Na otvaranju dela obilaznice Zemun-Pancevo premijer Srbije je izjavio da izgradjen najbolji i najbrzi autoput u Srbiji. Medjutim, ono sto se ne slaze ni sa premijerom ni sa zdravim razumom je znak ogranicenja od 50km/h. Mesecima je policija zaobilazila zaobilaznicu, pustajuci da se vozaci naviknu da voze brzinama od 80 do 120 km/h. A onda kad su se svi malo po malo navikli, poceli su i prvi radari i prvi oglasi tipa "prodajem automobil, perfektno stanje, jedini razlog - trajno mi oduzeta vozacka dozvola".
Pokrecem ovu temu kako bismo javno izneli misljenja da li je ovo ogranicenje opravdano, kao i da li je ponasanje policije da namerno ceka da se vozaci polako naviknu na ilegalne brzine, pa onda organizuju takve akcije - ako nije bezbedno voziti brze od 50km/h zasto se to mesecima tolerise, a ako je bezbedno, cemu onda takvo drakonsko ogranicenje?
[ pajapop @ 06.02.2016. 21:51 ] @
Pa ima sigurno godinu dana kako je otvoren most i prolaz do "zrenjaninca" koji sam vise puta koristio...Jos onda sam primetio ogranicenje od 50km, kod prilaza mostu ( na mostu i treba da bude )...mada ga i ja nikad nisam postovao. Uvek sam isao 80-100km do izlaza na zrenjaninski put...Sada sam malo istrazivao...preko gugl mape (satelitski snimak) sam sa onim "coveculjkom" prosao celu deonicu do zrenjaninca (nisam vise imao zivaca za dalje), ali nema znaka za prestanak zabrane ogranicenja brzine...Ako budem morao da vozim tako sporo ( 8km od mosta do Zrenjaninca), bice mi brze da idem preko "Pancevca"...Kod nas je uvek nesto "suludo"...
[ y57mb @ 06.02.2016. 22:18 ] @
Meni nije jasno kojim se kriterijumima rukovode?
Recimo, ograničenje na putu za Pančevo je 60km u delu pod kontrolom Beograda a na delu pod kontrolom Pančeva 80km?
Takođe, na auto putu kroz sam Beograd, ograničenje je 80km a na ovom delu, gde nema ničega sem njiva 50km?
Kojim se kriterijumima rukovode?
[ anon115774 @ 06.02.2016. 22:31 ] @
Citat:
y57mb: Recimo, ograničenje na putu za Pančevo je 60km u delu pod kontrolom Beograda a na delu pod kontrolom Pančeva 80km?
Ovo jednostavno nije tacno. 80km/h pocinje nekoliko km pre teritorije Panceva.
Citat:
Takođe, na auto putu kroz sam Beograd, ograničenje je 80km a na ovom delu, gde nema ničega sem njiva 50km?
Ovo je delimicno tacno. Na autoputu kroz grad ogranicenje je 120 sve do petlje Zmaj (ako se ide iz pravca aerodroma) gde se menja na 100, pa se onda smanjuje na 80 tek kod petlje Tosin Bunar.
@Darko
A sta je tacno problem? To sto su pustili vozace da se navikavaju pa tek onda poceli da naplacuju kazne? Ja tu ne vidim nikakav problem. Ne mislis valjda da propisi treba da se postuju samo onda kada policija naplacuje kazne? Ja ne mislim. Ako je 50 onda je 50, sa policijom ili bez policije. I ako je neko ostao trajno bez dozvole ne vidim nikakav problem sa tim.
Po meni je mnogo veci problem sto policija tolerise voznju iskljucivo srednjom trakom. Takvi prave mnogo veci problem od ovih sto voze brze.
[ y57mb @ 06.02.2016. 22:41 ] @
@informer,
da li si ti dobro pročitao šta sam napisao?
Pa upravo sam rekao, da na delu koji kontroliše saobraćajna policija iz Pančeva (pod kontrolom Pančeva) ta brzina nije 60 nego 80km. Koliko je to kilometara, suštinski nije važno, radi se o istom putu.
Za autoput, rekao sam kroz grad da je 80km što je tačno.
[ anon115774 @ 06.02.2016. 23:21 ] @
Da, procitao sam sta si napisao. Napisao si da zvuci kao da je samo kroz pancevo ogranicenje 80 a nije. 80 je i na teritoriji Beograda.
Takodje si napisao i da je na delu autoputa kroz Beograd ogranicenje 80 sto takodje nije tacno. Postoji deo gde je ogranicenje 80 ali ne celom duzinom puta kroz grad.
[ y57mb @ 06.02.2016. 23:25 ] @
Nisi dobro pročitao.
Pančevački put počinje od Pančevačkog mosta i ograničenje je 60 sve do poslednjeg semafora pre nadvožnjaka na tom putu. Odatle je 80km!
Na kom delu autoputa koji prolazi kroz grad ograničenje nije 80?
[ pajapop @ 06.02.2016. 23:42 ] @
Citat:
y57mb:
Meni nije jasno kojim se kriterijumima rukovode?
Da...ovaj put je kategorisan kao "gradski auto-put" sa projektovanom brzinom od 80km/h...Mozda je ovih 50km privremeno...uvek ima nekih radova...zadnji put kad sam prosao, radnici su radili nesto na bankinama...nadam se da je to privremeno a ne trajno resenje...ali ko zna, kod nas su spore pruge, pa sad i spori novi putevi
[ anon115774 @ 07.02.2016. 00:04 ] @
Citat:
y57mb:Na kom delu autoputa koji prolazi kroz grad ograničenje nije 80?
