[ etjen @ 08.09.2015. 20:26 ] @
Stiže nam novi Megane :)

Vaše impresije?








Meni se baš sviđa enterijer i zadnji deo... Doduše i prednji. Jedino mi sa strane nije neka revolucija.
[ bakara @ 08.09.2015. 22:23 ] @
Ima mnogo detalja iz vec postojece game, ali vrlo skladno upakovanih.

Najvise mi upada u oci ova prelepa hauba i dnevna svetla koja nisu bas morala da budu integrisana.

Unutrasnjost je isto klasika za reno, i tu mi se jedino ne svidja centralna konzola, ali to sad svi guraju tako jer je jeftino i atraktivno, mada sto se tice unutrasnjosti reno ce tu da napravi jos 50 razlicitih varijacija na istu temu.

Mene vise zanima kada ce da prikazu novi senik.
[ sasa022 @ 08.09.2015. 22:37 ] @
Previse (pre)skupe plastike , kao i kod vecine ostalih i mnogo preslikanih detalja....
[ vladd @ 09.09.2015. 07:33 ] @
I na tu estetiku, kada se dodaju trenutno najbolji motori na svetu u toj klasi, gotovo savrsen auto.

1.2 turbo, sa dve varijante, 110 i 130KS, benzinac(tce), i 1.5dci, za one navikle na teska ulja..i tu je i novi 2.0 benzinac za malo trkacki ambicioznije kupce, sa 300KS...

U poslednjih deceniju i kusur, Megan je bio odlican pazar, narocito za balkanski standard i potrebe.
[ etjen @ 09.09.2015. 08:06 ] @
I ja mislim da su uboli dizajn.
Nije previše avangardan spolja, a opet, ima detalje koja ga čine zanimljivim i modernim.
Unutra mi je zaista bez greške i po mom ukusu.

A motori su posebna priča. Ako se taj mali 1.2 pokaže dobro (mada se, delom, već pokazao) to će biti prava stvar.
Koliko sam ja shvatio nema više prastarih atmosferaca ni u osnovnoj verziji

Baš me interesuje da li će u početku preterivati sa cenom...

Takođe, nadam se da će i Scenic biti zanimljiv
[ cozmo_im @ 09.09.2015. 11:26 ] @
Kad nece da ubace 1.6 DIG-T ondak nista.
[ bakara @ 09.09.2015. 13:00 ] @
Citat:
sasa022: Previse (pre)skupe plastike , kao i kod vecine ostalih i mnogo preslikanih detalja....

Na koje preslikane detalje mislis?

Svi ti "detalji" su odavno na ostatku renoove game, ovo na meganu je samo logican sled dogadjaja.

[ Nocni @ 09.09.2015. 20:09 ] @
Citat:
vladd:
I na tu estetiku, kada se dodaju trenutno najbolji motori na svetu u toj klasi, gotovo savrsen auto.

1.2 turbo, sa dve varijante, 110 i 130KS, benzinac(tce), i 1.5dci, za one navikle na teska ulja..i tu je i novi 2.0 benzinac za malo trkacki ambicioznije kupce, sa 300KS...

U poslednjih deceniju i kusur, Megan je bio odlican pazar, narocito za balkanski standard i potrebe.


Otkud tvrdnja da su to najbolji motori na svijetu? Možda su dobili neku nagradu nekog časopisa?
Po meni to su motori veoma lošeg kvaliteta...
Ne slažem se ni sa ovim da je megan bio odličan pazar za balkanski standard i potrebe... potpuno nejasna tvrdnja s obzirom da su to veoma kvarljiva auta sa nizom loših detalja... Treba li uopšte elaborirati delphi pumpe visokog pritiska i smijesne zahvate pranja rezervoara od metalnih opiljaka koji potiču od rotora pumpe koje rade u ovlašćenim reno servisima svaki dan uz zamjenu pumpe i dizni... nijedan drugi proizvođač to ne radi...

