|
[ steworad @ 17.04.2016. 01:38 ] @
| Problem sa astrom G 1.7 isuzu motor.
Ukratko - resio sam da promenim gorivo i sipam jedno vreme premium D jer ga svi hvale. Ostavio sam svega nekoliko litara u rezervar (ciscen rezervar i promenjen filter pre 5 meseci), sipao 15 lit premiuma i krenuo za Zrenjanin (nekih 40 km udaljen). Na ulazu u ZR je poceo da se gusi, ne prima gas i izbacuje beli dim. Parkirao, obavio sta imam i krenuo nazad uz boziju pomoc. Upalio je bez problema i isao normalno 500-600 metara i opet isto. Nemoguce je podici obrtaje iznad 1400, kako dam gas on se gusi i izbacuje beli dim. Dokotrljam se do pumpe u nameri da sipam redovan dizel i razblazim premiumD sa jos 15 lit. U toku puta se malo popravilo stanje, dogurao sam do 1900 o/min ali samo na pocetku. Do kuce sam stigao skoro na leru. Ugasim ga, upalim za 2 minuta, provozam se par minuta i sve normalno. Sutradan ga odvezem u servis gde je stajao 2 dana i danas ga vratim kuci, takodje na ler uz beli dim. Serviser mi rece ovako: proverili smo sve sto je "bezbolno", dijagnostika ne prijavljuje nijednu gresku, menjan je modul pumpe, menjan senzor radilice, menjan protokomer, EGR zacepljen na izduvu i vracen sa redovnim zaptivacem, faza (zupcenje) kontrolisana, zamenjen filter goriva i ocisceno kuciste filtera (bilo je necistoca), plovak skidan i sito ocisceno. Ostale su jos 3 stvari - pumpa, dizne i turbina ali ne moze sa sigurnoscu da zna koji je tacno kvar tako da moze da ubode "corak" ali to ce da kosta. On pali iz prve bez problema, u kabini se oseca smrad izduvnih gasova... Ima li neko predlog?
hvala |
[ pajapop @ 17.04.2016. 07:39 ] @
Citat: steworad: Serviser mi rece ovako: proverili smo sve sto je "bezbolno", dijagnostika ne prijavljuje nijednu gresku, menjan je modul pumpe, menjan senzor radilice, menjan protokomer, EGR zacepljen na izduvu i vracen sa redovnim zaptivacem, faza (zupcenje) kontrolisana, zamenjen filter goriva i ocisceno kuciste filtera (bilo je necistoca), plovak skidan i sito ocisceno. Ostale su jos 3 stvari - pumpa, dizne i turbina ali ne moze sa sigurnoscu da zna koji je tacno kvar tako da moze da ubode "corak" ali to ce da kosta. On pali iz prve bez problema, u kabini se oseca smrad izduvnih gasova... Ima li neko predlog? hvala
Tesko je reci nesto "pametno" nakon majstora i njihove dijagnostike. Tebi je glavni simptom gubitak snage sa posrtanjem i pojava belog dima. Jedan od faktora koji mogu dovesti do te pojave je lose gorivo. POsto se ovo i desilo nakon sipanja goriva, logicno je prvo na to posumljati. A i navodis da je bilo necistoca u filterima. Majstori su radili to sto su radili, ali nisam primetio da su iz rezervoara ispraznili gorivo i sipali novo...Glupo je bilo sta preduzimati dok je to gorivo u rezervoaru...Ja bih prvo to sad uradio...Isprazni gorivo, sipaj novo sa sigurne pumpe,...E sad, dal` su i dizne ostale zapusene???....ali, dok ne isparznis to gorivo, ne preduzimaj nista drugo jer je velika verovatnoca da ne resis problem a izlozices se velikom trosku...Mada, nije mi bas nesto jasno, ovo sa EGR ventilom, kako je to zacepljen i vracen...to mi nije jasno...Mada, znas sta...ima i raznih majstora...Ako su to ovi koji rade samo Ferarije, Maseratije i Bentlije, onda ti to oni ne mogu resiti...budi siguran...
