[ losmi183 @ 05.08.2015. 05:06 ] @
Sad kako su ove visoke temperature, jako brzo se zagreje do nekih 97-98, a kada upalim i klimu dodje i do 99-100 i tu ostane. Tek sa gašenjem klime opet padne na 97 i ispod toga se ne spušta sve dok motor radi. Ne prelazi 100 i daleko je od crvenog.

U pitanju je Opel Astra G benzin 1.8 16v, da li je ovo previše ili da se opustim i vozim tako?
[ Lavlja_Jazbina @ 05.08.2015. 05:38 ] @
Pritisak je od 1.4-1.5 bara za cep a 92c je temperatura termostata .Ventilatori se pale,start-stop 100/95 - motor X18XE1.

Opet bi skrenuo paznju da pri postavljanju pitanja se da broj motora zato sto sa ovim podatcima se dobija precizan odgovor.

Astra G 1.8 16V = X18XE1

Astra G 1.8 16V = Z18XE

Astra G 1.8 16V = Z18XEL



U sistemu hladjenja,da li je antifriz ili voda ?
[ sasa022 @ 05.08.2015. 07:32 ] @
Opelovi motori standardno uglavnom imaju visoku radnu temperaturu ( >92C).

Ako je u pitanju gradska voznja kada su temperature na asfaltu >40C normalno je da radna temperatura poraste par stepeni iznad "standardne radne"

Ako nisi siguran sta je trenutno u rashladnom sistemu izbaci staru tecnost i sipaj ( razblazen ) antifriz jer mu je tacka kljucanja od oko 103-108C i ne moras puno da brines.
[ djricky @ 05.08.2015. 08:45 ] @
evo kao poredjenje: Alfa Romeo 156 1.9 mjtd 103kw, radna temp je 82°-84°, na 97° se pali prvi ventilator, i spusta na 91°, u ekstremnim slucajevima se pali i drugi na 105°...
[ losmi183 @ 05.08.2015. 09:27 ] @
Motor je Z18XE, antifriz stoji od zimos, dosipano od onda samo pola litre vode, tako da ne bi trebalo da ima problem sa kljucanjem na 100°
[ zoxor @ 05.08.2015. 20:32 ] @
Nije sve u antifrizu. I pritisak odredjuje tacku kljucanja.