[ Braksi @ 01.12.2014. 12:25 ] @
... Nema nikakvog efekta na lamelu ako je menjac van brzine i u brzini. |
[ Braksi @ 01.12.2014. 12:25 ] @
[ pajapop @ 01.12.2014. 17:02 ] @
El`je ovo pitanje ili odgovor? Ili je neka naucna konstatacija jos ne opisana u knjigama motoristike? Svaka upotreba vozila, tokom njegove eksploatacije, vremenom dovodi do "trosenja" i ostecenja elemenata kvacila: Sajle kvacila, cilindra hidraulicnog kvacila, viljuske kvacila, potisnog lezaja, korpe i lamele. Pravilnom elsploatacijom, to ce se desiti kasnije, nepravilnom ranije. Kvalitet delova, takodje deluje na vreme trajanja delova. Kvacilo se ne trosi samo dok auto stoji ugasen. Pa cak i tad, obloga lamele hoce da "trune" i da se u nekom momentu raspadne. Na primer,... ako neki auto dugo cuci u nekoj rupi, pa neko odluci da ga restaurira i dovede u vozno stanje, moze da se "iznenadi" ako u restauraciji ne promeni i lamelu.
[ botr @ 01.12.2014. 18:06 ] @
Drugar je imao takvo iskustvo sa lamelom. Kupio neki old timer koji je stajao ko zna od kad, odradio kompletan motor, limariju, menjac nije dirao, i posle nekoliko probnih voznji raspalo se kvacilo.
[ pajapop @ 02.12.2014. 22:18 ] @
Zaboravio sam da dodam...propada od stajanja i potisni lezaj - druk lager. Naime, mast kojom je napunjen, vremenom se stvrdne, izgubi svojstvo podmazivanja i kruni se kao brasno...takav lager ubrzo "prozuji", zatim blokira i pocne da glodje perca na korpi, dok ih ne pojede i ne propadne kroz nju... Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|