|
[ Nicki427 @ 22.12.2014. 12:26 ] @
| Dobar dan postovani forumasi.
Vec neko vreme imam problema sa radom motora na autu.
Na temperaturama nizim od +7C, kada upalim auto, motor radi neujednaceno ( od prilike kao da radi na 3 klipa) i to traje najvise oko 30 sekundi i onda slozi rad i radi normalno.
Onda kada krenem, prvom i drukom brzinom vuce normalno a kada ga prebacim u trecu i cetvrtu, negde od 2000 do 2500 obrtaja, kada stisnem papucicu gasa, pocinje neko kliktanje u motoru (od prilike kao kliktanje ventila) i gubi snagu (nece da vuce).
Posumnjao sam na Injektore pa sam uradio test pomocu flasica.
Fotografisao flasice nakon testa i to izgleda ovako:
Cilindar 1 - 50ml
Cilindar 2 - 28ml
Cilindar 3 - 50ml
Cilindar 4 - 50ml
Zamolio bih Vas da pogledate test i odgovorite mi, dali je mozda ovaj drugi injektor za zamenu i dali se uopste pomocu ovog tesa moze ustanoviti da je eventualno naka od dizni u kvaru.
Hvala Vam unapred na izdvojenom vremenu.
|
[ pajapop @ 22.12.2014. 19:54 ] @
Sto se tice otkrivanja kvara kod sistema sa ubrizgavanjem dizel goriva, ubrizgaci mogu da se zapuse ili da propustaju. Zapusen ubrizgac nece biti u stanju da isporuci gorivo u cilindar tako da ce gubitak snage biti ocigledan. Ovo lici na zapusen drugi ubrizgac i najednostavnije je ako je do njega - samo ga treba zameniti. Ukoliko i posle zamene se isto desava, problem je najverovatnije do pumpe, koja iz nekog razloga ne isporucuje dovoljnu kolicinu goriva u taj ubrizgivac (a samim tim i u taj cilindar) i to je vec ozbiljniji kvar i zahteva njen remont.
[ inobradovic @ 22.12.2014. 20:17 ] @
da zamenis ili repariras jedno od ta dva.
[ Lavlja_Jazbina @ 22.12.2014. 20:53 ] @
Nicki427...kako si uspeo da napunis te flasice ?!
[ pajapop @ 22.12.2014. 21:12 ] @
[ Lavlja_Jazbina @ 22.12.2014. 21:16 ] @
A da li ti razumes sta je pokazano na klipu ?
[ pajapop @ 22.12.2014. 21:26 ] @
Ti si postavio pitanje kako je on napunio flasice...ono jes` da mi ne rade zvicnici, ali koliko sam ja propratio klip ono je test ubrizgivaca i pumpe...Ili ces ti to malo bolje pojasniti...
[ Nicki427 @ 22.12.2014. 21:27 ] @
Pozdrav.
Evo ovde sam video. Mislim da se bolje vidi kako povezuje.
https://www.youtube.com/watch?v=nj0W0VVm-3s
[ Lavlja_Jazbina @ 22.12.2014. 21:31 ] @
Dobro, ti si umesto njega odgovorio za flasice.Ono krucijalno je da su ga dizne pozdravile,sa tolikim prelivom.Taj motor na hladnom ima da vergla do paljenja
a i ako upali to jedva sastavi ravnomerni rad.Posto je u A to ga nece kostati ispod soma evra,preko sigurno.Kod tog smrdljivog delfija lager pumpe pravi opiljke
pa odlaze dizne+ciscenje rezervoara je preporucljivo.Sve u svemu , dizne su adio.
[ Nicki427 @ 22.12.2014. 21:36 ] @
Zelim da pozdravim i da se zahvalim svima koju su se zainteresovali i odvojili svoje vreme da pomognu.
Oprostite na snalazim se bas najbolje na forumu.
Postavicu jos jednom link sa koga sam video kako se injektori testiraju.
https://www.youtube.com/watch?v=nj0W0VVm-3s
[ pajapop @ 22.12.2014. 21:37 ] @
E kad sam postavljao klip, dvoumio sam se izmedju onog i ovog. Pa mi se ucinilo onaj, delovao mi je "kulturnije"...
