[ milorad1234 @ 14.04.2016. 20:58 ] @
Posedujem auto peugeot 206 1.4 benzinac,imam problem sa paljenjem,ne vergla uopste,hoce jedino da pali na gurku,mnogo lako prima kontakt za paljenje,dali neko zna o cemu se radi? |
[ milorad1234 @ 14.04.2016. 20:58 ] @
[ pajapop @ 14.04.2016. 21:35 ] @
Problem ne verglanja alnasera je lako objasniti i dijagnostikovati...Samo, ajde ti prvo objasni tu cinjenicu... " mnogo lako prima kontakt za paljenje"....Sta to znaci???
[ goropad @ 14.04.2016. 22:00 ] @
Ako skljocne, kad probas da ga upalis, onda ili je bendiks, a pre ce biti da su cetkice.
[ milorad1234 @ 14.04.2016. 22:42 ] @
Ovako,prvi put kad dam kontakt za akumulator-hoce,drugi put kad dam kontakt za instrument tablu hoce,i treci put kad dam kontakt za paljenje auta,nesto samo skljocne i to je to..
[ goropad @ 14.04.2016. 22:51 ] @
izgoreo ti je bendiks ili zalepio. Sta god da je ovde neces popraviti auto, mozemo samo da nagadjamo i da ti pomognemo da sklopis pricu majstoru, da ne vidi da si ovca pa ce i manje da ti naplati :)
[ moknarb @ 14.04.2016. 23:02 ] @
Citat: milorad1234: Ovako,prvi put kad dam kontakt za akumulator-hoce,drugi put kad dam kontakt za instrument tablu hoce,i treci put kad dam kontakt za paljenje auta,nesto samo skljocne i to je to.. Imao sam sličan slučaj i u pitanju su bile biksne. To što škljocne, to bi trebao da je bendiks i to znači da je on uklopio ali se usled loših biksni rotor zaglavi i nekad hoće nekad neće. Dok ga nisam remontovao, udarao sam ga nekim pajserom i onda je hteo da krene. Rekao bi i da je kod tebe to, ali ipak to treba proveriti u realnom. [ Java Beograd @ 15.04.2016. 07:34 ] @
Ako škljocne, onda je automat anlasera OK. On prebaci struju na anlaser, ali po svemu sudeći anlaser nije u redu. Dal' četkice (najverovatnije) ili možda neki teži kvar.
Kako se to nekad radilo (kad je anlaser bio lepo vidljiv kad se otvori hauba) - lagano se nekim manjim čekićem, ili nekim komadom alata kucka po telu anlasera, četkice malo pomere, i onda zavergla. [ anon115774 @ 15.04.2016. 08:50 ] @
Znam ja. Problem je u nazivu teme.
[ pajapop @ 15.04.2016. 14:45 ] @
Iskreno...mene mrzi da pisem. Nesto me prosla volja...I onako mora do majstora, pa sta mu "bog da"....Ili ono, ako bas neko zeli kratak dopisni kurs, nek javi, pa... [ Lavlja_Jazbina @ 15.04.2016. 20:43 ] @
Citat: goropad: izgoreo ti je bendiks ili zalepio. Sta god da je ovde neces popraviti auto, mozemo samo da nagadjamo i da ti pomognemo da sklopis pricu majstoru, da ne vidi da si ovca pa ce i manje da ti naplati :) Ako bi mogao da objasnis kako bendiks moze da zalepi?!Bice korisno i za tebe a i za one koji citaju,posto je zabluda u pitanju. [ goropad @ 15.04.2016. 20:51 ] @
pa moze, kad biksne zaribaju bendiks ostane u jednom polozaju, tacnije, nisam mehanicar, ali znam na sta mislim :) ono za ono, tj, poluga zalepila ili vec kako je projektovano. ti bre lavlja jazbina svakog napadas, resis da komentarises temu pre nego sto je otvoris, pa ko nadrlja, nadrljao je.
