[ nerminz @ 10.08.2015. 15:54 ] @
Zanimljiv problem za strucnjake.

Auto je redovno odrzavan u Peugeot servisima.
Nikad nije imao nikakav problem.
Desilo se to da je auto upalio u garazi i poslije samo par sekundi se ugasio.

Trenutno stanje:

Motor pomocu spreja pali bez problema i radi odlicno.
Diagnostika ne pokazuje nikakav kvar.
Mijenjana je i AC i BOSH pumpa ispostavilo sa ni tu nema problema.

Svaka ideja je dobrodosla.
Hvala!

[ Nocni @ 12.08.2015. 18:08 ] @
Pa kakav je to ovlašćeni servis koji to ne može da riješi...

To je poznati problem na tim pežoima i tu je ispucala plastična cijev za naftu koja prolazi tačno ispod filtera za vazduh... ima one dvije krivine i na njima najčešće bude baš sitna pukotina kroz koju sistem vuče vazduh...
To što upali na par sekundi je samo gorivo iz filtera dok ne dođe vazduh do pumpe...Može se popraviti jednostavno... staviti umjesto te cijevi crijevo odgovarajuće dužine koje će imati spojnicu na filteru a sa druge strane običn šelnu i šemirati ga u nosače da posle može da "sjedne" kućiššte filtera za vazduh a da ne presavije crijevo...

P.S. Nije u redu da naplate zamjenu pumpe visokog pritiska radi toga...
[ Lavlja_Jazbina @ 12.08.2015. 18:13 ] @
Mali off..

Dodao bi za taj auto,poucno,sus pleh je u stanju da zasece menjac i da iscuri ulje.Zbog samog sus pleha se ulje i ne moze videti da curi ili curka.

Steta 150/200 evra plus ruke.
[ nerminz @ 13.08.2015. 14:33 ] @
Citat:
Nocni:
Pa kakav je to ovlašćeni servis koji to ne može da riješi...

To je poznati problem na tim pežoima i tu je ispucala plastična cijev za naftu koja prolazi tačno ispod filtera za vazduh... ima one dvije krivine i na njima najčešće bude baš sitna pukotina kroz koju sistem vuče vazduh...
To što upali na par sekundi je samo gorivo iz filtera dok ne dođe vazduh do pumpe...Može se popraviti jednostavno... staviti umjesto te cijevi crijevo odgovarajuće dužine koje će imati spojnicu na filteru a sa druge strane običn šelnu i šemirati ga u nosače da posle može da "sjedne" kućiššte filtera za vazduh a da ne presavije crijevo...

P.S. Nije u redu da naplate zamjenu pumpe visokog pritiska radi toga...


Izgleda da ja nisam bio bas jasan.
Auto nepali uopste.
Zadnji put je opalio na par sekundi i ugasio se. Poslije toga nepali nikako.
Majstor kod kojeg je auto je poznat BOSHISTA, nekako nevjerujem da on nebi primijetio zrak u sistemu.
Niko pumpunije nije napatio, covjek je samo pokusavao da zamjenom pumpi eliminse moguce probleme.
Sad je situacija malo drugacija. Po njegovom, posto dijagnostika ne pokazuje nikakav problem on je isao na sistem eliminacije.
Mijenjao je obje pumpe kao sto sam rekao ranije. mijenjao je i senzore i ne znam sta sve jos. Po njemu je jedina moguca opcija da je otisla elakrinika.
Dali je moguce da ode elektronika na takav nacin da svi uredjaji rade bez problema a da auto ne dobija gorivo. Auto se ponasa kao da ima neki elekromagnetski ventil koji prekida dotok goriva.
Dali je moguce ispitati elektroniku na neki drugi nacin. Nekako mi je neprihvatljivo da sad kupujem elektroniku imobilajzer i kljuc. Za polovno mi treba 200EUR. A nekako nisam ni siguran da cu time rijesiti problem.
Hvala na odgovorima.
[ etjen @ 13.08.2015. 14:38 ] @
znam da su svi ovlašćeni servisi među našim narodom oduvek na lošem glasu, ali nekad bi trebalo i tamo otići, uštedi se mnooogo vremena,
a neretko i para
[ Lavlja_Jazbina @ 13.08.2015. 20:07 ] @
Ovlasceni servis se ne bavi pumpama i diznama u smislu rasklapanja i stelovanja.Ako nesto treba,samo novo.Ili pumpa ili dizne.


nerminz...Da li je majstor-bosista-gledao struju koja dolazi do dizne?
[ nerminz @ 13.08.2015. 20:11 ] @
Citat:
etjen:
znam da su svi ovlašćeni servisi među našim narodom oduvek na lošem glasu, ali nekad bi trebalo i tamo otići, uštedi se mnooogo vremena,
a neretko i para :)


Nije to do naroda nego do servisa. Kako koji servis.

