[ kamicak @ 10.02.2016. 14:44 ] @
Da li može neko pouzdano da mi kaže da li motori 1.6 dizel od 66kw koje Ford ubacuje u svoja vozila, imaju plivajući zamajac i FAP filter?
Znam da C-Max sa tim motorom ima plivajući,
mene konkretno interesuje Focus karavan verzija 2007-2010 godište.
[ inobradovic @ 10.02.2016. 14:54 ] @
Ja mislim da nema
[ hobbista @ 10.02.2016. 18:19 ] @
Imaju, osim ako nije uklonjeno "za nase trziste" :)
[ bakara @ 10.02.2016. 21:31 ] @
Taj od 66kw nema, ali oni jaci imaju, ali koliko se secam nema 66kw 2010 godiste?
[ Lavlja_Jazbina @ 10.02.2016. 21:35 ] @
Ima plivajuci i taj motor ide od 2005 do 2012.
[ HoT_Steppa @ 11.02.2016. 08:23 ] @
Citat:
kamicak: Da li može neko pouzdano da mi kaže da li motori 1.6 dizel od 66kw koje Ford ubacuje u svoja vozila, imaju plivajući zamajac i FAP filter?
Znam da C-Max sa tim motorom ima plivajući,
mene konkretno interesuje Focus karavan verzija 2007-2010 godište.





http://kanex.rs/shop/avtochast...i+%2890hp+%40+66kW%29/Flywheel

http://kanex.rs/shop/avtochast...D/FOCUS/FOCUS+II+Estate+%28DA_|+DAW_%29+%5B11.2004+-+today%5D/1.6+TDCi+%2890hp+%40+66kW%29/Flywheel
[ kamicak @ 11.02.2016. 09:00 ] @
Znači ima, onda ništa.
[ Nocni @ 11.02.2016. 09:11 ] @
Zašto kažeš "onda ništa"?
Ako crkne možeš na tom autu postaviti set kvačila bez plivajućeg... pasuje ti od mazde 3.

Nije baš najjasnije zašto ljudi strecaju i od partikularnog filtera kad njegovo trajno uklanjanje košta kao dvije zamjene ulja...
[ cozmo_im @ 11.02.2016. 09:37 ] @
Svaki 1.6 dizel fordov ima plivajuci.

Moze da se sredi za 350-400 evra nov.
[ kamicak @ 11.02.2016. 09:48 ] @
Kažem ništa, jer se dvoumim između Forda i Peugeota 308 sw,
peuget uglavnom nema plivajući, ali je veći izbor kod Fordova,
ako se već odlučim za 308 sw, i ako zanemarim plivajući, imate li neki predlog za koji motor da se odlučim a da je dizel?
[ cozmo_im @ 11.02.2016. 09:53 ] @
Ja u Xsara Picasso imam 2.0 Hdi (90KS). Neverovatno pouzdan motor, cak mislim da je jedan od najpouzdanijih. Mislim da ide i u Peugeot. Gledaj da je BOSCH a ne SIEMENS ubrizgavanje. Ovaj moj je presao boga oca bez problema ikakvih. Nema plivajuci.
[ kamicak @ 11.02.2016. 10:27 ] @
Taj ne ide u 308-cu, išao je u 307-cu do 2005. godine, posle su napravili 1.6 sa 90 KS, neko kudi, neko hvali, uglavnom činjenjice su da nema plivajući, da malo troši i da je mala registracija.
[ Nocni @ 11.02.2016. 11:12 ] @
Ovo što si pitao koji motor odabrati za pezo 308...
Najbolji je novi tip 1.6 hdi koji više nema dvije nego jednu bregastu, ima oznake 9HP, 9HL i 9HR u zavisnosti od snage... od 90 do 115 konja...(ova oznaka je i sastavni dio broja šasije... mjesta 6,7 i 8)
Riješene su mnoge pozicije i taj motor sa jednom bregastom je mnogo pouzdaniji... ne samo zbog boljki sa istezanjem lanca između bregastih koje je imao stari motor, već zbog niz drugih stvari, poboljšane konstrukcije, uljne pumpe, linije ubrizgavanja itd... to je euro 5 motor...
Jedino sto je taj motor poceo da se ugradjuje 2010 godine i nema ga ranije...

[ HoT_Steppa @ 11.02.2016. 11:27 ] @
Ako ti treba dizel karavan do 1.6 da nema plivajući imaš Hyundai i30 od 66kW, mislim da on nema plivajući.
[ kamicak @ 11.02.2016. 11:44 ] @
Hvala Noćni,
Posle 2010 godine imaju 1.6 motori sa 68, 82, i 84 kw, tj. 92,111,114 KS,
Jesu oni svi dobri, tj. da li je svejedno koji uzmem, bar što se tiče pouzdanosti?
Jel u njima malo bolje rešeno podmazivanje turbine, pošto je to problem sa 1.6 HDI?
Ako ne budem našao 1.6 sa 66kw, koji su se pravili do 2010.g., onda ću uzeti verovatno neki posle 2010 g., kao što je i Noćni predložio.
[ HoT_Steppa @ 11.02.2016. 12:02 ] @
Citat:
cozmo_im:
Ja u Xsara Picasso imam 2.0 Hdi (90KS). Neverovatno pouzdan motor, cak mislim da je jedan od najpouzdanijih. Mislim da ide i u Peugeot. Gledaj da je BOSCH a ne SIEMENS ubrizgavanje. Ovaj moj je presao boga oca bez problema ikakvih. Nema plivajuci.


Taj motor je išao u tušta i tma automobila:

http://pmlautomobili.com/2015/06/09/2-0-hdi-pregled/
[ skocimish @ 11.02.2016. 17:19 ] @
Čemu frka oko plivajućeg zamajca? I običan zamajac zna da dotraje, a nije mnogo jeftiniji od plivajućeg, u proseku nekih 50. eura.
Kad crkne plivajući, zameni se ceo set i bude mirna glava u proseku nekih 150 - 200.000km pa i više (zavisi od stila vožnje), a vlasnik uglavnom proda automobil pre nego napravi toliku kilometražu.
Kod jačih motora, plivajući zamajac ima svrhu očuvanja delova motora i menjača, čak utiče i na komfor u vožnji, tako da trpanje jeftinijih zamenskih setova nije dobar posao.


[Ovu poruku je menjao skocimish dana 11.02.2016. u 18:49 GMT+1]
[ kamicak @ 11.02.2016. 20:36 ] @
Nije frka, Noćni je dao neke smernice, i diskusija se nastavlja u tom smeru.