[ pajapop @ 16.04.2016. 19:02 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: Ako bi mogao da objasnis kako bendiks moze da zalepi?!Bice korisno i za tebe a i za one koji citaju,posto je zabluda u pitanju. NIje zabluda a ni "urbana legenda"...To se desava najcesce zbog velike zaprljanosti zubaca zamajca...Znaci, semering radilice je popustio, prlja se zvono menjaca, prljaju se zubci a i ubacuje se prljavstina i u sam alnaser. Usled velike zaprljanosti pogonski zupcanik ( tj. mehanizam za proklizavanje) alnasera moze ostati zalepljen za zamajac...Drugi razlog da alnaser ostane u ukljucenom polozaju je lepljenje kotve magneta za nepomicne kontakte...(zavaruju se)...I moze i zbog biksne da se podglavi jer je rotor izgubio centricnost, ali pri tome cesto nastaju i teska ostecenja statora i rotora,,,A moze i zbog kvara na kontakt bravi... [ vladd @ 16.04.2016. 19:23 ] @
Ali ne bi bilo lose proveriti kontakte na starteru, i prikljucak za startovanje i kontakte za velike struje. S obzirom na godiste, jedan remont-osvezavanje za starter(lezajevi,cetkice) ne bi bila losa preporuka.
[ KrkaCiC @ 16.04.2016. 20:00 ] @
Pre svega probaj da osmirglas kleme,mozda nisu OK
Ako ni to ne pomogne,onda je anlaser u pitanju [ pajapop @ 16.04.2016. 20:36 ] @
Citat: KrkaCiC: Pre svega probaj da osmirglas kleme,mozda nisu OK :) Ako ni to ne pomogne,onda je anlaser u pitanju :) :) :) Ne mora da bude alnaser u pitanju...Mozda je i do kontakt brave, ili releja (ako ga ima)...U svakom slucaju on moze samo da prekontrolise kleme na akumulatoru..Sve ostalo je problem za majstora...Posto je ovo problem iz ajd da kazem: "moje oblasti", mogu da kazem da simptom "tak tak" i ne ukljucivanje alnasera nije specifican i ne odnosi se samo na jednu mogucnost, tako da je potrebna opservacija celog alnasera i instalacije za njegovo aktiviranje...U svakom slucaju, jedan servis alnasera ne moze da skodi, to se i inace radi na 50000km... [ Lavlja_Jazbina @ 16.04.2016. 20:54 ] @
Citat: pajapop: Citat: Lavlja_Jazbina: Ako bi mogao da objasnis kako bendiks moze da zalepi?!Bice korisno i za tebe a i za one koji citaju,posto je zabluda u pitanju. NIje zabluda a ni "urbana legenda"...To se desava najcesce zbog velike zaprljanosti zubaca zamajca...Znaci, semering radilice je popustio, prlja se zvono menjaca, prljaju se zubci a i ubacuje se prljavstina i u sam alnaser. Usled velike zaprljanosti pogonski zupcanik ( tj. mehanizam za proklizavanje) alnasera moze ostati zalepljen za zamajac...Drugi razlog da alnaser ostane u ukljucenom polozaju je lepljenje kotve magneta za nepomicne kontakte...(zavaruju se)...I moze i zbog biksne da se podglavi jer je rotor izgubio centricnost, ali pri tome cesto nastaju i teska ostecenja statora i rotora,,,A moze i zbog kvara na kontakt bravi... Neverovatnu glupost si ovde napisao. Kao prvo,kada si pomenuo semering zamajca a recimo propustio semering spojnicke,ako curi to se i vidi pa se u nekom periodu to i sanira.AKO SE I TAJ PROSTOR PRLJA,prlja se od trosenja lamele.Bendiks ima u sebi valjke(rolnice) koje se centrifugalnom silom prebacuju na zakosen deo sklopa i tako glavi da bi okrenuo (uzlebio se ) u zube zamajca,Verovatnoca da zaglavi bendiks je vrlo mala. Mozda ako pukne viljuska koja je od plastike sto je vrlo retko.Ako se siluje alanser sve je moguce. Ako je problem sa bendiksom onda zuji (proklizava).Jbt,da li ces bar jedanput nesto iz glave napisati a ne latiti se stalno tog jbn googla?!!!!! [ Lavlja_Jazbina @ 16.04.2016. 21:05 ] @
Alnaser i prednji deo bendiksa.
