[ xho @ 28.01.2016. 00:51 ] @
| Imam Bmw e46 320d 2000god 100kw nikad ranije nisam imao problema radio fantasticno necueje se da je dizel nije dimijo primio gas dobro , danas sam mu promenio ulje sve filtere i ima jedno 4 god da nisam presao 100km na sat brzinu , i bas odlucio da malo dajem jaci gas od 0 pa do 160 sam vozio sve fino ugasio auto jedno 15 min nakon 15 min upalim auto dimio je mnogo i malo trokirao, uzeo opet da probam auto na svaku brzinu sto sam menjao gubio gas 2 sec posle poteze dobro tek posle 3 brzine nije dimio vise,ugasio opet auto jedno 10 min upalim opet isti slucaj. Valjda ce neko razumjeti ovo sto sam napisao i voleo bi da mi neko kaze ucemu je problem dali su dizni ili losa nafta Hvala |
[ Nocni @ 28.01.2016. 08:38 ] @
Vjerovatno elektronika boš pumpe... to je VP44 koja je poznata kao problematična... najviše se kvare vektre i fordovi fokusi sa takvom pumpom...
[ xho @ 28.01.2016. 15:55 ] @
bio danas kod majstora na jednu dizni curi nafta cjeli motor se isprljao naftom :) ,rekli su mi da je bas komplikovano da se makne da se vidi dalu su gumice jer je tesko maci tu diznu zna da pukne deklo
[ Nocni @ 29.01.2016. 09:32 ] @
Kad se postavi pitanje na forumu onda svi pretpostavljaju da nije nešto tako banalno i vidno kao curenje nafte na prelivu ili na dizni pa da zbog toga vuče vazduh dok je ugašen... to se vidi čim se skine poklopac... u svakom slučaju bolje ti je što nije pumpa...
[ xho @ 29.01.2016. 10:45 ] @
da bolje sto nije pumpa ovo se resi odmah i jeftinije
[ xho @ 29.01.2016. 13:50 ] @
narucio gumice za dizne i ako preliva jedna dizna zamenicu sve cetri dizne gumice
[ xho @ 31.01.2016. 17:44 ] @
Pojavilja se jos jedna greska, senzor za (Signal Berzine,Izlaz)
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.