Citat:
MILANAN:
Da dodam,na plin radi ali ima 2000 obrtaja na ler i ne dimi i ide normalno ali nece da upali na plin vec upali na benzin pa se prebaci na plin
Prosto je neverovatno iz koliko postova postavljivaci tema nesto pokusavaju da pitaju. Kako ne umeju da objasne problem. Da si odmah ovo rekao opsta slika bi bila malo drugacija. Cim na plinu ne dimi i "vuce" dobro, znaci da je sa motorom sve u redu...Zapravo, nije da nije sve u redu, ali plin i benzin nisu bas isto, i izduvni gasovi su malo drugaciji. Kad bi ga prikljucio na gasni analizator imao bi svakakva ocitavanja i ugljovodonika i ostalih produkata sagorevanja....Visok ler na plinu, znaci da na rasprsivacu treba da se dotera brzina obrtaja na leru. To sto ne pali na plinu kad je hladan, je manje vise i normalno...mnogima se to desava, u sustini auto i treba da se pali na benzinu...U svakom slucaju, neka sitnica je u pitanju, kao pogresan moment paljenja, i losa smesa vazduha i goriva...Znaci treba se vratiti u servis u kome je radjen auto, ako se radilo u nekoj amaterskoj verziji, treba otici u neki karburator servis da se pogleda ta smesa goriva i nasteluje moment paljenja ili u plinski servis da plinadzija to isto odradi...U sustini, najverovatnije je problem u smesi goriva i vazduha i losem momentu paljenja - ta dva faktora najverovatnije dovodi do opisanih problema....I budi sretan da je to...
I da...po resavanju problema javi sta je bilo...