[ Flo33 @ 25.06.2015. 13:46 ] @




Od mnogih ljubitelja marke dugo očekivan model. Moram priznati i od mene lično.

Prvi utisak, sasvim suprotno tradiciji, čini mi se da je tehnički aspekt (na slepo, prema prvim izveštajima) napredniji od samoga dizajna. Previše mi liči na aktuelnu BMW seriju 5 mešanu sa još kojim premijum modelom..

Da čujemo komentare? :)

http://www.b92.net/automobili/...5&mm=06&nav_id=1008204
[ Java Beograd @ 25.06.2015. 15:00 ] @
Nema još podataka koji su sve motori ugrađeni, osim da najjača verzija koristi Ferarijev V6 3.0

Pitanje je koliko se Alfa udaljila od Fijata. Mislim, jes' da ja vozim i cenim Fiat / Lanća, ali realno, to nije nivo za sportski Alfa Romeo.

Modelima poput 156, Fiat je onomad sveo Alfu na svoj nivo, i praktično gušio legendu. Sad, kažem, pitanje je koliko se Alfa udaljila. Zadnji pogon, to je već nešto malko ozbiljnije. Nema još podataka o vešanju, upravljanju i td.

'Vako, na izgled, lepa je. Deluje nisko, stabilno, široko. Fali neka "lepršavost", ali dobro, izgleda da su svesno dizajnirali u kontra smeru od dosadašnjeg. Malo liči na Maseratija, malo na BMW, malo na dosadašnju Alfu.
[ ctrl alt del @ 25.06.2015. 15:33 ] @
Posle prelepih linija (posebno farova) 159 i Brere i, po meni, dizajnerskog promašaja sa Mitom i Đulijetom, ovo je... Nit smrdi nit miriše. Ko neki japanac. Ništa prepoznatljivo za čim bi se čovek okrenuo. Čak i Alfin štit sa logom na ovom autu ne liči na sebe već kao najobičniji prorez za ventilaciju koji je eto, slučajno trouglastog oblika, sa istim grilom kao u braniku.

Na prvu loptu sam razočaran.
[ Nebojsa Milanovic @ 25.06.2015. 16:01 ] @
Ne bih preterano komentarisao dizajn, jer, sa manjim promašajima, dizajn kod Alfe je uvek jedna od najboljih stvari.

Ono što ovde vidim kao realan problem, to je što Alfa ne može najviše cenom, ali ni kvalitetom završne obrada, da konkuriše agresivnoj konkurenciji.

Naprosto, njihova tehnologija prozivodnje i broj proizvedenih komada bilo kog modela im ne dopušta da se približe najagresivnijima iz konkurencije.

Sreća, ima kupaca koji će namerno platiti više da bi njiihov auto bio Alfa. Ali takvih kupaca definitivno nema puno, i to je ono što je takvim brendovima kao što je Alfa uvek kost u grlu.
[ Flo33 @ 25.06.2015. 16:05 ] @
Nadam se da će konačni utisak biti drugačiji od prvobitnog razočarenja, jer jedva čekam da za 3-5godina kupim qv za 10.000-15.000 evrova :)

Alfisti su sektaši. 100x se razočaraš, i opet, današnji dan ti bude najzanimljiviji u auto-industriji posle dugog niza godina :)

Sviđa mi se što je alfa počela "apple like" marketing da odbrojava dane do premijere, da se priča o tome, da nije tek tako na nekom sajmu prikazana.

Edit: Nebojša, koliko se sećam, Sergio je rekao pre nekog vremena da će ovo biti zadnji AR za široke mase, da će potencirati segment *budget ferrari* odnosno samo će praviti modele koji će biti konkurencija M, AMG i sličnim.

Teško da je on blesav da sa starim proizvodnim trakama tako nešto planira. Biće zanimljivo. Ma samo neka živnu malo tu industriju, smorila je već dugo godina. Osim Tesle, sve nezanimljivo štancaju zadnjih godina..
[ botr @ 25.06.2015. 20:08 ] @
Citat:
Java Beograd:
Nema još podataka koji su sve motori ugrađeni, osim da najjača verzija koristi Ferarijev V6 3.0

Pitanje je koliko se Alfa udaljila od Fijata. Mislim, jes' da ja vozim i cenim Fiat / Lanća, ali realno, to nije nivo za sportski Alfa Romeo.

Modelima poput 156, Fiat je onomad sveo Alfu na svoj nivo, i praktično gušio legendu. Sad, kažem, pitanje je koliko se Alfa udaljila. Zadnji pogon, to je već nešto malko ozbiljnije. Nema još podataka o vešanju, upravljanju i td.

'Vako, na izgled, lepa je. Deluje nisko, stabilno, široko. Fali neka "lepršavost", ali dobro, izgleda da su svesno dizajnirali u kontra smeru od dosadašnjeg. Malo liči na Maseratija, malo na BMW, malo na dosadašnju Alfu.



