[ Misko_RS @ 04.02.2015. 22:44 ] @
| Zdravo svima, juce mi je auto ostao bez goriva na putu do benz.pumpe....i ako kazaljka za merenje goriva nije bila bas na dnu, prilikom preticanja dodao sam naglo gas i odjednom je auto ostao bez snage i ugasio se...pokusao sam ga upaliti par puta ali bez uspeha...otisao do pumpe i sipao gorivo do druge crte... medjutim auto ne pali i dalje, ispod zadnjeg sedista sam skinuo poklopac od pumpe, izvadio crevo koje ide prema diznama i zaverglao ali pumpa je bas promenila zvuk i bas slabo baca gorivo....napred jedva da ima pritiska kod dizni na onom ventilu za ispustanje vazduha (ranije na tom ventilu je bas bacao benzin i to pod jakim pritiskom). Moja pitanja drugari jesu:
-Jel postoji neki specijalni nacin za skidanje onog prstena sa pumpe, tj. one plasticne matice posto nisam uspeo da ga skinem ???
-I jel postoji mogucnost da pumpa naglo oslabi ili da sito na pumpi zacepi od trunja koje obicno ide uz nase gorivo....???
-I naravno neki savet ako je neko od vas imao isti problem.
Hvala unapred... :-)
|
[ Cezar Corolla @ 05.02.2015. 06:19 ] @
Najbolje je da to rade dvojica, sa velikim ravnim srafcigerima, sa suprotnih strana i polako kuckanje, ako nemas alat.
Jako je vazno posle malo namazati navoj kada se vraca i dobro obratiti paznju na gumicu koja ide izmedju pumpe, rezervoara i navrtke. Pumpa ima samo jedan polozaj. Videces kad skines gde je zljeb. A pre skidanja, obelezi navrtku gde se nalazi i toliko mora biti navrnuta kad se vraca, da ne bi bilo curenja goriva posle.
Komplet pumpa sa kucistem i meracem je bar 10.000, ali moze da se kupi samo ulozak pumpe. E taj metod zamene je za nekoga ko ima iskustva sa tim.
Pre nego sto izvadis pumpu, proveri konektor kod pumpe, jer ti se u isto vreme desilo i da laze merac i da pumpa ne radi dobro. Mozda je problem instalacija, a ne pumpa i pokazivac. Zna se cesto desiti da su zice nagorene u konektoru.
[ Java Beograd @ 05.02.2015. 07:43 ] @
Ovakvih "majstora" se ježim, i u 99,9% slučajeva insistiram da budem prisutan kad neko nešto radi na mojim kolima.
[ Cezar Corolla @ 05.02.2015. 09:39 ] @
Ovaj je bas seljacina.
Inace, kod 206 ima malo vise mesta i ovo je najbolje da rade dvojica, sa suprotnih strana i polako kuckanje. Onda nema ostecenja.
[ Misko_RS @ 05.02.2015. 14:44 ] @
Hvala svima na brzim odgovorima...Dzekovi su cisti,nema nikakvih tragova loseg kontakta.Uspeo sam skinuti pumpu koja zuji, tj. cuje se kako radi ali skoro da ne baca gorivo....Upalio sam auto uz pomoc obicne pumpe za bajs, (upumpavajuci vazduh u crevo koje ide ka diznama stvorio sam dovoljni pritisak) i auto uz konstantno pumpanje radi normalno, sad ostaje da povezem pumpu direktno i isprobam.
[ Misko_RS @ 06.02.2015. 19:30 ] @
Jos jedno pitanje drugari, jel zna neko da li 206 ima relej za pumpu i gde se on nalazi....???Nasao sam neku semu osiguraca i releja ali je za 2002 god pa navise...ne poklapa se s mojom semom.
[ veselinovic @ 07.02.2015. 06:59 ] @
Postoje 3 elektronike za taj motor.
Ako je Sagem:
Ima relej za pumpu oznacen kao RM ili A 171. Za probu potrebno je prebrikovati pin 8 i pin 12.
Ali ima i inercioni senzor koji kontrolise pumpu - gasi je u sudaru. Nalazi se na zadnjoj strani kutie pored akumulatora - otprilike u ravni sa amortizerima.
Bos elektronika
Ima relej 99.99% ali ne znam koji. Inercioni senzor se nalazi na istom mjestu
Magnet mareli:
Ima relej oznacen sa A171. Za probu prespojiti pinove 13 i 8.
Isto tako ima senzor sudara na istom mjestu.
Prije bilo kakvog zahvata treba da izmjeris napon na dzeku pumpe ali kad je on spojen na pumpu.
Posto je pumpa napolju mozes probati tako da dovedes na pumpu 12V sa akumulatora direktno da vidis kako radi ( samo pazi da ne bude nekog varnicenja kad je pumpa napolju-benzinske pare mogu biti eksplozivne)
Ali iz pretproslog posta se vidi da pumpa zuji ( radi) elektricno, ali da je mehanicki losa - mali pritisak i protok goriva.
[ Misko_RS @ 07.02.2015. 16:28 ] @
Hvala gdin. Veselinovicu, provericu koja je elektronika kod mene postavljena...i svaka cast na trudu i detaljnom objasnjenju. VELIKI pozdrav.
