|
[ Dejan Bizinger @ 15.09.2015. 14:38 ] @
| Od kraja avgusta je u Beogradu moguce naruciti taksi preko smartfon aplikacije Taxify, koja je prisutna jos u 10-ak zemalja sveta (pre svega Evrope). Svi koji zele da isprobaju aplikaciju i unesu promo kod HIBELGRADE ne placaju nista ako je prva voznja do 600 dinara. Ja sam ukljucen u Taxify tim ali mislim da je ovaj info svakako zanimljiv za korisnike ES-a.
Da li ste vec koristili taksi aplikacije u Beogradu ili drugim gradovima Srbije? Ako jeste, koje ste koristili i kakva su vam iskustva. |
[ Dejan Bizinger @ 24.10.2015. 22:05 ] @
Jos bolja mogucnost - koristite promo kod ESFORUM i vasa prva voznja u Beogradu preko Taxify aplikacije do 1000 din ce biti besplatna.
Info kako se koriste promo kodovi: http://taxify.eu/sr/2015/09/promo-kod-beograd/
[ 2012 @ 24.10.2015. 22:38 ] @
Kazi mi kakvo je to taxi, ima li licencu za rad (obavljanje taksi sluzbe), ima li urednu regustraciju za prevoz putnika?
za sve ostale diskutante bih napomenuo da je veoma vazno koristiti strogo registrovana taxi vozila jer je u slucaju nesrece potpuno drugacija procedura za naplatu stete kako putnik u vozilu registrovanog prevoznika, a sasvim drugacija ako ste putnik u ostalim vozilima.
Da pojasnim:
ako ste putnik u vozilu registrovanog prevoznika (odnosi se i na taxi) naplacujete odstetu podjednako od svih ucesnika koji su ucestvovali u udesu bez obzira da li je kriv vozac koji je vozio/upravljao vozilo u kojem ste vi bili.
Ako ste da tako kazemo "obican" putnik u nekom prevoznom sredstvu, onda je procedura za naplatu stete malo drugacija.
[ mrle011 @ 25.10.2015. 06:17 ] @
Važno je ne doživeti nesreću. Sve ostalo je manje važno.
[ payge @ 25.10.2015. 06:57 ] @
Volina i PKV Elektricar iz Kumanova proziva i drzi lekciju Bizingeru.
Vrh.
[ 2012 @ 25.10.2015. 07:50 ] @
Citat: mrle011: Važno je ne doživeti nesreću. Sve ostalo je manje važno.
Vazno je znati da je veoma moguce da se dozivi nesreca u saobracaju, pa je zbog toga jos vaznije da se zna kako naplatiti odstetu u slucaju nesrece.
[ 2012 @ 25.10.2015. 07:53 ] @
Citat: payge:
Volina i PKV Elektricar iz Kumanova proziva i drzi lekciju Bizingeru.
Vrh.
Vrh je konjino sto ti umesto da objasnis o cemu se radi i da li je to regularan taksi servis, ti si se nasao pametan da meni palamudis.
[ vladd @ 25.10.2015. 07:59 ] @
Pa nije bas ni tako ruzicasto u "registrovanom" taksiju.
Kod nas je taxi uvek bio i ostao mesto za socijalizaciju laksih kriminalaca, za razliku od drugh zemalja, gde je taksi posao kao i svaki drugi.
Zahtevala se "obicna" B kategorija, a ne recimo profesionalna C, nikakav "drzavni" ili strucni ispit nije bio potreban(bar neki kurs iz autosaobracajne skole), i jedino sto je administrativno uredjeno su obaveze higijene i clanstva u nekom "udruzenju".
Sto je prilicna diskriminacija, posto je taksi usluga prilicno licna delatnost, zasto bi svaki zanat trazio "udruzenje"...
Tako da o nekoj "sigurnoj" voznji, nije bas apsolutno tacno pricati. Pogotovo kada se primete razna zbivanja oko "divljih" taksista...
[ sasa022 @ 25.10.2015. 09:13 ] @
@Dejan Bizinger
Zasto Taxify sajt ( trenutno ) nije dosupan ?
