[ HoT_Steppa @ 06.04.2015. 13:13 ] @
http://www.kurir.rs/planeta/hr...a-novi-mercedes-clanak-1728003 Mislim, sta reci.... |
[ HoT_Steppa @ 06.04.2015. 13:13 ] @
[ dejanet @ 06.04.2015. 13:17 ] @
JANIS JOPLIN :
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz ? My friends all drive Porsches, I must make amends. Worked hard all my lifetime, no help from my friends, So Lord, won't you buy me a Mercedes Benz ? [ član @ 06.04.2015. 13:48 ] @
novi Mercedes A klase u Nemačkoj, teoretski moze da kupi svako ko ima platu veću od 1000e.
ima gomila ponuda za finansiranje, sa malim učešćem (ili bez ikakvog učešća) sa ratom od 100-200e i poslednjom ratom koja može da bude i u vrednosti polovine ukupnog kredita, razmišljaće o tome za par godina kad to stigne na naplatu! Ali... bitno je sad da se ima Mercedes, kad ode u HR da leči svoje kompleske i da novine pišu o njoj! iskren da budem, neverovatno mi idu mi na polni organ ovakve price i ovakvi likovi! [ KrkaCiC @ 07.04.2015. 00:26 ] @
Kurir samo pise,u fazonu "nije bitan kvalitet,vazno je da gruva"
Zato je i obrisana strana Inace,kad bi to tako islo,eeeeeeeee,mada,mozda je mrmot ipak zavio cokoladu [ Braksi @ 07.04.2015. 02:13 ] @
vi ste svi ljubomorni !
[ Braksi @ 07.04.2015. 02:15 ] @
Citat: član: novi Mercedes A klase u Nemačkoj, teoretski moze da kupi svako ko ima platu veću od 1000e. ima gomila ponuda za finansiranje, sa malim učešćem (ili bez ikakvog učešća) sa ratom od 100-200e i poslednjom ratom koja može da bude i u vrednosti polovine ukupnog kredita, razmišljaće o tome za par godina kad to stigne na naplatu! Ali... bitno je sad da se ima Mercedes, kad ode u HR da leči svoje kompleske i da novine pišu o njoj! iskren da budem, neverovatno mi idu mi na polni organ ovakve price i ovakvi likovi! haha, ''si siguran brate ? [ vladd @ 07.04.2015. 07:24 ] @
To je epopeja, "kako sam konjosala" godinu dana u drzavi Nemackoj, za sta su mi dali i potrosili platu na kupovinu potpuno nepotrebnog gadgeta za nerazumno puvkanje.
Frustracija sitne duse i pamet ljutog kapitaliste. [ branko tod @ 07.04.2015. 08:23 ] @
Mercedes može da se zaradi i za jedan dan ( ili noć ).
[ član @ 07.04.2015. 09:14 ] @
Citat: Braksi:haha, ''si siguran brate ? aha, npr. inace, nigde u tekstu nije pisalo da je gospodjica zaradila, pisalo je da je kupila, autor teme je to tako interpretirao. [ 2012 @ 08.04.2015. 00:26 ] @
Nisam procitao tekst, ali to i nije neka filozofija. Zavisi od toga kolika je plata, da li se ostaje prekovremeno na poslu i da li se pod kupovinom podrazumeva kompletna isplata automobila ili se podrazumeva podizanje kredita ili lizing i onda imas auto.
Ako se uzme prosecna plata, ako dvoje rede i svaki dan se ostane na poslu 2 sata prekovremeno, kupovina auta nije neki veliki problem. Samnom je radio jedan nas "zema" iz Bosne koji je svaki dan radio 4 sata prekovremeno i za 6 meseci bez ikakvih problema (samo od para od prekovremenog rada) kupio novog Pasata. [ HoT_Steppa @ 08.04.2015. 06:10 ] @
Vidi se da nisi citao tekst, ali si zato svesrdno ostavio komentar. Nista novo od tebe.
[ član @ 08.04.2015. 06:54 ] @
Citat: 2012:Ako se uzme prosecna plata, ako dvoje rede i svaki dan se ostane na poslu 2 sata prekovremeno, kupovina auta nije neki veliki problem. Samnom je radio jedan nas "zema" iz Bosne koji je svaki dan radio 4 sata prekovremeno i za 6 meseci bez ikakvih problema (samo od para od prekovremenog rada) kupio novog Pasata. 4 h/dan x 5 dana/nedeljno x 4 nedelje/mesecno x 6 meseci = 480 sati. Nov Passat je oko 30k e, pa onda to znaci da njegov netto sat izadje oko 60e, a to je brutto nekih 180e. Znaci da zemara zaradjuje brutto 1500e dnevno i to bez prekovremenih sati :) gde ste to radili ti i kolega? javna kuca? :) [ dava @ 08.04.2015. 07:28 ] @
Možda, ide po kućama :)
[ Braksi @ 08.04.2015. 08:30 ] @
onaj gore merdzan je znaci lizing.