[ Nicki427 @ 22.12.2014. 21:47 ] @
Ha...ha. U pravu si. Ovaj jadni svabson se obara sa onim casicama. Od njeg su i moje flasice kulturnije.
[ Nicki427 @ 22.12.2014. 22:01 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina:
Dobro, ti si umesto njega odgovorio za flasice.Ono krucijalno je da su ga dizne pozdravile,sa tolikim prelivom.Taj motor na hladnom ima da vergla do paljenja
a i ako upali to jedva sastavi ravnomerni rad.Posto je u A to ga nece kostati ispod soma evra,preko sigurno.Kod tog smrdljivog delfija lager pumpe pravi opiljke
pa odlaze dizne+ciscenje rezervoara je preporucljivo.Sve u svemu , dizne su adio.
Paaa... u pravu si za soma evra, samo, problem je u tome sto u Austriji ocigledno nema AUTOMEHANICARA. Do skoro su postojali menjaci delova, ali na zalost i njih vise nema jer ovi danasnji neznaju ni sta da zamene.
Auto je vec obisao 3 servisa sa raznim dijagnostikama i to je vec kostalo oko 300e samo sto ja a ni oni na kraju neznamo sta je sa autom.
Pa eto tako sam i resio da sam kao nesto ispitam i konsultujem se sa AUTOMEHANICARIMA iz Srbije.
Iskreno verujem da u Srbiji ima jos iskusnih i onih pravih AUTOMEHANICARA.
[ pajapop @ 22.12.2014. 22:15 ] @
Pa ne znam kako je to moguce...U stvari treba znati prave vrednosti za kolicinu nakupljenog goriva shodno pritisku u jedinici vremena. ( da lli ona tri prelivaju ili jedan ne propusta). Ali s obzirom da u 3 flasice imas jednaku kolicinu, malo je verovatno da tri ubrizgivaca jednako crknu odjednom. Znaci najverovatnije je problem u samo jednom. Ja bih samo taj zamenio (verovatno mozes i sam, vidis kakav ti kljuc treba i samo ga odvrnes - zavrnes, vratis cevi)...i ako si otklonio problem, super...
[ mali genije @ 22.12.2014. 22:18 ] @
Citat: Nicki427: Paaa... u pravu si za soma evra, samo, problem je u tome sto u Austriji ocigledno nema AUTOMEHANICARA. Do skoro su postojali menjaci delova, ali na zalost i njih vise nema jer ovi danasnji neznaju ni sta da zamene.
Auto je vec obisao 3 servisa sa raznim dijagnostikama i to je vec kostalo oko 300e samo sto ja a ni oni na kraju neznamo sta je sa autom.
Pa eto tako sam i resio da sam kao nesto ispitam i konsultujem se sa AUTOMEHANICARIMA iz Srbije.
Iskreno verujem da u Srbiji ima jos iskusnih i onih pravih AUTOMEHANICARA.
Ako nisi daleko od Ebreichsdorfa znam servis :-), dobri su
[ Nicki427 @ 22.12.2014. 22:47 ] @
Upravo sam dobio Mail od Dizna net, iz Srbije.
Poslao sam ljudima sve ovo kao sto sam i ovde postavio i kao sto sam i mislio dobio sam korektan odgovor kao i od vas ovde.
Evo sta covek kaze:
Postovani ,
Pretpostavljam da ste merili kolicinu goriva na prelivu?
Ne smem sa sigurnoscu da Vam kazem da li druga dizna ne radi ili ove tri , zarto sto ne znam da li ste merili na leru ili na srednjem gasu i ne znam za koje vreme je napunilo ove bocice.
Ove simptome koje ste naveli u tekstu mi govori da su u pitanju dizne ili jedna od dizni.
Pozdrav
Postovani ,
Znam o kojim se diznama radi, vec sam radio automobil kao sto je Vas.
Ali ima jedan mali problem a to je da Vi ili Vas majstor mora da skine dizne.
Mi dizne sa Vaseg vozila ne skidamo jer znaju da "zapeknu" i tada dolazi do problema prilikom skidanja istih.
Ukoliko ih donesete , cene se krecu izmedju 30 i 100e po komadu.
Za 30e po komadu dobijate rasturanje dizne do najsitnijeg dela , ciscenje u ultrazvucnoj kadi , sklapanje , stelovanje i testiranje na masini sa svim potrosnim materijalom.