Ja napisah za one koji umeju da citaju.
Od petlje aerodrom do petlje Zmaj ogranicenje nije 80 vec 120.
Od petlje Zmaj do petlje Tosin Bunar ogranicenje nije 80 vec 100.
Od petlje Konjarnik do naplatne rampe u Bubanj Potoku nije 80 vec 100.
[ botr @ 07.02.2016. 07:55 ] @
Nije sporno da treba postovati propise, ali je sporno da na "najboljem, najbrzem, najnaprednijem" auto putu u zemlji ogranicenje bude 50kmh. Onda to nije auto put, niti je najbolji, niti je najbrzi, itd.
Od petlje aerodrom do petlje Zmaj ogranicenje nije 80 vec 120.
Od petlje Zmaj do petlje Tosin Bunar ogranicenje nije 80 vec 100.
Od petlje Konjarnik do naplatne rampe u Bubanj Potoku nije 80 vec 100.
I ja napisah kroz grad a ti uporno van grada. Ako je tebi administrativna teritorija grada grad, pa put do aerodroma ili put do naplatne rampe tretiraš kao grad onda je diskusija otišla u pogrešnom pravcu?
Mislim da i u zakonu o saobraćaju postoji definicija između naselja i naseljenog mesta?
Suština mog pisanja je nelogičnost. Na putu koji prolazi kroz njive ograničenje je 50km a na putu koji prolazi kroz sam grad 80km.
Nadam se da sam ti razjasnio ili i dalje ostaneš pri svojim tvrdnjama.
[ Darko Nedeljković @ 07.02.2016. 10:43 ] @
Citat:
A sta je tacno problem?
Mnogo ima problema, za pocetak precutno odobravanje brze voznje. Policija ima obavezu da deluje preventivno, a ne da necinjenjem podstice masovno krsenje zakona, pa tek onda reaguje. Ko je imao prilike da vidi kojom brzinom se vozi premijer, zna da se njegovo vozilo ovim putem krece brzinom od 200 km/h. Zato je i rekao da je to najbolji i najbrzi auto put u Srbiji, nije gledao znak pa pomislio da svi smeju da se krecu tom brzinom. Da li bi trebalo uvesti neko ogranicenje brzine i za premijera, ili je za njega bezbedno 4x brze nego za mene?
Citat:
Po meni je mnogo veci problem sto policija tolerise voznju iskljucivo srednjom trakom. Takvi prave mnogo veci problem od ovih sto voze brze.
O kakvom tacno problemu je rec i zasto mislis da je veci?
[ anon115774 @ 07.02.2016. 12:03 ] @
Citat:
Darko Nedeljković: Policija ima obavezu da deluje preventivno, a ne da necinjenjem podstice masovno krsenje zakona, pa tek onda reaguje.
Mislim, ne znam sta da ti kazem osim da na ovo sto si ti napisao gledam kao na klasicnu zamenu teza i prebacivanje odgovornosti koje je klasicno za nase prostore. To se u narodu kaze: uvek je neko drugi kriv.
Pazi majku mu, napravis prekrsaj, policija te skemba i uzme ti dozvolu i sad nisi ti kriv nego je kriva policija jer te nije kontrolisala ranije. Pa sta si ti, malouman?
Znaci, ja mogu ovde po kraju da jurcam kao besan i onda kad nakon mesec dana ubijem nekog na pesackom prelazu na sudu cu da se branim cinjenicom da nije bilo policije da me spreci ranije? Mi smo inace jako nevaspitan i nekulturan narod ali ne mozes zbog toga da imas policajca na svakom cosku 24/7.
Sa druge strane ja se slazem sa tobom da se trebaju naplacivati kazne uvek i za sve ali ne moze se svaljivati krivica na policiju jer nije bila tu ranije. Jednom sam ovde na nekoj drugoj temi pokusao da objasnim to na prostom primeru: da li si nekad cuo da je neko platio kaznu zato sto nije koristio pokazivace pravca? Verovatno nisi, ja sigurno nisam a ne verujem da iko ikad jeste. Zato i imamo situaciju da su kod velike vecine vozaca pokazivaci pravca stvar izbora a ne obaveze.
Citat:
Darko Nedeljković: O kakvom tacno problemu je rec i zasto mislis da je veci?
O problemu da skoro niko ne koristi desnu traku za voznju. Izgleda da svi imaju ideju da iz nekog razloga treba srednju traku da koriste za voznju a levu za preticanje a desna se ne koristi. To pravi guzvu. Pre izvesnog vremena sam sustigao dva slepera: jedan vozi srednjom trakom a drugi ga obilazi levom. O putnickim automobilima da ne govorim. Onda krece preticanje sa desne strane i slicne opasne situacije. To sada i nije toliko izrazen problem jer tu je jos uvek relativno slab saobracaj ali za par godina kad se poveca promet ta pojava ce da bude izuzetno opasna. U najgorem slucaju ce zestoko da uspori saobracaj.
[ 3way @ 07.02.2016. 12:14 ] @
Pre nego nastavite da qenjate o glupostima, da li nego moze da kaze nesto na sledecu temu:
"...kako bismo javno izneli misljenja da li je ovo ogranicenje opravdano..."
Neko je ukazao na mogucnost dodatnih radova, da li neko ima jos nesto da kaze?
[ anon115774 @ 07.02.2016. 12:16 ] @
A da... a sto se tice premijera... vozila pod pratnjom su izuzeta od pravila prvenstva prolaza, ogranicenja brzine, obilazenja, preticanja itd...