BTW, ovaj na slikama je megan GT a i stari tip GT-a je bio oko 25.000 eura tako da se mnogo ne obazirete na ove slike i na ovu opremu... ovakvih kod nas neće biti ni 1%
[ botr @ 09.09.2015. 20:36 ] @
Imaju dosta bagova, npr. Megane 2, snop kablova u gepeku, konektori farova, plasticni cepovi na vratima koji zveckaju, opiljci iz varijabilne remenice koji zavrse u uljnim kanalima u bregastoj, kod benzinaca, kod dizela delphi pumpe, i jos mnogo toga. Kome ne smetaju ti sitni bagovi, i spreman je i na nabrojane krupnije nedostatke, i ima zivce za takve gluposti, auto je ok.
[ etjen @ 09.09.2015. 21:29 ] @
ih bre, gde nađe Megana dvojku, pa preko decenije je prošlo od tada.
Svi oni kao novi imaju neke dečije bolesti.

Recimo, ja trenutno vozim trojku koja je apsolutno bez greške, a već je poprilično prešao.
(samo ne treba kupovati prve serije, makar ne polovne)

Inače, da, ovo jeste GT verzija i sigurno će jadnije izgledati druge verzije ali, ipak, ne verujem da će
biti baš ogromna razlika u izgledu.
Svi će najverovatnije imati sličnu tablu unutra i centralni tablet. U svakom slučaju, možda osnovna verzija ne,
ali tipa neki exression bi već trebao da bude relativno sličan.
[ sasa022 @ 09.09.2015. 22:55 ] @
Citat:
Na koje preslikane detalje mislis?


Ne mislim samo na Reno... Kreni na bilo kojem modelu iz iste klase sa koje god hoces strane i gomila detalja je precrtana i samo je varijacija na temu jednog istog oblika.
Vise nije moguce utvrditi sta je ko od koga precrtao i prekopirao.

Shvatam - globalizacija , ali sto je mnogo , mnogo je...


Evo ovaj novi Megan - prednja hauba je ista kao na Pezou i Citroenu , spoljni retrovizori - vec vidjeno , otvori za ventilaciju - pa zar postoji samo taj oblik i ni jedan drugi ? , zar svi modeli sad moraju da imaju konzolu koja deli prostor izmedju prednjih sedista ? , volan - Golf GT , itd............




Citat:
U poslednjih deceniju i kusur, Megan je bio odlican pazar, narocito za balkanski standard i potrebe.


Ne samo Reno - vecina modela je plastika sa odredjenim vremenom trajanja - e to nije za Balkan , za ovu kaldrmu i ovdasnje finansijske (ne)prilike....
[ etjen @ 10.09.2015. 07:52 ] @
Citat:
Evo ovaj novi Megan - prednja hauba je ista kao na Pezou i Citroenu , spoljni retrovizori - vec vidjeno , otvori za ventilaciju - pa zar postoji samo taj oblik i ni jedan drugi ? , zar svi modeli sad moraju da imaju konzolu koja deli prostor izmedju prednjih sedista ? , volan - Golf GT , itd............


U principu, ima tu istine, mada nije ovaj Reno baš toliko sličan ostalima (jeste ostalim Renoima, ali ne drugim proizvođačima).
A, ako ti smetaju te stvari, pogledaj onda Citroen Cactus, upravo je suprotan od svega konvencionalnog i, po meni, izgleda odlično.
[ drajver2 @ 10.09.2015. 10:20 ] @
E zbog ovakvih vozila ću zavoleti konzervativni Vw.

Sve lepo i šljašteće ali za salone i garaže.U realnom životu i svakodnevnoj upotrebi nije moguće očešati branik,a da ne dodje do pucanja fara.

Vladd nam se opet malo zaigrao :),potpisujem sve što je Nocni rekao,kakvi crni najbolji motori u klasi i dobar auro za balkan,baš je sve suprotno od toga.
[ sasa022 @ 10.09.2015. 12:16 ] @
Iz svega ovoga se dolazi do zakljucka da je novi Megan dobar izbor za nekoga ko ce ga kupiti novog , kasko ga osigurati i voziti ga par ( 3-7 ) godina dok je sve u garanciji.