[Ovu poruku je menjao nerminz dana 13.08.2015. u 21:28 GMT+1]

Peugeot servis u Tuzli za sve malo koplikovanije kvarove mora iz Sarajeva da trazi nekakvu opremu.
Neznam o cemu se radi ali sam bio svjedok kad su dogovarali s nekim covjekom da mu rade auto.
Moraju da hvataju termin kad je oprema slobodna pa da je donesu iz Sarajeva i poslije vrate nazad a svo to cekanje i troskove placa (zna se tko).
S druge strane, tu je VW servis (ne znam smijem li javno pisati ime pa cu to zaobici) za koji svi imaju samo rijeci hvale.
Oni cak imaju i prodaju polovnih vozila i ako kupis vozilo od njih i ako ga oni odrzavaju ... u slucaju kvara koji nemogu da otklone isti dan oni ti daju drugo auto da vozis dok ne poprave.

[Ovu poruku je menjao nerminz dana 13.08.2015. u 21:35 GMT+1]
[ nerminz @ 13.08.2015. 20:18 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Ovlasceni servis se ne bavi pumpama i diznama u smislu rasklapanja i stelovanja.Ako nesto treba,samo novo.Ili pumpa ili dizne.


nerminz...Da li je majstor-bosista-gledao struju koja dolazi do dizne?


Ne znam, ali pretpostavljam da jeste jer tvrdi da ispitao sve osim elektronike.
Sad boze ga znaj, bas i nevjerujem mnogo u svu tu pricu.
Ugavnom, odnio sam plocu elektronicaru koji, navodno, odlicno radi te elektronike za auta.
Sad me i on salta evo 3 dana. A opet nekako nemogu da vjerujem da moze tek tako ispitati i popraviti elektroniku.
Ne poznajem to podrucje ali bez obzira na to, nekako mi bas i nema neke logike da to moze popraviti ako nema neku posebnu opremu kojom bi to mogao ispitati.
[ Lavlja_Jazbina @ 13.08.2015. 20:33 ] @
Ako majstor stavi pumpu i dizne na sto,i ako sve radi ( pritisak,kolicine) onda je do struje koja ide od autroracunara.
[ nerminz @ 13.08.2015. 20:47 ] @
Da, potpuno se slazem samo sto mislim da dizne nebi smjele biti problem.
Nevjerujem da je bas mnogo vjerovatno da sve dizne toliko stradaju odjednom.
Vjerovatno je tu u pitanju sruja, e sad koliko je vjerovatno da je u pitanju taj auto racunar.
To i jeste pitanje koje me trenutno najvise zanima.
Kolika je vjerovatnoca da ode kompjuter a da sve ostale funkcije, osim napajanja gorivom, rade normalno.

npr:
Dali je moguce da ima problem s kljucem (imobilajzerom) isl.... Ako normalno vergla i sva instalacija radi.
Dali imobilajzer blokira dotok goriva ili blokira i anlaser ....
Mada je probano paljenje s oba kljuca.
[ Lavlja_Jazbina @ 13.08.2015. 21:02 ] @
Imobilajzer blokira.Kod citroena na starijim modelima kao saxo,na lukasovoj pumpi ima ta blokada koja moze i da se zaobidje.

Tek sutra mogu da ti dam odgovor,pitacu u par servisa.
[ Nocni @ 14.08.2015. 06:18 ] @
Ima malo nelogicnosti u ovome sto pricas... Kazes da je majstor mijenjao obje pumpe a taj auto ima samo jednu, odnosno ima samo pumpu visokog pritiska a nafta se dovlaci malom gumenom rucnom pumpicom koja je na motoru...
PPS dijagnostikom se lako moze utvrditi da li je motorni comp ispravan a kad je neispravan onda se cesto nema uopste komunikacija sa njim...
Nema potrebe da se eventualno uz centralu motora mijenja bsi modul (koji ti zoves imobilajzer), jer se u tom EDC16 bosch kompjuteru jednostavno moze iskljuciti kodna zastita...
Ipak, neka provjeri taj tvoj majstor jos jednom ono sto sam ti napisao a jos im je boljka i senzor temperature goriva koji je gore na motoru kod dizni i koji se jednostavno moze bajpasovati...
[ nerminz @ 14.08.2015. 09:00 ] @
Majstor mi je rekao da je mijenjao i AC i BOSH pumpu. Ja sam izvukao zakljucak da su to pumpe, niskog i visokog pritiska.

Maloprije me zvao ovaj drugi majstor koji trenutno popravlja elektroniku.
On tvrdi da je komp ispravan i da postoji komunikacija.