[ Darko Nedeljković @ 07.02.2016. 12:54 ] @
Citat:
Informer:
Pazi majku mu, napravis prekrsaj, policija te skemba i uzme ti dozvolu i sad nisi ti kriv nego je kriva policija jer te nije kontrolisala ranije. Pa sta si ti, malouman?
Da se razumemo, nemam ja nikakav evidentiran prekrsaj, a policija jeste da ne kazem kriva ali svakako neodgovorna jer je dozvolila da mesecima vozim brzinama opasnim po mene i okolinu (ako su opasne), tj. postepeno razvijem osecaj da je tu bezbedno voziti 55, 60, 65, 70, 75, 80, 85, 90, 85, 100... km/h. Jer, postepeno se razvija neki osecaj magarca dok svakodnevno vozis 50 km/h a pored tebe projure oni koji voze 200 km/h, a taj osecaj nekako forsira coveka da malo po malo pocne da krsi zakon. Ne maloumnog, nego obicnog, prosecnog coveka i ne prvi auto koji pored njega projuri nego hiljadu i prvi. Ako bi meni uzimali dozvolu, sta ima da se bunim, zakon je takav, ali sa druge strane to ne umanjuje moje pravo da se borim protiv izuzetno loseg i neodgovornog plana postupanja policije i to nije prvi put, vec svako malo imamo cikluse totalnog nereagovanja i opste akcije drakonskih kazni. Problem treba seci u samom korenu, a ne pustati da eskalira pa tek onda reagovati.
Citat:
Pre izvesnog vremena sam sustigao dva slepera: jedan vozi srednjom trakom a drugi ga obilazi levom.
A kojom brzinom vozi taj desni, ako ga taj levi pretice nekom brzinom znacajno manjom od 50 km/h koliko bi ti u krajnjoj levoj traci trebao da vozis? Ne moras navoditi propise, jer svi znamo kako se pravilno vozi sleper, pitam jer ne razumem kakav si praktican problem imao, a da je veci problem od brze voznje? Smatras da zbog voznje slepera pogresnom saobracajnom trakom strada vise ljudi nego od prevelike brzine, ili sta konkretno to cini opasnijim od brze voznje?
[ Darko Nedeljković @ 07.02.2016. 13:11 ] @
@Informer
Ispravi me ako gresim - za vreme dok se krece brzinom iznad dozvoljene, vozilo pod pratnjom mora da daje i propisane zvucne znake. Ako koristi samo crveni i plavi blinker i nije ukljucio sirenu, premijer se legalno krece iskljucivo do brzine kojom se i ja mogu legalno kretati.
[ 3way @ 07.02.2016. 13:17 ] @
Citat:
Darko Nedeljković:...jer svi znamo kako se pravilno vozi sleper...
Da, svi znamo kako se pravilno vozi sleper.
[ botr @ 07.02.2016. 13:39 ] @
Citat:
3way:
Pre nego nastavite da qenjate o glupostima, da li nego moze da kaze nesto na sledecu temu:
"...kako bismo javno izneli misljenja da li je ovo ogranicenje opravdano..."
Neko je ukazao na mogucnost dodatnih radova, da li neko ima jos nesto da kaze?
Da je ogranicenje takvo zbog izvodjenja radova, onda bi uz znak ogranicenja trebao da stoji i znak koji upozorava da se izvode radovi.
[ etjen @ 07.02.2016. 13:54 ] @
ja mislim da tih 50km/h jednostavno nije bezbedna brzina kretanja. Uvek može da nešto izleti na autoput,
kao npr, jelen, kokoška, krava, veverica, vuk, biciklista, NLO ili slično.
I zbog svega toga bi trebalo smanjiti ogranilčenje na 40, čisto prevencije radi, i naravno, postaviti
par patrola na što većem pravcu (čitaj gde je najbezbednije voziti najbrže) da kontrolišu brzinu.
Takođe bi trebalo na toj, očigledno opasnoj deonici autoputa, (opasnoj zbog svih tih šlepera i sulude vožnje od 80km/h)
dodati obavezno kontinuirano korišćenje zvučne signalizacije (sirene) kako ne bi došlo do udaranja u gore navedene subjekte ili objekte.
[ pajapop @ 07.02.2016. 17:28 ] @
Kad malo bolje razmislim, mislim da ne treba biti "zlurad"...Secate se onih guzvi, na Pancevcu i prilazima, pa kroz grad...Propisi se donose i odnose, menjaju se, ne postuju se ili se postuju ovako i onako...policija radi ili ne radi, "gleda kroz prste"...a most i put ostaje...za vjeke vjekova...Neka njega, a ja vec mislim kako cu se snaci: Posto tu deonicu i onako uvek prolazim sa zenom (idemo u selo), ona sedi i osmatra durbinom...samo da ne zaboravim durbin
[ Lavlja_Jazbina @ 07.02.2016. 19:20 ] @
Pored kazne za prekoracenje brzine,obratio bi na iste ako imaju foliju.Kazna onda duplo plus ako ima i kineske njenjone,onda trostruko.
[ bakara @ 07.02.2016. 21:23 ] @
Ja nisam siguran da ta obilaznica ima status auto-puta?
A svakako treba skrenuti paznju nadleznima na ogranicenje od 50km/h na deonici koja je van naseljenog mesta a na teritoriji Beograda.
[ Lavlja_Jazbina @ 07.02.2016. 22:34 ] @
Nije bitno kakav status ima.Za nase glave 50 kmh je odlicno.Pogledaj most na adi koliko se vozi,sajam nadvoznjak premma adi,
i Zrenjaninac,put prema Obrenovcu.Tu se pegla samo tako.Nisam prolazio tim putem zato sto je to meni slepo crevo pa nemam potrebe,
ali da se stavi 80,garant niko nebi bio ispod 100ke.
