[ parmin @ 07.04.2016. 17:19 ] @
Imam Pežoa 406 2.0 HDI. Zadnjih mesec dana me izluđuje. Što mene izluđuje, izluđuje i majstore ili "majstore". Odjednom se ugasio. Odšlepujem ga na dijagnostik test, rezultat, regulator visokog pritiska. Kupim drugi, zamenim, posle 1 dana opet je počeo da se gasi. Sačekam par sekundi, kresnem, on upali, pređem 200-300m on se opet ugasi. Drugačije, prva, druga i potone. Odem kod bošiste, kaže ima lufta u osovini boš pumpe i baca opiljke. Zamenim pumpu, polovnom, zamenim i regulator visokog pritiska, neće da iz pumpe izbaci gorivo. Tamo gde treba gorivo da ide na dizne, samo pljucne. Izbacimo filter goriva i direktno prebacimo da gorivo ide na dizne. On upali, radi, ali kao što rekoh, prva, druga i kraj. Sačekam malo, kresnem i opet tako prva, druga...
[ Lavlja_Jazbina @ 07.04.2016. 18:19 ] @
Ta Bosova pumpa nema opiljke.Pumpa radi ili ne.I ta polovna nema pritisak da bi izbacila gorivo.

Obicno automobili koji su na taksiju,pa problemi raspale pumpe.To se na stolu proverava, i vidi se

da li baca ili ne.
[ parmin @ 07.04.2016. 21:11 ] @
Hvala na odgovoru, malo je konfuzan. Bilo je opiljaka u filteru za gorivo. Bošista kaže da je to od pumpe, da se pumpa raspala. Kako se raspala, ne znam, bila je u jednom delu, ali kada se stavi remenica na osovinu, vidi se da se drma. Međutim, majstor je pre 3000 km radio veliki servis, i primetio bi da nešto tu nije u redu. Čak mi se čini da i to nije moja pumpa, jer mi je auto preležao 4 dana kod jednog veoma poznatog bošiste, koji me je zavlačio 4 dana i kada sam rekao da ću da dođem sa šleperom i da vozim auto, on je imao vremena da moju boš pumpu zameni. Ja cenim tuđe vreme, ali želim da i neko drugi ceni moje vreme. Prvog dana sam mu dovezao auto, rekao je da ima auto u radu u da ne može odmah da ga pregleda, sutra dan, takođe nije stigao, tek trećeg dana me je zvao i rekao mi je šta je u pitanju i koliko će to da košta. Pristao sam, a onda mi je auto ostavio tek ponedeljak. Bila je subota. Onda mi je drugi majstor uzeo auto u rad, ali izgleda da je tu bilo više kvarova.
[ Lavlja_Jazbina @ 07.04.2016. 21:15 ] @
Ti si taksista?
[ Nocni @ 07.04.2016. 22:55 ] @
Obično se tako gasi zbog pada pritiska u liniji rejla. Lako je moguće da je neka od dizni (injektora) krivac...
Ako je bilo opiljaka u sistemu oni su nastali posle filtera i onda moraju da se skinu i provjere sve dizne, obavezno se mora čistiti rezervoar i sito u njemu jer je i on kontaminiran kroz povratni vod, mjerač pritiska na samoj liniji rejla sa donje strane, regulator pritiska na pumpi, svi vodovi kuda nafta prolazi, mjerač temperature goriva, filter...
Orjentaciono, u najgorem slučaju, remont dizni je 4x75=300 i još poneki davač/regulator pritiska... zajedno sa rukama je to oko 500 ili 600 eura...
Polovična popravka nije rješenje u što si se i sam već uvjerio... dao si nekoliko stotki a opet je auto nepouzdan i ne može se koristiti...
[ Java Beograd @ 08.04.2016. 07:39 ] @
Citat:
parmin:... Bilo je opiljaka u filteru za gorivo
Pošto je filter pre pumpe visokog pritiska (nije to boš pumpa, mada je neki i dalje tako nazivaju) onda je jasno da opiljci nisu mogli da nastanu od pumpe visokog pritiska. Eventualno, teoretski od pumpe niskog pritiska.
[ Lavlja_Jazbina @ 08.04.2016. 08:42 ] @
Ja bi voleo da Nocni objasni te opiljke u bosovom sistemu ubrizgavanja.Da,u novim automobilima sa CP4 pumpom

a delphi je preuzeo liderstvo da se to njima vise ne desava kao kod renoa 1.5 dci,forda 1.8 tdci itd,starijeg sistema.