Napred dvostruka trougla ramena, pozadi multi link, standardno za Alfe.

@Nebojsa

Koliko sam negde procitao, Giulia ce se proizvoditi na potpuno novoj proizvodnoj traci. Markione je najavio da ce konkurisati premium automobilima, a to bi znacilo da ce ipak morati da se potrude da naprave kvalitetan auto kako bi im konkurisali.

@Flo33

Mozda je rekao, ali to ne ide sa planom da do 2018. izbace 8 novih modela, i da dostignu 400.000 prodatih autombila, a to ne ide zajedno sa preskupim automobilima, tako da mislim da ce pokusati da pariraju iskljucivo premium brendovima.
[ cika dacha @ 25.06.2015. 21:21 ] @
Prelepa je, malo me podseca iz profila zadnji kraj na Maserati a prednji na bmw, i veliki LIKE za zadnji pogon :-)
[ HoT_Steppa @ 25.06.2015. 22:31 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Ne bih preterano komentarisao dizajn, jer, sa manjim promašajima, dizajn kod Alfe je uvek jedna od najboljih stvari.

Ono što ovde vidim kao realan problem, to je što Alfa ne može najviše cenom, ali ni kvalitetom završne obrada, da konkuriše agresivnoj konkurenciji.

Naprosto, njihova tehnologija prozivodnje i broj proizvedenih komada bilo kog modela im ne dopušta da se približe najagresivnijima iz konkurencije.

Sreća, ima kupaca koji će namerno platiti više da bi njiihov auto bio Alfa. Ali takvih kupaca definitivno nema puno, i to je ono što je takvim brendovima kao što je Alfa uvek kost u grlu.



Izvini, ali kako si ti video završnu obradu? Da nisi možda trenutno u Italiji? Sve su to po tebi aksiomi, Alfa ne može da popravi kvalitet, kao što ni VW grupa ne može da spusti kvalitet (pogledaj malo customer satisfaction index u Velikoj Britaniji za Audi za poslednju godinu)

(slobodno obriši post jer ti ne odgovara)
[ Nebojsa Milanovic @ 25.06.2015. 22:48 ] @
Kvalitet je nešto što se kod brendova vrlo malo i sporo menja.

Ali pogledaj dobro, rekao sam da je to problem broj 2 kod Alfe. Problem broj 1 je cena, tačnije nemogućnost pariranja po ceni konkurenciji koja ostvaruje višestruko veće kontigente proizvodnje, i samim tim ima niže troškove.

Neko je rekao da će se ovaj auto proizvoditi na novoj traci, slično kao 500L. Ako je tako, pozdravljam to, to je put ka smanjenju cena i povećanju kvaliteta, a to je jedini način da Alfa ostane u igri.
[ 7.scena @ 26.06.2015. 06:56 ] @
Citat:

Ovaj auto pokazuje da se najveća promena u alfa romeu desila u biznis odeljenju, jer ovo je veliki zaokret u koncepciji i definitivna promena target publike.
Da li će im ova biznis odluka napokon doneti profit, ostaje da se vidi.

Ovo je dizajn smišljen da se dopadne široj publici za razliku od dosadašnje tradicije..ja ovde vidim koketiranje sa vizuelnim ukusima američkih kupaca. Mislim da je auto nacrtan da se njima svidi na prvu.

[ vladd @ 26.06.2015. 10:50 ] @
Da deluje agresivno sa inovativnim tehnickim resenima. Naime, "dupli whisbone" je preprojektovan za ovu Djuliju, sto je samo po sebi odlican napredak.
Milanovicu, floskule tipa "zavrsnna obrada" vise lice na Alvirka i praznu pricu, posto bi mogli da izdetaljisemo da se tek preko 100k evra luksuza moze praviti nekakva razlika u materijalima, "zavrsnoj obradi"..sta god to znacilo..

Ovde je novi koncept, ponajvise u smislu da se konstruise sklop koji ce omoguciti BOLJU VOZNJU, a ne JEFTINIJU proizvodnju...npr tipa MQB, sto kupcu apsolutno nista ne znaci, a fabrici donosi profit...

Veliki trud je u dizajnu, aerodinamici i poprilicno agresivnijem izgledu, u odnosu na neznije linije alfe..

Kada se na to doda poprilicno snazamn motor, odlican postroj(pride kompjuterski kontrolisan)...dobija se odlicna igracka za velike decake...
510HP iz fabrike je za ozbiljan respekt...iako je moje licno misljenje da je to vec duboki ekstrem...ali ja nisam deo doticne elite velikih decaka, koja ima takve igracke..

