[ RammsteinKV @ 17.05.2015. 20:22 ] @
| Pozdrav svim clanovima foruma
Koristim kosilicu Tecumseh BVS 143, 2.57 kw ili 3.5 konja. Kosacica jeste da radi 25 godina, ali smo je vrh odrzavali i ja i cale. Redovna zamena ulja (25 sati rada), filtera vazduha i ostrene noza naravno. Do pre nedelju dana nisam menjao svecicu (CHAMPION) cak je nisam ni cistio nikada sigurno jedno 10 godina, jer realno nisam imao potrebe zbog odlicnog sagorevanja motora, ali morao sam da je skinem zbog problema sa sagorevanjem. Skinuo sam je i bila je malo cadjava. Ocistio sam je i vratio i nista. Ocistio sam karburator pomislivsi da je problem u njemu kao i sundjer filtera za vazduh, ista prica. Problem je zapravo u tome da kada motor bio zagrejan ili bio hladan sam sebi nabija turazu u toku kosenja (gas na rucici smanjen na minimum, a motor radi kao da sam mu dao veci gas ne najaci, ali vidno jaci od minimalnog koji koristim kada kosim nisku travu (bukvalno sam motor prilikom paljenja hvata zalet)). Ali ako tog trenutka prilikom kosenja pocnem brze da se krecem i da kosim kosim vecu travu on obori obrtaje, ali ih odmah vidno povecava kad radi bez opterecenja. Reko ajde da zamenim svecicu, stavim novu i voala motor odmah prihvata gas ekstra radi na leru i na visem gasu posle i krace i duze kosidbe, ma idealno. Medjutim u kratkom roku opet su se pojavili simptomi navedeni kao gore u tekstu. Veliki ler gas posle kraceg ili duzeg kosenja sa novom svecicom. Podesio sam na karburatoru dotok i vazduha i goriva i sve je isto. Da napomenem motor pod rukom prilikom paljenja i kada je vreo i kada je hladan ima istu kompresiju i ne trosi ulje. Ocigledno da struja pravi problem ili karburator ne znam posto svecica cim se stavi nova motor radi ko zmaj niti pusi niti dimi kosi veliku travu bez opterecenja na srednjem gasu, ali posle nekoliko sati rada napravi iste probleme. Cuo sam da je paljenje elektromagnetno pa me zanima da li to moze da bude uzrok vidnog povecanja ler gasa, i da li moze doci do poremecaja sistema za sagorevanje.
I uvek ali uvek motor pali iz prve bez da se zakaslje prilikom paljenja.
Unapred zahvalan na pomoci Djole. |
[ jugotb @ 18.05.2015. 05:20 ] @
Falš zrak između karburatura i motora?
[ dusanboss @ 07.07.2015. 12:08 ] @
Nevidim kako bi struja mogla da ima uticaja na tvoj problem,
Prvo što bi trebalo da proveriš je regulator gasa.
Ja sam imao sličan problem a uzrok je bio zabušen čep za rezervoar (rupica za vazduh na njemu )
[ mkaras @ 07.07.2015. 12:40 ] @
Ponaša se kao da neka opruga zglavljuje i polako, vremenom, počinje da radi svoj posao. To zato što kažeš da polako menja broj obrtaja na više. Struja mislim da nije jer retko tako lagano utiče. Proveri dovod goriva, sve sajle , dizne, sve što ima oprugu na sebi koja učestvuje u dodavanju i smanjivanju gasa.
Koliko može da košta da je daš na generalni remont?
Ja sam dugo sam popravljao IMT 506. Pred sezonu sam ga dao majstoru na generalku. Zamenio je sve sumnivo pa i ono što je samo bitno bez obzira što je izgledalo ispravno. Zamor materijala čini svoje. Nisam mogao da ga prepoznam kada sam ga preuzeo. Sa uživanjem sa ga častio jer ukupna cena sa delovima je bila oko 100€.
[Ovu poruku je menjao mkaras dana 07.07.2015. u 19:00 GMT+1]
[ mrIronMan @ 07.07.2015. 13:32 ] @
Imao sam slican problem na motornoj testeri a uzrok je bio osteceni semering radilice, buduci da motor nije otvaran to bi mogao biti uzrok, ali moze biti jos mnogo uzroka. Kakvo je palenje ?
[ Lavlja_Jazbina @ 07.07.2015. 15:04 ] @
Pre ce biti igranka oko vazduha.Neka proveri dihtung karburatora do cilindra.
[ dusanboss @ 07.07.2015. 15:54 ] @
Al smo se javili svi a čovek verovatno popravio kosačicu
[ Lavlja_Jazbina @ 07.07.2015. 20:24 ] @
Sta popravio,prodao.
[ RammsteinKV @ 19.07.2015. 12:17 ] @
Resio sam problem
Hvala svim clanovima, imalo je od svega po malo, i karburatora sto se tice opruga i samog plovka u u cancetu koje sam ocistio, kao i do rupice na cepu, i filtera vazduha, dovoljno da pravi probleme.
Izvinjavam se na zakasnjenju sa odgovorom svim clanovima, ali problem je zapravo bio u svecici. Lose je nalegala gotovo neprimetno, ali dovoljno da se na bloku motora videlo malo cadji, da li zbog loseg naleganja ili ko zna cega vec ali tu je pomalo gubio kompresiju i hvatao zalet jer je kroz to lose naleganje uzimao dodatni vazduh i zaletao motor pretpostavljam. Inace svecicu nisam menjao oko 10 godina kao sto sam napisao u naslovu teme. Za 25 godina rada zamenio sam samo 2 puta svecicu i to sam u oba puta koristio CHAMPION. Pre nedelju dana sam kupio NGK svecicu i motor radi kao sat nema zaletanja kosi ko lud i jednu parcelu koju sam nekada kosio za 40 minuta sada kosim za 28 minuta, bez dima bez potrosnje ulja i kada recimo zavrsim sa kosenjem smanjim joj gas na minimum, i ona apsolutno radi na leru kao i kad je hladna bez zaletanja. Bilo je do svecice jer je samo telo svecice celicni deo sa navojem bio potpuno crn, dok se kod nove svecice telo bukvalno cakli (logicno novo je). Iako sam redovno menjao i ulje i filter vazduha i kontrolisao karburator svecicu sam nacisto zapostavio. Dotegao sam novu svecicu oko nje nema cadji i radi ko zmaj.
Hvala svim clanovima na savetima i jos jednom se izvinjavam svim clanovima na zakasnjenju sa odgovorima.
Puno pozdrava
Djole
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.