Pa vidis...izvadis automat iz dozne i otvoris ga, skines plasticnu kutiju...Tu bi trebao da vidis dva bimetalna kontakta oko kojih se nalazi "zagrevna spirala"...Kad se ta dva kontakta spoje, prenosi se struja do sijalica...Vreme koje ce ti kontakti da budu spojeni i da sijalice rade zavisi od njihovog rastojanja i jacine struje od koje zavisi temperatura zagrevanja tih zagrevnih spirala koje zapravo pomeraju te kontakte...Zapravo trebao bi da znas princip rada tog automata. Da ti otprilike objasnim...Kad je glavni prekidac iskljucen, kroz redno vezane zagrevne spirale ipak tece neka izvesna struja...usled te struje oba ta bimetala se podjednako krive na jednu stranu ali su ipak razdvojena...U momentu ukljucenja prekidaca, jedna spirala ostaje bez struje, pa se njen bimetal hladi i ispravlja, a druga spirala dobija jacu struju pa se zagreva i svoj bimetal povlaci prema suprotnom, i ostvaruje se kontakt i sijalice se pale. Tvoje sijalice najverovatnije ne stignu da se njihovo zagrevno vlakno dovoljno jako zagreje, pa "slabije gore", jer se kontakti suvise brzo razdvajaju, jer brzo dolazi do hladjenja ili zagrevanja spiralnih zagrevnih vlakana i oni kratko vreme ostaju spojena...E sad, tu treba malo eksperimentisati, nekad ih treba malo nategnuti u pravcu razdvajanja, a nekad ih treba malo pritegnuti u pravcu sabijanja...Ako ti se ucini da su mnogo blizu, malo ih razdvoj ili suprotno...I to je to, nema tu neke "velike mudrosti"...
Pazi..to je star auto, taj automat je dugo radio, u njemu su se ti kontakti sigurno deformisali i sl...Mozda bi cak najbolje bilo da se kupi novi...