Razlika od 30 do 100e su delovi.
Radimo iskljucivao sa original boschovim delovima.
Garancija je 12 meseci i NE OGRANICEN broj kilometara a u garanciju spada sve osim prljavstine iz rezervoara. Nakon remonta dizne se blombiraju i spremne su za ugradnju bez ikakvog daljeg stelovanja
Znaci skidanje dizni, slanje u Srbiju i to je to.
Naravno ako kao sto Pajapop napisa nije nesto sa pumpom.
[ pajapop @ 22.12.2014. 22:58 ] @
Niki...pazi ovako...nema smisla da saljes jednu diznu, trebalo bi ispitati sve 4. To znaci, auto je van upotrebe - ko zna koliko? Cak i da kvar bude do pumpe, servis pumpe ima smisla samo ako se zamene i sve dizne, i onda si u "fulu". Najbolje je da ti odmah zamenis sve 4 nove, cak i ako su one 3 dobre. Malo castis auto, osvezenje ce mu dobro doci...
ako se i posle toga ispostavi isti problem...pa servis pumpe i onako ne "gine", a posle pak imas 4 ispravne, nove dizne, i posle si miran...
[ Nicki427 @ 22.12.2014. 23:17 ] @
Citat: pajapop: Niki...pazi ovako...nema smisla da saljes jednu diznu, trebalo bi ispitati sve 4. To znaci, auto je van upotrebe - ko zna koliko? Cak i da kvar bude do pumpe, servis pumpe ima smisla samo ako se zamene i sve dizne, i onda si u "fulu". Najbolje je da ti odmah zamenis sve 4 nove, cak i ako su one 3 dobre. Malo castis auto, osvezenje ce mu dobro doci...
ako se i posle toga ispostavi isti problem...pa servis pumpe i onako ne "gine", a posle pak imas 4 ispravne, nove dizne, i posle si miran...
Pajapop se bas iscima oko mog problema na cemu sam ti veoma zahvalan.
Da i mislio sam da svih cetiri dizni posaljem. Bilo bi besmisleno poslati samo jednu.
Hvala ti od srca jos jednom za trud i zelim ti srecne nastojece praznike. Obavesticu sta sam uradio.
[ Java Beograd @ 23.12.2014. 08:14 ] @
Zanimljivo da se od početka teme krije marka i model automobila i koji je motor u pitanju. Šteta. Da nije teme koncipirana kao "kviz" "ko pogodi - svaka mu čast" možda bi i mi drugi mogli da dodamo poneki pametni savet. I mi drugi smo skidali dizne, reparirali ...
[ inobradovic @ 23.12.2014. 08:25 ] @
drugar imao slican problem, i juce g a resio tako sto je samo jednu diznu poslao i reparirao i sada je sve ok.
tako i tebi preporucujem uradi tu jednu pa videces.
[ Nocni @ 23.12.2014. 17:08 ] @
Citat: Java Beograd:
Zanimljivo da se od početka teme krije marka i model automobila i koji je motor u pitanju. Šteta. Da nije teme koncipirana kao "kviz" "ko pogodi - svaka mu čast" možda bi i mi drugi mogli da dodamo poneki pametni savet. I mi drugi smo skidali dizne, reparirali ...
^+1
Da bi forumaši bili totalno zbunjeni tu su i Jazbina koji kaže da se radi o delphi sistemu a i čovjek iz servisa koji kaže da rade sa original bosch djelovima... :D
Dijagnostiku niko ne pominje da treba raditi...
[ Lavlja_Jazbina @ 23.12.2014. 21:07 ] @
Citat: Java Beograd:
Zanimljivo da se od početka teme krije marka i model automobila i koji je motor u pitanju. Šteta. Da nije teme koncipirana kao "kviz" "ko pogodi - svaka mu čast" možda bi i mi drugi mogli da dodamo poneki pametni savet. I mi drugi smo skidali dizne, reparirali ...
To za dizel servis nije bitno zato sto po broju dizne imaju test liste.Ovde mu niko ne moze pomoci sem servisa.
Nocni...ti da pratis temu video bi da sam ja odgovorio na klip pajapopa,a ako zatreba da ti napunim piezo dizne (kada ostanu bez goriva) nemoj se stideti da potrazis pomoc.