Po tome onda ispada da je sve ispravno .... hahhh

Senzor temperature goriva mi majstor nije pominjao, ne znam dali je to uopste provjervano a nekako mi takva vrsta kvar izgleda najlogicnija.
[ Lavlja_Jazbina @ 14.08.2015. 12:49 ] @
Nocni ce mi skratiti odgovor,u stvari ono sto su mi rekli.Jedino bi dodao da se sa dijagnostikom vidi da li regulator

pritiska radi.Valjda onaj u rejlu ( rampi ).
[ nerminz @ 14.08.2015. 18:46 ] @
Sta da vam kazem. Cirkus pa hajde.
Svako sebe smatra majstorom.
Moj "NAZOVI MAJSTOR" ili laze, ili nezna sta govori, jer ako samo pratim sta je dosad rekao dolazim do zakljucka da imam potpuno ispravan auto.
Sve komponente koje bi eventualno mogle uzrokovti problem su provjerene i sve je ispravno.
Auto u servisu lezi vise od 10 dana i sve je isto kao i kad sam ga ostavio.
Gdje je tu logika.
Po moeni tu nesto nestima. Ili on nije uradio sve sto kaze da jeste ili postoje jos neke stvari koje mogu uzrokovati takav kvar.

Danas sam ponovo bio kod njega, odnio sam kompjuter.
Covjek u Utorak ide na odmor. hahahaah ... koja ironija. Sta ako problem ne rijesi do tada.
On ode na odmor a moj auto ce da ceka dok se vrati s odmora. Svasta. To samo kod nas moze tako.
Meni to izgleda kao da se on uci na mom autu i ja treba to da platim.
Pa kako god saberem i oduzmem mnogo je veca steta sto 10 dana nemm auto nego sto vrijedi ta opravka.
[ nerminz @ 14.08.2015. 19:04 ] @
Citat:
Nocni:
Ima malo nelogicnosti u ovome sto pricas... Kazes da je majstor mijenjao obje pumpe a taj auto ima samo jednu, odnosno ima samo pumpu visokog pritiska a nafta se dovlaci malom gumenom rucnom pumpicom koja je na motoru...
PPS dijagnostikom se lako moze utvrditi da li je motorni comp ispravan a kad je neispravan onda se cesto nema uopste komunikacija sa njim...
Nema potrebe da se eventualno uz centralu motora mijenja bsi modul (koji ti zoves imobilajzer), jer se u tom EDC16 bosch kompjuteru jednostavno moze iskljuciti kodna zastita...
Ipak, neka provjeri taj tvoj majstor jos jednom ono sto sam ti napisao a jos im je boljka i senzor temperature goriva koji je gore na motoru kod dizni i koji se jednostavno moze bajpasovati...



Pitao sam ga za pumpu.
On mi je cak i pokazao obje pumpe.
Pumpa niskog pritiska se nalazi na pumpi visokog pritiska.
Nisam bas siguran ali mislim da bi to bilo ovo:
http://prntscr.com/84mupx

Senzor temperture (ako sam dobro vidio) ima 4 zice. Kako ih premostiti.

[ nerminz @ 14.08.2015. 19:11 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Ako majstor stavi pumpu i dizne na sto,i ako sve radi ( pritisak,kolicine) onda je do struje koja ide od autroracunara.


On kaze da ovaj motor nema dizne nego injektore.
U cemu je razlika.
[ Lavlja_Jazbina @ 14.08.2015. 19:54 ] @
Razlika u terminu.Nije sija nego vrat.Auto na slep a on slobodno na odmor.


[ oPEN @ 14.08.2015. 21:39 ] @
nemam savet ali cisto me interesuje koje je godiste automobila i kilometraza na satu i da li znas/mislis da je stvarna?
[ nerminz @ 14.08.2015. 23:23 ] @
Kilometraza bi trebala biti stvarna jer je u ovlastenom servisu radjen veliki servis i pitali su me hocu li da mi ostave kilometrazu kako jeste (ako je mijenjana) ii da mi vrate stvarnu.
Ja sam trazio stvarnu jer ne svercujem autima i hocu da znam sta vozim. Ispostavilo se da kilometraza nije ni dirana.
Ako ovi u Peugeot servisu ne lazu onda je na njemu stvarna kiometraza oko 180 000 - 190 000.
Godiste je 2002.

[Ovu poruku je menjao nerminz dana 15.08.2015. u 12:27 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao nerminz dana 15.08.2015. u 12:28 GMT+1]
[ nerminz @ 14.08.2015. 23:38 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Razlika u terminu.Nije sija nego vrat.Auto na slep a on slobodno na odmor.




hahahah, da je COBAN tu si u pravu.
Zezam se malo. Nesumnjam ja u njega sto se tice pumpe i dizni ili injektora ili kako god se to zvalo, jak je on na tom polju a ima i opremu za to.
Ja mislim da je tu problem do struje. Dali je to struja na diznama ili nesto drugo to ne znam.
I dalje mi nije najjasnije sta sve od el. uredjaja moze da utice na to auto da upali.
Nesto je receno ali mi nije bas najjasnije.
Ako je komp u redu i ako auto vergla.