[ cika dacha @ 26.06.2015. 10:51 ] @
Nebojsa@ Evo mozes da zaviris i pogledas enterijer :-)

http://www.b92.net/automobili/...5&mm=06&nav_id=1008659
[ KrkaCiC @ 26.06.2015. 12:43 ] @
Svaka cast za temu

Kad sam video naslov vec sam naslutio o cemu se radi

Iako sam svetlosnim godinama daleko od kupovine ovakvog automobila,priznajem da sam odusevljen,dizajnom prvenstveno

PS Flo mislim da ova alfa nece proci kao dosadasnje,da za par godina vredi 5x manje od cene nove
[ Flo33 @ 26.06.2015. 14:00 ] @
Objavljena je cena qv modela u Švajcarskoj od 66.000 franaka.
[ cika dacha @ 26.06.2015. 17:19 ] @
znaci u Srbiji 15% nize :-)
[ Gost2 @ 27.06.2015. 00:09 ] @
Citat:
cika dacha: znaci u Srbiji 15% nize :-)


To je odlična vest koja Alfi garantuje povećanje prodaje u Srbiji za najmanje 50%.

Umesto dosadašnjih dva komada ne mesečnom nivou, prodavaće tri.
[ vladd @ 27.06.2015. 09:57 ] @
Da, i to ce biti uspeh ravan prodaji frizidera eskimima:)

Balkanijada nije referenca ni za sta dobro...:)
[ Gost2 @ 27.06.2015. 13:19 ] @
Markione u svom dodolskom plesu u nadi da će dozvati po koju kapljicu kiše i sa željom da ga nakon gašenja Lanče ponovo ne proglase čedomorcem odlučio da podmetne kukavičije jaje koje, sa motorom od 500 ks više liči na zaklanog jarca koji treba snažno da se ritne, pre nego što trajno potone u večna lovišta.
[ sjaker @ 27.06.2015. 14:00 ] @
lep autic ali nema de tablica da se stavi.
[ Nebojsa Milanovic @ 27.06.2015. 14:09 ] @
500KS je ozbiljna snaga koje mora vrlo precizno da se prenosi na točkove, ali i da se kroti. Lično nisam siguran da Lancia ima dovoljno iskustva a i smelosti da se uhvati u koštac sa tim.

Drugim rečima, zbog evidentno visokih troškova proizvodnje, ako misle da cenu ovog auta učine koliko-toliko konkurentnom, crvena olovka je morala često da radi, što u kombinaciji sa motorom od 500KS ne predstavlja najsrećnije rešenje.
[ Flo33 @ 27.06.2015. 16:56 ] @
Nebojša, jesi ti čuo za dumping cena? Kao ljubitelj VW-a sigurno znaš koliko gube para po Veyronu u grupaciji, ali je jeftinije od reklame na BBC-u u svakom slučaju.

Tako će i FIAT grupa da napravi po slobodnoj proceni 5k QV modela (pitanje je hoće li se i ti prodati ako samo budu EU tržište ciljali, kao do sada) sa minusom od par desetina hiljada E, ali reklama je reklama.

A za 2.0 benzince i dizele su znali i do sada da naprave podvozje.
[ Nebojsa Milanovic @ 27.06.2015. 17:22 ] @
Ne bih mogao baš da povučem paralelu između Veyrona i ove Alfe, kao ni između finansijske snage VW-a i Fiata, što bi moralo da bude ispunjeno ako bi se ova Alfa želela opisati isto kao što je Veyron VW-u.

Naprosto, Alfa je u takvim dubiozama da ne verujem da sebi mogu priuštiti bilo kakav model koji im jede novac.
[ vladd @ 27.06.2015. 17:28 ] @
To je visa matematika

I ono sto privlaci kupce, da dobiju vise nego sto plate.

A ne da preplacuju ustede u proizvodnji plasticnih vozila.

Da je Alfa djulija legenda jeste legenda, da se vratila u velikom stilu, vratila se, mislim da je to bitnije od profita i prodavanosti po balkanu.

Sto se tice prenosa 500ks, to nije problem za italijane, imaju dosta iskustva. A dupli whisbone je sigurno bolje i adekvatno resenje, za razliku od jeftinih pokusaja uterivanja u rad mc phersona u 200-300 ks

Ali, neko dodirne limit sa ustedama, a neko se bavi projektovanjem
http://www.topspeed.com/cars/c...pension-problems-ar164298.html

Ali ne treba porediti auto za svakodnevnu voznju, sa Alfom od 500ks, to se ne pali i vozi za sitnicu..

Jeftini materijali, losa obrada, dostignu svoje limite pri nesto vecim snagama...

Alfa u startu obecava performanse, sa sigurnim izgledima da ih i ostvari, za razliku od drugacijih primera, gde marketing potiskuje inzenjering.
[ Gost2 @ 28.06.2015. 11:06 ] @
Ukoliko gospodin Markione nema novog keca (pritajenog Dinkića) u rukavu, spremnog da pokrije troškove, unapred osudjenog projekta na propast, a sve zarad reklame, pred Fiatom je nova šok terapija sa tragičnim krajem. Slična onoj koja je zadesila Volvo, ili onoj koja hipnotiše francuski Citroen. Kineska anakonda će u svadbenom plesu prougutati još jednog evropskog proizvodjača automobila.