Kupljen alat.
p.s.Jeli,ko sjeba onaj beli marserati pa zaglavio sa 15k€ stete na menjacu.Bas volite da petljate.:).
[ Zarko Silic @ 23.12.2014. 21:53 ] @
Citat: Nicki427:
Da i mislio sam da svih cetiri dizni posaljem. Bilo bi besmisleno poslati samo jednu.
Obavesticu sta sam uradio.
Najsigurnije i ujedno najjednostavnije je da se dogegas do Srbije i sve to obavis u jednom danu. Wien nije daleko, a najbolji Bosch servis u okruzenju je blizu same granice sa Madjarskom.
Ne pronalazim logiku za bilo kakvo ekperimentisanje i rizikovanje.
[ Nocni @ 24.12.2014. 04:02 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina:
Citat: Java Beograd:
Zanimljivo da se od početka teme krije marka i model automobila i koji je motor u pitanju. Šteta. Da nije teme koncipirana kao "kviz" "ko pogodi - svaka mu čast" možda bi i mi drugi mogli da dodamo poneki pametni savet. I mi drugi smo skidali dizne, reparirali ...
To za dizel servis nije bitno zato sto po broju dizne imaju test liste.Ovde mu niko ne moze pomoci sem servisa.
Nocni...ti da pratis temu video bi da sam ja odgovorio na klip pajapopa,a ako zatreba da ti napunim piezo dizne (kada ostanu bez goriva) nemoj se stideti da potrazis pomoc.
Kupljen alat.
p.s.Jeli,ko sjeba onaj beli marserati pa zaglavio sa 15k€ stete na menjacu.Bas volite da petljate. .
I dalje se ne zna o kojem se autu sa kojim motorom radi u ovoj temi... zašto?
P.S. Ne znam o čemu pričaš niti o kojem se maseratiju radi... ovo "baš volite da petljate" mi isto nije jasno... nekako kao da si to meni rekao ispada kao da ja volim da petljam...
Što se tiče automatskih menjača kod nas dolazi čovjek iz hrvatske koji samo to radi i koji je tata za te u Sopotu... nije mu se desilo da omane do sad...
Što se tiče dizni i ovoga "ne stidi se da potražiš pomoć"... nekako mi je bezveze jer samnom razgovaraš kao da se poznajemo i kao da ću ja od tebe da tražim nekakvu pomoć ali sam se stidio do sad
[ Zarko Silic @ 24.12.2014. 08:24 ] @
Citat: Nocni: i koji je tata za te u Sopotu...
I nije jedini. Ti u Sopotu izgleda imaju multitate. Kao kod macaka.
[ kristina990 @ 24.12.2014. 09:13 ] @
au ljudi koliko mudrovanja,najverovatnije da je u pitanju ta jedna dizna,a ne baš ostale tri(nemoguće da se jednako pokvare),nek reparira ili uzme polovnu i zameni(sam ili kod mehaničara kako mu volja),ujedno će biti i dijagnostika i rešenje problema....ako ne reši problem ostaju daljnje mogućnost koje ste izneli.....
[ Java Beograd @ 24.12.2014. 09:31 ] @
Tek tako "uzeti polovnu i zameniti" može kod Golfa 2 i ostalih dizelaša iz te generacije. Kod savremenih, elektronski vođenih dizni to ne može. Ne može čak ni da zameni raspored. Tu "jednu polovnu" taško da može da nađe da kupi.
Mislim, na kraju krajeva, sve može naravno, ali nimalo nije trivijalno. Potrebno je ozbiljno znanje za reprogramiranje podataka u radnom računaru.
[ Java Beograd @ 24.12.2014. 09:54 ] @
Evo malo objašnjenje za one koji ne razumeju test, šta se meri i šta je u flašicama.
Dizel u bočicama (čašama i još bilo šta drugo na onim klipovima) je gorivo koje je isporučeno dizni, ali nije ušlo u cilindar, nego se vraća u rezervoar. Pošto su sve dizne jednako povezane na common rail, pretpostavka je da sve imaju jednako napajanje gorivom, tj. jednaka količina goriva stiže do svake. Pošto su radni uslovi isti, a i dizne su istovetne (teoretski), realno je očekivati da je količina nepotrošenog goriva jednaka.