Kupovna cena je 24514, ucesce 5894 (aufwiedersehen) ukupan iznos sume za kreditiranje 18621 tj sa ratama 20041 36 rata x 189 pri 2,99% annuale je 6804 i zavrsna rata dakle ostaje 13237. Ako necete da ga kupite, vratite im auto, ali da nije ogreban, da nije ovo da nije ono da nije presao vise od 30,000 (10,000km godisnje sa merdzanom jbt pa to nije dovoljno ni da ga pokazes kod kuce, a sta ce ti onda ?). Cak i da uspes efektivno rata za 3 godine ce biti: 352 EUR bez osiguranja, redovnih pregleda, dodatnog osiguranja protiv najmanje kradje i da ga vozis ko penzos. I posle 3 godine ga vracas. I to sa platom od 1000 evra ? [ Ivan Dimkovic @ 08.04.2015. 11:01 ] @
Evo odradio sam u DE kalkulaciju za klot A klasu:
- 16666 kilometara godisnje - 0 EUR depozit - Mesecna rata 386 EUR (na 48 meseci 310 EUR) Na kraju 36 meseci im dovozite auto, ili ga prodate nazad njima (ako ste ga vozili i odrzavali normalno i presli 50000 ili manje kilomeatara za 3 godine, to bi otprilike bilo to +/- koja stotina) ili ga kupite (ostatak vrednosti: 12,257 EUR) ili kesom ili novim kreditom. Mislim, sa takvom kombinacijom bukvalno svako ko ima bilo kakav relativno OK posao moze da vozi nov Mercedes ako zeli. Ne kazem da je to pametno, vrlo verovatno nije za ljude kojima trebaju neke druge stvari pre nego novi auto - ali mogucnost postoji ako osoba ima 310 EUR mesecno (5 godina varijanta) + benzin, osiguranje i servis. [ dejanet @ 08.04.2015. 11:22 ] @
Nije mi jasan otkup na kraju, zasto ne ide 5 godina, sa mogucnoscu prevremene odplate.
Npr. ja placam lizing 330 eur/mes na skoro istu cifru, 5 godina, koliko se secam ucesce je bilo 7-8 hiljada. [ Braksi @ 08.04.2015. 11:58 ] @
a Schlussrate Ivane ? haha
[ tdusko @ 08.04.2015. 12:12 ] @
Sta sa Schlussrate? Pa jel napisao da tih 12,257 Eur moze da im na kraju da u keshu ili da im proda tjst samo da im vrati auto ako ga procene na vrednost zadnje rate ili da uzme novi kredit za to. Ta zadnja rata se u ovom nacinu finansiranja uvek racuna od strane prodavca kao procenjena vrednost auta na kraju perioda. Tema I nije "Kako sam za godinu dana zaradila za novi Mercedes I Shlussratu" nego se pricalo o tome ko I pod kojim uslovima moze da vozi novi Mercedes :)
[ Braksi @ 08.04.2015. 12:24 ] @
ups, izvinjavam se sto se ne drzim teme.
Ja mislim, da se ona yebbavala sa sinom direktora mercedesa godinu dana. o lizingu cemo na temi ekonomija, kad neko otvori temu. [ Ivan Dimkovic @ 08.04.2015. 12:35 ] @
Citat: Braksi: a Schlussrate Ivane ? haha Ili platis, pa auto je tvoj, ili vratis auto. Tako funkcionisu svi ti varijabilni krediti - prakticno placas opadanje vrednosti auta a auto tvoj. U uredjenim drzavama radi odlicno (licno probao sa proslim autom, bila mi rata 200 EUR za CLK mercedes, na kraju nisam platio nista ekstra) I, btw, ovo nije lizing. [ Braksi @ 08.04.2015. 12:36 ] @
Nisu te nesto zacepili kad si vracao auto (pitam) ?
[ gilopile @ 08.04.2015. 12:43 ] @
Ispada da placas samo koriscenje tog automobila.
Kul je to da posle godinu- dve vratis i uzmes drugi, noviji model:) Svake godine dodjes kuci sa drugim autom, pa da vi`s kako ce komsije da te gledaju :) U njihovim zavidnim ocima si ili narko diler, ili kurawa...Ne razumem i nikada necu. Brate, ko ima, neka ima. Sam je sebi obezbedio. Svako vise voli da vozi BMW nego stokec-a... [ tdusko @ 08.04.2015. 13:10 ] @
Taj model je uvek najskuplji vid posedovanja automobila. Sto fleksibilnije to skuplje. Na list price tu placas jos kamatu na kredit + razliku trzisne cene i cene koju oni procene tjst. velicina te zadnje rate. U ovom slucaju list price je 24500, a trzisna vrednost auta posle 3 godine 50k Km je negde 14-15000 eur. Kroz ovo finansiranje placa se 36 * 386 = 13896 sto je nekih 3-4000 vise nego da je bila kesh varijanta i to pod uslovom da za kesh ovaj list price nije isao nize sto je obicno slucaj i pod uslovom da ti ne traze da doplatis pri vracanju auta zbog kojekakvih ostecenja. Naravno, ima ljudi koji su spremni tu fleksibilnost da plate toliko i to je potpuno legitimno.
