|
[ inobradovic @ 13.09.2015. 20:52 ] @
| vidoh danas na tv opet izmene zakona oko zataljivanja stakla na autu,
pominju kao treba da se izvrsi provera da li su folije sertifikovane i jos neke kontrole, a niko ne pominje cenu toga, na kraju ce biti skuplja potvrda nego folije i rad,
jos jedna cista otimacina . |
[ Lavlja_Jazbina @ 13.09.2015. 20:53 ] @
Ja bi te sa folijom kaznjavao.
[ bakara @ 13.09.2015. 21:14 ] @
Bas tako, te folije bi trebalo zabraniti ili posebno oporezovati i upisati u saobracajnu...pa ko voli :)
[ etjen @ 14.09.2015. 07:24 ] @
i ko vidi auto sa folijom obavetno da ga kamenuje
[ Java Beograd @ 14.09.2015. 07:36 ] @
U Beogradu se neretko vidi džiberski Golf (ili neki Opel) sa zatamnjenom šoferkom. A o bočnim staklima da ne pričam. I to tako, regularno registruje i vozi.
[ etjen @ 14.09.2015. 08:04 ] @
tih će i dalje biti nevezano za bilo kakav zakon
[ vaske2 @ 14.09.2015. 08:57 ] @
Teško,kažu juče da će zatvarati tehničke preglede koji "registruju"takav auto.
[ Java Beograd @ 14.09.2015. 09:24 ] @
Kažu ...
Poenta je da se mnogi registrovani automobili ni ne pojave na tehničkom. Srpski specijalitet. Mislim da sam negde pročitao da se oko 15% vozila u Srbiji ne pojavi na tehničkom. (ili sam to čuo kod Alvirka u SAT)
Kad se tako posmatra, onda je folija najmanji problem. Isti ovaj procenat vozila, teoretski ima neispravan sistem kočenja i upravljanja.
Ali, poenta je da se auto sa folijama vidi na ulici. (pre svega mislim na folije na prednjim staklima) Dakle, pandur na ulici ne može da prepozna da li je upravljački sistem OK, ali može da vidi folije. I da pošalje vozilo na vanredni tehnički. Ali, jok, to se toleriše.
[ bakara @ 14.09.2015. 11:42 ] @
Pa ako se folije zakonom zabrane, ne bi ni morali nikog da salju na tehnicki, vec na licu mesta oduzmu tablice.
[ etjen @ 14.09.2015. 12:05 ] @
aj sad čisto rasprave radi. Šta tebi to tačno smeta što drugi automobili imaju folije?
[ Lavlja_Jazbina @ 14.09.2015. 12:19 ] @
Ja cu ti odgovoriti.Koliko znam Bakara pegla bajs a ja recimo motor.Mnogo bi mi znacilo da predupredim radnju vozila koje je bocno od mene ili u nekoj
raskrsnici ,ali se ne vidia koliko toliko namera vozaca.Ne ulazim u probleme zasto neko ne vidi ili previdi ( svakom se desi),ali ako je folija koja
je bezmalo 100% zatamnjenja,ja ne vidim lice vozaca,koje je u tom trenutku negde tamo sa pogledom.Lakse mi je proceniti.Isto mi je bitno da vidim kroz
vozilo ispred sta se desava.Gledam jos dosta detalja ali ovo je jedan od bitnih,meni.Cemu zatamnjenje,zbog sunca.Imas UV folije koje su providne.
Uvek mi je bilo dziberski to zatamnjivanje,posebno sa tim kina,bugarska,kvalitet folija.Bolje zatamniti terasu ako bas vole zatamnjivanje.
[ bakara @ 14.09.2015. 12:34 ] @
Citat: etjen:
aj sad čisto rasprave radi. Šta tebi to tačno smeta što drugi automobili imaju folije?