Presek bendiksa.Rolnice u bendiksu kada se raklopi,mere se mikrometrom i stavljaju deblje da bendiks ne bi proklizavao (zujao). Koje crno glavljenje ako se cuje tak,kako je postavljac problema opisao.Biksna ako nije u centru nece se nista ni cuti (pokrenuti). [ pajapop @ 16.04.2016. 21:26 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: .Jbt,da li ces bar jedanput nesto iz glave napisati a ne latiti se stalno togjbn googla?!!!!! Lave, kakav ti problem imas sa samim sobom? Covece shvati vec jednom...ja sam isao u neke skole, bio sam djak generacije, dosta toga sam zapamtio...shvati vec jednom! Sto se tice lepljenja "bendiksa"...naravno da se cuje kad se zalepi, mada mnogi to ne prepoznaju, pa postoji mogucnost i da dodje do paljenja alnasera...A posto si ocigledno ti majstor za google, stalno vadis neke slike i sl., a mene nesto optuzujes,kako ja ne pisem iz glave, ajde onda izguglaj odakle sam ja to sad ovo napisao, tj. one podatke i ako to ucinis, svaka cas i ja se iskljucujem... [ pajapop @ 16.04.2016. 21:32 ] @
I da..da dodam samo jos ovo: evo ja priznajem da ti bolje poznajes sklopove na Golfu 2, ali sa auto elektrikom nemas blage veze...I jos nesto, naravno da ovo lepljenje "bendiksa" nema veze sa ovom temom...Nije ni prvi ni poslednji put da je tema malo skrenula...Ja sam se samo ukljucio sa ovim na tvoju opasku da se bendiks ne moze zalepiti...ali moze pod odredjenim okolnostima, kao i da ceo alnaser moze ostati ulkjnucen nakon startovanja motora.
[Ovu poruku je menjao pajapop dana 16.04.2016. u 22:45 GMT+1] [Ovu poruku je menjao pajapop dana 16.04.2016. u 22:46 GMT+1] [ Lavlja_Jazbina @ 16.04.2016. 22:02 ] @
Citat: ali sa auto elektrikom nemas blage veze... Naravno da nemam ali imam veze sa onima koji je znaju pa ih zovu u Nemacku za razen bentlije, ali to je toliko daleko od tebe da golf2 ostavljam tebi.I upamti,bendiks ne lepi nego automat,ali tebi objasniti,ide poprilicno lose. [ pajapop @ 16.04.2016. 22:12 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: Naravno da nemam ali imam veze sa onima koji je znaju pa ih zovu u Nemacku za razen bentlije, ali to je toliko daleko od tebe da golf2 ostavljam tebi.I upamti,bendiks ne lepi nego automat,ali tebi objasniti,ide poprilicno lose. E, al kako sad? Kazes nemas veze sa elektrikom, a ovamo meni "popujes" da lepi samo magnet. A ovi sto popravljaju Bentlije su ti to kao objasnili da ne moze ili sta li?... Bem ti Bentlija koji kosta 500000 dolara, a zovu nase da ga popravljaju...Nego stvar je u tome sto ti jednostavno neces nesto da naucis...eto... E, hvala sto me podseti na semering "spojnicke"...sta ces, nema sve na googlu.. [Ovu poruku je menjao pajapop dana 16.04.2016. u 23:22 GMT+1] [ Lavlja_Jazbina @ 16.04.2016. 22:24 ] @
Citat: goropad: pa moze, kad biksne zaribaju bendiks ostane u jednom polozaju, tacnije, nisam mehanicar, ali znam na sta mislim :) ono za ono, tj, poluga zalepila ili vec kako je projektovano. ti bre lavlja jazbina svakog napadas, resis da komentarises temu pre nego sto je otvoris, pa ko nadrlja, nadrljao je. He,izvini nisam video post.Napadam ,smesto za trazenje objasnjenja za nesto sto nije tacno.Bendiks ne moze ostati u jednom polozaju ako viljuska,koju pokrece automat ne gurne napred posto je osovina konusno nazubljena.Bendiks samo slusa automat.Obicno valjci izgube od svoje mere pa ne mogu da zaglave u svom konusu i onda se dobije zujanje ili proklizavanje,koje je cesce zimi zbog veceg opretecenja jer je hladan metal.Ako na to mislis posto nisi mehanicar.Ja sam pre,kroz ruke proturio na hiljade tih elememenata a prisustvovao bar na par stotina sklopljenih alansera i alternatora.Oni koji su ucili iz iz tih knjiha pre sto godina moraju da shvate neke stvari. Po njima i na novijim automobilima regler vrsi kolicinu punjenja,ali to ovde nije tema. [ Lavlja_Jazbina @ 16.04.2016. 22:29 ] @
pajapop...ma vidi,toliko je daleko od tebe da je smesno u ovoj temi da ti postavljam licne fotografije ferarija i maseratija.