[ pajapop @ 07.02.2016. 22:42 ] @
Pa mora tu da bude neke tolerancije...Evo primer iz prve ruke: Koleginica je snimljena u brzoj voznji u Bulevaru mira...A tu je ogranicenje na 40km...Sudija joj je rekao da se tolerise do 72km - preko toga slede kazne...Tako da ja tu znatno smanjim brzinu,.. a ovi iza mene "i oca i majku"...Srpska posla...
[ codeNO @ 07.02.2016. 23:39 ] @
Hahaha...kako je ovo smesno citati sto pisete
elem....ako se neko seca price jos kada su otvorili Pupinov most na kome takodje stoji isto znak 50kmh zasto pored tri trake i super ...svega..Stoji taj znak za ogranicenje 50
..Odgovor od saobracajnog fakulteta je taj sto ovaj put preko mosta kao i taj do Panceva ne moze da dobije upotrebnu dozvolu za voznju preko 50kmh jer sirina saobracajne trake ne odgovara sirini kolovoza gde se odvija sabracaj pri brzini od 80kmh
Znaci....fabricka greska...projektant je napravio gresku u proracunu ili mu je naredjeno da budu tri trake a projektovano vec za dve sa biciklistickom stazom (kako se prvo pricalo da ce da bude) ili je se sve u startu islo na brzine do 50kmh
mislim da su rekli da svakoj traci fali manje ili oko 50cm
A policija je pocela da "peca" kod mosta kad se spustate ka Pancevu na pancevacki put
[ anon115774 @ 08.02.2016. 08:38 ] @
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
Pre izvesnog vremena sam sustigao dva slepera: jedan vozi srednjom trakom a drugi ga obilazi levom.
A kojom brzinom vozi taj desni, ako ga taj levi pretice nekom brzinom znacajno manjom od 50 km/h koliko bi ti u krajnjoj levoj traci trebao da vozis? Ne moras navoditi propise, jer svi znamo kako se pravilno vozi sleper, pitam jer ne razumem kakav si praktican problem imao, a da je veci problem od brze voznje? Smatras da zbog voznje slepera pogresnom saobracajnom trakom strada vise ljudi nego od prevelike brzine, ili sta konkretno to cini opasnijim od brze voznje?
Nismo se razumeli. Ono sto sam ja pisao nema nikakve veze sa ogranicenjem brzine. Konkretno, u mom slucaju kamion u srednjoj traci je isao 70 a ovaj sto ga je preticao je isao 71. I to traje 5 minuta. Ali to je potpuno nebitno. Koliko god da je ogranicenje ljudi ce i dalje da koriste iskljucivo srednju traku za voznju i levu za preticanje.
Kao sto rekoh, na toj deonici to i nije toliki problem jer je saobracaj relativno slab ali kada tu bude bilo mnogo saobracaja bice haos zbog toga.
A sto se tice premijera, mrzi me sad da kopam po zakonu ali mislim da kaze da moze da koristi samo svetlosnu signalizaciju (bez zvucne) ako vozi brzinom preko dozvoljene ali samo pod uslovom da su uslovi takvi da drugi mogu blagovremeno da ga uoce. Tako nekako...
[ bgzeppelin @ 08.02.2016. 08:47 ] @
Sve je posledica marketinga.
Znači, put je otvoren a još nije izvršen tehnički prijem puta i to je odgovor za ograničenje.
Nije to prvi put da se otvaranje objavi na tv-u a onda nastave radovi.
Mogao bi da nabrojim gomilu takvih primera!
Ovo je ipak Srbija, Deja Vu!
[ Darko Nedeljković @ 08.02.2016. 09:01 ] @
@informer
Tako sam i mislio -ne postoji nikakav pomena vredan problem. Malo neko ometa ludake da budu ludi onoliko koliko bi hteli i to je to. Cudna mi cuda - ne mozes da prekoracis brzinu vise od 40%?
A sto se zakona tice izgleda da nisi bas narocito informisan za jednog informera.
[ AstralPro @ 08.02.2016. 09:18 ] @
Glasajte ponovo za vucica pa cete se jos vise nervirati. Ubedjen sam da vucic ima ekipu ljudi koji sede i smisljaju kako ovom glupom narodu izvuci sto vise para, ako je moguce do zadnjeg dinara. Moze se satima nabrajati kakvim se sve prevarama i nelogicnostima bave, kakvi su zakonu u upotrebi , kako se sprovodi pravda i slicno ali nije tema. E da, aj po gorivo u bosnu :)
[ bgzeppelin @ 08.02.2016. 09:21 ] @
Citat:
AstralPro: Glasajte ponovo za vucica pa cete se jos vise nervirati. Ubedjen sam da vucic ima ekipu ljudi koji sede i smisljaju kako ovom glupom narodu izvuci sto vise para, ako je moguce do zadnjeg dinara. Moze se satima nabrajati kakvim se sve prevarama i nelogicnostima bave, kakvi su zakonu u upotrebi , kako se sprovodi pravda i slicno ali nije tema. E da, aj po gorivo u bosnu :)
Nije on nešto mnogo različit od prethodnika?
Recimo benzin. Imamo akcizu na njega a onda pdv koji plaćamo i na akcizu?!
To je uvedeno pre njega, ako ne grešim?