Ali - nije.
Nije mi jasno kako je pajapop već u prvom postu posle uvodnog zaključio "Ovo lici na zapusen drugi ubrizgac i najednostavnije je ako je do njega - samo ga treba zameniti." Odakle je brojao "prvi-drugi-treći-četvrti" samo on zna. pajapop takođe pogrešno zaključuje da " ... problem je najverovatnije do pumpe, koja iz nekog razloga ne isporucuje dovoljnu kolicinu goriva ..." Problem nikako ne može biti do pumpe, jer pumpa viskog pritiska ne dostavlja gorivo diznama, već u common rail, odakle dizne, elektronski kontrolisano dobijaju gorivo i raspršuju u cilindar.
Probem je očigledno ili u trećoj dizni, koja izgleda ne raspršuje dovoljno gorivo, već ga "na veliko uliva" u cilindar. Naravno, teroteski je moguće i da je treća dizna OK, ali da su ove tri ostale polu-zapušene. Trebalo bi još podataka da se nešto logično zaključi, ali kao što su i drugi rekli, najbolje je uraditi reparaciju: skinuti sve četiri dizne (obavezno zapamtiti koja je gde !) rasklopiti, ultrazvučna kadica, revizija sastavnih delova, zamena potrošnih delova i potrošenih (pohabanih) , sklapanje i ponovna ugradnja.
[ kristina990 @ 24.12.2014. 11:42 ] @
prostom logikom je jasno da dizna koja odstupa nije u redu,da su ostale tri identične,a pokvarene praktično nemoguće jer da se baš tri identično zapuše,pokvare ili šta god je u pitanju bilo bi odstupanje u odnosu na tu jednu veliko,ali sa manjim razlikama između te tri....ne poznajem proceduru zamene,ali otići kod nekoga ko ume da sredi tu jednu diznu,zar je problem...
[ Zarko Silic @ 24.12.2014. 14:36 ] @
Ova spomenuta metoda je prosta i samo orjentaciona kojom se koriste radionice koje ne zele, ili ne umeju drugacije da provere rad motora.
Razlicita kolicina goriva na iberlaufu (prelivu) moze da bude prouzrokovana i pogresnom informacijom iz motornog racunara, a uzrok takve informacije moze takodje da bude prilicno slozen.
Zato je najbolje, najsigurnije i sasvim sigurno najjeftinije, ukoliko vlasnik vozila zeli i dalje zadrzati automobil u vlasnistvu, obratiti se nekom ko ima iskustva sa takvim kvarovima. Ne sajberskog iskustva vec prakticnog. Nekome ko poseduje ozbiljniju aparaturu od one koja se prodaje na kupindou, ili Ebayu.
[ Nocni @ 24.12.2014. 18:30 ] @
^Ovo je tačno ali nije sigurno da je do dizne ako se radi o pezou...
Mogu se postaviti druge dizne bez kodiranja i auto će upaliti normalno.
Kodovi na diznama su u stvari potrebna korekcija količine koju ecu mora da zna a dobijaju se testiranjem nove dizne... da, i nove dizne se razlikuju i tada se korektivni kod za dobijanje strogo zadate količine upisuje za svaku proizvedenu diznu posebno...
Vrlo je bitno na koji način je dobio one rezultate u menzurama...
U ovom slučaju su mogući i drugi kvarovi... filter nafte ili dopremna pumpa ako je auto posjeduje, regulator pritiska i gumice na njegovoj osovini, senzor temperature goriva koji je čest problem na pezoima... u svakom slučaju potrebna je prvo dijagnostika...
U prvom postu vlasnik navodi da nema nikakvih problema kada je napolju toplo već samo pri niskim temperaturama... dizna bi vjerovatno pravila probleme i na +30...
Osnovno je da se navede o kojem se autu konkretno radi, koji motor itd...
Na većini istih auta se dešavaju isti i slični kvarovi...
Ono što se pominje polemika drugi ili treći cilindar... kod francuza se cilindri računaju od zamajca a ne kao što je kod nas i kod italijana odomaćeno od kaiša...
Na dijagnostici se može otkačiti jedna dizna pa se može pročitati greška "otkačen injektor prvog cilindra" pa se na taj način saznati koji je prvi a koji četvrti... Kod forda se ovo mora uraditi recimo jer su uzimali motore i od francuza i od drugih...