Samo nemoj da tvrdis nesto sto nije u praksi tacno.A kako cu ja uciti,sa kime radim i saradjujem dodatno pored mog posla tebe ne treba da bude briga.Bolje se bavi materijom,ako mozes da je propratis. [ pajapop @ 16.04.2016. 22:46 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: He,izvini nisam video post. Ne vidis...ne citas...ne ucis! [ milorad1234 @ 16.04.2016. 23:03 ] @
Oterao sam ga danas kod elektricara i rekao mi je da su mi otisle cetkice,opravka ce kostati 30e..
[ pajapop @ 16.04.2016. 23:26 ] @
Trebao si to odmah da uradis...a ne da se ja i Lav ovde "cascavamo"...zbog 30 evra... [ Java Beograd @ 17.04.2016. 08:28 ] @
Citat: milorad1234: Oterao sam ga danas kod elektricara i rekao mi je da su mi otisle cetkice,opravka ce kostati 30e.. Evo za one koji misle da znaju, neka nauče nešto: 1. Ako se čuje "cak" to znači da je automat anlasera povukao kotvu, uzupčio bendix, i dao struju anlaseru. Pošto ta kotva vuče prilično struje, taj "cak" istovremeno znači i da je akumulator u redu, i da je sama kotva u redu. Ali iz nekog razloga, anlaser nije počeo da se okreće. Kao što rekoh, najčešći i najjeftiniji "kvar" su isrošene četkice. 2. Kad bendix zaglavi u zamajcu (što se retko dešava) zamajac zavrti bendix, i rotor anlasera i anlaser i sve to za par sekundi ode u tri lepe. Sledeći put nema "cak" 3. Kad bendix ne može da se uzupči, onda anlaser ode u visoke obrtaje i čuje se kao neki zvižduk. Opet, ne čuje se "cak" [ pajapop @ 17.04.2016. 09:31 ] @
Citat: Java Beograd: 1. Ako se čuje "cak" to znači da je automat anlasera povukao kotvu, uzupčio bendix, i dao struju anlaseru. Pošto ta kotva vuče prilično struje, taj "cak" istovremeno znači i da je akumulator u redu, i da je sama kotva u redu. Ali iz nekog razloga, anlaser nije počeo da se okreće. Kao što rekoh, najčešći i najjeftiniji "kvar" su isrošene četkice. 2. Kad bendix zaglavi u zamajcu (što se retko dešava) zamajac zavrti bendix, i rotor anlasera i anlaser i sve to za par sekundi ode u tri lepe. Sledeći put nema "cak" 3. Kad bendix ne može da se uzupči, onda anlaser ode u visoke obrtaje i čuje se kao neki zvižduk. Opet, ne čuje se "cak" 1. Najjeftini kvar je pad napona, zbog loseg kontakta na klemama, loseg kontakta na magnetu ili loseg kontakta na karoseriji...Zatim slede cetkice, koje su i najugrozeniji deo alnasera...One su inace dugotrajne ali vremenom propadaju pre svega ne samo zbog rada, vec i zbog jakih struja i velikog opruznog pritiska na kolektor...Takodje, cetkice mogu da se zaglave u cetkodrzacu ili vremenom da dodje do ostecenja kolektora zbog velikog pritiska, njegovog "glodjanja", pojave i loseg kontakta i elektroprovodljivosti sa cetkicama sto dovodi do pada napona. Takodje, zbog velikog zagrevanja cetkica, ponekad se i te opruge koje pritiskaju cetkice pregrevaju, gube elasticnost, pa nedovoljnom silom pritiskaju cetkice,pa dolazi do "smercovanja", prljkanja kolektora, smanjuje se elektroprovodljivost, a u retkim slucajevima mogu i da puknu...Slab opruzni pritisak na cetkice dovodi do pada napona za dovrsetak uzubljivanja jer elektromagnet nema snage da savlada otpor na koji zupcanik za starovanje nailazi odarajuci o zube zamajca...Sam Magnet ima jedan radni namotaj, kod automobila do 1000cm, kod jacih motora ima 2: namotaj za "uvlacenje" i namotaj za "pridrzavanje" da bi imao dovoljno snage da odrzi mehanizam za uzubljivanje tokom startovanja...Oba namotaja masu primaju preko statora i pozitivne cetkice, preko kolektora na minus cetkicu...LOse cetkice oslabice funkciju magneta...I cuce se onaj "tak, tak" jer magnet nema snage da dovrsi uzubljivanje...Los akumulator takodje zbog nedostatka napona dovodi do iste pojave...Zato je vazno gledati intenzitet svetlosti lampica za alternator i ulje, da li "utihnu" kad se startuje...Pad napona na kontakt bravi dovodi do iste pojave, tj do slabog napona na magnetu i on nema snage da dovrsi uzubljivanje... 