[ bgmot @ 22.02.2016. 09:47 ] @
Interesuje me da li je neko radio tuning i ako je radio kakvi su utisci?
[ botr @ 22.02.2016. 13:59 ] @
Tuning cega? Motora, vesanja, svega?
[ AstralPro @ 22.02.2016. 19:12 ] @
trol
[ bgmot @ 23.02.2016. 08:58 ] @
Citat:
botr: Tuning cega? Motora, vesanja, svega?

Da, u brzini nisam napisao. Mislio sam na tuning motora.
Citat:
AstralPro: trol

jel ti to sebe opisuješ?!
Šta je smisao tvog komentara?
[ sasa022 @ 23.02.2016. 19:46 ] @
@bgmot

Nisi napisao koja verzija 1.6 motora je u pitanju ( K7M 8V ili K4M 16V )
Nisi napisao da li mislis na chip tuning ili planiras i mehanicke modifikacije....


Cipovanje atmosferskog benzinca nema bas puno smisla ako se ne urade i neki bitniji zahvati na samom motoru

Cip tjuning motora sa turbo punjacima je druga prica...
[ Lavlja_Jazbina @ 23.02.2016. 19:48 ] @
Mozda ga tuniras plinom!
[ AstralPro @ 23.02.2016. 20:32 ] @
Citat:
bgmot:
Citat:
botr: Tuning cega? Motora, vesanja, svega?

Da, u brzini nisam napisao. Mislio sam na tuning motora.
Citat:
AstralPro: trol

jel ti to sebe opisuješ?!
Šta je smisao tvog komentara?


Da iole sta znas ne bi ni postavio tako glupo pitanje.
Kupi pristojan auto pa radi tuning.
Pozdrav
[ Nebojsa Milanovic @ 23.02.2016. 20:52 ] @
Ne postoji iole osetniji tuning tog motora.
[ bgmot @ 23.02.2016. 21:20 ] @
Citat:
sasa022:
@bgmot

Nisi napisao koja verzija 1.6 motora je u pitanju ( K7M 8V ili K4M 16V )
Nisi napisao da li mislis na chip tuning ili planiras i mehanicke modifikacije....


Cipovanje atmosferskog benzinca nema bas puno smisla ako se ne urade i neki bitniji zahvati na samom motoru

Cip tjuning motora sa turbo punjacima je druga prica...

U pitamju je K7M 8V.
Problem je velika potrošnja od prvog dana (kupio sam ga novog) i gušenje pod klimom.
Pošto sam totalni laik za ovu tematiku, mislio sam da sa nekim modifikacijama postoji neko rešenje za navedene probleme?
Citat:
Nebojsa Milanovic: Ne postoji iole osetniji tuning tog motora.

Hvala na kratkom i jasnom odgovoru.
Citat:
AstralPro:
Citat:
bgmot:

Citat:
AstralPro: trol

jel ti to sebe opisuješ?!
Šta je smisao tvog komentara?


Da iole sta znas ne bi ni postavio tako glupo pitanje.
Kupi pristojan auto pa radi tuning.
Pozdrav
A tebi šta reći a da ima svrhe?
Čime sam te toliko iznervirao, ugrozio, povredio da si me napao etiketirajući, prozivajući vređajući?
Za razliku od tebe, postoje ljudi koji razumeju svrhu foruma i, kao što vidiš, nije ih iznerviralo moje pitanje, odgovorili su mi.
Kao neko ko je sigurno stariji od tebe i po godinama i po vaspitanju, savetovao bi te da se malo upristojiš tako što ćeš tebi glupa pitanja zaobilaziti jer tebi i nisu namenjena.
Cenim da si pametan ali si, na žalost, strašno nevaspitan.
Što se mene tiče, sva tvoja pamet je u dubokoj senci primitivizma!


[ sasa022 @ 23.02.2016. 23:05 ] @
Potrosnja bi trebala da bude 6-7L na otvorenom, u ostrijoj gradskoj voznji oko 10L.

Ako je potrosnja znatno preko toga trebao si odavno da se obratis zvanicnom servisu sa zahtevom da se problem resi.