Kao polovnjak ( posle 7-8 godina ) ce najverovatnije biti skupa igracka za mazohiste....
[ vladd @ 10.09.2015. 21:49 ] @
Citat:
Nocni:
Citat:
vladd:
I na tu estetiku, kada se dodaju trenutno najbolji motori na svetu u toj klasi, gotovo savrsen auto.

1.2 turbo, sa dve varijante, 110 i 130KS, benzinac(tce), i 1.5dci, za one navikle na teska ulja..i tu je i novi 2.0 benzinac za malo trkacki ambicioznije kupce, sa 300KS...

U poslednjih deceniju i kusur, Megan je bio odlican pazar, narocito za balkanski standard i potrebe.


Otkud tvrdnja da su to najbolji motori na svijetu? Možda su dobili neku nagradu nekog časopisa?
Po meni to su motori veoma lošeg kvaliteta...
Ne slažem se ni sa ovim da je megan bio odličan pazar za balkanski standard i potrebe... potpuno nejasna tvrdnja s obzirom da su to veoma kvarljiva auta sa nizom loših detalja... Treba li uopšte elaborirati delphi pumpe visokog pritiska i smijesne zahvate pranja rezervoara od metalnih opiljaka koji potiču od rotora pumpe koje rade u ovlašćenim reno servisima svaki dan uz zamjenu pumpe i dizni... nijedan drugi proizvođač to ne radi...

BTW, ovaj na slikama je megan GT a i stari tip GT-a je bio oko 25.000 eura tako da se mnogo ne obazirete na ove slike i na ovu opremu... ovakvih kod nas neće biti ni 1%


To je kao puno para za 300KS? Nisam znao, da drugi daju mnogo vise ks za 25k€

Kao drugo, receno je u klasi, znaci, 1500 kubika, prosto NEMA boljeg na svetu. Moze da se nadmece sa 1.6multijet, ali su oba vrhunska motora, i za to ne znam bolji primer, da nije mozda blizu ovaj novi "tdi"?

1.2TCe, ovaj novi, je takodje najbolji u klasi, bolji i od multiaira(mada njima spustaju kubikazu na1 litar) i solidno bolji od istocnih vvti

To sto ih nisu prepoznali korumpirani novinarcici, mozda je samo pitanje trenutka, medjutim od tuceta megana u okruzenju, jedine probleme su imali teski polovnjaci(ono sa fals cetvrt miliona km) i to sa podizacima stakala, osim nekih (relativno neugodnih)sitnica oko loseg odrzavanja(tipa prepunjen automatski menjac sa uljem).

Ne sumnjam da ih ima po servisima, kao i bilo kog proizvedenog modela vozila na planeti, ali u okruzenju je takva situacija da bi bar neko zakukao zbog teskih problema. Medjutim, u upotrebi su bez znacajnih problema. Istina, cetiri su kupljeni novi, oni su bas bili bez vanredne posete servisu, i svaki da preko 100kkm...

I to su realni parametri, na osnovu kojih imam odredjeno iskustvo, osam polovnjaka i cetiri nova, prakticno u redovnoj upotrebi i bez dramaticnih kvarova..

Da li postoje polovne ruine, verovatno, ali to je za neku drugu temu...pogotovo kada je rec o novom modelu, sa novim motorima, malo je nezgodno zamisljati protekle probleme, kada je unapredjen motor u pitanju.

Poboljsan, i neka mu je ista pouzdanost kao ranijeg, ekstra, a ja bih bas voleo da cujem koji je to bolji motor u klasi 1.5.. dizel... i 1.2 benzin..
[ Gost2 @ 10.09.2015. 22:55 ] @
U klasi 1.5 L dizel Reno je ujedno i najbolji i najgori motor na svetu, kako god okreneš
[ Nebojsa Milanovic @ 10.09.2015. 23:03 ] @
Meni se svaki Megane vizuelno sviđa, ali džabe kada se tu i završava spisak onoga šta mi se sviđa...
[ bakara @ 11.09.2015. 13:08 ] @
Treba biti realan i reci koja je to generacija megana koja je imala navedene probleme jer posle tog je bilo jos 3 modela, ovaj sad ce biti cetvrti :)

Citat:
drajver2:
Sve lepo i šljašteće ali za salone i garaže.U realnom životu i svakodnevnoj upotrebi nije moguće očešati branik,a da ne dodje do pucanja fara.

