[ NikolaKrsta @ 28.02.2015. 20:35 ] @
| Imam problem s VW Golfom III 96 godiste 1.9 tdi motor (66kw). Zapravo auto ima taj problem da vuce veoma slabo. Auto je u mom vlasnistvu 10-tak godina. Motor je generalno sredjen, remontovana turbina. Naime problem je u tome da ne moze preci tipa 140km/h ili ti nekih 2500-3000 obrtaja u petoj brzini. Probao sam sa drugim ispravnim protokomerom, ciscen egr ventil, izvadjen katalizator(jos pre nekoliko godina). Auto sam stavljao na dijagnostiku gde je izbacio gresku na elektromagnetnom ventilu turbine i predstavio je kao povremenu, koja je obrisana. Ali se nista nije promenilo. Recite mi gde se nalazi taj ventil i jer se njegova ispravnost proverava jedino probom drugog ispravnog(jer vise ne prijavljuje gresku elektromagn. ventila) i jer moze on biti uzrok ovog problema.? Napominjem da auto pali super, nezavisno od temperature, ne dimi, nema nikakvih anomalija sem sto se ponasa kako sam vec rekao.
Unapred hvala |
[ Lavlja_Jazbina @ 28.02.2015. 20:54 ] @
Ajde da uzmem da ti je
1Z motor,(uporno se podatci delimicno daju) i da pretpostavimo da ti je
GARRETT turbina trebao bi biti 028 145 716 a.Pozicija 6.
http://demo-basic-oe.nexpartb2.../_/turbocharger-and-components
[ NikolaKrsta @ 28.02.2015. 21:12 ] @
Radi se o ovom motoru, tako je turbina je garrett.
[url=http:
www.google.rs/url?sa=i&rct...uGKiQ&ust=1425244235026347][/url]
[ Lavlja_Jazbina @ 28.02.2015. 21:23 ] @
To je posao za mehanicara.Skinuti turbinu i kompletno je istestirati,videti u kakvom je stanju.
[ NikolaKrsta @ 28.02.2015. 21:53 ] @
Hvala na savetu, ako ne resim problem, skidanje turbine je neizbezno. Ipak da dodam, ranije sam imao slican problem i odvezo auto kod majstora, bio je problem u vakum crevima. I tad sam promenio sva ta creva koja idu do turbine. Time je problem bio resen. Ali sad to nije problem jer su sva creva zdrava, tako da mi ostaje jos taj elektromagnetni ventil da proverim.
[ Lavlja_Jazbina @ 28.02.2015. 23:25 ] @
Citat:
Ipak da dodam, ranije sam imao slican problem i odvezo auto kod majstora, bio je problem u vakum crevima
Jedan od glavnih problema na turbo magistrali vazduha.Na nekim modelima je problem O RING gumica,negde el,ventil.Proveri selne.Evo kako izgleda ceo sklop.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.