Osim ovoga sto je Lav objasnio, jako je bitno da drugi vozaci vide kroz stakla drugih vozila jer tako vide u daljinu, pa recimo prilazeci pesackom prelazu kroz stakla vozila pored, ili otpozadi mozete videti nailazece vozilo ili pesaka.
Druga stvar je sto mozete ostvariti kontakt ocima sa vozacem i procitati nameru, i vidim da li vozac u opste gleda u mom smeru.
I na kraju dosta puta mi se desilo da auto sa folijom nocu ide bocno na mene prestrojavajuci se, jer ocigledno smanjuje vidljivost i smanjuje upadljivost vozila sa boka.
Uglavnom, mnogo je toga sto je lakse videti bez folije a i vozila odavno imaju UV stakla, tako da je to zatamnjivanje samo estetika koja se dopada vlasnicima.
[ djolep @ 14.09.2015. 12:57 ] @
Dodao bih i da je mnogo je lakse predvideti reakcije vozaca ispred ako vidis sta radi, odnosno da li melje sa suvozacem, visi na mobilnom ili gleda u kucne brojeve ;)
[ Lavlja_Jazbina @ 14.09.2015. 14:51 ] @
Citat: ili gleda u kucne brojeve
Za taj termin ima jos jedan opis,RAZGLEDA PLACEVE.
[ vaske2 @ 14.09.2015. 14:56 ] @
Citat: bakara:
Pa ako se folije zakonom zabrane, ne bi ni morali nikog da salju na tehnicki, vec na licu mesta oduzmu tablice.
Nema ništa od toga,ostaje za prednja bočna stakla 30%,zadnja do 100%,a soferku nikako.
Jedina novina je sto ce za sve to trebati papir,tj atest...
Uostalom,ova novina se ne odnosi samo na foliju već na sve prepravke izvršene naknadno na vozilu(naknadna ugradnja dnevnih svetala,xenona itd,itd).
[ Lavlja_Jazbina @ 14.09.2015. 14:58 ] @
Citat: Jedina novina je sto ce za sve to trebati papir,tj atest.
Zar atest nije trebao do sada?
[ vaske2 @ 14.09.2015. 15:02 ] @
Zvanično jeste,ali je agencija za bezbednost saobraćaja zabranila nadležnim instucijama da izdaju ateste dok se ne donesu izmene i dopune postojećeg zakona kojim to nije bilo precizno regulisano.
Samim tim ni policija nije imala pravo da traži nekome atest jer ga niko nije izdavao.
[ Java Beograd @ 14.09.2015. 15:15 ] @
Citat: vaske2:Uostalom,ova novina se ne odnosi samo na foliju već na sve prepravke izvršene naknadno na vozilu(naknadna ugradnja dnevnih svetala,xenona itd,itd). Šta se sve danas ne sija sa prednje strane srpskih vozila, čudo jedno ! Pod nazivom "dnevno svetlo".
Valjda su tome uzrok jeftine kineske led diode, idealno - na 12V. To se lepi gore, dole, levo, desno, u farove, ispod farova, na braniku, ispod branika. Kažem - čudo !
[ vladd @ 14.09.2015. 16:24 ] @
Najjace su plave ledare u faru na mestu pozicije rednek jugica:)
[ etjen @ 14.09.2015. 19:07 ] @
Citat: bakara:
Citat: etjen:
aj sad čisto rasprave radi. Šta tebi to tačno smeta što drugi automobili imaju folije?
Osim ovoga sto je Lav objasnio, jako je bitno da drugi vozaci vide kroz stakla drugih vozila jer tako vide u daljinu, pa recimo prilazeci pesackom prelazu kroz stakla vozila pored, ili otpozadi mozete videti nailazece vozilo ili pesaka.
Druga stvar je sto mozete ostvariti kontakt ocima sa vozacem i procitati nameru, i vidim da li vozac u opste gleda u mom smeru.
I na kraju dosta puta mi se desilo da auto sa folijom nocu ide bocno na mene prestrojavajuci se, jer ocigledno smanjuje vidljivost i smanjuje upadljivost vozila sa boka.