[ JankoNIS @ 08.02.2016. 09:28 ] @
Citat:
AstralPro:
Glasajte ponovo za vucica pa cete se jos vise nervirati. Ubedjen sam da vucic ima ekipu ljudi koji sede i smisljaju kako ovom glupom narodu izvuci sto vise para, ako je moguce do zadnjeg dinara. Moze se satima nabrajati kakvim se sve prevarama i nelogicnostima bave, kakvi su zakonu u upotrebi , kako se sprovodi pravda i slicno ali nije tema. E da, aj po gorivo u bosnu :)
Iako sam apolitican, mislim da "vucic" treba pisati sa velikim pocetnim slovom.
Gresis oko njegove ekipe. Ekipa koja se trudi da nam uzme sto vise para na svakom koraku je MMF. Vucic i njegova ekipa samo izvrsavaju naredjenja.
[ codeNO @ 08.02.2016. 11:05 ] @
Upravo si sebi upao u usta...kako kazes MMF naredjue...ko ce da primeni to u Srbiji...pa taj tim koji smislja, ne??
Vezano za ovu temu....ne postoji tim koji bi ovu gresku ili resenje nasao....stalno se prica o ne vladinim agencijama i kontroli rada vlade, ali nista konkretno....secate se decka koji je stalno slao prigovore za stanice kako unaprediti sistem obavestenja i sta valja...mali je ignorisan i posle posle pritiska javnosti je zaposlen da radi na unapredjenju javnog prevoza...pardon..ne zaposlen nego hoborarni radnik
E ovde je to isto...svima nama smeta sto vozimo 50kmh po putu koji ide kroz njive sa tri trake, ali nema kome da kazemo, i da kazemo nece to neko da se zalozi da to ispravi...jer supreme leader-a to vise ne zanima i zasto bi to neko iz saobracajnog fakulteta, ministarstva privrede/infrastrukture...zanimalo
A opet ne postoji zastita interesa gradjana koji ce umesto svih nas da ide po ministarstvima, kancelarijama da tamo visi i govori sta treba promeniti....pa i da ima tako nesto u ovoj drzavi....njima se isto zatvaraju vrata kao kada bi ja ili bilo ko od nas bio tamo. Znaci njihovo postojanje se ne priznaje....umesto da drhte kada se takva agencija pojavi negde jer onda znaju da je neko negde pogresio....
Izasli gradjani da se bune za folije....madiji povrsno izvestavali, vlast kako sam cuo na sastanku ih poklopila za 2 sekunde i izbacila iz kancelarije, posle na protesnom skupu ljudi izgubili zelju i volju da se pojavljuju jer nema uticaja...i onda vlast kaze...eto niko se ne buni, sbe radimo kako zelite...a pola njih juri po dva posla da prehani sebe i familiju pa nema vremena da ode na taj protest
Molim admine da mi ne zamere na mali off, ali ma kako delovalo da je off...vezano je za 50kmh preko Pupinovog mosta i obilaznice
[ anon115774 @ 08.02.2016. 11:08 ] @
Mozda ja nisam dobro informisan ali tebi nedostaje malo sireg razmisljanja.
Ja sam samo naveo primer sta se desavalo sa tim kamionima. Treba gledati siru sliku. Ako sutra na tom putu bude dozvoljeno 120km/h a ti kamioni rade istu stvar sa 80/81km/h?
A sta je sa gomilom kretena koji voze 35km/h jer im se "nigde ne zuri" ili jednostavno razgledaju, telefoniraju itd?
[ Darko Nedeljković @ 08.02.2016. 11:38 ] @
Citat:
A sta je sa gomilom kretena koji voze 35km/h jer im se "nigde ne zuri" ili jednostavno razgledaju, telefoniraju itd?
Cini mi se informer da si ti po prirodi bezrazlozno agresivan tip. Ako izuzmemo telefoniranje, voznja 35 km/h uz razgledanje je potpuno u skladu sa zakonom. Znaci, kucas na pogresna vrata, kritikuj zakon koji to dozvoljava a ne vozace koji voze po zakonu. Ako je zakonom dozvoljeno voziti 35km/h i razgledati, ja cu da vozim i da razgeldam, a ti iza ako imas uslove za bezbedno i legalno preticanje slobodno pretici, a ako nemas zali se onome ko je tako izgradio put, ili onom ko nije postavio znak minimalna dozvoljena brzina 50 km/h. Zar nisam u pravu?
Mislim da ja sasvim dovoljno siroko razmisljam - pusti ono sto ce mozda, eventualno biti sutra, mozda sutra neko aktivira nuklearnu bombu pa i tebe i mene ne bude, nego da mi pricamo o onom sto se desava danas - vozac slepera svojom protivzakonitim ponasanjem ometa tvoje protivzakonito ponasanje. Koliko god siroko razmisljao ne znam kojoj instituciji bi trebao da se obratis radi zastite tvojih protivzakonitih interesa
[ AstralPro @ 08.02.2016. 12:12 ] @
Citat:
JankoNIS:
Citat:
AstralPro:
Glasajte ponovo za vucica pa cete se jos vise nervirati. Ubedjen sam da vucic ima ekipu ljudi koji sede i smisljaju kako ovom glupom narodu izvuci sto vise para, ako je moguce do zadnjeg dinara. Moze se satima nabrajati kakvim se sve prevarama i nelogicnostima bave, kakvi su zakonu u upotrebi , kako se sprovodi pravda i slicno ali nije tema. E da, aj po gorivo u bosnu :)
Iako sam apolitican, mislim da "vucic" treba pisati sa velikim pocetnim slovom.
Gresis oko njegove ekipe. Ekipa koja se trudi da nam uzme sto vise para na svakom koraku je MMF. Vucic i njegova ekipa samo izvrsavaju naredjenja.
I ja sam apolitican ali smeta mi ono je ocigledna zajebancija sa narodom. 50km/h + radar na putu gde treba da se vozi realno bar 80,km/h.