I nevezano za ovu temu - zasto vec danima Flirtic veoma sporo radi , ( a Karike su OK ) ?
Da li imate probleme sa serverima ?
[ kaćunčica @ 25.10.2015. 09:59 ] @
Donekle u vezi s temom: zašto je (tj. da li i vi mislite da je) u Novom Sadu tako skup prevoz za invalide u invalidskim kolicima? Juče je jednom rođaku trebao prevoz u gradu, 2.8 km po Google-u, i za to mu je traženo 3000 din u jednom smeru. Čovek je bio prinuđen da se preveze teretnim vozilom, što je nepropisno i kažnjivo. Da li znate za neku prihvatljiviju varijantu?
[ RusKoba @ 25.10.2015. 10:58 ] @
Citat: vladd:
Zahtevala se "obicna" B kategorija, a ne recimo profesionalna C, nikakav "drzavni" ili strucni ispit nije bio potreban(bar neki kurs iz autosaobracajne skole), i jedino sto je administrativno uredjeno su obaveze higijene i clanstva u nekom "udruzenju".
Sto je prilicna diskriminacija, posto je taksi usluga prilicno licna delatnost, zasto bi svaki zanat trazio "udruzenje"...
Tako da o nekoj "sigurnoj" voznji, nije bas apsolutno tacno pricati. Pogotovo kada se primete razna zbivanja oko "divljih" taksista...
Sve si fulao vladd.
Zahteva se završena srednja saobraćajna škola - smer „vozač motornog vozila”, kao i za bilo gde drugde za javni prevoz putnika.
A diploma vozača motornog vozila podrazumeva „C” kategoriju - ne možeš je dobiti dok ne položiš „C”.
Udruživanje u taxi „udruženje” nije nikakva obaveza, već stvar izbora.
Osiguranje putnika jeste obavezno kada se registruje vozilo, opet isto kao i za bilo koje drugo koje vrši javni prevoz putnika.
Osim toga, i tehnička ispravnost se kontroliše na 6 meseci, za razliku od „običnih” vozila gde se vrši na 12.
To je što se tiče zakona, propisa i obaveza ... a „divljaci” su ko divljaci u bilo kom drugom poslu.
EDIT:
Alkohol u krvi uopšte nije dozvoljen, za razliku od „običnih” vozača kojima je dozvoljeno sada valjda 0,2 ili 0,3 ‰.
[Ovu poruku je menjao RusKoba dana 25.10.2015. u 12:19 GMT+1]
[ RusKoba @ 25.10.2015. 11:10 ] @
^^
Ako invalid, uz pomoć i pratnju drugog lica npr, može da se smesti na sedište u sedeći položaj i njegova kolica u prtljažnik, onda nema šta da se naplaćuje „skupo” ili „jeftino”, već se naplaćuje normalno kao i za bilo koga drugog.
Ako to ne može, već je potrebno posebno vozilo, onda je to druga priča.
[ vladd @ 25.10.2015. 11:31 ] @
Ja ne bih da pricam koliko taksista poznajem, i da nijedan nije pohadjao namensku skolu. I dopusteno je da se nema C kategorija, posto razni "tehnicari saobracaja" ne moraju da je imaju, a ispunjavaju formalni uslov.
Sto ne sprecava trgovinu diplomicama...
I to je nevezano za "bezbednost" voznje, odavno su doticne "skole ucenika u privredi" bile uslovni popravni domovi.
Pa ne bih da poredim bezbednost voznje sa mutom taksistom, ili nekim inzenjercicem streberom koji radi frilensing sa svojim vozilom.
[ RusKoba @ 25.10.2015. 11:39 ] @
^
Trgovanja diplomama, divljačenja, falsifikovanja itd. ima svuda - od ministarstava do potpuno bezazlenih mesta ... posebno sada otkad je demokratija i slobodno tržište.
Nije to specifično samo u ovom poslu.
[ RusKoba @ 25.10.2015. 11:47 ] @
Citat: 2012: za sve ostale diskutante bih napomenuo da je veoma vazno koristiti strogo registrovana taxi vozila jer je u slucaju nesrece potpuno drugacija procedura za naplatu stete kako putnik u vozilu registrovanog prevoznika, a sasvim drugacija ako ste putnik u ostalim vozilima.