2. Vec sam napisao razlog lepljenja pogonskog zupcanika, to je retko, i u ekstremnim situacijama nebrige oko motora...ali je moguc...Pri tome alnaser moze brzo da pregori, jer se zavrti ekstremno velikom brzinom a sam je pod naponom, pa velika indukcija struje jednostavno izgori i stator i rotor...pali se...Ali je moguce i voziti vise kilometara a da ne dodje do njegov pregorevanja...Imao sam takav slucaj na kolima od jedne komsinice. 3. Pa uvek se cuje neki "cak"...ali i pri tome ima i neki "zzzuuuuu"....Jer pogonski zupcanik sa mehanizmom za uzubljivanje se uzupcio, ali "proklizava" jer su njegove rolnice i lezista propale i ne zaglavljuju se izmedju spoljnog cilindra i unutrasnje caure mehanizma... [ goropad @ 17.04.2016. 13:27 ] @
i sta sam ja rekao na prvom postu? cetkice. normalno :) a nisam mehanicar, ccc. mnogo toga ja nisam a opet sve znam :D za razliku od lavlje jazbine koja sve jeste a nista ne zna :P
[ Lavlja_Jazbina @ 17.04.2016. 15:12 ] @
Poenta i jeste da vas ima vise,protiv mene.Meni je onda gust da vas driblam sto vise,dok ne padnete u nesvest..
Uostalom "java...je logicno utvrdio kvar koji se kod alansera najcesce i desava zato sto su i najveci provodnici struje(cetkice) Mada alanser obicno "cuti" pa onda radi onaj JAVIN cekic.Da bi automat uradio ono tak,postrebno je da se rotor zavrti i onaj konusni deo na koji je nasadjen bendiks i zarotira ka zamajcu.Sve je moguce po pitanju zvukova.A pokretac teme je ubacio rovca i napomenuo da posle 2x kada zavergal 3x je tak. goropad...opsusti se i prilozi nesto vise u buducim temama.Ako nesto mrzim onda je to foliranje takvih tipova kao ti koji flejmuju sa nekim nabedjenim napadima.I da.Svakog cu napasti ko fingira bilo koji problem i folira,kao recimo gospodin sa diznama na 406ici. Studio. [ pajapop @ 17.04.2016. 16:09 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: .Da bi automat uradio ono tak,postrebno je da se rotor zavrti i onaj konusni deo na koji je nasadjen bendiks i zarotira ka zamajcu.Studio. Studio se javlja: Gospodine Lave, poenta je da vi u sustini ne razumete princip rada alnasera i svemu prilazite vrlo povrsno...Kazes da je "potrebno da se rotor zavrti..."U kojoj fazi rada? Za vasu potpuniju informaciju rad alnasera se moze podeliti u 3 faze: Prvu fazu predstavlja uzubljivanje pogonskog zupcanika sa zamajcem. U toj fazi, dok zupcanik "putuje" i pri tome se blago zakrece zbog spiralnih zlebova, rotor jos uvek miruje...Puna pokretacka struja jos nije ukljucena da bi se sprecio rad alnasera "na prazno"...Druga faza, ukljucivanje, pocinje kad se uzubljivanje izvrsi, ili tek kad dodje do sudaranja zubaca zupcanika i zamajca (u nedovrsenoj prvoj fazi)...U slucaju sudaranja zubaca,zbog njihovog medjusobnog polozaja, ('Tak tak), viljuska i dalje potiskuje zupcanik ka napred sabijajuci oprugu mehanizma za uzubljivanje. Istovremeno dolazi do spajanja kotve magneta sa nepomicnim kontaktima i do dovodjenja struje na rotor, koji se tek tad zavrti, i dovodi zupce u pravilan polozaj, sto za posledicu ima otpustanje opruge mehanizma za uzubljenje koja istiskuje zupcanik ka zamajcu i dovodi do potpunog uzupcenja...Treca faza je faza proklizavanja mehanizma i pocinje kad dodje do startovanja motora...Vidis neke stvari se ne mogu tako prosto objasniti... [ Lavlja_Jazbina @ 17.04.2016. 19:10 ] @
Pa uzubljivanje bendiksa se vrsi preko automata.Automat na bakarnim srafovima dobija struju sa akumulatora.
