[ Count Zero @ 31.07.2015. 20:49 ] @
| Ističe mi boca, a zamena košta oko 120 i nešto evra (tako mi rekoše jedni ljudi koji to rade). Plus posle mora atest, zar ne?
I onda mi pade na pamet: zašto se ne bih ratosiljao prokletog plina? Prokletog, jer me smara više da se bakćem i sa plinom i sa benzinom. Te menjaj membranu na plinu, pa menjaj pumpu za benzin, pa čisti dizne, pa velika boca zauzima trećinu prtljažnika, a i vozim prilično malo.
Dakle, ima li ljudi pri čistoj svesti i zdravom razumu koji su to radili?
I kako ide procedura. Npr, primakne mi se registracija, odem lepo da mi to neko sve razbatali, uradim homologizaciju i registrujem... Ili mi treba i nova saobraćajna? |
[ pajapop @ 31.07.2015. 22:37 ] @
To se u narodu kaze..."dala baba dinar da udje u kolo, a sad bi dala i dva da izadje..."...Pa i to "raskvacinjanje" ce da te kosta...mislim da prvo treba da odes na tehnicki pregled, da ti daju neki uput, pa kod majstora, pa na atest da provere da je sve po standardu, pa opet na tehnicki da promene masu vozila, pa nova saobracajna...iskreno, mislim da je najbolje da ponovo reatestiras (sa novom bocom), nego da prolazis ovu proceduru koja nece biti ni malo jeftina...
[ Count Zero @ 31.07.2015. 23:10 ] @
Pa pazi, ko ume da ugradi plin, ume i da ga batali kako treba. Auto kupljen je sa plinom i sve je to lepo, ali dosta je bilo sa raznoraznim dodatnim troškovima oko plina.
Daj još neko, ima li iskustava?
[ botr @ 01.08.2015. 07:30 ] @
I jedno i drugo ce kostati priblizno slicno. Ako ti je velika boca, uzmi manju i uzivaj.
[Ovu poruku je menjao botr dana 01.08.2015. u 13:46 GMT+1]
[ Count Zero @ 01.08.2015. 08:23 ] @
Hvala na odgovorima, vrlo ste ljubazni
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.