Uglavnom, mnogo je toga sto je lakse videti bez folije a i vozila odavno imaju UV stakla, tako da je to zatamnjivanje samo estetika koja se dopada vlasnicima.
A šta se dešava kada je ispred vas kombi ili furgon (da ne kažem autobus ili kamion) tada takođe ne vidite kroz njegova stakla, a nameru vozača
ne vredi čitati iz njegovog pogleda jer može vrlo lako da vas prevari isti.
Što se tiče ovih što nasrću na tebe jer te ne vide, za njih stvarno ne znam šta da kažem, ali ne verujem da bi im pomoglo
čak i stakla da skinu.
OGROMNA je razlika u temperaturi unutar vozila sa folijom i bez nje. Takođe je praktično zatamnitii stakla kako ne bi morao stalno iz kola da
iznosiš sa sobom neke vredne stvari - tipa laptopa, telefona i drugo (naročito ako si stalno u pokretu i izlaziš 100 puta dnevno iz auta)
Generalno, ne postoji ozbiljan razlog zbog koga bi vam tamna stakla na kolima mogla smetati.
Istina, neki put može niti nezgodno noću ako ne vidite neku gestikulaciju vozača u susednim kolima, ali nigde u zakonu u saobraćaju
ne postoji deo gde treba voditi računa o gestikulaciji drugih vozača, tako da... A s stim u vezi, samo zamislite da je pored vas neki viši džip
ili kombi, tada takođe ne biste videli vozača, pa vam to ne smeta...
[ Lavlja_Jazbina @ 14.09.2015. 19:59 ] @
Mora da se salis kada ovako pises,ali da ti se vrati istom merom.
Citat: A šta se dešava kada je ispred vas kombi ili furgon
Pa nista,znamo da imamo furgon pa je covek vise oprezan a furgon nije auto pa se tako i ne vozi.
Citat: Takođe je praktično zatamnitii stakla kako ne bi morao stalno iz kola da
iznosiš sa sobom neke vredne stvari - tipa laptopa, telefona i drugo (naročito ako si stalno u pokretu i izlaziš 100 puta dnevno iz auta)
Sto se ovog tice,pobogu.Imas gepek,mnogo bezbedniji.Za ove uredjaje koji imaju blutut ili vajrles,lako se upare pa ti kuc na staklo negine.
Posebno sto misle da ima vise nego da su obicna stakla u pitanju.
Citat: ne postoji deo gde treba voditi računa o gestikulaciji drugih vozača, tako da...
Tako da zakljucujemo da nisi biciklista,motorista a i auto malo koristis ili ga nemas uopste.
Citat: A s stim u vezi, samo zamislite da je pored vas neki viši džip
ili kombi, tada takođe ne biste videli vozača, pa vam to ne smeta...
Koliko visi,kao avalski toranj?
[ Flo33 @ 14.09.2015. 20:32 ] @
Ja sad ugradjujem dnevna svetla na auto. Koja je to komplikacija.. Ne sme biti manje od 35cm od tla, tačno tu i tu, kada se upale kratke, mora da se ili ugase ili smanje svetlost na dnevnim.. Pa mora da ugradi ovlašćeni servis, bez obzira što ugradnja nije teška, pa atest...Inače te kineske cunga lunga nema šanse da dozvole.
[ drajver2 @ 14.09.2015. 20:34 ] @
Sve sami stručnjaci ovde :)
Pa dobro ako je toliko rizično zatamljivati stakla zašto to ne zabraniše još negde u civilizovanom svetu?
Pojedini uslovi postoje kao što će biti i kod nas sada kad se uvede red u ovu oblast ali se u većini zapadnih zemalja atest dobija na samom tehničkom pregledu bez ikakvih problema.
[ Gost2 @ 14.09.2015. 20:55 ] @
Korisne su te folije.
Možeš komotno da čačkas nos dok se voziš.