Da pojasnim:
...
I ne samo osiguranja samog putnika, već i njegovog prtljaga.
I prtljag se može ošteti, polupati itd.
[ vladd @ 25.10.2015. 12:23 ] @
Pa za transport prtljaga i uopste neku vecu migraciju, koristi se taksi prevoz.
Ovde je rec o "lakom", usputnom prevozu, i zato je kratka, "povrsna" usluga, i to znacajno jeftinija, svakako dobrodosla.
Po slicnom principu, kada se isprazni akumulator, ne zove se slep sluzba i transport do servisa, vec moze da pomogne komsija sa kablovima...koji ne mora da ima ni majstorsku skolu ni masinski fax...
Takodje, i redovni vozaci imaju odredjen nivo(istina uopsteno zabrinjavajuc) vestina za upravljanje vozilom, i drzavni sertifikat u vidu registrovanog vozila i polozenog vozackog ispita. A svako moze da odluci da li ce sesti nekome u kola ili ne...na prvi ili drugi pogled...
[ kaćunčica @ 25.10.2015. 12:32 ] @
Citat: RusKoba:
^^
Ako invalid, uz pomoć i pratnju drugog lica npr, može da se smesti na sedište u sedeći položaj i njegova kolica u prtljažnik, onda nema šta da se naplaćuje „skupo” ili „jeftino”, već se naplaćuje normalno kao i za bilo koga drugog.
Ako to ne može, već je potrebno posebno vozilo, onda je to druga priča.
Potreban je prevoz specijalnim vozilom u koje ulaze kolica. Postoje prevoznici specijalizovani samo za prevoz invalida, imaju nekoliko vozila prilagođenih raznim stepenima invaliditeta... Ipak, meni je ta cifra baš bila iznenađujuće visoka, s obzirom na to da se samo spusti rampa, uvezu kolica i na kraju obrnuto, dakle, ništa specijalno dugotrajnije ili zahtevnije od nekog običnog ukrcavanja putnika.
[ Bik Koji Sedi @ 25.10.2015. 13:15 ] @
Citat: RusKoba:
Zahteva se završena srednja saobraćajna škola - smer „vozač motornog vozila”, kao i za bilo gde drugde za javni prevoz putnika.
A diploma vozača motornog vozila podrazumeva „C” kategoriju - ne možeš je dobiti dok ne položiš „C”.
Pričaš gluposti.
Da bi se bio legalan taksista u Beogradu, od dozvole ti treba "B" kategorija, a od škole - ništa.
[Ovu poruku je menjao Bik Koji Sedi dana 25.10.2015. u 15:28 GMT+1]
[ 2012 @ 25.10.2015. 14:04 ] @
Kakve veze ima koja je skola potrebna za taksistu, ni za poslanika ne treba nikakva skola, ali to nije tema onoga sto sam ja napisao.
Prvo, pitaoa sam da li je ova taksi sluzba registrovana kao taksi sluzba po zakonu za obavljanje taksi prevoza, ako nije onda je u istoj grupi sa divljim taksistima, ako jeste, onda u redu. ja nisam upucen u to i zelim znati ako slucajno dodjem u Srbiju da li koristim legalan taksi, a sto je opet u vezi sa drugim pitanjem.
Sto se tice sigurnosti prevoza i vrste osiguranja, to su dve razlicite stvari. Kad vec diskutujemo o tome ajde da vidimo kako ide postupak naplate stete kad ste putnik u vozilu koje nije taksi vozilo, a kako ide naplata stete kad ste putnik u vozilu koje je taksi vozilo.
[ RusKoba @ 25.10.2015. 14:10 ] @
^^
Evo ih, iskaču stručnjaci opšte prakse. Trust ES mozgova.
Genije, što ne ukucaš u Google "taksi uslovi", pa za 2 minuta ne proveriš situaciju, pre nego kreneš da se praviš pametan?
Citat: vladd: Ovde je rec o "lakom", usputnom prevozu, i zato je kratka, "povrsna" usluga, i to znacajno jeftinija, svakako dobrodosla.