Njegova ekipa se sastoji od izdajnika i stranih placenika. Ostalo je da prodaju Eps i Telekom dok saka jada protestvuje protiv zabrane folija :) super
[ cozmo_im @ 08.02.2016. 12:37 ] @
"Do ovoga je došlo jer su nadležne institucije, uprkos planu projekta, razdelnu traku suzile za metar, pa je zbog opasnosti da automobili prelete u suprotnu traku i brzina morala da se ograniči, tvrdi Milutin Ignjatović, direktor Saobraćajnog instituta CIP.
- Prema planu projekta koji je CIP uradio, razdelna traka, odnosno zaštitni pojas između smerova bila je široka tri metara i imala je ogradu. Da je most tako i urađen, ograničenje brzine moglo bi da bude od 80 do 100 kilometara na sat. Međutim, nadležne institucije, Ministarstvo saobraćaja, Direkcija za građevinsko zemljište i Zavod za urbanizam grada Beograda odlučili su da širinu razdelne trake smanje na dva metara i da odustanu od ograde, pa je kao logična posledica došlo i ograničenje brzine kako se ne bi desilo da prilikom nesreće automobili prelete u suprotnu traku - kaže Ignjatović i ističe da je rešenje besmisleno."
Vest od 29.12.2014:
"Na mostu preko Dunava između Zemuna i Borče biće uskoro izmenjeno ograničenje brzine koje je sada svega 50 km na sat, najavila je danas potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović."
Koliko vidimo, nije ispravljeno.
Znaci, paznja. Ako bas namerno vozite van ogranicenja, onda ostanite u mandatnoj kazni od 5.000 din za prekoracenje od 21 do 40kmh van naseljenog mesta.
[ drajver2 @ 09.02.2016. 15:12 ] @
informer...A sto se tice premijera, mrzi me sad da kopam po zakonu ali mislim da kaze da moze da koristi samo svetlosnu signalizaciju (bez zvucne) ako vozi brzinom preko dozvoljene ali samo pod uslovom da su uslovi takvi da drugi mogu blagovremeno da ga uoce. Tako nekako...[/quote]
Vučićeviću ti li si???(@informer) ;)
[ Darko Nedeljković @ 09.02.2016. 19:40 ] @
Vidim zaboravile se pojedinosti, pa da citiram:
Vozilo pod pratnjom je vozilo kome je dodeljena pratnja vozila Policije, Bezbednosno-informativne agencije, Vojske Srbije, odnosno Vojno-bezbednosne agencije, kada daju posebne zvučne i svetlosne znake. Kao vozilo pod pratnjom smatra se i samo vozilo policije, Vojske Srbije, Bezbednosno-informativne agencije i Vojno-bezbednosne agencije, kada daje posebne zvučne i svetlosne znake.
Izuzetno od predhodno navedenog, vozilo pod pratnjom sme davati samo posebne svetlosne znake bez sirene, ako je omogućena dovoljna vidljivost tog vozila i bezbednost učesnika u saobraćaju, osim kada se vozilo pod pratnjom kreće brzinom većom od dozvoljene na tom delu puta.
Dakle - nema sirene, nema prekoracenje brzine. Ne postoji izuzetak od ovog pravila. Vozilo pod pratnjom ako nije ukljucena sirena moze se legalno kretati istom brzinom kojom se i ja mogu kretati.
[ anon115774 @ 10.02.2016. 07:28 ] @
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
A sta je sa gomilom kretena koji voze 35km/h jer im se "nigde ne zuri" ili jednostavno razgledaju, telefoniraju itd?
Cini mi se informer da si ti po prirodi bezrazlozno agresivan tip. Ako izuzmemo telefoniranje, voznja 35 km/h uz razgledanje je potpuno u skladu sa zakonom. Znaci, kucas na pogresna vrata, kritikuj zakon koji to dozvoljava a ne vozace koji voze po zakonu. Ako je zakonom dozvoljeno voziti 35km/h i razgledati, ja cu da vozim i da razgeldam, a ti iza ako imas uslove za bezbedno i legalno preticanje slobodno pretici, a ako nemas zali se onome ko je tako izgradio put, ili onom ko nije postavio znak minimalna dozvoljena brzina 50 km/h. Zar nisam u pravu?
Nisi. Ja nemam nista protiv da on vozi 35km/h u krajnjoj desnoj traci ali je veliki problem ako to radi u srednjoj.
A sto se tice zakona koji dozvoljava da se saobracaj ugrozava sporom voznjom - da li si siguran da zakon to dozvoljava? Pre izvesnog vremena sam bio svedok (sedeo licno u autu u kom se dogodilo) kada je jedna zena polagala voznju i nije prosla prakticni deo testa iz samo jednog razloga: na nekoliko mesta gde je bilo dozvoljeno 50 vozila je 30-35 a na jednom mestu gde je bilo dozvoljeno 70 vozila je 45. Ove cifre sam procitao sa izvestaja o polaganju koji mi je pokazala posle. Ono sto mogu da potpisem je da nigde nije bilo znakova o obavezi postovanja minimalne brzine. Sve to se desilo u Austriji pa mi je zato cudno da je to kod nas dozvoljeno jer su se ovi nasi svojevremeno hvalili kako je zakon o bezbednosti saobracaja uskladjen sa svim evropskim propisima bla bla bla. Mrzi me da preturam sad po zakonu a vidim da si ti prilicno upucen :)
[ skins_01 @ 07.09.2016. 22:10 ] @
Evo iskustva iz prve ruke, na tom putu mene su upravo danas zaustavili policajci, uhvatio me radar. (Ode dozvola 3 meseca min)
Bukvalno su sva kola isla istom brzinom, ja, jedna ispred mene i jedna iza mene, naravno koje se sam srece zalomilo se da mene zaustave.
