[ Mijopg1 @ 25.03.2016. 19:42 ] @
Pozdrav!!!
Zamijenjena membrana na karburatoru,produvane dizne ,guma nije pukla na kojoj lezi karburator,sauh radi ok kad se ugrije iskljuci se medjutim.na ler gasu se najcesce ugasi i sto je najglavnije trokira konstantno ,valjda se zato i gasi na keru.Gas prima.normalno i vuce dobro.Da naglasim da nije vozen duze vrijeme mozda par godina izuzev sto je povremeno paljen i vozan.UNAPRIJED HVALA.
[ Mijopg1 @ 25.03.2016. 19:53 ] @
Ovako izgleda
[ etjen @ 26.03.2016. 12:55 ] @
nekada davno sam imao sličan problem, ne mogu ti ništa detaljno pomoći ali
sećam se da je problem bio u struji, tj, nekom kabliću koji je davao struju za ler gas (ili tako nekako nešto:))
[ pajapop @ 26.03.2016. 17:39 ] @
Citat:
Mijopg1:
na ler gasu se najcesce ugasi i sto je najglavnije trokira konstantno ,valjda se zato i gasi na keru..


Razlog ovome mkoze biti i losa podesenost smese vazduha i goriva, zaprljanost kanala karburatora, zaprljanost filtera za gorivo, zaprljan i slabo prohodan filter vazduha, zapinjanje iglicastog ventila, losi kablovi, losi kontakti kablova sa bobinom ili svecicama, lose svecice i nepravilan zazor svecica (proveriti i toplotnu vrednost), kontakti u razvodnoj kapi i pogledati stanje razvodne ruke...i,i,i,...ako se jos necega setim, javljam...
[ skocimish @ 26.03.2016. 18:20 ] @
Ja bih proverio u kakvom su stanju vakuum crevca oko karburatora. Moguće da je neko prslo, pa vuče falš vazduh.
U svakom slučaju, najbolje je zameniti sva ta sitna crevca što nije mnogo skupo.
[ pajapop @ 26.03.2016. 19:18 ] @

U redu je to, ali ovde treba uzeti u obzir cinjenicu da auto nije dugo vozen, tj. da je dugo vremena mirovao...I cinjenica da je to ipak stari auto...U tom slucaju, velika je mogucnost da se natalozi velika prljavstina i rdja u rezervoaru, koja se povlaci benzinskom pumpom...zatim velika je mogucnost da prljavstina zapekne na situ plovka u rezervoaru, da zapekne u filteru goriva na dovodnom vodu, da zapekne iglicasti ventil, kao i svi kanali u karburatoru...To ce smanjiti dotok goriva, tj umanjiti pritisak dotoka gorivau rezimu malog broja obrtaja motora...
[ X Files @ 26.03.2016. 22:03 ] @
Citat:
pajapop:
Citat:
Mijopg1:
na ler gasu se najcesce ugasi i sto je najglavnije trokira konstantno ,valjda se zato i gasi na keru..


Razlog ovome mkoze biti i losa podesenost smese vazduha i goriva, zaprljanost kanala karburatora, zaprljanost filtera za gorivo, zaprljan i slabo prohodan filter vazduha, zapinjanje iglicastog ventila, losi kablovi, losi kontakti kablova sa bobinom ili svecicama, lose svecice i nepravilan zazor svecica (proveriti i toplotnu vrednost), kontakti u razvodnoj kapi i pogledati stanje razvodne ruke...i,i,i,...ako se jos necega setim, javljam...:)


@pajapop
Ima li taj model Golfa LAMBDA SONDU?

Vozio sam Pasata B3, 88 god... Svi opisani problemi sa trokiranjem su poticali od nje (ako se izuzme trula/pocepana prirubnica karburator-motor). Pomagalo je čak i kada sam je otkačio, pa "resetovao" takozvani kompjuter skidanjem auta sa klema. Svetlela je tada žuta lampica na tabli (do nabavke nove sonde), ali svakako više nije bilo trokiranja.
[ pajapop @ 26.03.2016. 23:00 ] @
Citat:

Ima li taj model Golfa LAMBDA SONDU?.