[ etjen @ 14.09.2015. 21:21 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina:
Mora da se salis kada ovako pises,ali da ti se vrati istom merom.
Citat: A šta se dešava kada je ispred vas kombi ili furgon
Pa nista,znamo da imamo furgon pa je covek vise oprezan a furgon nije auto pa se tako i ne vozi.
Citat: Takođe je praktično zatamnitii stakla kako ne bi morao stalno iz kola da
iznosiš sa sobom neke vredne stvari - tipa laptopa, telefona i drugo (naročito ako si stalno u pokretu i izlaziš 100 puta dnevno iz auta)
Sto se ovog tice,pobogu.Imas gepek,mnogo bezbedniji.Za ove uredjaje koji imaju blutut ili vajrles,lako se upare pa ti kuc na staklo negine.
Posebno sto misle da ima vise nego da su obicna stakla u pitanju.
Citat: ne postoji deo gde treba voditi računa o gestikulaciji drugih vozača, tako da...
Tako da zakljucujemo da nisi biciklista,motorista a i auto malo koristis ili ga nemas uopste.
Citat: A s stim u vezi, samo zamislite da je pored vas neki viši džip
ili kombi, tada takođe ne biste videli vozača, pa vam to ne smeta...
Koliko visi,kao avalski toranj?
znaš ima ona narodna ''Rđavom k***u i dlaka smeta''
Šalim se naravno, ništa lično. Svako ima pravo na svoje mišljenje. I meni, verovatno smetaju neke stvari
koje vi smatrate smešnim i nebitnim
[ Gost2 @ 14.09.2015. 22:18 ] @
Citat: Flo33:
Ja sad ugradjujem dnevna svetla na auto. Koja je to komplikacija.. Ne sme biti manje od 35cm od tla, tačno tu i tu, kada se upale kratke, mora da se ili ugase ili smanje svetlost na dnevnim.. Pa mora da ugradi ovlašćeni servis, bez obzira što ugradnja nije teška, pa atest...Inače te kineske cunga lunga nema šanse da dozvole.
http://www.elitemadzone.org/p2770262
Zašto 35 ako je 25 u EU? (Direktiva Saveta 76/756/EEC)
[ Flo33 @ 15.09.2015. 06:43 ] @
E, nemam pojma, gospodin u AMZS mi tako reče. Možda se on zeznuo, možda ga ja nisam dobro čuo. To mi je rekao kada sam išao da se raspitam informativno, i tako sam odlučio da dam osram meglenke, tako da mi je svejedno. Jedino one izgledaju fabrički da su mišljene biti tu. One uske mi nisu nešto, izgledaju bezveze.
[ rafiki @ 15.09.2015. 09:00 ] @
Citat: Gost2:
Citat: Flo33:
Ja sad ugradjujem dnevna svetla na auto. Koja je to komplikacija.. Ne sme biti manje od 35cm od tla, tačno tu i tu, kada se upale kratke, mora da se ili ugase ili smanje svetlost na dnevnim.. Pa mora da ugradi ovlašćeni servis, bez obzira što ugradnja nije teška, pa atest...Inače te kineske cunga lunga nema šanse da dozvole.
http://www.elitemadzone.org/p2770262
Zašto 35 ako je 25 u EU? (Direktiva Saveta 76/756/EEC)
Postoje dve varijante ugradnje i dva standarda za polozaj:
1. Ako ce se svetla koristiti i kao pozicije zajedno sa oborenim/dugim svetlima
2. Ako se nece koristiti kao pozicije, vec samo kao dnevna svetla (DRL)
Pozdrav
[ AstralPro @ 15.09.2015. 20:20 ] @
Gde moze da se proveri stepen zatamljenosti stakala? Ne mislim na folije vec na fabricki tonirano staklo.
[ Lavlja_Jazbina @ 15.09.2015. 21:02 ] @
etjen....Da bi me bolje shvatio po pitanju zatamnjenja,protivnik sam i to jos veci za zazatamnjen vizir MOTOCIKLISTE.