Kada bi u postojećem taksiju ukinuo:
- plaćanje obaveznog osiguranja putnika i prtljaga (o čemu smo govorili)
- plaćanje dodatnih tehničkih pregleda
- plaćanje komunalnih taksi gradu
- plaćanje poreza i doprinosa državi
- plaćanje taksimetara, ugradnju, popravke, baždarenja ...
- plaćanje ispita za sticanje diplome za vozača
- pa plaćanje za polaganje "C" kategorije
- pa ispita za poznavanje grada
- pa kada ih ne bi ograničavao da voze auta određene starosti, veličine, Euro standarda itd, već ih pustio da voze šta hoće
- pa kad ih ne bi uslovljavao da budu vlasnici tih auta
- itd ...
- itd ...
... onda bi i postojeći taksi mogao biti značajno jeftiniji?
U pitanju je par stotina evra mesečno manjih troškova.
Šta misliš?
@kaćunčica
To je onda u pitanju neka posebna služba. To ne znam kako je regulisano.
Odjavljujem se sa teme.
[ vladd @ 25.10.2015. 14:24 ] @
[quote] Bik Koji Sedi:
Citat: RusKoba:
Citat: vladd:
Zahteva se završena srednja saobraćajna škola - smer „vozač motornog vozila”, kao i za bilo gde drugde za javni prevoz putnika.
A diploma vozača motornog vozila podrazumeva „C” kategoriju - ne možeš je dobiti dok ne položiš „C”.
Pričaš gluposti.
Da bi se bio legalan taksista u Beogradu, od dozvole ti treba "B" kategorija, a od škole - ništa.
Ne prijatelju, ne pricam gluposti, niti sam i kada pisao, nego si ti priglup i bezobrazan.
Procitaj nekoliko puta postove i bice ti jasno o cemu pricam..a ako nije jasno objasnicu..
[ Bik Koji Sedi @ 25.10.2015. 14:26 ] @
Vrati pištolj u futrolu. Odgovarao sam drugu članu Rusu Kobi, i upravo potvrđivao ono što si ti napisao. Citati su se zabrljali.
[ RusKoba @ 25.10.2015. 14:51 ] @
Za stručnjaka opšte prakse ...
[ RusKoba @ 25.10.2015. 14:55 ] @
U jednom kraćem periodu negde možda '90-'91. se moglo taksirati čime hoćeš, ko god hoće itd, pa je to posle ukinuto.
Tada su se npr. u Beogradu mogle videti i "peglice" na taksiju.
[ 2012 @ 25.10.2015. 15:03 ] @
Citat: RusKoba: ^^
Evo ih, iskaču stručnjaci opšte prakse. Trust ES mozgova.
Genije, što ne ukucaš u Google "taksi uslovi", pa za 2 minuta ne proveriš situaciju, pre nego kreneš da se praviš pametan?
Po onome sto si napisao bice da si ti jedini koji se ovde pravi pametan.
Citat: - plaćanje obaveznog osiguranja putnika i prtljaga (o čemu smo govorili)
Kako ces osigurati putnike i prtljag ako ne platis osiguranje, na ciji trosak bi to osiguranje trebalo da bude?
Citat: - plaćanje dodatnih tehničkih pregleda
Taj dodatan tehnicki pregled ima preventivni karakter u cilju povecanja bezbednosti u saobracaju, to tvome treba smanjiti bezbednost ukidanjem tog jednog dopunskog tehnickog pregleda.
Citat: - plaćanje komunalnih taksi gradu
Svako ko vresi delatnost i ostvaruje prihode placa taksu opstini, zasto bi taksisiti bili postedjeni toga.
Citat: - plaćanje taksimetara, ugradnju, popravke, baždarenja ...
Ovo pitanje je posebno dobro. Ako izvadis/ukines taksimetar kako ces vrsiti naplatu usluge?
Citat: - pa ispita za poznavanje grada
Cak mislim da taksisti u Beogradu i ne poznaju grad kako bi trebli ili recimo kako taksisti u Londonu poznaju London.