Reno je ko stvoren za sitna cukanja pa i ona krupnija, to ce ti svaki vlasnik istog potvrditi.



[ vladd @ 11.09.2015. 16:01 ] @
Citat:
Gost2: U klasi 1.5 L dizel Reno je ujedno i najbolji i najgori motor na svetu, kako god okreneš


Pa moze se i tako lepo reci.

Ali je ovo prava izjava za "propast auto industrije", ili preciznije "propast korisnika auto industrije"

Davno smo izgubili iluziju da se moze kupiti, za najcesceg korisnika, idealan auto, kojem nisu pretezno resavali probleme u proizvodnji, koji nije prepun plastike i olakh i neproverenih resenja, auto koji nije SAMO za nijansu drugaciji od drugih, vec nudi neku "revoluciju"...

Minimalan je napredak i upliv tehnologije(poskupljuje izradu), a smer je u potpuno levom pravcu, ekologija sa fosilnim motorom...

Pa od onoga sto punude, sitno izvagamo, umesamo licne zelje, ukuse i potrebe, i to je masa za diskusiju...
[ Gost2 @ 12.09.2015. 09:54 ] @
1,5 litarski dizel motor je postojao, ali pre Kosovskog boja. Bila je to uspešna japanska kopija (skoro 1 na 1) nemačkog, Folcikinog 1,5 D motora nekada ugrađivanog u Golfa. Kod nas je ovaj motor poznat po tome što je ugrađivan u, prvo Opelovog Kadeta, a nešto kasnije i u Korsu.

Za razliku od Renoovog postkosovskog 1,5 litarskog dizelaša spomenuti Japanac se pokazao kao izdržljiv, pouzdan i dugovečan.

Sobzirom da je Renoov motor jedini motor u novijoj istoriji sa ovom zapreminom, on je ujedno bio i najbolji i najgori u svojoj klasi.

Osim Renoovog dizelaša danas postoje i drugi motori u klasi 1,5. Najpoznatiji, ili bolje reći preti da bude najpoznatiji je Fordov 1,5 litarski dizelaš pod nazivom 1.5 Duratorq TDCi koji predvodi plejadu od nekoliko motora radjenih na istoj platformi, a koji uz manji fejslifting (da se Vlasi ne dosete) svoju destinaciju pronalazi u Mazdama i Minijima.

O njma je još rano donositi bilo kakav sud jer su relativno novi. Ono čime se možemo poslužiti jesu testovi, ili liste koje objavljuju manje, više nezavisni novinari, uglavnom polukvalifikovani. Nažalost, pored raznih Milana Tarota, novinari si jedini izvor informacije.

Ono što je važno, a što većina preskače kada upoređuje, ili donosi sud o nekom motoru jeste činjenica da mora postojati uvid u tip vozila u koji se motor ugrađuje pa nije svejedno da li se diskutuje o "istom" motoru u na primer Meganu, ili u Kliju. Ujednom slučaju motor se može pokazati kao dobar, a u drugom to ne mora biti.

Isto tako, mora se spomenuti da postoji velika razlika u motorima iste deklarisane zapremine kod istog proizvožača, a da većina novinara to ne zna. Tako na primer 1,5 litarski, spomenuti Renoov motor, ima (iamo je jer su gotovo svi primerci odavno u rashodu) motor koji se jako loše pokazao i koji je, praktično zavio u crno čak i verzije koje nisu loše. Prelaskom sa Densoa na Simensa slika se delimično popravla.

