[ PedjaZ @ 13.12.2015. 11:57 ] @
Do pre par nedelja je lepo palio samo kao da radi na par cilindara dok se ne ugreje (mozda dva minuta - zavisi koliko je hladno).
Sada isto tako radi dok je hladan ali dodatno i tesko pali bilo da je vruc ili hladan, na benzinu ili plinu (naravno na plinu kada je vruc).
Dakle ne verujem da je pumpa goriva jer je problem i na plinu (a i menjana je pre 2 godine).
Protokomer je isto menjan pre neke 2 godine.

Promenjene svecice, kapa, ruka, kablove (doduse sve staro ali je bilo ispravno kada je skinuto).
Anlaser je isto sredjen pre koju godinu a i akumulator je nov - da neko ne posumnja na ovo.
Provereni su i senzori temperature vazduha i tecnosti za hladnjenje i daju dobre vrednosti kada je vruc/hladan.

Sipao sam i liqui moli za ciscenje dizni (rekli majstori) ali nije pomoglo.
Mada sumnjam da je do dizni jer dok radi isprekidano, oseti se miris benzina iz auspuha.

Da dodam i da je preko leta imao neke tikove - pali i radi normalno ali odjednom pocne da trza i odjednom prestane.

Ima li neko ideju sta mu je?
[ vladd @ 15.12.2015. 21:01 ] @
Bobina.
[ PedjaZ @ 30.12.2015. 12:24 ] @
Zna li neko nekog dobrog majstora u Pancevu?
[ pajapop @ 30.12.2015. 12:51 ] @

Imas PP
[ XMTR @ 31.12.2015. 01:12 ] @
Evo ,,,,,Ja Znam jednog Majstora ---Što stoji sa OBE Noge na Zemlji :)

..a taj ti je na 200 metara od Tebe...

:)

Pa Ti vidi.....šta češ i kako ćeš.....
[ PedjaZ @ 08.02.2016. 20:50 ] @
Da odgovorim sebi a i drugima.
Problem je bio u regulatoru pritiska benzina.
Membrana je naprsla i kroz nju je prolazio benzin do usisne grane preko vakuum creva i zbog toga se gusio na benzinu i na plinu. Mada ga jos nesto malo zeza ali ovo je definitivno bio problem.

Hvala na ponudi majstora-rodjaka i 200m=25km :)