Dali ce euto da vergla ako KOD kljuca nije u redu. (problem imobilajzer ili tako nesto, dali bi resetovanje moglo pomoci).
Koliko je tako nesto vjerovatno jer auto ima oba orginalna kljuca i sa oba kljuca se isto ponasa.
Koliko je vjerovatno da je problem u senzoru temperature goriva (nisam siguran dali je to probao)
Dali postoji jos neki el. uredjaj koji bi mogao direkno uticati na napajanje gorivom.
Dali je moguce da neki od tih uredjaja nerdi a da dijagnostika ne detektuje problem.
Kako ispitati struju na diznama, dali one rade na principu elektromagneta. (dali je moguce obicnim unimerom izmjeriti napon)



[Ovu poruku je menjao nerminz dana 15.08.2015. u 00:48 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao nerminz dana 15.08.2015. u 00:50 GMT+1]
[ Lavlja_Jazbina @ 14.08.2015. 23:41 ] @
Proveri kao sto sam ti rekao davac pritiska u rejlu!
[ nerminz @ 14.08.2015. 23:55 ] @
Ja imam osjecaj druze moj da cu ja auto na kraju dovesti pred garazu pa se sam zezati s tim.
Ako sutra ne uspije nista ja cu auto dovesti kuci pa cu onda razmisljati sta dalje.
Skuplje ce me kostati prevozenje auta od servisa do servisa nego opravka.
Neznam sta je "davac pritiska u rejlu".
Moracete poceti da mi naplacujete casove .... nema druge ....
[ etjen @ 15.08.2015. 15:29 ] @
sve su to neki nadri majstori...
Nisam imao u vidu da si iz manjeg mesta gde nema koliko toliko izbora ovlašćenih servisa.
Stvarno je to komplikovano kad nemaš kod koga da odvezeš auto... Baš iz tog razloga se ja držim Renoa (šta god da je znam
da će biti sređeno, i to u što kraćem roku)


[ nerminz @ 16.08.2015. 09:50 ] @
Pa sad, ovdje su sva mjesta mala. Ovo je Bosna.
Ne da nema izbora, nema ovlastenog servisa uopste.
Ovaj u koji sam dosad isao u Tuzli je ja mislim takodje divljak.
Mislim da to uopste nije pravi ovlasteni servis.
[ petardel @ 16.08.2015. 12:22 ] @
ako je dijagnostika ok - da nisi možda sipao benzin umesto dizela
[ nerminz @ 17.08.2015. 02:52 ] @
hahhahhaha, nisam sipao benzin druze.

Juce sam pokupio auto sa servisa i odveo ga na drugi servis na diagnostiku.
Prica se ponavlja, ponovo diagnostika nevidi nikakav problem.
Sad ovaj majstor ponovo tvrdi da je u pitanju imobilajzer.
Zar je upste moguce da diagnostika nevidi nikakav problem a da majstor misli da je u pitanju imobilajzer.
Zar po nekoj normalnoj logici to nebi trebao neki od prvih problema koji bi diagnostika morala da vidi.
[ Lavlja_Jazbina @ 17.08.2015. 05:49 ] @
Zasto se ti nerviras.Pusti majstora da ti popravi auto.Imobilajzer problem,neka menja.Ako se zenuo,njegov problem.

Tebi samo treba ispravan auto.Zar ne?!
[ nerminz @ 18.08.2015. 13:20 ] @
Da, meni samo treba ispravan auto. I nebi trebao da se nerviram.
Samo problem je u tome sto je Auto vec 13 dana na opravci.
Promijenio je 4 majstora.
4 puta placam vucnu sluzbu i sve ostalo.
Majstori olako prihvate auto na servis a kad nemogu da ga naprave onda mi ispastamo i placamo njihovo neznanje.

Pokusacu citirati:

JA:
Moguli bar priblizno znati kada ce auto biti gotov.
Majstor:
Pitaj BOGA, to samo BOG zna.
JA:
Izvini prijatelju ali zasto bih BOGA pitao kada ce biti popravjen. Ja nisam auto odvezao u Dzamiju nego sam ga dovezao u SERVIS.
MAJSTOR:
Pa sta drugo da ti kazem, treba li da ti obecam da ce biti za 3-4 dana pa da ti slazem.

.........

Auto je sad kod cetvrtog majstora, ni on nema pojma kada ce biti gotov.
I on je obavio dijagnostiku i nije nasao nista, nema pojma sta je problem ali po obicaju nece to priznati nego ce me vozati nekoliko dana prosipajuci mi prazne price u nadi da ce mozda slucajno otkriti nesto.

P.S.
Staro pravilo koje kod nas jos uvijek vazi.
Kad auto prvi put ode kod majstora, odmah prodaji.
Kad nasi majstori pocnu da ga popravljaju jadan si i TI i tvoj auto.
[ Lavlja_Jazbina @ 18.08.2015. 16:05 ] @
Mislim da ti je Nocni pomenuo crevo i mogucnost da sistem primi vazduh.Stavi kanticu-flasu sa gorivom i probaj da upalis.Eliminisi rezervoar.

Probaj i stvar koja se ne preporucuje,start sprej.Vidi da li ce se auto zaleteti.Recimo ford tdci nema pumpu u rezervoaru,nema ni onu pumpicu sto ti imas ( mislim da imam sliku)

I ako se dobro ne napuni filter,tesno.Onda upotrebe start sprej da se malo zaleti motor.Sprica se sa prekidima u usisnu granu.


