[ goropad @ 18.02.2016. 18:59 ] @
Na jugo 45, kad idem uzbrdo, slkopocaju ventili, mislim da sam ih stelovao prosle godine na 0,3 tako nesto. Ali sad me nerviraju jer se sve vise cuju i osecam da motor nema snagu, e sad na koliko je najbolje da ih nastelujem i osim tog skljocanja, jel ce se povecati snaga motora, za koliko? Ne cuju se stalno, ali kad je motor pod opterecenjem, cini mi se ca da probiju haubu. :) eto toliko, jadan moj jugic :(
[ inobradovic @ 18.02.2016. 19:08 ] @
Nasteluj prema fabrickom upustvu, vratice snagu, prestace zveckanje ventila, neki put hoce i zbog loseg goriva, i ako si u mogucnosti ubaci elektronsko paljenje i gas ;-)
[ goropad @ 18.02.2016. 19:26 ] @
Da, sad sam video usisni na o,15 a izduvni na 0,20. Moracu to prvom prilikom da sredim, da vidim ima li efekta .A elektronsko paljenje cu da ugradim ako ima da se nadje ovde negde u mom kraju. Inace, mnogo volim ovog jugica, sto se kaze kupio sam ga od babe :) tacnije kad sam ga kupio bio je presao samo 50000 km, kod mene je pune tri godine i volim to sto su delovi tipa odem kupim cigare i jedan far ili tako nesto, heheh
[ inobradovic @ 18.02.2016. 19:35 ] @
Ja mislim da pase od juga 55 elektronsko paljenje
[ goropad @ 18.02.2016. 19:45 ] @
mislim i ja, ali dok ne pitam u prodavnici, mozemo samo da ga tupimo :)
[ inobradovic @ 18.02.2016. 21:46 ] @
To pitaj nekog autoelektricara on sigurno zna mozda i ima neki razvodnik da ti ugradi
[ Java Beograd @ 19.02.2016. 06:35 ] @
Kad ideš uzbrdo, i kad je pod većim opterećenjem, pre svega ubaci u niži stepen prenosa, i vozi sa malo većim brojem obrtaja.
Ovo ne važi samo za Jugića, nego za svaki auto.
[ pajapop @ 19.02.2016. 16:44 ] @
U redu je to da se nasteluju ventili..oni se ionako rade u nekom servisnom roku, ali samo to lupkanje ne mora da bude uzrok rastelovanim ventilima. To su u stvari detonacije u motoru koje nastaju pre svega zbog poremecenog momenta paljenja. Razlog tome moze biti lose gorivo ( mada ne verujem, to je bilo nekad kad se kupovalo na ulici ), kvar razvodnika tj. centrifugalnog i vakumskog regulatora paljenja, istegnut lanac i "razjedeni" lancanici, istrosena bregasta osovina...sve ce to inace dovesti i do gubitka snage motora...Znaci, kad se budu stelovali ventili i na sve ovo treba baciti pogled...
[ vladd @ 21.02.2016. 15:18 ] @
Obicno je u takvoj situaciji razvodnik problem, najcesce je vakuumski regulator u pitanju, a moguci su i zaglavljeni tegici za pomeranje predpaljenja.

Takodje treba skinuti razvodnu kapu(u tom trenutku proveriti osovinu razvodnika da li se zaokrece za korekciju predpaljenja) i na pinovima prikljucaka kablova, sa unutrasnje strane ocistiti naslage oksida i proveriti da nije neki malo vise nagoreo.

Kasnjenje varnice jako lako izaziva samopaljenje u cilindrima.

Obratiti paznju da li se to intenzivnije desava kod zagrejanog motora, mozda je potrebno i dostelovati karb.

Taj motor se mora pregledati nedeljno, mesecno, kako god, ne moze se samo uskociti za volan i vozikati...to je privilegija desetostruko skupljih vozila..