[ drajver2 @ 16.09.2015. 08:42 ] @
Citat: djolep:
Citat: drajver2:
Pa dobro ako je toliko rizično zatamljivati stakla zašto to ne zabraniše još negde u civilizovanom svetu?
Ah, taj cuveni argument da neko drugi uvek bolje zna. Da je alkohol (duvan, teorija zavere, secenje vena ili guranje flase u dupe) skodljiv, sigurno bi bio zabranjen u civilizovanom svetu. :)
E pa zato sto mi sve najbolje znamo,zato nam ovako i jeste, ali to su već dublje teme,ne bih voleo da sa teme zalazimo u to.
[ inobradovic @ 16.09.2015. 12:02 ] @
ja recimo hocu zadnja 3 stakla da zatamnim i ko treba to da odobri i koliko to kosta ?
[ etjen @ 14.10.2015. 11:31 ] @
[ drajver2 @ 14.10.2015. 12:30 ] @
Znači skidanje folija neminovno,bar što se mene tiče.
Jednim delom zbog cene,a većim delom zbog čitave procedure.
Inače,svi tekstovi koji izlaze ovih dana se uhvatili isključivo za folije,a niko ne pominje xenon svetla,raznorazna dograđivana dnevna svetla i ostale zajebancije koje takođe pogađa primena nove izmene zakona???
[ Java Beograd @ 14.10.2015. 12:33 ] @
Citat: drajver2: Inače,svi tekstovi koji izlaze ovih dana se uhvatili isključivo za folije,a niko ne pominje xenon svetla,raznorazna dograđivana dnevna svetla i ostale zajebancije koje takođe pogađa primena nove izmene zakona??? Kad vidim kakva se sve vnago dograđuju u ciganske krševe (figurativno) i kao, trebalo bi da glume "dnevne svetla". Valjda su uzrok tome jeftine led trake na 12 V, koje džiberi kupe, pa nalepe bilo gde na auto, i onda misle da su cool, jer eto imaju "dnevna svetla" !
[ cika dacha @ 14.10.2015. 16:44 ] @
etjen@ takva vrsta atesta za zatamnjena stala u FR i CH ODAVNO POSTOJI !!! A slozicemo se da je CH ozbiljna drzava!
[ vaske2 @ 15.10.2015. 08:50 ] @
Citiram drugara koji živi i radi u inostranstvu i njegov mail:
"Evo kako to ide u normalnim zemljama. Odvezes auto na tehnicki koji platis u mom slucaju 40 eura (prosecna plata nesto vise od 2600 eura). Oni odrade pregled i ako nesto ne valja, uključujući zatamljena stakla i sve druge modifikacije, ljubazno te zamole da to ispraviš i dodjes ponovo na tehnicki koji ne placas u tom drugom slucaju kada dolaziš sa uradjenim ispravkama. Znaci oni u tih 40 eura sve provere pa i tu zatamljenost i slicne stvari... Tehnicki se na novim vozilima ne radi prve 4 godine jer garancija ukljucuje obavezne servise, a na polovnjacima starijim od 4 godine se radi na svake dve. Znaci u normalnim državama".
[ bakara @ 15.10.2015. 09:01 ] @
Pa u sustini tako se to radi i kod nas, bar se radilo tako...
Znaci proveravali su nekad pored kocnica i izduvne gasove, i stakla pa recimo ako ima nekih ostecenja oni te vrate da to ispravis.
Isto oni to mogu i sad da rade.
[ Java Beograd @ 15.10.2015. 09:31 ] @
Ma kod nas bi bio ogroman uspeh kad bi se preko 95% automobila pojavilo na tehničkom. Zatim, da se za neispravne automobile ne izdaje potvrda da je ispravan, bar u 95% slučajeva.
[ etjen @ 15.10.2015. 11:23 ] @
cika dacho
ma neka im atest, nemam ništa protiv atesta (iako ne vidim ikakvu korisnu potrebu za tim)
Problem je u postupku i ceni svega toga.