[ nerminz @ 19.08.2015. 10:36 ] @
Auto pali na sprej bez ikakvih problema.
Kanister je spajao prvi majstor.

Nesto je do struje najvjerovatnije.
Neznam tacno sta su sve provjeravali na tom polju.
Posto dijagnostika ne pokazuje kvar, ispada da je kvar u nekom dijelu koji dijagnostika nevidi a ima veze sa dovodom goriva.

Ovo sto je nocni rekao za crijeva mi izgleda jako vjerovatno ali dvojica majstora kazu da to nema sanse, pomenuo sam im tu mogucnost.
Navodno ta mogucnost ne postoji na ovim motorima.
[ Nocni @ 19.08.2015. 21:25 ] @
Citat:
nerminz
Ovo sto je nocni rekao za crijeva mi izgleda jako vjerovatno ali dvojica majstora kazu da to nema sanse, pomenuo sam im tu mogucnost.
Navodno ta mogucnost ne postoji na ovim motorima.


Ja sam imao na desetine tih pezoa sa tim istim problemom... ovo je presmijesno sto kazu da ta mogucnost ne postoji...

Ako je pokvaren motorni comp koji komanduje diznama, on sam svoj kvar ne vidi i nema nista na dijagnostici, ali se moze probati sa drugim edc16c3, njega je jednostavno dekodirati ili ubaciti eeprom memoriju 95160 iz tvog compa u taj drugi samo da se proba da li pali sa drugim...
Za to treba 15 minuta a ne 13 dana...
Ako ti majstori ne mogu da dodju do drugog compa moze se iskljuciti kod na tom tvom pa se probati na drugom takvom ispravnom autu da li radi... to ce ljudi lakse dozvoliti nego njihov comp da se dira...

Treba tu provjeriti i masu motora i druga cvorista mase jer pezo 206 ima generalno problema sa tim... ali to su valjda provjeravali...


[ nerminz @ 20.08.2015. 12:04 ] @
Comp je navodno ispravan (njega sam posebno nosio drugom majstoru da pregleda).
Masu ne znam dali je neko provjeravao. Laicki nemogu iskljuciti takvu mogucnost ali mislim da je tako nesto malo vjerovatno.
Auto je malo vozen i garaziran.
Neznam dali je vozen po mokroj cesti vise od nekoliko puta za sve ove godine.

Po nekoj logici bi jedini moguci kvar bio zrak kao sto si rekao. Ali ja njima nijednom nevjerujem nista.
Isuvise je ocigledno da oni nemaju pojma. Vrlo je upitno sve sto oni kazu da su provjerili i da je uredu.
Tako da je sve moguce.

U svakom slucaju sve je do majstora.
Ako bih slusao sta oni govore ispalo bi da je auto bio ispravan i kad je otjeran na servis.
Oni su (navodno) vec odavno provjerili sve sto bi moglo uzrokovati kvar a auto i dalje ne pali.
Jedini zakljucak je da ustvari oni neznaju sta rade.

Dosad sam nabio preko 200EUR troskova samo na vucnu sluzbu i taxi. I neka mi neko kaze da je dobar servis skup.
Nemam u blizini vise nijedan iole poznat servis u koji bi mogao voziti auto.
15 dana popravki i i dalje sam na pocetku.

Neznam dali je smijesno ili zalosno ko se sve kod nas smatra majstorom.
[ sasa022 @ 21.08.2015. 13:35 ] @
@Nocni

Da li taj motor hoce da upali ako prezupci za jedan zub ?

Da li u tom slucaju ( 1 zub ) dolazi do ostecenja delova motora ( ventili ) i da li se pojavljuje greska na dijagnostici ?
[ Nocni @ 21.08.2015. 14:13 ] @
Ako prezupci ne moze da upali i pojavljuje se greska da senzor radilice i senzor bregaste nisu usaglaseni...
Cak i do 3-4 zuba nece se desiti nista odnosno nece biti mehanickih ostecenja...
Da je to u pitanju nebi normalno radio na sprej... Jasno je da motor ne dobija gorivo i da je tu problem... doziranje goriva kontrolise kompjuter koji prethodno prije nego sto pusti dizne provjeri polozaje radilice i bregaste, parametre pritiska goriva itd...
[ nerminz @ 21.08.2015. 17:17 ] @
Mislim da je @sasa022 postavio pitanje nevezano za konkretnu temu.
Jasno je da kod mene nije to slucaj.
Danas sam opet dobio nove informacije i opet po sistemu "NIDJE VEZE".