[ pajapop @ 24.12.2014. 22:22 ] @
Citat: Java Beograd:
Nije mi jasno kako je pajapop već u prvom postu posle uvodnog zaključio "Ovo lici na zapusen drugi ubrizgac i najednostavnije je ako je do njega - samo ga treba zameniti." Odakle je brojao "prvi-drugi-treći-četvrti" samo on zna. pajapop takođe pogrešno zaključuje da " ... problem je najverovatnije do pumpe, koja iz nekog razloga ne isporucuje dovoljnu kolicinu goriva ..." Problem nikako ne može biti do pumpe, jer pumpa viskog pritiska ne dostavlja gorivo diznama, već u common rail, odakle dizne, elektronski kontrolisano dobijaju gorivo i raspršuju u cilindar.
Priznajem gresku...Brzopleto sam prevideo da kola novijih datuma imaju "common rail", tj zajednicku cev, i odgovarajucu pumpu. Meni je sve u glavi klasika, ko kod Fergusona... Sad, dal je 2. ili 3. ubrizgivac, kakve to ima veze...Sigurno je da jedan (pod uslovom da su ostala tri ispravna) u stvari propusta, u svakom slucaju nije ispravan. Verovatno je razlokan. A da li je moguce da on u stvari dobija neprimereno dug impuls za njegovo otvaranje? Da li je to moguc problem kod ovih sistema?
[ Java Beograd @ 25.12.2014. 07:27 ] @
Ma ja sam brojao s leva na desno. Nisam imao u vidu da ti možda imaš naviku, već shodno rasporedu cilindara u pojedinim motorima, da brojš sa desna na levo. Ali, slažemo se: jedna dizna nije kao ostale. :)
[ Lavlja_Jazbina @ 26.12.2014. 20:10 ] @
Citat: P.S. Ne znam o čemu pričaš niti o kojem se maseratiju radi... ovo "baš volite da petljate" mi isto nije jasno... nekako kao da si to meni rekao ispada kao da ja volim da petljam...
Što se tiče automatskih menjača kod nas dolazi čovjek iz hrvatske koji samo to radi i koji je tata za te u Sopotu... nije mu se desilo da omane do sad...
Što se tiče dizni i ovoga "ne stidi se da potražiš pomoć"... nekako mi je bezveze jer samnom razgovaraš kao da se poznajemo i kao da ću ja od tebe da tražim nekakvu pomoć ali sam se stidio do sad
u Beceju imas isto majstora koji resava egzotike.Za sve ostalo,da skratim.Licno bih voleo da si vise na forumu.IMA se sta procitati.
Kod Boscha,recimo na nekom audiju,i sama pojava na prelivu bi prouzrokovalo slab pritisak u dizni i auto bi dugo verglao do paljenja.Slazem se da ima tu mnogo davaca (pritisak u rejlu itd.) Pezo je pored bosa i simensa na novijim 2,0 uzeo i delfi.
Citat: kristina990 au ljudi koliko mudrovanja,najverovatnije da je u pitanju ta jedna dizna,a ne baš ostale tri(nemoguće da se jednako pokvare),
Kod delfija ( i dalje ne znamo sta je kod pokretaca teme) ako ima filozova koji nece da mere kompresiju preko skinutog grejaca nego hoce (kako kaze,ravno)kroz diznu.Skinu se sve
4 dizne,stave na cistu bernerov plavi papir i prekriju,posle premerene kompresije (to nije bitno) dizne se vrate i 2 NE RADE.tO MOZES OCEKIVATI KOD DELFIJA.Kod VW,recimo Turana i piezo dizni,ostanes bez goriva i paljenja nema vise dok se ne napune takozvane membrane (mrezasti cilindar na slici) ne mozes upaliti.I na probnoj proveri jednostavno gorivo ne prolazi kroz ulozak.Zato sam protiv onih rodjendanskih soljica,zato sto je to posao za majstora.IMHO,da ima i drugih pored zeravice koji nije ovlascen za delfi.
[ Nicki427 @ 28.12.2014. 18:56 ] @
Citat: Nocni:
Citat: Lavlja_Jazbina:
Citat: Java Beograd:
Zanimljivo da se od početka teme krije marka i model automobila i koji je motor u pitanju. Šteta. Da nije teme koncipirana kao "kviz" "ko pogodi - svaka mu čast" možda bi i mi drugi mogli da dodamo poneki pametni savet. I mi drugi smo skidali dizne, reparirali ...