Nova (stara, jer novu tehnologiju nemaju) Alfa će na postojeću sasiju da ugradi motor od 500 KS uglavnom u katalogu. Praktično će biti napravljena 3 komada. Jedan primerak za salon, jedan za novinare, i treći, takodje za novinare, ako se ovaj prvi prokvari što je kod Alfe postala praksa: svaka druga neispravna.

Gospodin Markione ni u svojim najljepšim snovima ne sanja da konkuriše nemačkim brendovima. Odavno su ga takve misli napustile. Trenutno mu je glavna zanimacija skakutanje pred vratima GM-a i Forda u potrazi za spasom i produžekom agonije. Saradnja sa Krajslerom očikledno nije mirišljava.

Ono što možda može Serđu da pomogne jeste "dogovor" (započet ovog meseca) sa fracuskom kompanijom Peugeot-Citroen, ali u takvoj saradnji preti opasnost da i zbog Alfe, kao i u slučaju Lanče, bude proglašen čedomorcem.
[ BB308 @ 28.06.2015. 11:34 ] @
Ubacivati PSA, Citroen u pricu sa Volvo i Alfa uopsteno o prodaji, je veeelika greska.
Daleko je Citroen od hipnotisanja. Pozz.
[ Hltman @ 28.06.2015. 12:29 ] @
Jedva cekam da se nakon 3 godine pojavi kod nas u oglasima sa "originalnih" 133.000km za 6900 eur, uvoz iz Italije,
[ ventura @ 28.06.2015. 13:02 ] @
Ova Giulia sa 510ks mora da košta maksimalno 50-60 hiljada evra da bi uopšte bila interesantna tržištu... Jer ako naprave da ovo košta 70-80-90 hiljada, koja bi budala uzela Alfa Romeo koji je poznat kao nekvalitetan auto, umesto proverenog automobila u istoj klasi tipa RS4/M3/C63 sa jednakim ili boljim performansama?
[ jnk @ 28.06.2015. 14:23 ] @
Pa recimo bilo koji alfista koji to moze sebi da priusti :)

Necu da budem negativan i voleo bih da ovo bude konkurentan automobil u toj cenovnoj klasi ali zadnjih 15-20 god im ne ide u prilog. Treba verovati.
[ ventura @ 28.06.2015. 14:57 ] @
Takvi su statistička greška, kao i freakovi koji bi po svaku cenu kupili BMW/Audi/Mercedes/Tojotu/štagod.. Valjda je ideja da se poizvod plasira širem tržištu a ne samo zealotima.
[ vladd @ 28.06.2015. 15:32 ] @
Najbolje je da su predrasude i uvrezena misljenja glavni argumenti za diskusiju...

Voleo bih da cujem koji je to izuzetno "kvalitetan" auto i cenjen auto koji se vozi na Balkanu, ali sa argumentima...da bi ova Alfa bila manje kvalitetna od njega
Auto koji fabricki ima 500ks, svakako se ne moze n u insinuaciji nazvato nekvalitetnim, posto je neizvodljivo sa nekim nekvalitetom odrzati i izdrzati doticnu snagu.
Moze da se ne svidja, moze da smeta, moze da ima neke ruzne detalje, ali nekvalitetan sigurno nije, ni po jednom srafu...

Pride su principi konstrukcije poprilicno ozbiljno ispostovani, i to svakako nije auto za do kvantasa ili da navlaci cement...za to se zna sta se koristi.

Cenovna klasa od 50-60k je poprilicno nezgodna, u tu klasu uskacu i vozila koja treba da kostaju za 30% manje, ali zbog nekog detalja ili marketinga ih lansiraju u vise cene. Alfa komotno staje uz rame sa ozbiljnom grupom recimo nekih BMW modela, i popunjava mesto sa velikom snagom i drugacijim tipom luksuza.
Nekako je "medjuzona" izmedju sportski pocetnickih vozila(20-40k) i ozbiljnih trkaca od 90-120K

Izgled, renome i sportski duh su neprikosnoveni, to sto ne izdzravaju balkanske ulice bez redovnih serviisa(pa odudaraju od mentaliteta), nije bas merilo kvaliteta, jednostavno se fini mehanizmi moraju odrzavati, a ne praviti rage li mule od vozila, bez odrzavanja i sa namenom da tegli teret.

Ja zaista nisam cuo da je alfa ekstremno losa ili nekvalitetna(bar od ovih do 30k vozila koja najcesce srecemo), ali sam cuo mnoge koji kukaju, kako da skarabudze trap, ili da ga zakrpe za sitne pare, kako da produze interval zamene ulja, i koje jeftinije ulje, delove i sta god mogu da ugrade.....