Citat:
Pošto je filter pre pumpe visokog pritiska (nije to boš pumpa, mada je neki i dalje tako nazivaju) onda je jasno da opiljci nisu mogli da nastanu od pumpe visokog pritiska.


Totalno pogresno,Ta pumpa (delphi) svojim opiljcima lagera i cetkica koje stvaraju pritisak upucaju elemente dizne (elektro ventile i

ulozak).Uraditi posao a ne odraditi ono sto je Nocni napomenuo je pucanje sebi u kolena,oba.Ti opiljci su vidljivi na mikroskopu i

nisu kao kod strugara,da cisto stvoim sliku termina.







Da napomenem,ovo nije pumpa bosch sistema nego delphi.

[Ovu poruku je menjao Lavlja_Jazbina dana 08.04.2016. u 09:56 GMT+1]
[ Nocni @ 08.04.2016. 09:22 ] @
Citat:
Java Beograd:
Citat:
parmin:... Bilo je opiljaka u filteru za gorivo
Pošto je filter pre pumpe visokog pritiska (nije to boš pumpa, mada je neki i dalje tako nazivaju) onda je jasno da opiljci nisu mogli da nastanu od pumpe visokog pritiska. Eventualno, teoretski od pumpe niskog pritiska.

Netacno,
To je metalna prasina koja nastaje od rotora pumpe visokog pritiska koji dobije luft usled nekvaliteta (kod delphija), usled ostecenja zbog loseg goriva ili usled ogromne kilometraze... Moze se uhvatiti na magnet a granulacija moze biti razna pa i sitna kao brasno... Jasno je da kroz povratni vod gorivo stalno kruzi pa ce tako kontaminirati i rezervoar i sami filter nafte u sledecem krugu...
Vec sam rekao sta sve treba ispitati i eventualno ocistiti/promijeniti ili remontovati.
[ Java Beograd @ 08.04.2016. 10:16 ] @
OK, kapiram da su ti opiljci kao prašina, pa idu u krug.

Ali, onda mi nije jasno kako je majstor mogao da vidi opiljke na papiru filtera ?!



[ Lavlja_Jazbina @ 08.04.2016. 13:57 ] @
Citat:
Ali, onda mi nije jasno kako je majstor mogao da vidi opiljke na papiru filtera ?!

Ne na filteru nego po uzorku goriva iz pumpe i to ako je u pitanju delphi (staris sistem) i kod novijih CP4 bosch pumpi visokog pritiska.

Ovde to nije slucaj a pokretac teme moze da se javi i bude decentan da nebi ovde pravio zabunu sa dijagnostikom kvara.

Raspitao sam se i znam gde je bio.Dosao je po preporuci od jednog majstora ali....

Sve ostalo necu iznositi.Na njemu je da te odgovore.Moje je da sve u vezi teme bude korektno oko kvara pa neko drugi ko cita

i dobije korektne odgovore.
[ edi maj @ 08.04.2016. 22:17 ] @
Zavisi ko šta podrazumijeva pod regulatorom ako je Siemens pumpa u pitanju. Moj kolega je imao sličan problem i majstori mu rekli da traži regulator sa slike 1 (pozicija 8 na pumpi), a na kraju se ispostavilo da je to ovaj sa slike 2 (pozicija 7 na pumpi).

