[ AstralPro @ 15.03.2015. 17:05 ] @
| Pozdrav,
pre par dana auto je poceo da se trese na leru, smanjio je obrtaje i na tabli je izasla greska "chech", otisao sam na dijagnostiku u ovlasceni Kia servis i ocitalo je pad pritiska goriva i problem sa prvom diznom. Greska je izbrisana, sipao sam Comma aditiv za ciscenje dizel sistema i dopunio rezervoar na 60 litara i auto se ponovo normalno ponasao, dobro vuce,ne trese sve ok taj dan.
Dodjem u Bosch servis, auto radi normalno ne mogu coveku da objasnim sta je problem.
Danas opet isti problem, pocinje da trese na leru, lose prima gas, i nece preko 2000 obrtaja. Onda prokine, izadje do 4.5 ,5000 obrtaja radi lepo neko vreme i onda opet zakuca na 2000. Jednom se ugasio na semaforu.Posle par minuta je upalio.Opet je izbacio "check" na tabli.
Filter goriva je menjan pre 3 do 4 000 km, egr ventil je proveren i ispravan, nije bilo problema sa instalacijom.katalizator nema odavno.auto ne dimi.
Kia Sorento 2.5 crdi, 140 ks 2005 automatik 5 b. kilometraza 227000. Ceo sistem u vezi goriva je Bosch.
Da li neko mozda ima ideju sta moze biti problem?
[Ovu poruku je menjao AstralPro dana 15.03.2015. u 18:36 GMT+1] |
[ pajapop @ 15.03.2015. 18:00 ] @
Citat: AstralPro: Pozdrav,
... otisao sam na dijagnostiku u ovlasceni Kia servis i ocitalo je pad pritiska goriva i problem sa prvom diznom. Greska je izbrisana, ...
Da li neko mozda ima ideju sta moze biti problem?
A sta mislis o ideji da se zameni ta dizna...umesto brisanja greske, mozda treba resiti osnovni problem?
[ AstralPro @ 15.03.2015. 19:29 ] @
Ovde ima dobrih servisa koji rade reparacije dizni ali meni je receno u jednom servisu da kod dizela dizna ili radi ili ne radi. Da li je to tacno?
[ Lavlja_Jazbina @ 15.03.2015. 19:45 ] @
Pa vidi,dizna se napaja i strujom ( elektro ventil ),Mozda prekid u dzeku,mozda.Moze remont,ne mora cela zamena.Mozda je ulozak dobar !.
To je Sorento 2.5 VGT CRDi ?
[ Lavlja_Jazbina @ 15.03.2015. 19:52 ] @
Crvena dvojka je magnet,taj deo koji se napaja strujom,u mS.
[ AstralPro @ 15.03.2015. 20:15 ] @
da, motor je 2.5 crdi 140 ks a sto se tice pregleda oko celog dela sa diznama nigde nema tragova goriva ni ulja ispod plasticnog poklopca ni sa strane.
Sve dzekove sam pazljivo skinuo i pregledao nisam primetio neki vidljiv problem s njima.
Ima vode i blata sa desne strane motora jer je sus pleh samo ispod prednjeg dela (hladnjak i do akumulatora) ali to blato nije dohvatilo do gornjeg dela.
Sutra cu zameniti filter goriva pa cu ponovo u servis i prenecu sta su oni rekli i uradili.
Imam ovaj izvestaj koji sam dobio kad sam kupio auto.
[ Lavlja_Jazbina @ 15.03.2015. 20:39 ] @
Da moja greska,ja sam stavio za 129 kw,nije VGT.Bez obzira,mogao bi da prodjes povoljnije.
Ovo ce te kostati,poprilicno,a nije sve sigurno za zamenu.
[ AstralPro @ 15.03.2015. 20:47 ] @
to je vec radjeno pre 3 god kod prethodnog vlasnika
pa mi zato nije jasno kad je pre stiglo da se pokvari
[ pajapop @ 15.03.2015. 21:45 ] @
Citat: AstralPro: ... kad je pre stiglo da se pokvari
"... Dobro dosao u klub...sedi, udobno se smesti..."
[ Nocni @ 15.03.2015. 23:16 ] @
Tebi treba majstor koji će to da popravi... majstora u ovlašćenom servisu teško da ćeš naći, tamo većinom rade monteri novih djelova... džabe bi ti mi sad objašnjavali šta bi trebalo raditi kako ispitati pritiske, ventile, regulatore i dizne, kad ti to nećeš popravljati niti imas alat...
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 16.03.2015. u 00:44 GMT+1]
[ AstralPro @ 17.03.2015. 19:33 ] @
Auto je danas bio u bosch servisu, skinute su sve cetiri dizne i ispitane, ispitano sve ostalo oko sistema za gorivo i sve radi.
Problem je ipak bio u elektro instalaciji, negde je izgubilo kontakt i zato se desio problem. Sad je to reseno i auto radi kako treba.
[ Lavlja_Jazbina @ 17.03.2015. 20:03 ] @
Citat: negde je izgubilo kontakt i zato se desio problem. Sad je to reseno
Ajde,mozes ti bolje. . Gde je bio prekid.Za ispitivanje struje dizne ako se koristi klasicna glinerica nece se kvar otkriti.Ima
spravica koja cita tu ( slabiju ) struju.Inace standardno je da se pre tog ozbiljnijeg zahvata prvo to odradi.Kod mene na passatu ti kontakti
plivaju u ulju pa je malo komplikovanije.
[ AstralPro @ 17.03.2015. 20:19 ] @
Mogu da ti dam broj od servisa pa ih pozovi nek ti objasne detaljno?
[ Lavlja_Jazbina @ 17.03.2015. 20:40 ] @
Pa ne.Ti si platio,valjda sem kontrole dizni su naplatili i kvar pa bi bilo dobro da kazes sta si platio a
ako neko bude imao slican problem da ima neke smernice i otjentir koliko kosta.
[ AstralPro @ 17.03.2015. 20:48 ] @
Ovaj servis gde sam terao auto mogu svima da preporucim na PP.
Kontrolu dizni nisu naplatili (cena je 1200 din po kom), nisu hteli da naplate ni sto su zalemili dve zice ali sam im platio jer su izgubili dan oko auta.
A mogli su da kazu da je pokvareno i ono sto nije i da me oderu ali ispali su stvarno korektni sto je retko u danasnje vreme.
Zato i jesu na dobrom glasu, preko 20 godina.
[ Lavlja_Jazbina @ 17.03.2015. 21:24 ] @
---------------------------- --------------------------------
[ nesanesa12 @ 24.07.2015. 22:44 ] @
Citat: AstralPro:
Mogu da ti dam broj od servisa pa ih pozovi nek ti objasne detaljno?
Moj Sorento ima isti problem. Molim te da mi posaljes ime i telefonski broj Bosh-ovog servisa koji preporucujes.
Pozdrav,
Nesa
[ Lavlja_Jazbina @ 25.07.2015. 16:19 ] @
nesanesa12..Da li si stavio auto na dijagnostiku ?
[ AstralPro @ 27.07.2015. 06:31 ] @
Sad cu naci
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|