Mozda jos nije kasno,ako ti je auto jos pod garancijom.
[ bgmot @ 24.02.2016. 06:13 ] @
Citat:
sasa022: Potrosnja bi trebala da bude 6-7L na otvorenom, u ostrijoj gradskoj voznji oko 10L.

Ako je potrosnja znatno preko toga trebao si odavno da se obratis zvanicnom servisu sa zahtevom da se problem resi.

Mozda jos nije kasno,ako ti je auto jos pod garancijom.

Potrošnja se kreće u tim okvirima i to i jeste problem. Mislio sam da bi nekim modifikacijama možda mogla da se smanji.
Naleteo sam se ovom kupovinom, nisam očekivao da je motor takav potrošač i da pod klimom stenje.
Pre ove kupovine vozio sam Opel Ascona 1.6 OHC. Kupio sam je davne 88 i ona nije toliko trošila a plus toga, mnogi su mi pričali da su Renoovi motori mali potrošači.
Očigledno je da sam pogrešio?
Uzgred, kada se spominje servis u garanciju, imam jako loše iskustvo sa istim. Dovoljno je reći, naplatili su sve a nisu promenili ulje?! Za filter klime ajde i da pogledam kroz prste ali ulje ne mogu.
[ etjen @ 24.02.2016. 08:46 ] @
ne znam odakle si ali probaj sa drugim ovlašćenim servisom, nisu svi loši (iako je većina loša)

Što se tiče tog motora u Dačiji, to je jedan stari, stari motor, koji je davno prevaziđen, ali
bez obzira na to, ne bi trebao da se guši kad upališ klimu...

Vidi malo po netu kakva su iskustva, u kom je opsegu tom motoru optimalno menjati brzine, pa probaj, za početak,
da promeniš stil vožnje.

Neki tuning je moguće uraditi, ali kako ti je Nebojša rekao, ništa posebno se ne dobija.

Inače, potrošnja je skroz OK za taj motor i tu karoseriju.

I da, Renoovi motori jesu štedljivi , ali ta kombinacija kod tebe, nažalost, ne spada u tu grupu
[ Java Beograd @ 24.02.2016. 09:03 ] @
Citat:
bgmot:Uzgred, kada se spominje servis u garanciju, imam jako loše iskustvo sa istim. Dovoljno je reći, naplatili su sve a nisu promenili ulje?! Za filter klime ajde i da pogledam kroz prste ali ulje ne mogu.

Ne mogu da verujem kakav je to horor, lopovluk i bezobrazluk ! Za pare koje daješ ne treba da "progledaš kroz prste" ni za najmanju sitnicu.

Što je najgore, ovakve komentare sve češće čujem. Skoro sam čuo da je lik godinama plaćao punu cenu za mali servis u Tojota ovlaščenom, da bi mu posle četiri godina, majstor iz drugog servisa pokazao da je filter klime, originalan - kojeg ima samo u prvoj ugradnji !

A da ne pominjem silne malverzacije uljem (ko zna šta sipaju i kad promene ulje) kao i kvalitetom ostalog potrošnog materijala.
[ bgmot @ 24.02.2016. 09:54 ] @
Citat:
etjen:
ne znam odakle si ali probaj sa drugim ovlašćenim servisom, nisu svi loši (iako je većina loša)

Što se tiče tog motora u Dačiji, to je jedan stari, stari motor, koji je davno prevaziđen, ali
bez obzira na to, ne bi trebao da se guši kad upališ klimu...

Vidi malo po netu kakva su iskustva, u kom je opsegu tom motoru optimalno menjati brzine, pa probaj, za početak,
da promeniš stil vožnje.

Neki tuning je moguće uraditi, ali kako ti je Nebojša rekao, ništa posebno se ne dobija.

Inače, potrošnja je skroz OK za taj motor i tu karoseriju.

I da, Renoovi motori jesu štedljivi , ali ta kombinacija kod tebe, nažalost, ne spada u tu grupu :(

Prvo, hvala na odgovoru.
Da, slažem se, motor je prastara konstrukcija.
Nisam očekivao da je baš u toj meri prevaziđen.
Pod klimom ne usuđujem se da krenem u preticanje!
Inače, ne vozim oštro plus što obraćam pažnju na rad motora i broj obrtaja. Samo prilikom preticanaj prelazim 3000 obrtaja. U vožnji on se kreće 2000-2500.
Citat:
Java Beograd: Ne mogu da verujem kakav je to horor, lopovluk i bezobrazluk ! Za pare koje daješ ne treba da "progledaš kroz prste" ni za najmanju sitnicu.