[ parmin @ 12.04.2016. 19:23 ] @
Pumpa visokog pritiska, Boš pumpa, radi, kada okrene remenicu, ona baca gorivo. Kada prikači sve kako treba, auto ne može da upali. Majstor je posle skine crevo posle predfiltera, baca gorivo, zatim otkačio je crevo posle filtera, baca gorivo, ali kada je otkačio crevo sa boš pumpe, nije bacao gorivo Međutim, kada zaobiđe filter i ide direktno posle predfiltera u Boš pumpu, onda baca na dizne i auto radi. Kao da ne dobija struju na regulatoru visokog pritiska. Međutim neće moći tako dugo da radi. Zapušiće mi se dizne. Sutra idem kod elektroničara, da pogleda još jednom. Videćemo.
[ parmin @ 13.04.2016. 17:42 ] @
Da li neko zna, na regulator pritiska, da li dolazi struja sa osigurača ili iz kompjutera?
[ Nocni @ 13.04.2016. 22:29 ] @
Iz kompjutera naravno... trebao bi taj majstor da ima šemu instalacije kad se upušta u popravke... trebao si da kažeš koju grešku imaš na dijagnostici... P1112 ili P1138 ... itd...
Da li ti se dešavalo ponekad na početku toga kvara da vratiš ključ a da auto nastavi da radi još neko vrijeme... treba provjeriti i kabal do senzora pritiska koji je na liniji rejla a ne samo do regulatora koji je na pumpi...
[ pajapop @ 13.04.2016. 22:33 ] @


Ako taj ventil regulise ulazni pritisak pumpe, i sastavni je deo common rail sistema, onda je logicno da njim upravlja elektronika, tj. motorni racunar...
[ parmin @ 14.04.2016. 07:15 ] @
U početku je bilo tako. Okrnem ključ na 0, izvučem ga iz brave, auto još radi par sekundi. Elektroničar je gledao regulator i kaže, da struja na njega dolazi sa osigurača. Inače, pokazao je 5 grešaka, a između njih i regulator visokog pritiska. Ostalo ne znam, jer je elektroničar to brzo pročitao, iizbrisao je greške, a auto neće da ide. Kaže posao je za bošistu. A što se tiče kabla do senzora pritiska, taj kabl, je elektroničar otsekao do komputera, spojio ga je sa novom žicom, bez džeka na sredini.
[ Nocni @ 14.04.2016. 08:51 ] @
Cijela tema je neozbiljna jer se priča uopšteno... nije dato koja je oznaka motora i nije dato godište auta nisu date greške sa dijagnostike koje je trebalo odštampati pa tek onda brisati... Ima velikih razlika između RHS, RHY ili RHZ motora... postoje kompjuteri sa jednim ili sa 3 džeka a od svih varijanti imamo boš i simens... Na starijem compu sa jednim džekom isto ima nekoliko varijanti... nekima je signal na 50 pinu, onima sa 3 džeka je signal na B konektoru pin I2... itd... zato i postoje šeme instalacije sa bojama žica...
Može biti i neka banalna stvar... npr. da je pukla ona zelena gumica na osovini regulatora... ali to je sve u sferi nagađanja... ne zna se tačno da li je tebi potrebna pomoć ili tom tvom majstoru i da li ti neka nagađanja koja se ovdje pominju prenosiš njemu i koji je razlog da to radiš...
Najbolje je da svako radi svoj posao... smiješno je da ti majstora savjetuješ šta će da radi... ti trebaš samo da pitaš kad će auto biti gotov i to je to...
Ja sam još prije 7 dana dao svoje mišljenje i rekao da se tako ponaša najvjerovatnije zbog pada pritiska u liniji i da je uzrok neka od dizni... u svakom slučaju to je ignorisano i dizne niko nije ispitivao a trebalo je...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 14.04.2016. u 10:13 GMT+1]
[ Petar2401 @ 18.06.2019. 13:13 ] @
Dali je riješen problem sa Peugoetom od gospodina jer ja imam isti problem, gasi se u vožnji svakih 100m kad vratim ključ na 0 radi još par sekundi vide se metalne čestice u filteru poslje visokotlačne pumpe.
Moj peugeot je 1999.g. 2.0hdi
[ sasa022 @ 20.06.2019. 02:58 ] @

@Petar2401

Napisi VIN da se tacno pronadju sve potrebne oznake