Ovo svakako nije vozilo za balkan, niti za potrebe, niti za standard niti za mentalitet...nazalost
[ jnk @ 28.06.2015. 15:38 ] @
Citat:

Ja zaista nisam cuo da je alfa ekstremno losa ili nekvalitetna(bar od ovih do 30k vozila koja najcesce srecemo),


A gde si živeo, u pećini? Ta priča da smo mi balkanci retardirani da uvidimo kvalitet alfe pa je zato ne kupujemo bi možda pila vodu da alfa ima prođu na bilo kom tržištu a realnost je da je firma pred gašenjem a to nije sigurno od silnog kvaliteta i nečeg dobrog što se dobija za traženi novac. Slažem se da je 500 ks odličan rezultat i stvarno se nadam da će biti dobar auto al isto tako čisto sumnjam da će cena biti 50-60k već 80ak. Tako nešto za 50-60k mogu da naprave samo ameri.
[ vladd @ 28.06.2015. 16:07 ] @
I jos uvek zivim u Balkanskoj pecini.
Gde je najbolji auto jeftin polovnjak.
Bajati bajke na osnovu izraubovanih krseva za koje je preskupo odrzavanje je vise nego besmisleno, i jos gluplje, formirati "misljenje" o kvalitetu brenda, po tome da li mogu da se kupe kradeni ili ocuvani a polovni delovi.

Trziste je takvo kakvo je, daleko od slobodnog ili sa zdravom konkurencijom, pa "gasenja firmi" necu da komentarisem.

Najcesce se gase kvalitetne firme, na ustrb nekvalitetnih koje imaju jeftinu proizvodnju...kineski recept...

Ova alfa ne spada u tu robu, kineske izrade i naduvane cene, i zato je vise postujem, iako je nikada necu voziti, sto nije ni bitno za disusiju o novom modelu.

Verovatno ce se cena uvecati, ali sama pojava je uklapanje u jednoj zoni, gde se bore luksuz, izgled i snaga..alfa pruza malo vise od onoga sto smo navikli, snagu, uz odlican izgled i nesto manje luksuza.

Bahata diskusija kako "nece imati prodju" ili se uklopiti u Balkan...potpuno je off topic, nebitna u svojoj balkanskoj tuznosti..

Ni Bora Bora nije popularna destinacija za balkanske turiste...
[ Nebojsa Milanovic @ 28.06.2015. 16:08 ] @
Janko, kad si spomenuo Amere, sećam se recimo kada sam pre 20-tak godina gledao Dodge Viper-a, kabriolet, to mi je baš ostavilo utisak.

Čudom sam se čudio kakav je plastikaner unutra a imao je motor od 8000 kubika i važio za "super sport"...Smejurija...
[ ventura @ 28.06.2015. 16:56 ] @
Citat:
vladd:
Voleo bih da cujem koji je to izuzetno "kvalitetan" auto i cenjen auto koji se vozi na Balkanu, ali sa argumentima...da bi ova Alfa bila manje kvalitetna od njega
Auto koji fabricki ima 500ks, svakako se ne moze n u insinuaciji nazvato nekvalitetnim, posto je neizvodljivo sa nekim nekvalitetom odrzati i izdrzati doticnu snagu.
Moze da se ne svidja, moze da smeta, moze da ima neke ruzne detalje, ali nekvalitetan sigurno nije, ni po jednom srafu...

Nisam ekspert za automobile, ali meni Alfa Romeo ne uliva isto poverenje kao Audi/Mercedes/BMW/Toyota i sl. proizvođači automobila. To što ta Alfa ima Ferarijev motor je super za marketing, ali je Ferari još poznatiji po tome da je kvalitet tih automobila notorno loš. Praktično ako vožiš ferarija više od par hiljda kilomeara godišnje, u žestokom si problemu (znam, mnogi će reći da ferari ni ne služi da ga voziš svakodnevno, ali recimo Laborghini, Porsche, Bentli i Aston Marting nemaju taj problem sa svakodnevnom vožnjom). Tako da određen proizvođaš automobila itekako može da bude generalno nekvalitetan. Zamisli samo šta bi se desilo da si staroj Zastavi dao da proizvode auto identičnog dizajna kao taj AR Giulia sa sve ferarijevim motorom.. To bi možda izgledalo na oko u redu, ali bi se raspalo na prvoj krivini.

Takođe tržište je ono koje pokazuje da li je nešto kvalitet ili ne. Evo ti za primer Jaguar, i pored toga što im onaj najjeftiniji model nov košta 30.000 evra, nešto ne vidim da se masovno voze po ulicama, a Jaguar, iako krš, je daleko prestižnije ime od Alfa Romea koji je oduvek smatran za varijantu Fijata.

Ako ova Alfa nije vozilo za svaki dan kao što insuiniraš već nešto što ćeš voziti povremeno radi zadovoljstva, onda uzmeš Nissan GTR i maltene sve i jedan supercar jefitniji od milion evra ne može da ti prismrdi.