Citat: - pa kada ih ne bi ograničavao da voze auta određene starosti, veličine, Euro standarda itd, već ih pustio da voze šta hoće
Ne znam starosni prag u pitanju, ali po nekim iskstvima ne bi trebalo da se dozvoli da uslugu vrsi vozilo koje je starije od 5-7 godina. U vecini gradova gde je taksi sluzba razvijenija propisani su i tipovi/marke vozila koja mogu biti koriscena za taksi prevoz. Primereno Srbiji, recimo, to bi mogao biti Punto, Linea ili Pezo kao sto ima Policija.
Citat: pa kad ih ne bi uslovljavao da budu vlasnici tih auta
a ko bi trebao da bude vlasnik vozila?
[ Dejan Bizinger @ 25.10.2015. 15:07 ] @
Odgovoricu odmah na prva dva pitanja.
1. Aplikaciju koriste ISKLJUCIVO zvanicni taksisti grada Beograda.
2. Iz prvog proizilazi da se primenjuje stavke iz taksi prevoza i o osiguranju putnika.
Taxify nije novo taksi udruzenje, vec samo aplikacija koja povezuje postojece taksiste sa onima koji zele da naruce taksi preko aplikacije. Dodatno sto kao sto sam naveo koristeci promo kod ESFORUM ako imate platnu karticu imate prvu voznju besplatno do 1000 dinara. Smatram da, posto mnogi ovde vole nove tehnologije, da ce im se isto svideti da sledeci put kada budu narucili taksi isti naruce upravo preko ove aplikacije. Vidite kako se taksista krece u realnom vremenu na mapi, kako se zove taksista, koje vozilo ima i za koliko minuta stize. Mozete ga cak i nazvati ili mu poslati poruku (isto vas i on moze nazvati) a na kraju voznje se medjusobno ocenite.
[ RusKoba @ 25.10.2015. 15:08 ] @
@2012
Koji je sad tebi q?
^^ - ovo znači "drugi post iznad".
[ Dejan Bizinger @ 25.10.2015. 15:12 ] @
Zdravo Sasa,
Ne znam da li je u datom momentu iz nekog razloga bio nedostupan ali uptime je 99.9% pa molim te pokusaj sad www.taxify.eu/sr ili www.taxify.rs
Da li i dalje imate taj slucaj sa Flirtic sajtom?
Citat: sasa022:
@Dejan Bizinger
Zasto Taxify sajt ( trenutno ) nije dosupan ?
I nevezano za ovu temu - zasto vec danima Flirtic veoma sporo radi , ( a Karike su OK ) ?
Da li imate probleme sa serverima ?
[ RusKoba @ 25.10.2015. 15:39 ] @
Citat: Dejan Bizinger: Taxify nije novo taksi udruzenje, vec samo aplikacija koja povezuje postojece taksiste sa onima koji zele da naruce taksi preko aplikacije.
Aha!
Ja sam ovu temu pobrkao sa onom nekom sličnom, koju sam ovde prelistao nekom prilikom (a možda i nisam na ovom forumu, već na nekom drugom?), o onom kao "taksiju" gde vozi ko i šta hoće i koga god hoće, a isto se kao nešto povezuju preko neke Android aplikacije.
Da li je ta tema uopšte bila na ovom forumu?
Elem, sve jedno ja u ovome ne vidim nikakvu poentu?
Umesto da okrenem broj i tamo dispečerima izgovorim adresu na kojoj se nalazim, ja treba da mlataram prstima po ekranu telefona?
I to je sva razlika?
[ RusKoba @ 25.10.2015. 15:56 ] @
Citat: Bik Koji Sedi: Odgovarao sam drugu članu Rusu Kobi, i upravo potvrđivao ono što si ti napisao.
Ti kada ga potvrdiš, onda je to naučno dokazano, a ovo iz Službenog lista je teorija zavere?
Je li stručnjak?
[ Dejan Bizinger @ 25.10.2015. 15:58 ] @
Ima ta tema, na naslovnoj sajta.