Danas kobojagi ovaj novi majstor ide po drugu pumpu jer sad ponovo on utvrdio 100% da pumpa nevalja, mada zna da je majstor prije njega vec probao 2 pumpe.
Naravno, rekao sam i njemu za moguci problem sa zrakom ali imam osjecaj da se on pravi kao da necuje sta mu govorim.
On ponovo tvrdi da je pregledao kompletnu elektroniku itd..... bla bla bla.....
Kaze da je pumpu spajao na INFUZIJU, (to je po majstorskom zargonu ovaj sistem s flasom ili kanisterom.
On tvrdi da pumpa dobija gorivo ali ga ne isporucuje dalje, i kaze da da ima problem sa pritiskom goriva.
To je otprilike jasno od samog pocetka ali nije jasno sta je uzrok da nema pritiska.

Koliko sam ja ddosad shvatio moguci problemi su:
1. dovod goriva od rezervoara do pumpe visokog pritiska (to odradjuje pumpa niskog pritiska)
2. Pumpa visokog pritiska (ona upumpava gorivo pod visokim pritiskom u sistem do injektora)
3. Struja koja impulsom dobijenim sa kompjutera ovara injektore u tacno odredjenom momentu i sa tacno odredjenom duzinom trajnja).
4. Injektori.

E sad ako je sve ovo tacno postavlja se pitanje sta od ovoga uzrokuje problem.

Prvi majstor tvrdi 100% da je pregledao kompletnu mehaniku i da je kvar 100% u elektronici.
Sad ovaj posljedni (drugi i cetvrti po redu) tvrdi da je elektronika 100% ispravna i da je problem najvjerovatnije pumpa visokog pritiska.

Suvise je jasno da neki od njih dvojice (ili obojica) grijesi.

Po meni je jedino logicno objasnjenje slijedece:

ZRAK U SISTEMU
To bi logicki objasnilo sve.
U tom slucaju bi bilo moguce da nijedan prakticki ne grijesi.
Samo opet tu nemogu da shvatim zasto to neko ne pogleda, obojici sam govorio za taj moguci problem.
[ balavi @ 21.08.2015. 21:09 ] @
ja bih poludeo na tvom mestu

nasao bih ovlasceni servis iza 7 gora 7 mora i oterao ga
[ nerminz @ 21.08.2015. 23:12 ] @
Citat:
balavi: ja bih poludeo na tvom mestu

nasao bih ovlasceni servis iza 7 gora 7 mora i oterao ga



Treba covjek da se dobro izmuci pa da se nauci.
Isao sam ja sad i na oficijelni PEUGEOT sajt, tamo postoji ovlasteni servis jedino u Sarajevu.
130KM Slep sluzbe.
Ovo sto imam blize sam vec isprobao ranije, to su servisi na kojim pise PEUGEOT ali oni nisu pravi ovlasteni servisi.
Uz to, ni u najludjim snovima nebih mogao zamisliti da auto u takvom stanju moze imati neki tako komplikovan problem.
Takodje mislim da problem nije komplikovan uopste, mislim da samo majstori ustvari nevaljaju.
Nevjerovatno je da diagnostika ne pokazuje nikakav kvar i da je sva mehanika ispravna, (tako kazu majstori).
Ja mislim da njihove dijagnostike ustvari nemogu da dijagnostikuju takve kvarove.
Mislim da oni imaju neke jeftine dijagnostike koji vide samo povrsno.
Pravi servis sa pravom dijagnostikom bi sigurno nasao bar nesto.
Prosto nemogu ni da zamislim situaciju da odem u pravi ovlasteni servis i da oni nemogu otkriti kvar.
Oni bi ga sigurno otkrili odmah.
To onda jedino moze da znaci da ovi NAZOVI MAJSTORI imaju neke jako ogranicene diagnostike koje vide jako mali broj gresaka (PRODAJU MAGLU).
To mi izgleda kao jedino logicno objasnjenje, u svakom slucaju ako ovaj novi majstor ne napravi nista sutra u toku dana, ja opet idem po auto, pa pred garazu dok ne skontam nesto pametno. Sarajevo ili prodaja ovakav kakav je.
[ Lavlja_Jazbina @ 22.08.2015. 07:56 ] @
Ako je ovakva,pa i kinez,mora da detektuje kvar.

[ Nocni @ 22.08.2015. 11:32 ] @
Citat:
nerminz
Ja mislim da njihove dijagnostike ustvari nemogu da dijagnostikuju takve kvarove.
Mislim da oni imaju neke jeftine dijagnostike koji vide samo povrsno.
Pravi servis sa pravom dijagnostikom bi sigurno nasao bar nesto.
Prosto nemogu ni da zamislim situaciju da odem u pravi ovlasteni servis i da oni nemogu otkriti kvar.
Oni bi ga sigurno otkrili odmah.
To onda jedino moze da znaci da ovi NAZOVI MAJSTORI imaju neke jako ogranicene diagnostike koje vide jako mali broj gresaka (PRODAJU MAGLU).


