[ alexandarv @ 16.04.2015. 21:34 ] @
| Na pumpi hidrofora Womax W-HWW 1000 mi je otisao semering i lageri. Bez vezih muka sam rastavio motor - ali ne mogu nikako da odvojim plasticnu turbinu (propeler ili sta vec - sto pumpa vodu) od rotora i dekla da bih zameni semering i lager. Ne mogu da prokuzim kako je pricvrscen. Plasom se da ako jace nategnem srt klestima da ce nesto da pukne i da posle mogu da bacim pumpu. Oznacio sam crvenom strelicom sraf (ili sta vec drzi) koji ne mogu da skinem. POMOC!!! |
[ glackop @ 16.04.2015. 22:40 ] @
Ako nema a po slici ne vidim,mesto za tores ili imbus kljuc,mozda je sraf vec uliven na turbini pa se u suprotnom smeru od okretanja motora treba odviti komplet sa srafom.
[ Java Beograd @ 17.04.2015. 07:45 ] @
Odšafljuje se. Levi navoj. Ili, oprosti na nepreciznosti, možda je desni ako se turbina okreće u levo. Dakle, kad se rotor vrti, on zateže. A ti - kontra. Odšrafljuje se, sigurno, mislim da je levi navoj.
Kako znam ? Tako što sam imao identičan hidropak, i identičan problem. Taj je hidropak urađen baš baš ono - jednokratno. I kad sam kupio novi semering, ništa nisam uspeo da popravim. Onaj dihtung na poklopcu turbine (O ring) ne može ponovo da se namesti da ne pušta vodu. Ne znam tačno, šta je još bilo, ali sve u svemu - rastavio sam i kraj. Naravno, ne mora da znači i za tebe.
Posle sam kupio isto Womaxov, ali onaj sa prohrom rezervoarom. Taj me je lepo služio, sve do momenta kad mi hidropak više nije trebao. Sad čami u garaži.
[ alexandarv @ 17.04.2015. 09:49 ] @
Hvala na brzim odgovorima.
I cale je predpostavio da treba odvrnuti u suprotnom smeru od rotacije... ali smo se plasili da ne pukne propeler ako je drugacije pricvrscen. Sada ce valjda moci...
Citat:
Java Beograd:
I kad sam kupio novi semering, ništa nisam uspeo da popravim. Onaj dihtung na poklopcu turbine (O ring) ne može ponovo da se namesti da ne pušta vodu.
Ako pusta po malo vodu na sastavu turbine (voda kape spolja - mimo motora) onda i nije neki problem posto je hidrofor spolja kada ga koristimo (ispod nastresnice bunara a i mogu da narucim orginal dihtung... ili cu sa onim crvenim dihtungom za auto ako moze...) ali je opasno ako teci opet na semeringu i ulazi u motor !!! Secate li se da li je semering dobro drzao (da je motor bio nadalje suv) ili je i tu problematicno?
[ Java Beograd @ 17.04.2015. 11:19 ] @
Motor je bio suv neko vreme, koliko se sećam. Dakle, i semering je bio ok.
Evo, sad se pomalo prisećam kako je bilo: posle svega sam slao na servis u Novi Sad, ovi su koliko - toliko sredili ono šta ja nisam uspeo. Mogao sam da ga regularno koristim. Onda je na kraju crkla turbina, tj. polomila se i otkačila se od osovine pa sam, kao što rekoh, kupio novi hidropak.
Ali ima tu razlike u korišćenju. Meni je bio uključen non-stop, i služio za kučnu upotrebu. I bio je u jednoj šahti. Ako se uključuje povremeno, stoji na otvorenom, onda je sve jednostavnije.
Nema veze, ne obaziri se ti previše na moje loše iskustvo. Probaj, sasvim je realna situacija da uspešno popraviš i još dugo koristiš.
[ alexandarv @ 18.04.2015. 13:05 ] @
Uspeli smo nekako da odstafimo radno kolo od rotora... bas kao sto ste naveli.
Pojavio se drugi problem - naprsla je aluminijumska dekla (ono kao tanjir) koja deli turbinu od motora pa smo lepili tecnim metalom. Ako ne uspe morace novi deo.
[ alexandarv @ 19.04.2015. 19:58 ] @
Uspelo je!!! Nema ni kapi da pusti na dihtungu i semeringu!!! Jedino da ne popusti krpljena dekla... ali ima da se nabavi.
Sad sa novim lagerima gotovo da se ne cuje kad radi - kao nova!!!
Ali trebalo je par sati dobro da se covek dobro oznoji oko rastavljanja zapeklih imbusa, srafova, radnog kola...
Jos jednom, hvala na pomoci
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.