Trenutna situacija u kategoriji manjih porodicnih automobila (popularnom kompakt, C segmentu) je takvo da se Megan sa 1,5 litarskim dizelašem na grinovoj listi nalazi na skromnom 13. mestu. Ispred njega su 7 Vagenovih, 1 Fordov, 1 BMW-ov, najnoviji Opelov (samo fiktivno Opelov), i 2 trenutno najbolja malolitražna dizelaša: jedan u Citroenu C4 (100KS) i jedan u Pežou 308 (120KS).
Ta dva PSA motora su trenutno na većini lista najbolji (najsavršeniji) dizel motori.

Nejasno je to da su se u ovoj vašoj temi uzburkale strasti Vagenofih fanofa iako je jasno da Reno Meganom nikako nema nameru da udari na Nemce, već prevashodno da se spase od najezde Korejanaca i da što duže ostane jedini evropski nenemački proizvođač automobila.




Možda treba dodati i to da na polju benzinskih agregata Folksvagenov 1.0 BM TSI motor predstavlja isto ono sto su Pežoovi motori madju dizelašima.


[Ovu poruku je menjao Gost2 dana 12.09.2015. u 11:04 GMT+1]
[ KrkaCiC @ 12.09.2015. 10:51 ] @
Koliko krugova Golfom su ti dali da provozas da bi ovde spamovao o svemocnom VW? I kakve veze ima nekadasnji 1.5 sa ovim DCi,sem slicne zapremine?

Ako je tema reno megan onda neka ostane reno megan!

PS Drugar ima 1.5 u meganu II,dosta km je presao,motor odlicno vuce,ide... bez zamerki
[ etjen @ 12.09.2015. 11:08 ] @
meni je neverovatno koliko teksta(rasprave) o trajnosti 1.5dci motora,
A, naročito jer uopšte nema govora o tom motoru u ovom Meganu.

Vrlo malom procentu ljudi koji kupuju novi auto je bitno da li će motor izdržati preko 150kkm, mahom će tada već uveliko promenti vlasnika.

A i ocene da su Renoovi motori loši su potpuno bespredmetni (osim te priče oko Delphi pumpe koja je bila aktuelna pre više od decenije)

Vozio sam nekoliko godina 1.5 dci u Modusu i nisam imao nikakvih problema sa motorom.

Trenutno vozim 1.9dci i takođe, nemam nikakvih problema (uopšte a ne samo sa motorom)


Ono što bi trebalo zameriti Renou jesu nekakve gluposti koje se otklanjaju u garanciji (tipa dugme podizača, graničnik vrata i slično)
a manje-više, svi proizvođači imaju svoje gafove koje otklanjaju (ili ne) u garanciji.

Odavno važi ono-koliko para, toliko muzike. Smatram da Reno vredi taman onolliko koliko košta, a ionako se u poslednje vreme
novi automobili kupuju mahom po izgledu, jer su po kvalitetu svi tu negde i odgovaraju svom cenovnom rangu.

Meni ovaj Reno izgleda jako lepo i mislim da će biti vrlo ozbiljan konkurent u svojoj klasi.

edit: eto preteče me KrkaCic :)
[ vladd @ 12.09.2015. 12:17 ] @
Da bi neko pisao pamflete iseckanih novinskih clanaka, mora bar MALO da razume motore.

Nemacka industrija je jako dugo i lepo zivela od patenta "dizel", dok su ostali placali dividende, ili pravili "teskouljne motore", van dizelovog ciklusa.

Sada prakticno nema NI JEDNOG "dizela", mogli bi se tacnije nazvati "Atkinsi"..

Kao drugo, razvoj HDI i DCi motora je radjen ZAJEDNICKI, medju francuskim proizvodjacima, sa Fordom, i postoji veci broj korisnika.

Ono sto je napredak, je koriscenje common rail sistema, u trenutku velike popularnosti TDI(takodje patentiran izraz, cak i kada su presli na common rail), i prakticno ostavljanja doticnog modela "u prasini", zbog velikih prednosti common rail sistema, i inzenjerskih i ekoloskih..

Ako cemo da spominjemo NAJGORI "dizel" u 21-om veku, tu titulu svakako nosi "inventivni" i "na bazi golfa" SDI motor, ogromne kubikaze, bednih karakteristika i mizerne snage.