Što je najgore, ovakve komentare sve češće čujem. Skoro sam čuo da je lik godinama plaćao punu cenu za mali servis u Tojota ovlaščenom, da bi mu posle četiri godina, majstor iz drugog servisa pokazao da je filter klime, originalan - kojeg ima samo u prvoj ugradnji !

A da ne pominjem silne malverzacije uljem (ko zna šta sipaju i kad promene ulje) kao i kvalitetom ostalog potrošnog materijala.

Šta reći, bio sam šokiran kada sam video šta rade. U pitanju je servis na Vilinim vodama "Kompresor".
Sreća te sam brzo to video ali reklamacija mi je na nos izašla. Takav bezobrazluk, i to timski, nisam nikada video a vozim preko 30 godina!
Napisao sam i mejl Reno-Nisan zastupniku ali sve je ostalo na tome da će oni to ispitati jer im je mišljenje klijenata na prvom mestu.
Nisu me više kontaktirali!
Kada je autu prošla garancija, otišao sam u privatni servis, kupio sam sam sve delove koji su bili potrebni za mali servis i tada video, majstor mi je pokazao, da je filter klime bio fabrički a svaki put su mi ga u garantnom roku naplaćivali.
Ja se čudio zašto klima slabo radi a ono filter totalno zapušen?!
U garanciji su mi tražili za zamenu kočionih pločica 8000 dinara za pločice + ruke?!
Kada sam rekao da je to nenormalna cena, rekli su mi da je to zato što su to originalni delovi a ako ne stavim originalne, gubim garanciju!
Oterao sam ih u tri lepe!
I dan danas mi šalju mejlove sa podsećanjem da bi trebalo da dovezem auto kod njih na servis!

U svakom slučaju, za Daciu važi pravilo, koliko para toliko muzike.
Hvala vam na odgovorima.
[ etjen @ 24.02.2016. 14:40 ] @

Citat:
Prvo, hvala na odgovoru.


Nema na čemu :)


Citat:
Inače, ne vozim oštro plus što obraćam pažnju na rad motora i broj obrtaja. Samo prilikom preticanaj prelazim 3000 obrtaja. U vožnji on se kreće 2000-2500.


Vidi, ne bih da me shvatiš pogrešno (da te učim vožnji) ali sam primetio kod dosta ljudi da greše baš u tome što ne daju motoru da ''diše''
Mislim da je menjanje brzina na tim obrtajima razlog zbog čega je on toliko trom.
Ti stari atmosferci vole da se voze oštrije.
(ja čak svoj 1.5 dci ''menjam'' na 2500-3000 uglavnom, a potrošnja je smešna)


Citat:
Napisao sam i mejl Reno-Nisan zastupniku ali sve je ostalo na tome da će oni to ispitati jer im je mišljenje klijenata na prvom mestu.
Nisu me više kontaktirali!


Nemoj odustajati od slanja mejlova, budi uporan. Na kraju, ako imaju dosta žalbi na određeni servis, on na kraju izgubi licencu, što i treba
ako je to za filter istina
[ bgmot @ 24.02.2016. 19:22 ] @
@etjen:

još jednom hvala na uloženom trudu da mi pomogneš
Kada sam naveo broj obrtaja, mislio sam na broj obrtaja u toku vožnje dok i ja umem da nagazim ali retko, pošto su mi 2/3 kilometraže vezane za grad.
Znači, za brzine koje su dozvoljene u gradu, to je taj broj obrtaja.
Inače. što se tiče filtera i priče sa uljem, tačno je sve što sam napisao.
Na žalost, nisam jedini sa ovakvim iskustvom. Pošto je auto van garancije, digao sam ruke od toga jer sada idem kod privatnog majstora kod koga sedim i uz kaficu gledam kako menja sve što sam doneo i naplaćuje to što je i radio.