A ta generalizacija da to nije auto za balkansko tržište, je jako glupa. Lupetaš tu o nekim kvantašima i cementu, verovatno iz svog ugla, a kupci auta od 50+ hiljada evra sigurno nemaju iste navike kao kupci auta od 5k evra. Pa ni RS4/M3/C63 nisu napravljeni za vožnju kupusa, ali opet ima određena niša ljudi koji vole takve automobile i kupuju ih, ne mnogo ali ih ima.
[ Java Beograd @ 28.06.2015. 17:47 ] @
Citat:
ventura: Nisam ekspert za automobile ...
Stvarno nisi. Vidi se iz tvojih postova.
[ Flo33 @ 28.06.2015. 18:25 ] @
Citat:
Praktično ako vožiš ferarija više od par hiljda kilomeara godišnje, u žestokom si problemu (znam, mnogi će reći da ferari ni ne služi da ga voziš svakodnevno, ali recimo Laborghini, Porsche, Bentli i Aston Marting nemaju taj problem sa svakodnevnom vožnjom).


Vidiš, ubiješ sam svoju logiku. Ferrari proda sam kao Lamborgini, AM i Bentli zajedno..

[ ventura @ 28.06.2015. 19:56 ] @
Zbog toga što je Ferari mega-brend... Oni bukvalno mogu da nalepe svoj znak na džak g*vana i prodaće ga (što i rade, ne samo kad su automobli u pitanju, zato će u skorijoj budućnosti u istoriju kao i Burberry, Louis Vuitton i sl. firme koje su na taj način upropastile dobar brend).

[ Flo33 @ 28.06.2015. 20:39 ] @
Ventura, to rade svi. (apple propada svake godine jer stavlja jabuku na svaku kantu od aluminija)

Navedi mi jednu firmu na svetu koja ne izvlači maksimum od svog proizvoda. Niko nije budala da prodaje nešto za 600k ako može za 1000k.


Da se ne lažemo, Alfu će oživeti, ili ubiti USA i Kina. EU je smešno tržište.
[ ventura @ 28.06.2015. 21:40 ] @
Flo, Apple ti je školski primer kako se čuva brend. Apple u životu ne bi stavio svoj logo na neki inferioran proizvod, i sve što ima Apple logo možeš da budeš siguran da je 100% vrhunskog kvaliteta.

Sa druge strane Ferari svoj brend licencira proizvođačima pernica, olovaka, gumica, kišobrana, lego kockica, majica, kačketa, kondoma, putnih torbi, kaiševa, luna parkova, skija... čega sve ne... To neće preko noći srušiti brend, ali če se to videti na periodu od 10-20 godina, kao što se vidi danas na Burberry-ju recimo. Taj brend je upropašten time što su počeli da licenciraju svoje šare svim živima, i time prouzrokovali da njihovi kupci od kojih su živeli, ne žele više da budu povezani sa tim brendom jer danas svaka budala nosi njihovu šaru. Isto se dešava i sa Luj Vitonom, Gučijem i sl. brendovima, i isto će se to i Ferariju obiti o glavu.

Za Alfa Romeo niko nije čuo u USA i Kini, tako da nemam pojma odakle nekome ideja da bi taj brend tamo mogao imati neku potražnju. Kina kupuje Rolls Royce, Ferari, Mercedes, njih ne zanima neki tamo Alfa Romeo koji je jednako (ne)poznat kao npr MG, Lancia ili Lada.
[ Gost2 @ 28.06.2015. 22:39 ] @
Nemci su na 24 sata Lemana, tehnološku ikonu i princezu od GTR-a pretvorili u žabu, poslavši ga u klasu niže da se takmiči sa statistima, a sada ce tobože Alfa da im bude konkurencija?!
Kome tako nešto može da padne na pamet? Možda starcu Vujadinu.


P.S.

Motor od 510 KS ovoj Alfi može da posluži samo za sprovod ako će je na dostojanstven način ispraćati.
[ cika dacha @ 29.06.2015. 00:34 ] @
Flo je napisao da je cena u CH ove Alfe od 500ks oko 66.000franaka tako da ce isti taj model biti oko 58.000eur u Nemackoj,France itd. Posto je to cena top verzije dolazimo do zakljucka da ce neki prosecan model kostati oko 48.000eur i cena je svakako zanimljiva i mislim da ce ovaj auto imati solidnu prodju na trzistu!
Zelim im srecu!
[ ventura @ 29.06.2015. 09:15 ] @
Ako bude 58 hiljada to će biti ok cena za taj najjači motor, a prosečan model mora da košta 30k da bi mogao da konkuriše A4/BMW3/C klasi.
[ botr @ 29.06.2015. 09:42 ] @
Sto se tice kvaliteta i pouzdanosti vozila tice, ako su Kia i Hyundai mogli znacajno, skoro preko noci, modelima Ceed i i30, da unaprede kvalitet proizvodnje, da budu medju najpouzdanijim automobilima u svom segmentu, zasto to ne bi mogao bilo koji drugi proizvodjac?!