Sta mislis, rotor struju dobija posle sa drugog mesta ili istog?Pa kako onda se rotor pokrece kasnije a ne u isto vreme? Ti si definitivno bio djak generacije zato sto si dobro zalivao cvece razrednoj.. [ hobbista @ 17.04.2016. 19:31 ] @
Kao prilog diskusiji
[ Java Beograd @ 17.04.2016. 20:32 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina:Poenta i jeste da vas ima vise,protiv mene. [ botr @ 17.04.2016. 20:39 ] @
Citat: pajapop: I da..da dodam samo jos ovo: evo ja priznajem da ti bolje poznajes sklopove na Golfu 2, ali sa auto elektrikom nemas blage veze...I jos nesto, naravno da ovo lepljenje "bendiksa" nema veze sa ovom temom...Nije ni prvi ni poslednji put da je tema malo skrenula...Ja sam se samo ukljucio sa ovim na tvoju opasku da se bendiks ne moze zalepiti...ali moze pod odredjenim okolnostima, kao i da ceo alnaser moze ostati ulkjnucen nakon startovanja motora. [Ovu poruku je menjao pajapop dana 16.04.2016. u 22:45 GMT+1] [Ovu poruku je menjao pajapop dana 16.04.2016. u 22:46 GMT+1] Meni se ovo desilo, motor radi, a anlaser okrece, ugasim motor, on vrti i dalje. Reseno skdanjem klema sa akumulatora. Sad zasto se desio, pojma nemam. [ KrkaCiC @ 17.04.2016. 20:47 ] @
Da 30e nije mnogo za cetkice?
[ pajapop @ 17.04.2016. 20:50 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: Pa uzubljivanje bendiksa se vrsi preko automata.Automat na bakarnim srafovima dobija struju sa akumulatora. Sta mislis, rotor struju dobija posle sa drugog mesta ili istog?Pa kako onda se rotor pokrece kasnije a ne u isto vreme Treba se zapitati sta je u stvari automat? Automat je prekidac, koji treba da struju sa akumulatora prenese na rotor. Pri tome, on istovremeno obavlja jos funkciju uzupcivanja pogonskog zupcanika. Automat se aktivira pomocu kontakta ka kontakt brave, to je ona tanka zica i ima oznaku 50...Znaci, automat je elektromagnet koji se aktivira strujom sa kontakt brave. Tada se aktivira namotaj "za uvlacenje" koji pokretnu kotvu ,magnetnim silama uvlaci. Na zadnjem kraju kotve, nalaze se masivni kontakt (most) koji treba da prespoji ona dva masivna nepomicna kontakta. Jedan je u vezi sa akumulatorom, a drugi sa namotajem statora i tz. + cetkicom. Pre nego sto se ti kontakti spoje, prednji kraj pokretne kotve (klip) preko viljuske za uzupcivanje pomera u napred zupcanik sa svojim mehanizmom za uzupcivanje i proklizavanje. Sve se to desava u milisekundama, ali se fizicki deli po fazama. Faza uzupcavanja, faza ukljucivanja i faza proklizavanja... Ili je mozda jednostavnije sve posmatrati kroz dva strujna kruga: Jedan krug je linija akumulator - kontakt brava - (relej za startovanje ako postoji ili elektromagnetna sklopka za redno i paralelno vezivanje akumulatora kod kamiona) - magnet (automat) - stator - plus cetkica - kolektor - minus cetkica - masa...Drugi krug je: Akumulator - stator - plus cetkica - rotor - minus cetkica - masa...Eeeee, malo sam se pogubio u redosledu misli...Znaci tek kad se uzupcenje izvrsi, tek tada most premosti one masivne kontakte i prenosi se struja na rotor i dolazi do aktiviranja samog rotora. Magnet je jedna cellina a rotor druga...Oni zajedno cine alnaser... [Ovu poruku je menjao pajapop dana 17.04.2016. u 22:02 GMT+1] [ Lavlja_Jazbina @ 17.04.2016. 21:19 ] @