Cena atesta je veća nego cena ugradnje ozbiljnih folija u profesionalnim servisima. To je apsolutni besmisao.
Em treba da se yebavas na nekoliko strana, em platiš neverovatnih 120 Eura!
To bi bilo kao kada bi atest za plin koštao negde oko 500-600 Eura, jer sam plin košta (uglavnom oko 500-tinak)
Dakle, koliko bi se bunili ljudi da im je atest za pliln skuplji od ugradnje plina?!? Nebuloza.
p.s.
inače, imam neproverenu informaciju da će cene biti smanjene i da će biti reda veličine oko 5000 dinara sve skupa.
pa, ako vam ne ide skoro tehnički, sačekajte sa skidanjem folija.
[ cika dacha @ 15.10.2015. 12:32 ] @
etjen@ nije cena atesta vezana za foliju, nego je to inace cena atesta itd, pa sad tebi dal ispitivali stakla ili nesto drugo...
[ inobradovic @ 15.10.2015. 16:53 ] @
Citat: cika dacha:
etjen@ takva vrsta atesta za zatamnjena stala u FR i CH ODAVNO POSTOJI !!! A slozicemo se da je CH ozbiljna drzava!
zatamnio sam stakla u kg i vratio se u ch, posle pola godine otisao na redovni tehnicki i prosao bez ikakvih pitanja, papira i problema.
[ bakara @ 15.10.2015. 17:08 ] @
Citat: etjen:
cika dacho
ma neka im atest, nemam ništa protiv atesta (iako ne vidim ikakvu korisnu potrebu za tim)
Problem je u postupku i ceni svega toga.
Cena atesta je veća nego cena ugradnje ozbiljnih folija u profesionalnim servisima. To je apsolutni besmisao.
Em treba da se yebavas na nekoliko strana, em platiš neverovatnih 120 Eura!
To je u stvari da bi se demotivisala ugradnja folija, jer posle ove najave vec se sigurno neko predomislio.
[ cika dacha @ 15.10.2015. 17:22 ] @
inobradovic@ imao si srece, meni su trazili KN filter da skinem !
[ etjen @ 15.10.2015. 19:14 ] @
Citat: bakara:
Citat: etjen:
cika dacho
ma neka im atest, nemam ništa protiv atesta (iako ne vidim ikakvu korisnu potrebu za tim)
Problem je u postupku i ceni svega toga.
Cena atesta je veća nego cena ugradnje ozbiljnih folija u profesionalnim servisima. To je apsolutni besmisao.
Em treba da se yebavas na nekoliko strana, em platiš neverovatnih 120 Eura!
To je u stvari da bi se demotivisala ugradnja folija, jer posle ove najave vec se sigurno neko predomislio.
da je makar to. To je samo zato da bi uzeli pare, ali su se malo preračunali pa će sada polako da shvate
da će ljudi pre skidati folije nego da im daju toliko para, pa će, stoga, smanjiti cenu podosta.
Živi bili pa videli.
[ Lavlja_Jazbina @ 16.10.2015. 06:51 ] @
Citat: da će ljudi pre skidati folije nego da im daju toliko para
Po meni,efekat u tom slucaju postignut.I treba seljana da shvati da folija nije dobra po oftamologu.:).
Citat: Živi bili pa videli.
[ etjen @ 16.10.2015. 08:00 ] @
izađi iz devedesetih, folija na staklima davno nema veze sa seljanom
[ djolep @ 16.10.2015. 10:20 ] @
lol Jednom seljana, uvek seljana.
[ etjen @ 16.10.2015. 11:46 ] @
jbte, zato od ove naše Srbije nikad ništa neće biti.
Kad par ljudi ovde ne može da se složi da je ova cena i postupak oko atesta nebuloza (makar samo zbog uzimanja para)
uvek će ''vlast-koja god'' moći da radi šta hoće.
Tužan smo narod...