Naravno uredno pisao zapisnik, kad sam ih pitao zbog cega ovde stoji ogranicenje od 50km/h Kad imaju 3 trake, trenutno najnoviji put u srbiji,
Oni se samo nasmejali i prokomentarisali mozda iskoci srndac....!?
[ Darko Nedeljković @ 08.09.2016. 00:55 ] @
Je li radar onaj tronozac, ili vozilo u pokretu?
[ Nebojsa Milanovic @ 08.09.2016. 01:04 ] @
Ja sam tu video radar idući iz pravca Beograda.
Postavljen je tačno iza nadvožnjaka na način da ga nikako ne možeš videti dok ne bude kasno.
Bukvalno nalećeš na njega. Punto.
[ Java Beograd @ 08.09.2016. 07:27 ] @
Neverovatno kakva su to vnago. Dakle, po stoti put pokazano i dokazano da im ne pada na pamet da urade 0,001% na bezbednosti saobraćaja, već samo jedino i isključivo da naprave zasedu kod nebuloznih znakova, i love neiskusne. Bruka.
Setih se događa od pre više godina: pokvarili se semafori na raskrsnici Nehruove i Jurija Gagarina, kod pijace u Bloku 44. Na raskrsnisi totalni haos. A saobraćajac, iskusno vnogo, umesto da se namestio da reguliše saobraćaj, jok, on zaš'o jedno 50 m u Nehruovu i zaustavlja i kažnjava one za koje je utripovao da se na raskrsnici nisu ponašal shodno saobraćajnim pravilima.
[ Darko Nedeljković @ 08.09.2016. 08:45 ] @
Da, u gradu u kom ja zivim takodje - kontrolisu se 2 najbezbednije ulice gde nema ni kuca ni ljudi vec sa jedne strane kukuruzno polje a sa druge strane ima zastitna ograda ali su u teritorijalnoj zoni grada pa je ogranicenje 50km/h. Nikad se niko nije dosetio da meri brzinu pored skole ili u uskim ulicicama guste naseljenosti koje nemaju trotoar.
Nego, kad je bal nek je maskenbal - dajte da se organizujemo da napisemo peticiju da se na "najbrzi i najbolji autoput u Srbiji" postave lezeci policajci na svakih 50 metara, nedopustivo je da se tako "opasna" saobracajnica prepusti samo saobracajnim policajcima koji ipak tu ne mogu da sede 24 sata dnevno.
[ AstralPro @ 08.09.2016. 21:49 ] @
Ja sam na vreme spazio radar bio je na nekih 3,4 km posle Pupinovog mosta ka Pancevu. Bio je tronozac i dva pandura, pre par dana.
Smori onaj pravac kad vozis 50...
[ cozmo_im @ 15.09.2016. 08:41 ] @
Prolazio sam za vikend preko Pupinovog mosta, u oba smera, nema ni R od radara i niko ne vozi ispod 100-120kmh. Sa nekih 80kmh sam bio najsporiji, cak su i sleperi hteli da preticu.
[ Dr.sima @ 15.09.2016. 09:28 ] @
Diskusija ima smisla samo ako se podje od pretpostavke da je nesto uradjeno smisleno i sa krajnjim ciljem da zastiti zivote gradjana i da edukuje/opomene neinformisane.
Ovo je smisljeno otimanje para, aka iskakanje iz zbuna sa radarom, u cilju punjenja budzeta pred drugi deo drzavnih plata.
Zna se kuda i kad prolaze "platise", tu se postavi radar i sta upecaju, sta otmu. (ispod nadvoznjaka kod buvljaka, J. Gagarina kod blkova, Pupinov most, kod palate Yu, rakovicki put...)
A bahatost drzavnika ... xexe ... posebna knjiga, a ne tema.
[ Darko Nedeljković @ 15.09.2016. 10:45 ] @
@cozmo_im
Prolazio sam i ja i takodje se opustio (vozio 80km/h) najvecim delom iz razloga sto je znak ogranicenja brzine zafarban crnom bojom, pa je nemoguce utvrditi koliko je ogranicenje u pitanju. Radara nece ni biti sve dok se ne postavi ispravan znak jer vozaci ne mogu da gledaju u tarot kako bi znali koliko je tu ogranicenje. Nisam pravnik, ali verujem da ako neko osteti vozilo zbog velike brzine moze da tuzi drzavu sto nije zamenila neispravan saobracajni znak. A isto tako drzavu moze da tuzi i lovacko drustvo ako im neko vozeci velikom brzinom ubije fazana koji pretrcava put.
Neko ce reci da je to hulignstvo, neko da je protest protiv represije, ali bilo kako bilo onakav saobracajni znak nema nikakvo pravno dejstvo.
Inace, istog dana sam video da se Bulevarom Nikole Tesle najnormalnije vozi brzinom od 80 km/h, nisam primetio nikakav znak koji to dozvoljava, a kamere su iznad kolovoza. Kako je to moguce?
[ Java Beograd @ 15.09.2016. 10:47 ] @
Dobro je da je znak zamazan, jer, realno, bezbedna brzina na toj deonici je sigurno bar 80 km/h. Znak je služio samo lenjim policijacima za zasedu, i ničemu više.
[ Lavlja_Jazbina @ 15.09.2016. 20:13 ] @
Citat:
bezbedna brzina na toj deonici je sigurno bar 80 km/h.