Uopstalom, na ovom modelu se radi vec godinama.

Citat:
ventura:
.....Alfa Romea koji je oduvek smatran za varijantu Fijata.




Mozda u poslednjih 20-ak godina, kada je Fiat preuzeo Alfu, od modela 145/6 (tipo) i 155 (tempra). Alfa Romeo, istorijski, je proizvodjac (super) sportskih automobila.


Citat:
ventura:
Ova Giulia sa 510ks mora da košta maksimalno 50-60 hiljada evra da bi uopšte bila interesantna tržištu... Jer ako naprave da ovo košta 70-80-90 hiljada, koja bi budala uzela Alfa Romeo koji je poznat kao nekvalitetan auto, umesto proverenog automobila u istoj klasi tipa RS4/M3/C63 sa jednakim ili boljim performansama?



Mislim da je kljuc u tome sto ce Alfa ponuditi bolje performanse, a Alfa je, oduvek, proizvodjac koji je porizvodio automobile izuzetne stabilnosti i upravljivosti.


Citat:
ventura:
Za Alfa Romeo niko nije čuo u USA i Kini, tako da nemam pojma odakle nekome ideja da bi taj brend tamo mogao imati neku potražnju. Kina kupuje Rolls Royce, Ferari, Mercedes, njih ne zanima neki tamo Alfa Romeo koji je jednako (ne)poznat kao npr MG, Lancia ili Lada.


To ne mora da bude nedostatak, moze da bude i prednost, s obzirom da Alfa nudi autentican dizajn i izuzetne vozne karakteristike, cime ti pruza mogucnost da se istices.

Secam se price, kako je neki japanski menadzer, u fabrici cipela, poslat na neko ostrvo, da vidi kakve su sanse da prodaju svoju robu na tom ostrvu. Kad se vratio bio je razucaran, jer niko na tom ostvru ne nosi cipele, nego svi idu bosi. Odmah je dobio otkaz, a drugi menadzer je odmah poslat na to ostrvo i ta fabrika je celokupnu proizvodnju plasirala na tom ostrvu.

Uostalom, Samsung, Lg i slicni proizvodjaci nisu bili previse poznati kod nas, pa su se brzo pozicionirali na trzistu.



Prema najavama osnovni model bi trebao da kosta oko 27,8-30k evra. Definitivno ce sve biti poznato na sajmu automobila u Frankfurtu.

Svim kriticariam ovog auta, zelim da odu do prodajnog salona, kad se ovaj model bude nasao u njima, pogledaju i testiraju.
[ ventura @ 29.06.2015. 10:37 ] @
Citat:
botr
Mislim da je kljuc u tome sto ce Alfa ponuditi bolje performanse, a Alfa je, oduvek, proizvodjac koji je porizvodio automobile izuzetne stabilnosti i upravljivosti.

Vidi, za sada alfa na papiru ubrzava 0-100kmh za 3.9 sekundi... Ta ekipa koju sam naveo RS4/M3/C63 ima realno izmerene performanse 3.9 do 4.1 sec, a što se tiče handlinga, teško da neki tamo Alfa Romeo može nešto značajno da uradi Nemačkim gigantima koji godinama ulažu ozbiljan novac i inženjerske sate u sve to, pa čak je teško i da im se uopšte približi a kamoli pretekne.
[ Ivan Dimkovic @ 29.06.2015. 11:08 ] @
Citat:
botr
To ne mora da bude nedostatak, moze da bude i prednost, s obzirom da Alfa nudi autentican dizajn i izuzetne vozne karakteristike, cime ti pruza mogucnost da se istices.


Sto se Kine tice, tamo ih zanima jedna jedina stvar: koliki je statusni simbol, tj. koja kinta.

Cisto sumnjam da ce Alfa imati nekog uspeha na tom trzistu, osim ako ne dignu cenu 2x i naprave neki marketing stunt tipa poklone nekoliko nekim glavnim zvezdama tamo i sl. da se to malo rasiri.

Trenutno u Kini - zna se: ljudi sa kintom voze Audi, Benz, BMW, Porsche i masu kojekakvih VW-ova iz istorijskih razloga. Oni koji nemaju kinte za luksuznu robu voze kojekakve lokalne varijante kojecega.

Mislim ako stvarno ponude takav auto za tu kintu (60K EUR za 500 KS) i ako hendluje odlicno, to je stvarno super stvar ali se bojim da ce sa tom cenom proci kao GT-R: nit dovoljno jeftin za vecinu entuzijasta a nit dovoljno skup za one koji kupuju auto da se "pokazu". Nissan je to onda resio drasticnim povecanjem cene GT-Ra.
[ Nebojsa Milanovic @ 29.06.2015. 11:14 ] @
Znam da pratiš GTR :), pa reci osim povećanja cene, šta su to Japanci ugradili u njega u poslednjih nekoliko godina da bi to koliko-toliko opravdali?