Hmmm...da, sad sam u dilemi...o tome nisam razmisljao...Ali ima ovde boljih poznavalaca Golfa 2...On ce bolje znati da li ga ima. Ako ima, onda je vrlo moguce...
[ X Files @ 27.03.2016. 12:34 ] @
Ako ima lambda sondu (na žalost odavno sam deinstalirao softver ETKA, pa ne mogu da proverim), onda je ovo 95% uzrok problema. Neka postavljač teme pita majstora. Imao sam Pasata B3, baš te generacije, pa sam upoznat sa simptomima koje lambda sonda sa "jednom žicom" može da izazove u režimu rada - gašenje na leru, trzanje, loš rad u režimu malog gasa, ponekad nemogućnost jutarnjeg paljenja, ako je kompjuter zapamtio "loš" režim.

A jeftino je i proveriti. Samo je treba otkačiti i resetovati sistem. Tada auto radi u "default" režimu, koji makar neće davati ekstremne (pogrešne) vrednosti, nego srednju, koja svakako odgovara. Lambda sonda je "uronjena" sa zadnje strane motora, liči na svećicu i prati je (verovatno) jedna žica. Ona se u jednom trenutku ubada u nekakavu "buksnu", koja ide dalje do kompjutera, koji se ne vidi. Samo treba otkačiti.

Sledeća slaba tačka kod ovih modela (slični simptomi) može biti nekoliko "termodavača" koji su uronjeni u račvu gde teče rashladna tečnost. Kada su neispravni, opet daju ekstremno pogrešne vrednosti "otpora" u odnosu na "temperaturu" motora.


To su najslabije karike kod ovih modela, a sve sam ih otkrio na svojoj koži.
[ Nocni @ 27.03.2016. 12:52 ] @
Ne isplati se popravljati auto za koje je skuplja registracija nego sam auto...
Kupi karburator od juga 65 i postavi aluminijumsku ploču ispod njega, otkači sondu i sve vakuume...
[ Mijopg1 @ 27.03.2016. 23:39 ] @
Odje je karburator od zastave novi 90€ naravno da ga kupiti necu a samo me zanima.komentar lavlje jazbine posto vidim da ovu tematiku poznaje u prste,dobro bi bilo.ako neko ima kakvu semu ovog karburatora da ppstavi i sl ,ja sam vec isprovjeravao i zamijenio neispravne cjevcice skinuo gornji dio karburatora i produvao dizne ,interesantna cinjenica da ne reaguje na stelovanje one dizne za vazduh ama bas nikako a sto se tice struje i kape i kablova kao i svecica sve je ok provjereno a i svi kontakti su preprskani i ocisceni Ana i oko motora
[ Lavlja_Jazbina @ 28.03.2016. 06:11 ] @
Sve sam ovde http://arhiva.elitesecurity.or...69-Problem-karburatorom-Reseno rekao.Pogledaj tu gumicu za vazduh.

Ler se steluje na onoj pecurci iza sa kljucem 13,ali to bez majstora ko zna sta radi ako cackas mozes da poremetis.Neka ti neko posalje

iz Srbije neki zastavin karburator sto ti je Nocni predlozio,moze da se nadje i za 10€.I vozi.Sve ostalo je igranka bez prestanka.

Imao 90e problem sa Jettom kada je auto bio star 2 godine a neces ti sada.
[ vladd @ 28.03.2016. 07:34 ] @
Zvrljali i Jazbina i ja, samo treba pretraziti.

http://www.elitemadzone.org/t455449-0
[ Mijopg1 @ 28.03.2016. 09:28 ] @
Citao sam ja to samo sam htio neku srmu sa diznama i svim sta mogu da izduvam,vama hvala u svakom slucaju ,ovaj golf j jako malo vozen od kad je kupljen 90ih ne vise of par hljada godisnje a zadnjih 6-7, kao sto rekoh skoro i da nije pa je u izuztnom stanju najvise zbog jako male kilometraze a zato se nadam da ovaj karburator ipak ima neko zacepljenje sobzirom da je sigurno vukao talog sa dna rezervoara.HVALA JOS JEDNOM
[ vladd @ 29.03.2016. 17:01 ] @
Mora da se razsrafi,ode na ultrazvucno pranje, pa onda sastavljanje i podesavanje. Pride proveriti sve detalje i elektricne komponente na karburatoru.
[ Lavlja_Jazbina @ 29.03.2016. 21:18 ] @
Posle ciscenja potsetnik,ako je taj ali nije ni bitno.Cisto da se pomogne,mada postaje prezvakano.Uopste po pitanju karburatora.