To za dizel servis nije bitno zato sto po broju dizne imaju test liste.Ovde mu niko ne moze pomoci sem servisa.
Nocni...ti da pratis temu video bi da sam ja odgovorio na klip pajapopa,a ako zatreba da ti napunim piezo dizne (kada ostanu bez goriva) nemoj se stideti da potrazis pomoc.
Kupljen alat.
p.s.Jeli,ko sjeba onaj beli marserati pa zaglavio sa 15k€ stete na menjacu.Bas volite da petljate.:).
I dalje se ne zna o kojem se autu sa kojim motorom radi u ovoj temi... zašto?
P.S. Ne znam o čemu pričaš niti o kojem se maseratiju radi... ovo "baš volite da petljate" mi isto nije jasno... nekako kao da si to meni rekao ispada kao da ja volim da petljam...
Što se tiče automatskih menjača kod nas dolazi čovjek iz hrvatske koji samo to radi i koji je tata za te u Sopotu... nije mu se desilo da omane do sad...
Što se tiče dizni i ovoga "ne stidi se da potražiš pomoć"... nekako mi je bezveze jer samnom razgovaraš kao da se poznajemo i kao da ću ja od tebe da tražim nekakvu pomoć ali sam se stidio do sad :-)
Oprostite moja greska. Nije nikakav kviz ali pitanje je bilo, dali na osnovu onih flasica sa fotofrafije koju sam postavio, moze da se kaze da je treca dizna crkla.
Zbog toga mi i nije palo na pamet da ce nekom znaciti da zna o kom autu se radi.
Nije nikakav problem da se zna. Radi se o
Chrysler Voyager RG, 2001 godiste, 2,5ccm, 141ks.
[ Nicki427 @ 28.12.2014. 19:28 ] @
Citat: Zarko Silic:
Ova spomenuta metoda je prosta i samo orjentaciona kojom se koriste radionice koje ne zele, ili ne umeju drugacije da provere rad motora.
Razlicita kolicina goriva na iberlaufu (prelivu) moze da bude prouzrokovana i pogresnom informacijom iz motornog racunara, a uzrok takve informacije moze takodje da bude prilicno slozen.
Zato je najbolje, najsigurnije i sasvim sigurno najjeftinije, ukoliko vlasnik vozila zeli i dalje zadrzati automobil u vlasnistvu, obratiti se nekom ko ima iskustva sa takvim kvarovima. Ne sajberskog iskustva vec prakticnog. Nekome ko poseduje ozbiljniju aparaturu od one koja se prodaje na kupindou, ili Ebayu.
Veliki pozdrav Zarko i hvala na odgovorima.
Auto nije mogao da prodje tehnicki pregled, zbog previsokih izduvnih gasova (previse crnog dima iz izduva).
Nakon toga auto odlazi kod jednog majstora koji ima neku dijagnostiku na laptopu (Auto Data kupljena negde i BGD-u).
Ta dijagnostika nije nista pokazala.
Posle odolazim u ovaj, da kazem ozbiljnije opremljen servis www.kfz-bozo.at. Oni imaju mislim Boshovu dijagnostiku neki zelene boje. Ne razumem se u to.
Ta dijagnostika je pokazala da je nesto oko turboa zapuseno. Kako su mi rekli, oni su turbo ocistili i izduvni gasovi su se smanjili, tako da sam odmah kod njih dobio tehnicki.
E nakon svega toga pocinje ono kliktanje koje sam opisao u postavljanju teme.
Odlazim u Chryslerov servis i oni me obraduju. Jedna dizna kosta 520e i ono sto je najgore niko ne kaze, to je i toliko kosta.
Auto 2001 godiste i ne isplati se nesto puno ulagati u njega, ali hteo sam da mu produzim jos barem 2 godine zivot.
I na kraju odlucim da sam odradim ovaj test sa flasicama i eto tako sam i ovu temu postavio.
Znam da je jednostavno da skinem dizne i posaljem za Srbiju ali mislio sam da ce tema posluziti i eventualno pomoci jos nekom.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|