[ bakara @ 16.10.2015. 13:35 ] @
Pa i folije su nebuloza
[ drajver2 @ 16.10.2015. 14:12 ] @
Nebuloza je da moderator izjavi ovako nešto i to bez ikakvih dokaza.
Evo ja mislim da nisu nebuloza i postavljam dokaze o ispitivanju folija da potkrepim svoju tvrdnju:
https://www.youtube.com/watch?v=A2WlRyZIObQ
https://www.youtube.com/watch?v=V4oOAPKH-_8
[ etjen @ 16.10.2015. 15:06 ] @
drajver2,
ma jok, ako moderator kaže da je nebuloza, onda...
Inače, pored ovog sa snimka o temperaturi, dodao bih da je daleko manje zaslepljivanje farovima
[ bakara @ 16.10.2015. 19:22 ] @
@drajver2
OMG
a ti si pruzio vrhunske dokaze da razlika u temperaturi dostize celih 22 stepena
To je izgleda najbolja izolacija na svetu...
[ cika dacha @ 17.10.2015. 22:12 ] @
[ Lavlja_Jazbina @ 18.10.2015. 06:35 ] @
Citat: etjen:
izađi iz devedesetih, folija na staklima davno nema veze sa seljanom
Izvini,da nisi nesto pogresio ili vozis na slepo.
Evo iz Dacinog linka.
Citat: Koje folije smeju da se lepe na stakla?
Na stakla smeju da se lepe samo i isključivo folije koje imaju atest - dakle, proizvodi koji su prošli određene provere i koji ispunjavaju određene uslove. Da se ne biste našli u nebranom grožđu, lepljenje folija prepustite renomiranim servisima koji garantuju i za folije koje lepe i za svoju uslugu.
Seljana ne kupuje atestirano a sigurno zaovoljstvo lepljenja nece dati da im drugi rade.
[ Java Beograd @ 21.10.2015. 13:31 ] @
Citat: cika dacha:http://www.polovniautomobili.com/auto-vesti/saveti/konacno-legalizacija-zatamnjenih-stakala.php
Dakle, onaj ko je zatamnio samo zadnja stakla ne mora na atest ?
[ vaske2 @ 22.10.2015. 11:08 ] @
Mora na atest i ko je zatamnio samo zadnja stakla i sve isto je potrebno kao i za prednja(dozvola proizvođača za naknadno zatamljivanje,sertifikat tj homologacija za folije itd.).
Jedina je razlika u tome što se neće meriti postotak zatamljenja ali cena ovih nameta je potpuno ista bilo koja stakla da su zatamljena.
[ inobradovic @ 16.11.2015. 15:43 ] @
opet nesto menjaju i nikako konacno da se dogovore
[ etjen @ 16.11.2015. 15:58 ] @
izvor informacije?
[ vaske2 @ 16.11.2015. 18:04 ] @
Pa Alvirko...normalno:)
[ HoT_Steppa @ 17.11.2015. 09:56 ] @
Ja sam skinuo svoje, više me nije briga.
[ dlalic @ 29.01.2016. 10:32 ] @
Kada ovaj pravilnik treba da stupi na snagu? Jel zazivelo? Nikakvih novosti nema od oktobra meseca.
[ codeNO @ 29.01.2016. 11:17 ] @
Cak i grupa na FB sa kojom je sve i pocelo gde su se ljudi zauzeli da bilo sta promene oko ovog zakona, su ignorisani na sastanku za promenu pravilnika i od tada kao da je vlast bacila mrak na njih....nista se ne desava i ne spominje. Moldera treba pozvati, vidim da se ponovo aktivirao
[ vaske2 @ 30.01.2016. 15:53 ] @
Policija ne zaustavlja,tehnički se prolazi normalno(ne obraćaju uopšte pažnju na folije),a onolika frka se digla pre samo par meseci.
Cak su i novinari prestali da pišu o tome tako da ama baš niko ne zna šta se dešava...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|