Jeste da je GTR auto sa malo realne konkurencije, zato i mogu tek tako da mu dižu cenu, ali morali su nešto da mu ubace da bi se zamaskirala ta svrha povećanja cene.
[ Java Beograd @ 29.06.2015. 12:22 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic:Sto se Kine tice, tamo ih zanima jedna jedina stvar: koliki je statusni simbol, tj. koja kinta.
Što se celog sveta tiče, uvek je bitna jedna stvar: koliki je statusni simbol, tj. koja kinta.

Ne verujem da neko kupuje, na primer Patek Phillipe sat, da bi znao tačno koliko je sati. Realno, kvalitet i pozdanost automobila raste sa cenom do negde oko 30 k€. Preko toga, kompas se gubi i plaća se luksuz i status.

Mislim, da li dostiže 100 km/h za 3.7 ili 3.9 sec ? WTF ?!
[ 7.scena @ 29.06.2015. 23:46 ] @
Citat:
Java Beograd:
Mislim, da li dostiže 100 km/h za 3.7 ili 3.9 sec ? WTF ?!

Automobili u ovoj klasi su isključivo igračke, odnos vlasnika prema njima i prema ovakvim temama je kao odnos dece prema igračkama.
Vlasnici takvih automobila su pre svega talentovani da naprave/naslede pare, što nije u korelaciji sa vozačkim sposobnostima. Ponašanje u krivini pri 220na sat ili 3,9 sekundi ne znače ništa, sem kao marketing i brojka za hvalisanje karakterstikama igračke.

Što se tiče ove igračke meni se ne dopada kako izgleda, ovo je mainstream estetika koja će za koju godinu biti dosadno mrtva. Od Alfe se očekuje da svojom pojavom šokira i da traje. Da je kopiraju sa zakašnjenjem. Ali to već odavno nije profitablna strategija, svi danas prave potrošnu robu sa izgledom na prvu loptu, pa čak i kad su igračke u pitanju...
[ vladd @ 01.07.2015. 07:29 ] @
Komentar je apsolutno realan.

Mada, ko bi ocekivao revoluciju, ipak je samo povratak legende, u privatnoj firmi sa trzisnom mukom. I to je uradjeno sa solidnom kolicinom KS. Da zanemarimo da je dramatican skok ks za alfu, sto im je interni uspeh, tesko da su smeli da se odvoje od mejnstrima sa dizajnom.
Koi je ipak odradjen, kao dizajn, jedino sto su savremeni trendovi dizajna poprilicno dosadni..
Najlepsi automobili su se pravili 70-80-ih fodina proslog veka.
[ Java Beograd @ 01.07.2015. 08:17 ] @
Citat:
vladd:Najlepsi automobili su se pravili 70-80-ih fodina proslog veka.
I ja sam bio lep kad sam imao 17 godina.
[ Nebojsa Milanovic @ 14.07.2015. 17:26 ] @
Evo jednog pokazatelja kakav je ovo auto

Alfa Giulia razvijena za samo dve i po godine


Lično, ne bih se odlučio na auto koji je sam po sebi - eksperiment...
[ vladd @ 14.07.2015. 17:59 ] @
Sto?

Pa nije njihovo iskustvo staro dve godine, vec razvoj konkretnog vozila. Sto znaci da su imali konkretna resenja, i uklopili koncepciju.

Nego tako rade oni koji znaju, oni koji ne znaju, izbace model na brzinu, polukopirani recimo DSG, i onda ga krpe i doradjuju na racun kupaca, tj nas..:)
[ Gost2 @ 15.07.2015. 00:56 ] @
Ova Alfa će, nema sumnje, doprineti da se Italijanski dug sa trenutnih 132% BDPa (u EU samo Grčka ima veći), značajno smanji.

Italijanski izvori navode da je nova Alfa bazirana na platformi Krajslera (kome kloparaju točkovi u krivini), a samo starac Vujadin misli da je njen razvoj počeo od Romula i Rema.

Crni oblaci se nadvijaju nad Italijanskom autoindustrijom, i ako već mač kralja Artura nije pomogao Englezima da sačuvaju bar jednog svog proizvodjača automobila, teško da će pice i lazanje spasiti Italijane.
[ vladd @ 15.07.2015. 06:34 ] @
Nisu pice i lazanje u vec nesto slicno..po receptu Berluskonija

Zabole njih za dug i BDP, ocito se igraju, pa i sa tehnikom, o kojoj znaju izgleda dosta..i imaju talenat za istu..

Tehnika plus estetika...
[ cika dacha @ 17.07.2015. 18:33 ] @
http://www.b92.net/automobili/...5&mm=07&nav_id=1016609

Lepa je iznutra !
[ etjen @ 18.07.2015. 07:46 ] @
vrlo lep!