[ milossrndalje @ 11.04.2016. 07:45 ] @
Posto sam menjao K–glavu,pumpu goriva,dizne i sve to napakovao kako treba sada imam problem sa ler gasom.Kada upalim motor motor ler je na 800 obrtaja,kako pocne temperatura da raste tako i broj obrtaja i dodje do 1600–1800 i ne pada.Sva creva sam zategao stavio selne da ne vuce fals vazduh,samo me buni ler ventil na koji sistem radi, jer kada mu skinem buksnu sa struje nema nikakve promene drzi isto visoki ler,dali je problem u tome.Svima hvala a ako neko zna nesto o tome neka mi odgovori.
[ Nocni @ 11.04.2016. 21:14 ] @
Nisi naveo koji je motor a vazno je da li je K-jetronic ili KE-jetronic...
Tebi treba majstor a ne savjet jer je potrebno znanje da bi mogao da to da našteluješ da radi dobro... Pretpostavka je, kad je već mijenjana K glava, da je bilo propuštanja na cilindru za određivanje količine goriva u K razvodu... tada se dešavaju detonacije koje praktično unište motorić ler gasa jer sabiju svu prljavštinu iz crijeva i ostete sraf koji podesava minimalnu poziciju motorića...
Crijevo motorića ide sa usisne grane prije leptira gasa a poslje klapne na k razvodu na kraj usisa poslije leptira gasa... Ako još na tom sistemu postoji i neki plinski uređaj onda je igranka neminovna i rijetko će ko to uopšte uzeti da radi osim neki entuzijasti koji imaju vremena na pretek...
Ti motori obično imaju problem sa stalnim variranjem lera koji se isto može riješiti a kod tebe će se to pojaviti tek kada promijeniš motorić