[ kajtaz98 @ 16.10.2015. 19:06 ] @
Poz imam Bravo 1.6 16V 1996 god presao 266665Km kupio sam od albanca koji mi aspolutno nista nije rekao ni koje je ulje sipao u servu ATF ili neko kvalitetnije, motorno mi je bilo na minimun i ja otisao u shop rekao da ne znam koje je sipato i on prodavac mi predlozi Win oil 10W40 eh sad stigo sam kuci dolio oko pola flase, i taj prethodni vlasnik od fiat-a mi posalje poruku da je on stavljao 10W30. Nisam sad bas dobro sa parama pa da li moze ovako da se vozi posto sam pomesao gradacije? pitao sam na jos 2 foruma ali niko da mi odgovori lepo, ovo mi je prvi auto sa novijom tehnologijom (Servo,Abs...) pa mi treba pomoc zaista.
sta znaci ova lampicasto svetli levo?
[ veselinovic @ 16.10.2015. 20:43 ] @
Nece nista strasno da se desi sto se tice dosipanja ulja.
Mijesanja razlicitih ulja nisu bas preporucljiva ali nisu ni zabranjena.

Sada si dobio neko 10W32 ili slicno ulje.
Taj motor je presao dosta km i mozda je pametnije u njega i sipati 10W40.
Ali tek na prolece, neka prezimi sa tih 30 i nekoliko.

PS sad vidjeh u autodati
U motor ide 10W40. 3.8 litra
U volan dexron II klasika za to vrijeme. 0.8 litara
U kocnice DOT4 0.4 litra


[Ovu poruku je menjao veselinovic dana 16.10.2015. u 22:02 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao veselinovic dana 16.10.2015. u 22:03 GMT+1]
[ sasa022 @ 16.10.2015. 23:50 ] @
Neces mnogo ustedeti , ako budes stedeo na ulju. Ako je i prethodnik stedeo i samo dolivao , sad u motoru imas naslage katrana koje veoma lako zacepe usis uljne pumpe.

Zameni ulje i filter !!!

4L polusintetike 10W40 je 1700-2000 dinara.
Filter ulja je 300-400 dinara.

Lampica
injection system failure warning light - postoji neka greska u sistemu za ubrizgavanje goriva
[ Java Beograd @ 17.10.2015. 17:49 ] @
I ja bih koliko odmah zamenio ulje.

Jer:

Star, prljav i zapušen filter vazduha - auto slabije vuče, zameniš filter i rešiš problem.
Star, prljav i zapušen filter goriva - auto slabije vuče, zameniš filter i rešiš problem.
Star, prljav i zapušen filter kabine - malo dismr, zameniš filter i rešiš problem.
Fali ulja za servo - servo sporije radi, doliješ i rešiš problem.
I td, i td.

Ali:
Staro i loše ulje + zapušen i prljav filter ulja - trajno loše posledice za motor.

Čim kupuješ polovnog Brava - otprilike je jasno tvoje imovisnko stanje. Štedi na svemu, ali nemoj da štediš na ulju, prednjem trapu i kočnicama.
[ botr @ 17.10.2015. 19:40 ] @
Ostali su odgovorili ono sto je bitno za ulje, a ja cu za lampicu. Ta lampica znaci da je neki senzor u kvaru ili iskopcan, posto se ona na tom autu pali samo kada je nesto van funkcije. Potrebno je pogledati na dijagnostici, da se ne bi lutalo.
[ kajtaz98 @ 17.10.2015. 23:34 ] @
vazi na jednom forumu bas za Fiat-a su mi odgovorili da moram hitno promeniti ulje jer sam pomesao 2 gradacije ulja i da izbegavam da ih vozim dok ne zamenim ulje i sad ssam totalno zbunjen :) da li da menjam ulje ili ne hah :3 sto se tice auta pali na benzin pa na 2500rpm prebaci na plin nekad zna da ne primi gas i kao trokira rekli su mi da je problem sa strujom negde, vuce dobro na plinu jedino sam se sad uzburkao posto sam pomesao ulja.
[ kajtaz98 @ 17.10.2015. 23:41 ] @
prethodni vlasni se lepo brinuo za auto bar po meni nema nigde kap korozije motor suv ko barut enterijer solidan, rekao mi je kad sam kupovao da je zamenio ulje filter sve to sto se menja i da je na meni samo zameniti zupcasti kajs.









upload jpg
[ sasa022 @ 18.10.2015. 05:09 ] @
Definitivno nije auto za svakoga :( :(