Razlike su sledece:
1. Veci fokus na kvalitet samih vozaca i vozila
2. Vidite ko ce da vas vozi kao i auto
3. Lose ocenjeni vozaci automatski se blokiraju
4. Razne promocije gde imate besplatnu voznju, kao sto sam malopre napisao
5. Narucivanje taksija u 2 klika. Onaj koji je narucivao taksi iz diskoteke ili kafica zna koliko je to korisno.
6. Taksista moze da vas nazove i vi njega, pa se mogucnost da vas ne nadje svode na minimum.
7. Manje cekanje na taksi. Ovde dobijate vozilo najcesce za 3-4 minuta ukljucujuci narucivanje. Negde dobijate za isto toliko ali isto cekate da dispecer kaze vozacima gde se nalazite da vozac prihvati da kaze vama, pa onda cesto morate da dodatno objasnite gde ste.
To su neke prednosti. Milioni ljudi sirom sveta narucuju vozilo na taj nacin. Sigurno ne bez razloga.
[ RusKoba @ 25.10.2015. 17:02 ] @
Pa dobro, ali sve te prednosti manje-više postoje i bez vas.
I sada možeš naručiti određeni auto i određenog vozača - ako npr. četvorica od po 100 kila idu iz BG u NI, pa traže veći auto, ili tražiš karavana da bi mogao da ubaciš invalidska kolica pozadi isl.
I sada se ti sa vozačem možeš dogovoriti i za jednu jeftiniju vožnju, ili za svaku n-tu besplatnu kada bi stalno njega zvao.
I sada možeš naručiti taksi iz diskoteke i SMS-om, i Viberom, i Vajberom i WhatsApp-om ...
I sada ti možeš sa vozačem razmeniti brojeve telefona, pa se dogovarati i praviti razne aranžmane.
I tako dalje ...
Velika je prednost i za vozača i za stranku, zbog raznih mogućih situacija, kada u udruženju ostanu evidentirani vreme, datum, adrese, broj vozila i broj telefona sa kojeg je pozvano.
[ 2012 @ 25.10.2015. 17:10 ] @
@Dejan Bizinger
Ako je vasa/tvoja aplikacija samo servis koji sluzi za pozivanje vec registrovanih taksista ond je u potpunosti podrzavam i ako budem dosao u Beograd isprobacu obavezno kako servis radi.
Slazem se da je mnogo jednostavnije naruciti voznju putem aplikacije nego nazivati operatera.
Ja sam vise puta koristio slican servis za rezervaciju Rent a car vozila i nemam zamerki na rad ovakvih servisa. Ne znam kako je reseno kod taksi vozila, ali kod Rent a car servisa ako nema vozila sa trazenim karakteristikama uvek se dobije vozilo vise klase po istoj ceni kao naruceno vozilo.
[ Paunic91 @ 25.10.2015. 20:16 ] @
Kad sam pročitao naslov i prvi post pomislio sam "još jedan Uber klon", no dobro je.
Ideja je sasvim odlična i korektna.
Elem, da se osvrnem na troškove taksista kod nas. Najveći udeo u ceni taksi prevoza ulazi cena goriva, kao i svugde gde je gorivo jedan od troškova. Cena goriva i ekonomska politika države u vezi sa gorivom su tema za sasvim druge rasprave.
Navešću primer Pariza, gde taksista mora da plati 100 000 evra za taksi dozvolu, gde je došla firma kao Uber (zato što sam ga spomenuo) i odmah su krenuli masovni nemiri taksista.
Uber je firma koja funckioniše slično Taxify-ju, sa tim što nudi svoje vozače i svoj prevoz, a vozač ne mora biti registrovan u taksi udruženju.
[ la.linea @ 25.10.2015. 20:31 ] @
Drug mi je taksista i upravo danas mi je rekao da su već počeli, Taksify, da menjaju dogovor i uslove.
Nisam ga baš najbolje shvatio šta je to promenjeno, bilo je veće društvo i buka.
Ja sam instalirao aplikaciju i koristio je par puta i prvi utisci su pozitivni.
[ Dejan Bizinger @ 25.10.2015. 23:04 ] @
@2012: Tako je, samo registrovani taksisti koriste aplikaciju. Bice mi drago da isprobate aplikaciju.
[ sasa022 @ 26.10.2015. 01:21 ] @
@Dejan Bizinger
.... i dalje isto
Procitaj PP.
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|