Citat: Java Beograd: Citat: Lavlja_Jazbina:Poenta i jeste da vas ima vise,protiv mene. Nesto si pogresno protumacio.Ne bi citirao tvoj zakljucak da sam tako mislio. Pajapop...i sta bi sa ovim videom,rotor se pokrece u isto vreme kad i automat. Citat: Znaci tek kad se uzupcenje izvrsi, tek tada most premosti one masivne kontakte i prenosi se struja na rotor i dolazi do aktiviranja samog rotora. Magnet je jedna cellina a rotor druga...Oni zajedno cine alnaser. Znaci nema 1,2 pozicija.To se desi maltene u istom trenutku. [ pajapop @ 17.04.2016. 21:27 ] @
I taman pomislim da sam te necemu naucio, a ti me razocaras: https://www.youtube.com/watch?v=_f6kM1e1fBA [ Lavlja_Jazbina @ 17.04.2016. 21:48 ] @
Definitivno ti treba lekarska pomoc.Vidis da proces pokretanja sa delicem sekunde zakasnjenja koji sem klipa koji je tebi merodavan.
A ono sto ti ne ide u prilog posto sam sebe miniras je da bendiks nikako (sem da je alanser potopljen u vodu) ne moze da zaglavi zbog zamajca. P.s.Ubuduce nemoj praviti googl dramske pauze da bi nesto dokazivao,znas ili ne.U tvom slucaju je veliko NE.Nemoj zalucivati ljude. p.s 1 Slike za uspavanku,a praksa ako treba kod Bojana (kod Plavog Mosta) ili Vlade u Kozarcevoj. p.s.2 Pre gledanja slika,posavetuj se sa svojim lekarom.Moze da ti stane cukica od poblema koji drugi resavaju. [ pajapop @ 17.04.2016. 22:15 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: Definitivno ti treba lekarska pomoc.Vidis da proces pokretanja sa delicem sekunde zakasnjenja koji sem klipa koji je tebi merodavan.A ono sto ti ne ide u prilog posto sam sebe miniras je da bendiks nikako (sem da je alanser potopljen u vodu) ne moze da zaglavi zbog zamajca. U prvoj recenici...mislim da bi se guske bolje izrazile...A u drugoj...pa lepo tvrdim da ti ne umes ni prostoprosirenu recenicu da sastavis...Dobro bre Lave, da li ti stvarni mislis da bi ja onolike tekstove pisao tek onako...napamet, a da to nekad nisam ucio, zapamtio i imao bar 5 godina radnog iskustva...Mislis da sam to izmislio...??? Ti mozes s tim da se slozis ili ne slozis..al nemas prava da bilo koga omalovazavas, samo zato sto si toliko tvrdoglav i ne demokratican da kad neko kaze neko svoje misljenje o bilo cemu sto ti mislis da nije tako, a da pri tome ni jednim dokazom stvarno to ne opovrgnes...Evo bre, nek se i drugi ljudi malo ukljuce, pa majku mu, valjda jos neko nesto zna pa nek kaze ko je u pravu... [ moknarb @ 17.04.2016. 22:26 ] @
Zašto se vas dvojica ne sretnete uživo i rešite ko ima veći?
Nemojte smarati i zloupotrebljavati forum za lične rasprave. Sem viđanja uživo, imate i pp! [ pajapop @ 17.04.2016. 22:48 ] @
U pravu si. Ova njegova netrpeljivost vec dugo traje...Evo prilike moderatoru, da iscita cele teme, nek ostavi delove za koje misli da su relevantni i imaju konstruktivni karakter i tezinu...i koje smatra da su istiniti...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|