Dao si oko 1000€ i sad kao nemas 20 da zamenis ulje i filter.....
[ veselinovic @ 18.10.2015. 05:10 ] @
Najmanji problem na tvojim koima je to sto si dolio oko pola litra drugog ulja.
Kao sto sam rekao to nije zabranjeno, i (skoro) sva ulja mogu da se mijesaju medjusobno.
Sva moderna ulja MOGU da se mijesaju medjusobno i nista strasno nece da se desi.
Kad smo kod ulja, veci je problem to sto ti je kupac rekao.
Ako jezaista skoro mijenja ulje i fali pola litra to je problem, posebno sto je motor suv.
Ako nije mijenjao ulje onda imas posla sa prevarantom - to je problem.
[ Lavlja_Jazbina @ 18.10.2015. 06:31 ] @
Meni nije jasna ona zadnja slika sa onom metalnom budzom.Crevo po debljini je od usisa ali metalni deo

mi lici na glavu za odgusivanje kanalizacije.
[ bakara @ 18.10.2015. 10:44 ] @
Ja bih rekao da njemu tu fali kutija filtera vazduha, i nije mi jasna svrha gumene patosnice ispod creva?

Verovatno je razbijena kutija u nekom udesu, to njima obicno strada pa nabudzeno nesto da glumi filter vazduha.
[ kajtaz98 @ 18.10.2015. 11:46 ] @
Ulje mi je na Min filter ima valjda jer kad dam gas cuje se ono kako uvlaci vaduh, al ima da skinem bas da vidim koji je filter unutra, moguce i da laze nzm covek je albanac ovako mi delovao kao dobar covek, ovaj auto mi se uhvatio 1700e sa papirima tako da sam imao na rapolaganju 1500e za auto i plus sam usao u minus jos 200e pa sam zato kratak sa novcem, ovde su automobili dosta skuplji nego u centralnoj Srbiji.
[ botr @ 18.10.2015. 12:55 ] @
Na osnovu sika iam tu dosta spornih stvari. Obrati paznju na ovu sliku iz profila, prednji tocak je pomeren u nazad, na krilu tragovi crvene boje, a gumena patosnica je tu da verovatno "kuciste filtera" ne bi lupalo. Ulje pogledas kakvo je, ako je crnkasto, nije skoro menjano, u svakom slucaju treba promeniti.

Prvo pravilo kod kupovine automobila je ne verovati prodavcu. Ima i postenih, ali oni neposteni, pokvareni, nekako deluje najpostenije.

Drugo pravilo, nikad ne davati na auto do poslednjeg dinara, uvek ima ulaganja, gume, ulje, filteri, kaisevi, plocice, diskovi, koliko god da je auto dobro odrzavan, naci ce se nesto sto nije u najsjajinijem stanju.
[ kajtaz98 @ 18.10.2015. 17:26 ] @
imao on u dvoristu jos jedan bravo pa je sa njega sve skidao pa postavljao na ovaj, trapove,vrata i ofarban je pre 3 nedelje, kad je rekao da je farban pregledao sam da nije negde udaren ili nesto nisam primetio nista sto bi ukazalo na tako nesto, na tom prednjem tocku mi hvali blatobran pa mozda zato deluje da je pomeren, mada i meni deluje da je pomeren, nzm na Kosovu bolji auto od ovog nisam mogao da nadjem za taj novac, videcu ulje da zamenim taj zupcasti kajs spanere, i kad Bog da onda diskove, svetla je negde prespojio da se pale cim dam kontakt i sad ablender nema nikakve funkcije sem da blendujem i palim duga svetla, i nikako nisam mogao da nadjem gde je to prespajao da vratim u normalu.
zato jer cim dam kontakt i kad verglam vucu mi struju i gase se i pale i tako ima da crknu pa moram i to resiti.
[ inobradovic @ 19.10.2015. 11:43 ] @
mozda bi ti bilo najbolje to prodati pa kupiti drugi auto sa manje problema.
[ etjen @ 19.10.2015. 12:48 ] @
neverovatno koliko su dole skuplji automobili. Verovao sam da je obrnuto...
[ kajtaz98 @ 19.10.2015. 17:51 ] @
na Kosovu se placa carina i akciza pa su zato skuplji kad uvezujes, za sva kola starosti do 8 god akciza nije mnogo velika zavisi od kubikaze, a sv starije od 8 god ide po 100e za svaku godinu, i na to ide carina 30% naravno posle registracija i porez
[ kajtaz98 @ 19.10.2015. 18:38 ] @
posto nema teme za sedista za auto da pitam ovde.


na ovim sedistima nema sine pa moj cale jedva vozi auto, mnogo je udaljen e sad, da li fabricki nemaju sina ili je prethodni vlasnik skinuo, i imate li predlog sa kog auta bi moglo da se ugradi na ovi sedistima?
[ bakara @ 19.10.2015. 21:22 ] @
Auuu pa ni sedista nisu njegova.
Pa kako ovo vozis?