Tako da se ni HDI ni DCi motori ne mogu petljati ni sa "dizelom", ni sa nekakvim specificnim kreacijama nazvanim "golf", rade po atkinsonovom ciklusu(slicnom ali dovoljno razlicitom, ipak je sus motor u pitanju), i poseduju nesto inzenjerskiju filozofiju od VW "brige" o pojeftinjenju i pojednostavljenju proizvodnje.

Jednostavno su otisli korak dalje, u principu rada motora, a nisu se bavili smanjivanjem mase radilice ili ustedama na materijalu, guranjem plastika u srce motora.

I to je tacka gledista koja postavlja taj motor u vrh i iznad nekih drugih, a ne korumpirano novinarsko glasanje (za)kupljeno od strane mocne korporacije...
A da li je common rail dobar, dokazuje i prihvatanje "ortodoksnih", iako ne mogu imati patentni profit, cista iznudica

Sto se benzinaca tice, evropski trend je smanjenje kubikaze i ubacivanje turba, gde u inovacijama prednjace italijani sa multiair tehnologijom(eto ko nam donosi novitete), ali TCE motori, takodje u kooperaciji sa Fordom su poprilicno u vrhu.

S obzirom na traljavu pouzdanost TSI motora, iako slicne konstruktivne tehnologije i identicnog "main stream"-a evropske konstrukcije, ali sa degenerisanjem inzenjeringa nasiljem za jeftinom proizvodnjom, svakako ne mogu biti u vrhu, pri vrhu da, ali za modele do 25k€ svakako nisu za razmatranje..

Postoje TSI odlicni modeli(istina za velikim laviranjem-laganjem korisnika u vezi superpunjaca, te ima ga te ga nema-sku je), ali na vozilima bar duplo skupljim, pa za "najmasovnijeg" korisnika nisu u opciji..najmasovniji korisnik moze da dobije samo ove najkilavije "prizvodno jeftine glavobolje".

Ja bih radje izabrao vozilo iz zemlje koja je napravila Zame contant, ili zemlje koja se intenzivno bavi dizajnom(arte beleca) i inzenjeringom, nego iz birokratsko-managerske ekipe..
[ Nocni @ 12.09.2015. 13:04 ] @
Dosta toga što si napisao ovdje jednostavno nije tačno...

Pomiješao si PSA grupaciju koja je razvijala motore i sarađivala sa fiatom i fordom, sa renoovim dci motorom koji nikakve veze nema sa njima i koji je duplo gori i dvaput toliko nepouzdaniji...
Za dci motore se moze reci da su jedni od najgorih na trzistu a nikako "najbolji na svijetu" kako ti rece... Čak i 2.0 dci sa lancem iz lagune 3 ima na desetine kvarova iako je on ponajbolji od svih dci motora...

Ovo sto kazes da je vw prešao na cr motore jer su bolji nije bas tačno... presao je iz 2 razloga... Prvi je sto im je jeftinija proizvodnja pa imaju ustede u odnosu na pd motore, a drugi je nemogućnost pd motora da zadovolje normu euro 5.
U svakom slucaju pd motori su bili robuzniji, kvalitetniji, imaju manje kvarova, jednostavno su bolji pogotovo za naše uslove eksploatacije i "kvaliteta" goriva...

Ovo što kazeš da se nisu bavili smanjivanjem mase radilice takođe nije tačno... radilica 1.9 dci motora je smiješno laka i veoma loše urađena... duplo je laksa od neke na nekom tdi/hdi/cdi motoru...

Što se tiče benzinaca tu si u pravu i reno je oduvijek imao strahovito dobre benzince...

[ vladd @ 12.09.2015. 18:04 ] @
Pazi, mora da se razdvoji TDI do 2009-e i posle....sto se kvarova tice.

Interesantno je skakutanje sa cinjenicama koje su neuklopljive, pogotovo kada pricamo o NOVIM vozilima..