Čuj, ako ćemo ovako da kačimo linkove gde se ko sudario, ispao sa puta onda ni na autoputu ne bi smelo brže od 20 km/h.
Ali, ako ćemo objektivno:
Put ne ide kroz naselje, okolo nema kuća, nema pešačkih prelaza, nema semafora. Put je ravan, nema krivina, nema uspona, nizbrdica, po tri trake u jednom smeru, obezbeđen odbojnicima. Realno, moglo bi da bude kao i na autoputu, ograničenje 120 km/h, ali pošto nema zaštitnu ogradu / žicu ja napisah da je 80 km/h bezbedna brzina. Što i jeste, minimum.
Necemo da kacimo klipove.Klip je sa tog puta,nesreca nazalost ne moze biti svezija.Klip prati fabulu.
Ogranicenje 50 i dok se ne promeni iz nekog razloga ima da se vozi toliko a onaj sto je tek registrovao golfa pa bi malo
isao brzinom koja nije propisana napravio je karambol.Mozemo da komentarisemo i put ka pancevu moze brze,isto i most na adi.
ALI (nema veci font,jedno 72) posto je kultura uopste a posebno vozacka na nivou egipcana ili turaka,bolje 50.
[ Java Beograd @ 16.09.2016. 07:31 ] @
Možda je bolje 30 km/h. Za svaki slučaj.
[ Darko Nedeljković @ 16.09.2016. 08:16 ] @
nista bez lezecih policajaca na svakih 20 metara.
[ cozmo_im @ 16.09.2016. 08:37 ] @
@Lavlja_Jazbina:
Na tom pravcu ko vozi 50 DRASTICNO ugrozava bezbednost. Zasto? Zato sto svi voze 100kmh i vise i onaj ko vozi 50 kmh je vise u riziku nego ovi. Kazem ti, vozio sam 80 i sleper me obilazi.
Dakle, potpuno je realno da tu bude ogranicenje za motoput od 100khm. A sudari se desavaju svuda na glupe nacine tako da... nema poente kaciti klipove gde se sta dogodilo.
[ Darko Nedeljković @ 16.09.2016. 09:50 ] @
Ako cemo statisticki, najvise cukanja se dogodi na parkinzima pri brzinama reda velicine 5 km/h a najmanje na autoputu pri brzinama oko 120 km/h
[ pajapop @ 16.09.2016. 15:09 ] @
Evo, sad naidjem na jednu vest od 30. 1. 2012.. (da ne postavljam link) u kojoj se navodi :..."Na banatskoj strani, prolaziće pored Borče i seći Zrenjaninski put. Dalje će obilaziti Ovču sve do puta Beograd – Pančevo, i završiti raskrsnicom u nivou sa štamparijom “Politike”. Saobraćajnica će imati pun profil auto-puta i ukupno šest saobraćajnih traka, po dve trake za vožnju i po jednu zaustavnu u oba smera. Ukupna dužina saobraćajnice je 21,3 kilometra, a dozvoljena brzina vožnje biće 80 kilometara na sat.
Osim mosta preko Dunava, na trasi sevene tangente planirana je gradnja još osam mostova i četiri nadvožnjaka, od kojih su najveći prelazi pruge Beograd – Pančevo i kanala Kolovita, dug oko 610 metara, i preko Zrenjaninskog puta (oko 210 metara)...." Kraj citata... E sad..zasto je tih 80km/h preinaceno u 50...??? Da nije zbog "ruze vetrova"???
Java Beograd:
Čuj, ako ćemo ovako da kačimo linkove gde se ko sudario, ispao sa puta onda ni na autoputu ne bi smelo brže od 20 km/h.
Ali, ako ćemo objektivno:
Put ne ide kroz naselje, okolo nema kuća, nema pešačkih prelaza, nema semafora. Put je ravan, nema krivina, nema uspona, nizbrdica, po tri trake u jednom smeru, obezbeđen odbojnicima. Realno, moglo bi da bude kao i na autoputu, ograničenje 120 km/h, ali pošto nema zaštitnu ogradu / žicu ja napisah da je 80 km/h bezbedna brzina. Što i jeste, minimum.
Ne moze vise od 100, jer nema ograde izmedju smerova.
[ ŽIKI @ 16.09.2016. 22:02 ] @
Širina nije dovoljna da bi po zakonu bila dozvoljena veća brzina, plus ograda...Neko je uštedeo malo asfalta
[ Darko Nedeljković @ 18.09.2016. 13:57 ] @
Neko je na pocetku objasnio da je doslo do nekog lopovluka oko sirine puta, ukradeno je nekoliko centimetara sirine, pa se sad to sto je izgradjeno ne moze smatrati auto putem, a saobracajni inspektor koji je odlucivao o najvecoj dozvoljenoj brzini ocigledno nije dobio deo od lopovluka, pa je resio da odradi tacno po slovu zakona. I tako, umesto da neko visi na banderi na sred mosta zbog lopovluka, to u demokratskoj drzavi jelte ne moze, nego moze da taj neko ili drugi neko ubira pare od kazni. Pitam se sta bih ja uradio da sam saobracajni inspektor koji meri sirinu puta i sigurno bih upisao tacno onoliko koliko sirina i jeste i na osnovu toga po slovu zakona isto postavio znak koji za tu sirinu puta sleduje, a narod ako mu ne odgovara nek izadje na ulicu pa nek izvrsi pritisak da se ili menja zakon, ili ulove one koji su ukrali sirinu.
[ cozmo_im @ 19.09.2016. 10:20 ] @
To i nije autoput i ne moze biti. Ali moze biti motoput gde je ogranicenje 100kmh i to je sasvim normalno za tu vrstu saobracajnice.