Sto neskide sedista sa tog drugog auta, kad rece da ima 2?
[ sasa022 @ 19.10.2015. 21:27 ] @
Mislim da su to sedista iz Forda ( Fiesta,Escort sport paket opreme ).

Original polovno sediste u Srbiji mozes da nadjes za 20€ , komplet prednja i zadnja za 50-60€.



[ etjen @ 19.10.2015. 22:09 ] @
naravno da sedišta imaju šine, pa na svakim kolima imaju šine...

Nije da te plašim, ali razmisli o tome da prodaš taj auto, pa makar i sa gubitkom, mišljenja sam
da će ti se prodaja najviše isplatiti
[ bakara @ 19.10.2015. 23:08 ] @
Citat:
kajtaz98:
na ovim sedistima nema sine pa moj cale jedva vozi auto, mnogo je udaljen e sad, da li fabricki nemaju sina ili je prethodni vlasnik skinuo, i imate li predlog sa kog auta bi moglo da se ugradi na ovi sedistima?


Moram da skrenem paznju koliko vidim i da to nisu katapult sedista i nikako nisu odgovarajuca za taj auto, jer kada bi ih fiksirao ne bi mogao da udjes na zadnju klupu.
[ Lavlja_Jazbina @ 20.10.2015. 10:14 ] @
Posto su poznati kao ži..ovaj ljudi,neka ti vrati pare.Ovo sa sedistima prevazilazi

svaku mastu.Prejako i za filmove.
[ kajtaz98 @ 20.10.2015. 12:49 ] @
kad sam baksuz.
[ kajtaz98 @ 20.10.2015. 12:58 ] @
da sam kupio golf 3 Bog da me vidi :)
[ bakara @ 20.10.2015. 14:21 ] @
Kakve si srece, isto bi prosao, nema to veze sa markom automobila
[ kajtaz98 @ 20.10.2015. 20:36 ] @
hahah :D nema ovo je bio najbolji auto na Kosovu za te pare...
[ etjen @ 21.10.2015. 07:44 ] @
ako je tako, onda ćeš ga bez problema prodati.
Poenta priče je da će ti on izvući još mnogo para, pa da bi izbegao veće gubitke, prodaj ga sad
i polako skupi kintu za nešto u boljem stanju.
[ kajtaz98 @ 21.10.2015. 11:08 ] @
nzm videcu sta cu preduzeti ali nesto moram
[ kajtaz98 @ 26.01.2016. 20:04 ] @
pozz ste jos tuu?
[ ctrl alt del @ 27.01.2016. 06:22 ] @
'El si ga prodao ili imaš novog gremlina?
[ kajtaz98 @ 26.02.2016. 19:47 ] @
nisam ga prodao, a sta znace gremlini msm je l se auto tako naziva ili nesto drugo u pitanju? :D
[ HoT_Steppa @ 26.02.2016. 22:01 ] @
Odgledaj film
http://www.imdb.com/title/tt0087363/?ref_=nv_sr_1
pa ćeš sam da shvatiš
[ kajtaz98 @ 27.02.2016. 20:06 ] @
gledao sam taj film ali i dalje ne shvatam :D
[ inobradovic @ 07.03.2016. 17:19 ] @
jedno pitanje mozda neko zna odgovor, na fiat bravu 2008 god od stojanja ispraznio se akumulator upaljen na kablove i vozen da dopuni akumulator i sad radi ok ali sad blinka kilometraza na instrument tabli da li nesto treba da se odradi da bi prestala da blinka ?
[ botr @ 07.03.2016. 18:36 ] @
Ako je kao kod Alfe 147, a verovatno jeste, treba, preko dijagnostike proxy alignment. Trebalo bi da FES i MES (multi ecu scan) imaju tu opciju.
[ inobradovic @ 07.03.2016. 22:04 ] @
Pojasni jos malo
[ botr @ 08.03.2016. 14:25 ] @
Za tu pojavu je odgovoran "body computer", obicno se desava kada se iskljuci dzek sa nekog uredjaja, ukoliko kleme sa akumulatora nisu skinute, koji je pod kontrolom doticnog uredjaja (podizaci i slicne stvari u kabini), kad se zameni neki uredjaj, npr. podizac, kad smo se vec uhvatili njega, a ume da se zabuni kad dodje do pada napona, tj. detektuje da je neki uredjaj, promenjen, otkacen, a nije. Odradi se preko dijagnostike proxy alignment i resen problem.


[ inobradovic @ 08.03.2016. 17:38 ] @
hvala puno na odgovoru.

Koja je ovo dijagnostika ? Kojom dijagnostikom sve moze da se odradi ?

[Ovu poruku je menjao inobradovic dana 08.03.2016. u 22:43 GMT+1]