Posto "brinemo" o "robusnosti"(bitnoj samo zbog nabavke raubovanih ruina sa zapada), losem gorivu, i mentalitetu, da cujem koje to novo vozilo poseduje(ili ikada na planeti, kroz istoriju) TDI motor za manje od 15k€..zivo me zanima...mislim naravno na novo vozilo, a ne polovnjaka ili kradeno...
Pricamo o skupom, kabastom, zastarelom i prevazidjenom motoru..zazmuricemo na brendiranje naziva TDi, posto sada oznacavaju sasvim i druge motore sa tim, istina uz dodatnu oznakicu CR

Pa kada brinemo o gorivu, balkanskim putevima, hajde da brinemo i o standardu..

Sto se tehnike tice, svako je uocio neke svoje razloge..

Ovo ja sebi ne bih uspeo da razjasnim..sa tehnicke strane
Citat:
Ovo sto kazes da je vw prešao na cr motore jer su bolji nije bas tačno... presao je iz 2 razloga... Prvi je sto im je jeftinija proizvodnja pa imaju ustede u odnosu na pd motore, a drugi je nemogućnost pd motora da zadovolje normu euro 5.


Kontoverzan motor...mnogo bolji a losiji..dok najlosiji ZADOVOLJAVA kriterijume (koje su sami zacrtali, i ekologija i trajnost i agilnost), ovaj "najbolji" nekako....ne moze..pa gde im se dede legendarni inzenjering?

Mislim mesanje fascinacije i logike je...

Mada, stanje na terenu, i to ovom balkanskom, je daleko na strani DCi motora..sto valjda daje za neko pravo da se konstatuje nesto..ili "dobrota" ili ludilo kupaca

Ovde je rec o prezentaciji najnovijeg modela, sa najnovijim verzijama motora, i ne sumnjam da su radili vise na pobljsanju nego na prostom pojeftinjenju proizvodnje..

P.S.

Za SDI sam u pravu ili ne? Mislim na izjavu da je najgori "dizel" u dvadesetprvom veku..ili je i on, onako kilav, bio, po specificnim, nenormalnim kriterijumima, "robustan" i otporan na gorivo sa slepova?
[ Gost2 @ 13.09.2015. 08:24 ] @
Citat:
vladd:Mada, stanje na terenu, i to ovom balkanskom, je daleko na strani DCi motora..sto valjda daje za neko pravo da se konstatuje nesto..ili "dobrota" ili ludilo kupaca
P.S.



A moželi se doznati o kom terenu je reč obzirom da su statistički podaci ipak nešto malo drugačiji. Ne mnogo: samo 10 puta više ima prodatih TDI motora od dCI-a


Na evropskom tlu je slično. Desetak puta viče prodatih TDI-a, tri puta više prodatih cDI-a, isto toliko je i BMW prodao više dizelaša.

Ako se podatku doda činjenica da jeftina Dačija čini više od trećine Renoove realizacije, slika je još jasnija.


...
ili je mošda ovaj sajt u Miškovom vlasništvu pa sve treba da bude u skladu sa informacijom da smo pobedili NATO?
[ janjam @ 16.09.2015. 09:32 ] @
Iako bez nekog licnog iskustva sa renoovim dizel motorima (vozio par godina 1.2 16v i bio prezadovoljan), rekao bih da nisu bas toliko losi cim je mercedes odlucio da ih ugradjuje u svoje modele (jes' jeftinije modele ali ipak...)

@Gost2.... Zare, ti li si?! :-)

[ etjen @ 03.04.2016. 21:29 ] @
ni t od testa ali ipak makar slike da se pogledaju
http://www.b92.net/automobili/...6&mm=04&nav_id=1115058
[ Lavlja_Jazbina @ 03.04.2016. 21:34 ] @
Kad pogledam zadnju fotografiju,kao da je Italijan dizajnirao auto.
[ etjen @ 04.04.2016. 21:50 ] @
u pravu si, liči
[ etjen @ 05.04.2016. 07:53 ] @
neko je bio pitao kako će da izgleda novi Scenic, evo, ako niste do sada videli, par slika: