[ inobradovic @ 02.02.2016. 23:13 ] @
pezo 3008, 5008 benzinci 1.6t sa 156 konja i senik 0d 2009god benzinac 1.4t sa 131 konja, manuelci. sta mislite o ovoim autima, motori,kvarovi, udobnost, zvucna izolazija... |
[ inobradovic @ 02.02.2016. 23:13 ] @
[ etjen @ 03.02.2016. 12:56 ] @
ja sad vozim tog Scenica, ali dizela, i mogu ti reći da je izolacija izuzetno dobro urađena. Vetar uopšte ne dolazi do izražaja i retko je tih.
Recimo, tiši je od Megana III primetno. Takođe je izuzetno udoban i vrlo pristojno stabilan (ja vozim Grand verziju) Iskreno, nakon ovoliko prostora u kabini, ne verujem da će me, dobrovoljno, u skorije vreme videti neki manji auto [ inobradovic @ 03.02.2016. 15:18 ] @
Meni se svidja taj tip karoserije i visoko sedenje, ta 3 su mi zanivljiva i cenovno su slicna, sad samo dilema koji gledati od ta 3
[ cika dacha @ 03.02.2016. 19:59 ] @
2014 godine bio sam prinudjen da iznajmim auto dok sam boravio u Paris-u sa drugovima i bas sam uzeo taj Pezo 5008, posto nas je bilo petoro krsnih momaka. Dati auto je odgovarao zadatku sto se tice prostora i udobnosti.
Motor je bio taj 1.6 automatik. Auto jeste udobro, kvalitetno, imao je oko 120.000km na satu, nista nije zveckalo itd, a najvise mi se svidelo na celom autu rucice za promenu brzina iza volana :-) Ko lud sam prvi dan menjao gore-dole brzine :-) Jedina mana je bila koju sam primetio pri visim brzinama 150-160km/h kad se stisne naglo kocnica, volan je vibrirao, na manjim brzinama toga nije bilo. Posle sam saznao da su diskovi prednji bili krivi. Jbg auto je iz renta car-a pa se sigurno vozi bez velike paznje... Potrosnja je u proseku bila 8-9l grad-auto put. Najmanja potrosnja je bila 7,5l. Lako se parkira, pregledan. U krivinama stabilan. Sve u svemu auto je u klasi veoma dobro. Dajem mu ocenu 4,2 :-) [ inobradovic @ 03.02.2016. 20:56 ] @
Ja nebi automatik, ja bi manuelni. Ocena 4,2 Od koliko ?
[Ovu poruku je menjao inobradovic dana 03.02.2016. u 22:07 GMT+1] [ anon115774 @ 03.02.2016. 21:39 ] @
Neki poseban razlog zbog cega ne bi automatski menjac?
[ inobradovic @ 03.02.2016. 21:47 ] @
U slucaju kvara laksa popravka, a i vise volim manuelni menjac da vozim.
[ cika dacha @ 03.02.2016. 23:05 ] @
od 5 ali za kategoriju vanova :-)
[ etjen @ 04.02.2016. 10:57 ] @
stvarno ne znam kakav je Scenic u odnosu na te Pežoe, ali odgovorno tvrdim da je to generalno jedan sasvim ozbiljan auto.
U svakom slučaju nemoj propustiti da ga probaš. Preporučujem ti verziju 1.6dci sa 130 konja ili (ako to ne nađeš) onda može i 1.5dci od 110 (ili 106konja) Sve ispod toga je slabo, a što se tiče benzinca, taj od 1.4 deluje zanimljivo ali apsolutno nemam nikakva iskustva sa Renoovim turbo-benzincima. [ inobradovic @ 04.02.2016. 11:25 ] @
Ne zanimaju me dizeli
[ inobradovic @ 06.02.2016. 19:09 ] @
danas kaparisan senik 1,4t manuelni, videcemo utiske za neko izvesno vreme.
[ etjen @ 07.02.2016. 19:33 ] @
koje godište, koliko km i koliko para?
[ inobradovic @ 07.02.2016. 20:24 ] @
Kraj 2009, 7 mesta, 130km, sa dobrom opremom,
Nisam uzeo knjige, pa moze savet koje ulje i koliko ide u motor ? Znam da treba 5-40 sintetika ali ne znam koje slovne oznake [ cika dacha @ 07.02.2016. 20:53 ] @
10w-40
5w-40 [ Lavlja_Jazbina @ 07.02.2016. 22:48 ] @
A koja je tacna generalija tog motora?K4J730-740 ILI H4J700.
Ima 1,2t ali 1.4 ? [ hobbista @ 07.02.2016. 23:28 ] @
H4J-700
1.4tce 130ks Deluje interesantno. Skoro sam polemisao sa momkom iz Renaulta i kaže da su dobri motori. Iako na snimku deluje, a i uživo (kaže) da blok ovko izgleda, hilzne nisu plivajuće. Lanac je "Life-time" - pokazaće praksa koliki taj "Life". [ Lavlja_Jazbina @ 08.02.2016. 07:06 ] @
Mene i dalje zanima u koju je godinu ugradjivan taj motor? Za 1.2 JZ16 znam da je od 2013 ali 1.4 a da nije JZ0F ?:(.
[ hobbista @ 08.02.2016. 07:42 ] @
U Scenicu III je taj. U Meganu III je KZ0F, KZ1V.
Od 2009 se ubacuje, mada je nekako prošao sa manje medijske buke nego 0.9TCe i 1.2TCe [ inobradovic @ 08.02.2016. 08:34 ] @
Motor je 1.4 96 kw, 5w-40 ulje verovatno elf kad uzmem upustvo videcu tacno sta pise koje
[ etjen @ 08.02.2016. 14:56 ] @
ne reče koliko para?
[ Lavlja_Jazbina @ 08.02.2016. 15:44 ] @
Ulje za taj motor je RN0710 ako nije za neki debeli minus onda 5w-40.
4.5l. [ inobradovic @ 08.02.2016. 18:49 ] @
ovo sam nasao u jednoj prodavnici dobra je cena, Elf évolution 900 5W40 5L .
koja je razlika u ulju oznaka API: SL/CF i API: SM/CF ? [Ovu poruku je menjao inobradovic dana 08.02.2016. u 20:06 GMT+1] [ Lavlja_Jazbina @ 08.02.2016. 19:25 ] @
SM Su ulja koja daju bolju zastitu ( otpornost ) pri oksidaciji,habanju i pri niskim temoeraturama bolje perfomanse trajnosti
ulja.SL ti je bas za benzinske motore razlicitih karoserija ( komercijalna vozila ) kao i putnickih. Po meni mogu oba. [ hobbista @ 08.02.2016. 20:42 ] @
900 SXR 5W40 je SM/CF
900 NF 5W40 je SL/CF Ako ovako nastaviš izgorećeš pre nego što ti stigne auto. Bitnija ti je redovna zamena i kvalitetan filter. [ inobradovic @ 08.02.2016. 21:51 ] @
Ima puno tih kako bih rekao podvrsta, sxr,nf... Ili cak i bez tih oznaka,
Sve ovo pitam jer hocu da kupim pravu stvar, i sutra dan kada prodajem auto sledeci vlasnik da dobije kvalitetan auto [ hobbista @ 08.02.2016. 22:52 ] @
Oba su po specifikaciji RN0710, samo ih nijanse dele.
Mislim da je Renault za zapadno tržište propisao interval zamene 30.000km. Ako već hćeš da sačuvaš motor što je moguće više, menjaj na 15.000km - to će mu značiti daleko više od ovih nijansi (SXR vs. NF). [ bakara @ 08.02.2016. 23:33 ] @
U renoovim knjigama obicno preporucuju to SXR ulje, al ono nema bas svugde da se kupi, dok ovo 900NF ima bukvalno u svakoj prodavnici da se kupi, pa vecina vlasnika renoa koristi bas to ulje.