Nije dijagnostika samo čitanje grešaka... potrebno je iskustvo a potrebno je između ostalog pogledati i žive parametre struje/goriva itd...
npr. na verglanju linija rejla treba da ima pritisak od 170 bari da bi ECU ukljucio dizne a taj podatak se vidi u živim parametrima jer ima mjerač pritiska... lakše je tu vidjeti za minut koliki je realan pritisak nego probati 3 pumpe visokog pritiska...
U svakom slučaju promijeni majstora...
Obično, onaj koga bije dobar glas je dobar i majstor...
[ nerminz @ 23.08.2015. 04:27 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Ako je ovakva,pa i kinez,mora da detektuje kvar.



Ne, nijdna nije ni nalik na ovu. Bar koliko sam ja vidio.
Gdje moze da se nabavi ovakva dijagnostika i po kojoj cijeni.
Dali se sad ovo spoji na PC preko USB i sta treba imati instalirano na PC.
Rado bih kupio ovo ako nije pretjerano skupo.
[ nerminz @ 23.08.2015. 04:31 ] @
@nocni, rado bih se slozio s tobom ali nemogu, ovi majstori koji su ga radili vaze za najbolje.
Ocito nije uvijek tacno da je majstor dobar ako ga bije dobar glas.
[ sasa022 @ 23.08.2015. 08:14 ] @
Peugeot - Citroen autodijagnostika ( najnovija full verzija Lexia , PPS , DiagBox ) je u proseku oko 180€
[ nerminz @ 23.08.2015. 12:57 ] @
Dali moze da se nabavi u BiH. Ili izvana a da postoji isporuka u BiH.
Nasao sam na netu, ima ih koliko hoces ali su sve Kineske.
Ako bih je kupio to bi bio za licnu upotrebu ali bih ipak volio izbjeci kinesku.

[ sasa022 @ 23.08.2015. 14:50 ] @
Sve su kopije , ali moze da se nadje full verzija koja radi kao original.
[ nerminz @ 24.08.2015. 11:33 ] @
Onda to nije nkakav problem, najnovija verzija FULL se moze nabaviti za manje od 100 EUR od kineza.
Koliko tovalja pojma nemam, kupovao sam par puta od njih i nisam bas zadovoljan.
U principu dobijes ono sto platis. Ne sumnjam u to da ce dijagnostika da radi. Bojim se kablova, obicno su jako losi.
U svakom slucaju mislim da cu nabaviti to. Posebno sto vidim da ima i Hrvatski jezik. (kakav god prevod bio meni ce biti bolji od engleskog).

P.S.
Jutro sam trebao ici po auto da ga vozim kuci ili u naredni servis.
Majstor mi je rekao da je ispitao sve i da je sve u redu. Donio je drugu elektroniko da proba danas da je zamijeni. (prije 3-4 dana je tvrdio da je elektronika 100% ispravna)
Sad eto opet cekam do sutra.
Toliko o nasim majstorima.
Prestao sam da brojim dane ali mislim da ima vec oko 20 dana otkako mi je auto na opravci.
Razmisljam da ga dovezem kuci. Da kupim nekog golfa 1 ili 2, da zena moze ici na posao a da Peugeot popravljam sam, mada nisam podigao haubu bar 30 god.
[ nerminz @ 24.08.2015. 19:46 ] @
Dobio sam auto!
Poslije 20 dana i 4 majstora.
Dijagnoza, vjerovali ili (ja nevjerujem) ELEKTRONIKA.
Ja sam ubijedjen da majstor LAZE.
Mislim da je kvar bila neka banalna sitnica, fals zrak kao sto je Nocni rekao ili tako nesto.
Mozda grijesim ali ubijedjen sam da mi je plucu naplatio da mi uzme pare (klasicna prevara).
Da jos da kazem i to da sam mu javio da cu danas doci po auto, napravio ga ili ne i vidi cuda odmah ga je napravio, koja slucajnost!

U svakom slucaju hvala svima na pomoci, posebno Nocnom i Lavljoj Jazbini i novo pitanje.

Postoji li nacin da se provjeri koja je orginalna elektronika. (misim na plocu)
Majstor je meni vratio moju (NAVODNO NEISPRAVNU) elektroniku ali mislim da je ustvari moju plocu ubacio u drugo kuciste i vratio na auto
a u moje kuciste ubacio neku staru neispravnu.
Mozda grijesim ali s obzirom ne to da je elektronika testirana 4 puta ( od toga je 2 puta testirao isti ovaj majstor)
Sva 4 puta su rekli da je pluca 100% ispravna.
Malo je preglupo i preprovidno.

Hvala jos jednom.
[ Lavlja_Jazbina @ 24.08.2015. 20:41 ] @
[ Nocni @ 24.08.2015. 21:29 ] @
Citat:
nerminz:

Postoji li nacin da se provjeri koja je orginalna elektronika. (misim na plocu)


Da je noviji pezo moglo bi se znati a ovako ne sa sigurnoscu... mogao si ga ranije prije odlaska kod majstora neprimjetno obiljeziti na plastici konektora... sad je kasno...