[Ovu poruku je menjao pajapop dana 17.04.2016. u 08:59 GMT+1]
[ AstralPro @ 17.04.2016. 21:23 ] @
Ja sam platio 80 evra kompletnu reparaciju jedne dizne da znas cenu da te ne zavale.
[ Lavlja_Jazbina @ 17.04.2016. 21:31 ] @
Citat: Mada, nije mi bas nesto jasno, ovo sa EGR ventilom, kako je to zacepljen i vracen...to mi nije jasno...
To i jeste tvoj problem sto nemas pojma kako funkcionise gomilu stvari a guzis se.
Ovo sa egr-om zna cak i striter majstor.Onaj sto mu vire nogice kada se gleda sa prozora solitera.
Citat: Ja sam platio 80 evra kompletnu reparaciju jedne dizne da znas cenu da te ne zavale.
Sa delovima ili samo ciscenje?Ako su menjani i ulosci to je dzabe.
[ pajapop @ 17.04.2016. 21:51 ] @
Lave, mene nabedjujes kako ja ne pisem "iz glave"...Stvarno ne znam sta to znaci..Ali posto pretpostavljam da ti pises "iz glave" odmah da ti kazem, da ti je glava mnogo prazna...Koliko se to godina mi znamo?...I stalno me nesto spopadas...Ja sam se uvek trudio da budem krajnje konstruktivan... A za sve ove godine ne secam se da si napisao ni jednu slozenu recenicu na bilo kojoj temi...A pri tome si i krajnje neprijatan, cak i vredjas...Nemas osnovnog kucnog vaspitanja, da nesto i precutis pa cak i da nije tacno, ili da na kulturan nacin nesto objasnis...Ajd`, sad ti meni nesto objasni o EGR ventilu, budi kolegijalan, podeli svoju pamet ako je imas...
[ Lavlja_Jazbina @ 17.04.2016. 21:54 ] @
Citat: Ja sam se uvek trudio da budem krajnje konstruktivan...
Citat: .Ako su to ovi koji rade samo Ferarije, Maseratije i Bentlije, onda ti to oni ne mogu resiti...budi siguran...
Sta to trazi u ovoj temi? Ja nisam ni ucestvovao,sem ovog komentara da je jako povoljna cena za diznu sto se tice remonta.
[ pajapop @ 17.04.2016. 22:03 ] @
Mora da ti nije cista savest cim se prepoznajes...Ali, ti mi nisi ni pao na pamet...
[ AstralPro @ 18.04.2016. 17:39 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina:
Citat: Mada, nije mi bas nesto jasno, ovo sa EGR ventilom, kako je to zacepljen i vracen...to mi nije jasno...
To i jeste tvoj problem sto nemas pojma kako funkcionise gomilu stvari a guzis se.
Ovo sa egr-om zna cak i striter majstor.Onaj sto mu vire nogice kada se gleda sa prozora solitera.
Citat: Ja sam platio 80 evra kompletnu reparaciju jedne dizne da znas cenu da te ne zavale.
Sa delovima ili samo ciscenje?Ako su menjani i ulosci to je dzabe.
U opisu radova stoji:set za reparaciju+treci stepen+novi ulozak+eps708
Dobio sam garanciju 6 meseci.
[ Lavlja_Jazbina @ 18.04.2016. 17:52 ] @
Vise nego korektna cena,mada nije mi jasno(ali ajd nije ni bitno) eps708 je bosov sto.Mozda amortizacija pa stoji u racunu.
[ steworad @ 21.04.2016. 20:40 ] @
Definitivno je pumpa. Rekose mi danas da tako zaprljanu pumpu davno nisu videli. Oba sita su puna prljavstine a na povratnom vodu nije vracala skoro pa nista goriva. Reklo bi se "najblaza" moguca varijanta kvara
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|