[ Misko_RS @ 10.02.2015. 15:30 ] @
Drugari, stavio sam novu pumpu za gorivo....pumpa sada baca mlaz napred kod dizne ali i dalje nece da upali...pokusao sam opet primitivnim metodom sa rucnom pumpom i odmah pali,jel postoji neki regulator pritiska tu kod dizni ??? Kad skidam crevo kod pumpe uopste nema pritisak koji bi trebao da ima,tj. crevo i razvodnik goriva kod dizni nije uopste pod pritiskom.
[ Lavlja_Jazbina @ 10.02.2015. 20:04 ] @
Citat: .Upalio sam auto uz pomoc obicne pumpe za bajs, (upumpavajuci vazduh u crevo koje ide ka diznama stvorio sam dovoljni pritisak)
i auto uz konstantno pumpanje radi normalno, sad ostaje da povezem pumpu direktno i isprobam.
Ovo vec drugi put pominjes.Gde ti uduvavas sa pumpom od bicikle.Slikaj taj deo,bas me zanima.
[ Misko_RS @ 10.02.2015. 20:38 ] @
Ubacujem vazduh u odvod goriva koji ide od pumpe ka motoru na taj nacin vazduh gura gorivo koje sa pumpom kao da nema dovoljni pritisak da pokrene dizne.
[ rafiki @ 10.02.2015. 20:53 ] @
Za to sluzi ugradjena rucna pumpa koja se nalazi negde pri ulazu goriva u razvodnu letvu.
Pozdrav
[ Lavlja_Jazbina @ 10.02.2015. 22:07 ] @
^To si mislio za dizela.
[ Lavlja_Jazbina @ 10.02.2015. 22:09 ] @
^To si mislio za dizela.
Citat: Ubacujem vazduh u odvod goriva koji ide od pumpe ka motoru na taj nacin vazduh gura gorivo koje sa pumpom kao da nema dovoljni pritisak da pokrene dizne.
Izvini,ali kako si ti krenuo to bas i nece ici na dobro.IMHO.
[ Misko_RS @ 10.02.2015. 23:10 ] @
Benzinac je,nema rucnu pumpu... A na ovaj nacin mi je bilo lakse da proverim jel paljenje ok, i jel crevo zacepljeno ili nije...Na kraju se sve izgleda opet vrti oko pumpe iako je nova....verovatno ce ici ipak na proveru pritiska. Jel neko zna mozda koliko tacno treba da iznosi pritisak u barima za ovaj model i godiste 206-ce....tip motora KFW???
[ veselinovic @ 11.02.2015. 06:07 ] @
3.5 bara ( atm) pri radu motora.
Provjeri filter za benzin i regulator pritiska ( ventil na povratnom vodu).
Ispravna pumpa bi trebala izbaciti oko litar goriva za minut, pa probaj i tako provjeriti stanje pumpe.
[ rafiki @ 11.02.2015. 10:25 ] @
Da, prevideo sam da je benzinski motor...
Pozdrav
[ Misko_RS @ 12.02.2015. 15:23 ] @
Drugari, resio sam problem, ipak je bila samo pumpa....Prilikom kupovine dali su mi greskom pumpu koja ima 1.2 bara....Zamenio sam je i auto ponovo radi... :-) Hvala jos jednom svima na trudu. Veliki pozdrav
[ inobradovic @ 12.02.2015. 19:49 ] @
ko je otkrio da su ti dali pogresnu pumpu i kako ? da li je bilo problema oko zamene pumpe kod prodavca ?
[ Misko_RS @ 16.02.2015. 16:10 ] @
Otkrio sam po kataloskom broju, usao sam na sajtu proizvodjaca pumpi,ukucao broj pumpe i video da je pumpa od 1,2 bara...a i sve je ukazivalo na nedovoljni pritisak. Kod prodavca sam zamenio bez problema, vrlo su korektni...a do greske je doslo zato sto se i pumpa od 1,3 i 3,6 bara vode na isti broj....medjutim dopunski broj nije komp mogao da prepozna i eto zabune....Bitno da je problem resen,auto ide super.
[ Misko_RS @ 16.02.2015. 16:12 ] @
Otkrio sam po kataloskom broju, usao sam na sajtu proizvodjaca pumpi,ukucao broj pumpe i video da je pumpa od 1,2 bara...a i sve je ukazivalo na nedovoljni pritisak. Kod prodavca sam zamenio bez problema, vrlo su korektni...a do greske je doslo zato sto se i pumpa od 1,3 i 3,6 bara vode na isti broj....medjutim dopunski broj nije komp mogao da prepozna i eto zabune....Bitno da je problem resen,auto ide super.
[ Lavlja_Jazbina @ 16.02.2015. 20:32 ] @
To sto si ti otkrio je trebao prodavac pri prodaji ( da trazi broj sasije ) ,a ti si mu sigurno sugerisao sa znam ja i eto nesporazuma.Posto si iz nisa tamo su bugari kao jedni od najuticajnijih u prodaji a kod njih
sve moze.Pumpa ako je od 1/2001 3.6bar/8A,napon 13.5v po specifikaciji pierburga 7.00468.14.0.Naravno i ovo je odokativno a sa sasijom se dobija tacan podatak.
[ Misko_RS @ 16.02.2015. 23:32 ] @
Bitno da je greska ispravljena....ja sam demontirao pumpu i odneo je prilikom kupovine, jedino oko tih brojeva bilo zabune...sad sljaka super, pa videcemo...Pozz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|