Ja takodje koristim NF jer ne zelim da dodjem u situaciju da menjam vrstu ulja koje koristim ako ne mogu da ga pronadjem. [ etjen @ 09.02.2016. 07:37 ] @
Citat: inobradovic: Ima puno tih kako bih rekao podvrsta, sxr,nf... Ili cak i bez tih oznaka, Sve ovo pitam jer hocu da kupim pravu stvar, i sutra dan kada prodajem auto sledeci vlasnik da dobije kvalitetan auto ako već hoćeš da uradiš pravu stvar, onda lepo otiđi u ovlašćeni servis popij neku kafu po izboru i pusti ljude koji svaki dan rade sa gomilom istih vozila da oni odaberu i sipaju ulje. Takođe, dobićeš i servisnu knjižicu i nastavićeš sa servisnom istorijom u zvaničnim podacima Renaulta (pretpostavljam da je do sada imao zvaničnu istoriju-na taj način će sledeći vlasnik dobiti najlvalitetnije održavan auto) I da ne bude da se pravim pametan bezveze, ja radim gore navedeno za dva Renoa koja trenutno vozim, i tako već poslednjih skoro 10 godina. [ hobbista @ 09.02.2016. 08:29 ] @
@bakara:
Kod tebe u komsiluku skoro uvek ima. Inace se slazem da u radnjama uglavnom drze NF, iako je cena skoro ista. [ inobradovic @ 09.02.2016. 13:58 ] @
danas sam zvao meni najblizu ovlascenu garazu reno i covek kaze mi ne prodajemo ulje i filter jer imamo na veliko ulje (na tocenje iz bureta) i moze samo da vam zamenimo ulje i filter i na kraju mogli bi samo da vam prodamo filter i dao je broj telefona od kolega koji rade i prodaju,
razgovor sa kolegama je ovakav, hteo bih da kupim ulje i filter za auto (ne kazem koji auto),kaze ok, kao da li ste do sada kod nas radili servis, kazem ne , koji auto je u pitanju pita kazem senik (ne pita ni koji ni god nista ne pita), kaze filter je max 30evra, a ulje koje oni stavljaju u auto ne prodaju jer koriste burice od 200l a meni ce da prodaju u flasama po 1litar i kosta oko 20evra flasa i treba mi 5 flasa jer ide oko 4,5l. [ bakara @ 09.02.2016. 17:43 ] @
Citat: hobbista: @bakara: Kod tebe u komsiluku skoro uvek ima. Inace se slazem da u radnjama uglavnom drze NF, iako je cena skoro ista. Sve ja to znam, al me bas briga da idem do njih, ulje obicno kupim u radnji u kojoj nude i besplatnu zamenu, a NF ima u gotovo svakoj radnji pa mogu da biram. Citat: inobradovic:...kaze filter je max 30evra, a ulje koje oni stavljaju u auto ne prodaju jer koriste burice od 200l a meni ce da prodaju u flasama po 1litar i kosta oko 20evra flasa i treba mi 5 flasa jer ide oko 4,5l. Ja imam senika 2 1.6, koliko se secam champion filter je bio manje od 500din, a litar ulja je takodje oko 500din, takodje u moj motor staje oko 4.5l, pa ti menjaj gde hoces. cetiri originalne svecice su oko 900din..., ako im litar ulja kosta 20e, ko zna posto su im 4 svecice [ deki77 @ 09.02.2016. 18:30 ] @
Koliko vidim iz njegovog int.servis provider-a *.dynamic.hispeed.ch. (UPC cable)
@inobradovic priča za cene u Švici... [ inobradovic @ 09.02.2016. 19:12 ] @
da cene u ch, ali bitna je stavka da ga ne interesuje koji je model u pitanju i da prica otprilike, mozda zato sto necu da radim kod njih,
zato ja sam u nekom proslom postu i napomenuo kad vec placam ulje kupicu ono koje treba , mada mogu bilo koje da sipam ulje jer ne planiram da cuvam auto duze od godinu max godinu ipo, ali necu, sipacu koje treba. svecice su 25evra komad. ovo sa slike sam nasao i njega planiram da sipam, mislim da je ok, a vi ? [Ovu poruku je menjao inobradovic dana 09.02.2016. u 20:24 GMT+1] [Ovu poruku je menjao inobradovic dana 09.02.2016. u 20:25 GMT+1] [ hobbista @ 09.02.2016. 19:23 ] @
Nece ovlascena garaza da prodaje delove. Treba ti prodavnica delova, neovlascena.
Filter ulja: Purflux LS 933 Filter vazduha: Purflux A1314 Filter goriva: Purflux EP210 Filter polena: Purflux AHC 284 Ovo se nekada ugradjivalo u ovlascenim servisima. Sada je malo prosarano po pitanju proizvodjaca. Ipak, imam malu zadrsku ako je auto pravljen za CH trziste - moze da se desi da su ugradjivani drugi delovi, tako da ovo treba proveriti. [ inobradovic @ 09.02.2016. 19:58 ] @
Sta mislis o ulju sa slike?
Sve je na autu zamenjeno i samo hocu da skratim interval za ulje nista vise [ hobbista @ 09.02.2016. 20:51 ] @
To bi trebalo da je NF po navedenim preporukama na ambalazi. Sipaj i uzivaj u voznji!
[ bakara @ 09.02.2016. 22:40 ] @
Citat: inobradovic: Sta mislis o ulju sa slike? To je ulje o kojem sam ja gore pricao. Koliko to kosta tamo? Ovde je oko 16e za 4l [ inobradovic @ 10.02.2016. 08:09 ] @
Ovo je 37e 5litra u francuskoj, a u ch je oko 50e preko interneta a u prodavnici je oko 100e 5l.
[ deki77 @ 10.02.2016. 18:05 ] @
A imaš i amazon
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|