P.S. Nemoj se prerano radovati... znaju ti edc16c3 kompjuteri da luduju pa prorade po desetak dana najnormalnije a posle ponovo da zezaju... bolje da je zamijenjen nego da je tvoj proradio na odredjeno...
[ nerminz @ 25.08.2015. 18:26 ] @
Ok, ako je zamijenjen, to mi nimao nebi smetalo.
Ali bojim sa da je ustvari vracen moj samo je zamijenjeno kuciste.
Slazem se da sam mogao ranije zabiljeziti ali ko je mogao pretpostaviti da ce se sve ovo ovako desiti.
Pa oni su pola dijelova skidali i vracali.

Ja mislim da si ti bio u pravu, mislim da je u pitanju bio fals zrak kao sto si ti davno rekao ili nesto slicno tome.
Mislim da su oni to ignorisali iako sam im govorio za to.
Kad je ovaj mastor na kraju isprobao sve sto je znao, na kraju se sjetio toga i time rijesio problem.
S obzirom da radi s elektronikom i ima brdo toga a s obzirom i na to da auto lezi toliko dugo, logicno je i ocekivati da ce traziti nacin da to iskoristi.
Ako bi mi rekao stvarni kvar mogao realno da naplati tolkio koliko otklanjanje takavog kvara realno vrijedi .
Ovako je zamojenio kuciste elektronike i to naplatio kao cijelu elektroniku.
Time je ustvari naplatio sve ono sto je badava gobio vrijeme radi svog neznanja.

Hvala mnogo na trudu i strpljenju.
[ pajapop @ 26.08.2015. 23:43 ] @

Vise puta sam pazljivo iscitao celu temu...Ja sumljam da je ceo problem bio u onom sto je i Nocni napisao...Jer pazi, vise puta si napomenuo da auto "pali" na sprej...Da je do struje, kompa ili dizni, to se ne bi moglo desiti...Znaci ceo problem je bio u dopremanju goriva...ili pumpe ili ta banalnost koju je i Nocni napmenuo...E sad...majstori da bi se "vadilli" i naplatili svoju glupost, ili da bi nekog "osisalil", mogu da iskonstruisu i ovakve stvari, da je u pitanju elektronika, pa jos nesto skarabudze da se vidi kako su nesto radili...ko zna? Prevare svih vrsta su jako moguce...
[ nerminz @ 27.08.2015. 14:36 ] @
Mislim da grijesis.
- Elektronika upravlja otvaranjem injektora i nema sanse da motor upali ako je elektronika neispravna.
- Sprej ubrizgava gorivo direktno u usisnu granu i motor ce upaliti bez obzira na komp, dizne ili struju.

U mom slucaju bi bilo moguce da je elektronika uzrok ali ...
Poenta je u tome sto je elktronika provjerena 4 puta,
od toga ju je 2 puta kontrolisao ovaj isti majstor i oba puta rekao da je 100% ispravna.
To je razlog zbog kojeg mislim da je @nocni bio u pravu.

Poenta je u tome sto svaki majstor u principu prvo spoji dijagnostiku da vidi dali ce ona dijagnosticirati kvar.
Ako dijagnostika nevidi nikakav kvar (moj slucaj), majstor zakljucuje da je elektronika OK i da auto ne dobija gorivo iz nekog drugog razloga.
Prelazi na provjeru dovoda goriva do pumpe, zatim provjerava dali pumpa daje dovoljan pritisak itd....
Kad provjeri i to sve tada dolazi do zida, nezna sta dalje, ispda da je sve isprvno a auto neplai.
Upravo se tako sve desalo i kod mene.
a kraju se makstor sjeti da postoji mogucnost da fals zrak ili nesto slicno moze da uzrokoje pad pritiska goriva u sistemu.
Pronadje gdje vuce fals zrak, i rijesi problem.
Time je auto ispravan. Ali se javlja novi problem ... PARE ...
20 dana se muci oko auta, ako kaze sta se tacno desilo ispasce totalni idiot i vrlo malo ce moci da naplati.
Tipicno Bosanski on nalazi rjesenje .... Moju elektroniku prabaci u neko drugo kuciste od neke stare neispravne elektronike i postavi na aurto.
Tu neispravnu elektroniku ubaci u kuciste moje elektronike i vrati je meni kao moju neispravnu.
Naplati mi ELEKTRONIKU kao da je zamijenio i time rijesi sve svoje probleme.
Po meni to je cista prevara i to je razlog zasto sam pitao dali je moguce provjeriti koja je ploca u Autu.
Kada bi ploca imala neki broj po kojem bi se moglo dokazati da je u Autu orginalna elektronika to bi bio dokaz da on elektroniku nije ni zamijenio nego da je zamijenio samo kuciste.
Posto to nije moguce ostaje jedino da vjerujem ili nevjerujem.

Pozdrav svima.
[ pajapop @ 27.08.2015. 16:08 ] @
@Nerminz, ti uopste nisi dobro procitao sta sam napisao...Upravo sve to sto si ti napisao samo drugim recima...ali nema veze, bitno je da je "misterija" resena...