[ Ivan Dimkovic @ 08.04.2015. 14:22 ] @
Citat: Braksi: Nisu te nesto zacepili kad si vracao auto (pitam) ? Nisu nista, ali taj auto nisam bog zna kako puno vozio. Sto tdusko kaze, taj model jeste skup relativno (cena finansiranja) ali daje fleksibilnost i omogucava voznju novog auta sa vidno umanjenim uticajem na mesecni budzet. Takodje i umanjuje cimanje ljudima zato sto ne moraju da traze kupca za auto kad istekne period kredita. Sve to ima cenu, naravno - ali i specificne prednosti za neke potencijalne kupce. [ 2012 @ 08.04.2015. 14:26 ] @
Citat: član: Citat: 2012:Ako se uzme prosecna plata, ako dvoje rede i svaki dan se ostane na poslu 2 sata prekovremeno, kupovina auta nije neki veliki problem. Samnom je radio jedan nas "zema" iz Bosne koji je svaki dan radio 4 sata prekovremeno i za 6 meseci bez ikakvih problema (samo od para od prekovremenog rada) kupio novog Pasata. 4 h/dan x 5 dana/nedeljno x 4 nedelje/mesecno x 6 meseci = 480 sati. Nov Passat je oko 30k e, pa onda to znaci da njegov netto sat izadje oko 60e, a to je brutto nekih 180e. Znaci da zemara zaradjuje brutto 1500e dnevno i to bez prekovremenih sati :) gde ste to radili ti i kolega? javna kuca? :) Citaj pazljivo ovo sto ti budem napisao, a onda trazi nekoga u USA da ti ovo potvrdi. Plata OSHA Inspektora (u prevodu da bi ti bilo jasnije, to je inspektor za bezbednost i zastitu pri/u radu) NFPA Inspektora ( u prevodu, inspektor za protivpozarnu zastitu) je gore-dole 30 uS$/sat ako radis prekovremeno sat je x 1.5 ako radis subotom (a vecina radi je x1.5 do x2) ako uzmemo 30 US$/sat dobijamo 4 sata x 5 dana = 20 sati x 1.5= 30 sati x 30 = 900 US$ subota 12x1.5 (uglavnom je x2, ali da se ne uplasis) = 18 x 30 = 540 ---------------------------------------------------------- ukupno nedeljno: 1440 6 meseci = oko 26 nedelja (uzimamo 25 nedelja) 25 x 1440 = 36000 US$ U Americi su ukupne taksa na platu oko 20% (mozda i manje, a sve drugo je na dobrovoljnoj bazi), odbi od ovog iznosa 20% (ne racuna se tako, ali da bi ti bilo lakse) 36000-20%= 36000-7200= 28800 US$ Cena Pasata u USA je od 22000 -35000 US$ Pazljivo citaj, kad procitas opet procitaj i tako nekoliko puta, onda trazi nekoga da to proveris, ako nadjes nesto netacno, javi se da ti objasnim Ovo je samo od prekovremenog rada: Znam mnogo ljudi koji rade 7 dana x 12-14 sati. Ja sam radio sedam meseci 7 dana x 14 sati. [ član @ 10.04.2015. 06:36 ] @
@2012
pojavio si se u sred diskusije o kupovini auta u Nemackoj i napisao da je kolega Bosanac za 6 meseci od 4 prekovremena sata dnevno (btw, nisi pominjao da je radio i vikendima) kupio novog Pasata. nisi rekao gde je radio, pa je logicno bilo da pomislim da se isto o Nemackoj radi. Taj moj grubi proracun koji sam napisao se odnosio na DE, gde stvarno mislim da je nemoguce od 4 prekovremena sata za 6 meseci kupiti novog Passata koliku god platu da imas posto je porez na zaradu koji na taj nacin ostvaris ogroman. Neznam koji je kljuc za racunanje odbitaka, samo znam da mene svaki put oderu kada mi se isplate neki prekovremeni sati jer od uk. brutto-a na taj iznos dobijem otprilike svega 1/3, pa radije to iskoristim kao slobodne dane. eto, to je bio razlog za moj takav odgovor! [ 2012 @ 10.04.2015. 14:52 ] @
@član
Nema problema, dešava se to u "žaru" diskusije. U Americi je sistem plaćanja pridonesa sasvim drugačiji od Evrope. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|