke je proslo vise od 1000 19TDI motora, a vise od polovine (znatno vise) je lose odrzavano.
Citat: codename6:Takodjer, pridrzavam se savjeta (narocito u hladnijim danima) da motor ujutro radi 2-3 minute prije nego krenem (idem na autoput)
Gde si ovo saznao?
Takav savet moze biti samo za automobile starije od 30 godina i to u vreme dok su jos bili novi i nerazradjeni i dok se nije vodilo racuna o ekologiji.
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 09.12.2014. u 12:15 GMT+1]
Svaka čast na iskustvu i moram da konstatujem, jbš motor koji je toliko komplikovan da samo odabrani znaju da mu menjaju ulje kako treba.
Inače, slažem se da nema nikakve potrebe da auto radi u mestu pre kretanja. Jedino je bitno
ne forsirati auto dok se ne postigne radna temperatura (drugim rečima ne prelaziti ''okvirno rečeno'' nekih 2000rpm)
[ Lavlja_Jazbina @ 09.12.2014. 18:26 ] @
Citat: Seminari i ostale informativne zanimacije(service bulletins) su odavno prisutne na net-u,
Seminar koji ti daje i sertifikat imas u Febiju (ibarska pa desno ka ripnju) inace nemci rukovode tom firmom.
1 DAN OBUKE i za 100€ si na kraju dana LICENCIRANi mehanicar.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|