[ joker247 @ 21.02.2016. 14:25 ] @
| Moj problem je što mi ne pali grijače kad je motor topal, npr. auto je voženo i motor je dostigao radnu temperaturu od 80-90 celziusa. E sad vani je hladno i auto stoji par sati ugašeno, i temperatura mu opadne na neku temperaturu koja je nedovoljna za upaliti bez brijača, a on ne pali grijače, a ako je auto odstojalo preko noći i skroz se ohladio motor, onda mi upali grijače i auto upali. Kad je topal motor provjeravao sam šalje li mu napon na grijače i uopće ne šalje ništa. Isto tako ako motor nije ohladio na niske stupnjeve opet upali jer ima temperaturu na kojoj može bez grijača upaliti. Auto je spajano na diagnostiku i izabacio je senzor temperature motora, senzor stavljen novi, greška uklonjena i opet isto. Više nema nikakvih grešaka a problem nije riješen. Grijači svi ispravni zamijenjeni, relej grijača provjeren, radi uklapa, kontakti su uredni provode. Auto ide k'o mina, kad se upali i vuče i skroz se normalno ponaša samo imam taj problem koji me nervira a što je najgore ni mehaničari/elektroničari ne znaju više što ga zeza. Mene sad zanima je li netko možda imao ovakav problem i kako je riješio, ako ništa planirao sam dovesti ručno na prekidač neki napon na špulu releja i ručno uklapat relej i držati par sekundi i ugasiti, ne znam kako drugačije riješiti problem. Unaprijed se zahvaljujem na pročitanom post-u i pomoći. |
[ pajapop @ 21.02.2016. 14:51 ] @
Citat:
joker247: Auto je spajano na diagnostiku i izabacio je senzor temperature motora, senzor stavljen novi, greška uklonjena i opet isto. Više nema nikakvih grešaka a problem nije riješen.
Tvoj problem je (ili je nas problem) taj sto mnogi sadasnji majstori i nisu majstori, vec "nazovi majstori" koji ne razmisljju svojom glavom i ne ukljucuju logiku u resavanje problema...Znaci, tvoj kompjuter ocitava pogresne podatke i uvek shvata da je motor zagrejan...Dobro, zamenjen je senzor motora tj. rashladne tecnosti..I sta sad ostaje...Ima senzor za toplotu vazduha i protoka vazduha. Na mnogim automobilima (na znam sad da li je i kod tebe tako) nalaze se u istom kucistu i kompaktni su, ne razdvajaju se. Ali, desava se da ih dijagnostika ne registruje jer cesto i nisu u kvaru, ali su toliko zaprljani, da salju lose podatke...Znaci, taj senzor toplote vazduha i protoka vazduha treba ocistiti ili najbolje zameniti novim...verujem da ce to resiti problem...
[ Nocni @ 21.02.2016. 15:18 ] @
To je poznata stvar sa tim lošim vrućim startom. Grijači sa tim nemaju veze nego startna količina na određenoj temperaturi... ako bi tada kad je vruć a ne pali grijače otkačio dzek sa senzora temperature, auto bi upalio normalno čak i kad nebi čekao na kontaktu ni sekund...
Imaš dva načina da riješiš taj problem.
Jedan je ispravan i elegantan sa upisivanjem novog sadržaja u motorni kompjuter gdje će se prepraviti softver na način da se za svako paljenje koristi mapa hladnog starta i auto će paliti odlično baš kao što ti pali i sada ujutro... Treba da se obratiš profesionalcu koji se bavi elektronikom.
Drugi način je primitivniji, može se ugraditi varalica, odnosno otpor u liniji senzora temperature, koji će da laže motorni kompjuter da je hladnije nego što jeste i on će sam preći na onu mapu hladnog starta. Otpornik se mora ugraditi sa relejom koji će da ga uključuje na kontaktu a da ga isključuje preko pobude D+ sa alternatora... znači kad alternator počne da puni, da signal sa senzora ne ide preko otpornika nego direktno...
Ima i onih "majstora" koji će kidati signalnu žicu davača pa će kompjuter uvijek "vidjeti" temperaturu od -40 i paliti grijače po 10 sekundi svaki put... Ima i onih koji će redno ubaciti otpornik i ostaviti ga u liniji, pa će kompjuter uvijek imati pogrešan podatak o temperaturi, što je veoma pogrešno... ne samo zato što će auto dosta više trošiti nego će vožnja u dužem periodu dovesti do crkavanja većeg broja djelova na motoru...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.