[ milorad1234 @ 20.04.2016. 15:07 ] @
Kad dam kontakt na autu,na istrument tabli nista ne svetli,nece da pali na gurku,kad ga poguram svetli lampica za akumulator i za gorivo,sta mislite u cemu je problem? |
[ milorad1234 @ 20.04.2016. 15:07 ] @
[ veselinovic @ 20.04.2016. 21:46 ] @
Moguce da brava nije ispravna.
[ pajapop @ 20.04.2016. 22:30 ] @
Citat: milorad1234: Ovako,prvi put kad dam kontakt za akumulator-hoce,drugi put kad dam kontakt za instrument tablu hoce,i treci put kad dam kontakt za paljenje auta,nesto samo skljocne i to je to.. Citat: milorad1234: Oterao sam ga danas kod elektricara i rekao mi je da su mi otisle cetkice,opravka ce kostati 30e.. Citat: pajapop: Ne mora da bude alnaser u pitanju...Mozda je i do kontakt brave, ili releja (ako ga ima)...U svakom slucaju on moze samo da prekontrolise kleme na akumulatoru..Sve ostalo je problem za majstora...Posto je ovo problem iz ajd da kazem: "moje oblasti", mogu da kazem da simptom "tak tak" i ne ukljucivanje alnasera nije specifican i ne odnosi se samo na jednu mogucnost, tako da je potrebna opservacija celog alnasera i instalacije za njegovo aktiviranje...U svakom slucaju, jedan servis alnasera ne moze da skodi, to se i inace radi na 50000km... Tema od pre 2 dana nije jos ni zavrsena, jer se ne zna izhod, a Milorad pokrece novu, koja ocigledno ima veze sa prvom, jer najverovatnije nije ni resio prvobitni problem. Postavlja se pitanje: 1. Da li je resen prvi problem, kad je majstor dijagnostikovao da su cetkice u pitanju? 2. Kad je majstor postavio dijagnozu, da li je to on postavio onako "od oka", ili je izvrsio elektricno ispitivanje alnasera, tj. da li je na vozilu ispitao ispravnost magneta i elektromotora startera? Ako je postavljanje doijagnoze bilo onako ofrlje, od oka, na osnovu verovatnoce, sasvim je moguce kao sto sam i naveo u mogucnostima, da je problem u akumulatoru, njegovim kontaktima, masi, ili kontakt bravi... [ vladd @ 21.04.2016. 06:51 ] @
Pa dobro, hoce covek da popravi stogod moze, ili bar da ima svest o kvaru, da ga ne muntaju razni.
Mozda je ovaj kvar brave uzrok i prvog kvara, nedefinisan kontakt, oksid, prljavstina, ili se plastika istopila pa su kontakti nesto dislocirani. [ Nocni @ 21.04.2016. 08:27 ] @
edit: Krenuo sam da napisem odgovor a onda se sjetih ove teme: http://www.elitemadzone.org/t485375-1#3590295
[ vladd @ 21.04.2016. 11:14 ] @
Nocni, ne pisu se odgovori zbog xy korisnika, vec da budu od opste pomoci, ako nekome zatreba sugestija na slicnu temu.
Ako bi se licno posmatralo...malo bi ozbiljnih postova bilo. Ljudi sami o sebi vise pricaju sopstvenim ponasanjem, nego sto bi mozda i zeleli. [ anon115774 @ 21.04.2016. 16:14 ] @
Jesam li ja u pitanju ili nigde ne pise ni o kom se autu radi?
[ Nocni @ 21.04.2016. 18:18 ] @
Citat: vladd: Nocni, ne pisu se odgovori zbog xy korisnika, vec da budu od opste pomoci, ako nekome zatreba sugestija na slicnu temu. Ako bi se licno posmatralo...malo bi ozbiljnih postova bilo. Ljudi sami o sebi vise pricaju sopstvenim ponasanjem, nego sto bi mozda i zeleli. To je OK... Ipak, ja za 15 godina imam vise privatnih poruka nego postova na ovom forumu... Naravno da treba pomoći... ako nekome drugome bude bila potrebna pomoć oko pezoa sa ovim kvarom, tada ćemo objasniti kao i x puta do sada... @Informer, da, čovjek posle 3 posta misli da svi treba da znaju o kojem se autu radi i da nije potrebno da to i navede u temi... [ botr @ 21.04.2016. 20:29 ] @
Ja bih rekao da "Milorad" u stvari nema nikakve probleme sa autom, mozda nema ni auto, vec ima neke druge motive da pise. Na nekoliko foruma, izmedju ostalih registrovao se nov clan pod nadimkom "Milan..." i postavio potpuno isto pitanje, ono oko anlasera, tamo pise da nije bio kod majstora, ovde pise da je bio i resio problem.
[ milorad1234 @ 21.04.2016. 22:58 ] @
Milan mi je drug,pa reko da mu pomognem ako je to iole moguce,bio je kod elektricara i rekao mu je da su mu otisle cetkice,elektricar mu je rekao da ce ga to kostati 30e,nije imao pare pa je rekao elektricaru da ce mu doterati kola sutra,kad je pokusao da upali auto tj kad je dao kontakt nijedna lampica se nije upalila,onda smo pokusali na gurku i upalila se samo lampica za akumulator i lampica za gorivo..
[ pajapop @ 21.04.2016. 23:20 ] @
Citat: milorad1234: Posedujem Peugeota 206 1.4 benzinca 2001 god,ne mogu da krenem uopste cim pustim kvacilo odma mi se gasi auto,mogu jedino da idem sa polustisnutim kvacilom,pritom mi se trese auto kad je u izbacenoj ili prvoj brzini i odma nakon toga se ugasi,jel zna neko u cemu je problem? Citat: milorad1234: Posedujem auto peugeot 206 1.4 benzinac,imam problem sa paljenjem,ne vergla uopste,hoce jedino da pali na gurku,mnogo lako prima kontakt za paljenje,dali neko zna o cemu se radi? Citat: milorad1234: Oterao sam ga danas kod elektricara i rekao mi je da su mi otisle cetkice,opravka ce kostati 30e.. Citat: milorad1234: Milan mi je drug,pa reko da mu pomognem ako je to iole moguce,bio je kod elektricara i rekao mu je da su mu otisle cetkice,elektricar mu je rekao da ce ga to kostati 30e,nije imao pare pa je rekao elektricaru da ce mu doterati kola sutra,kad je pokusao da upali auto tj kad je dao kontakt nijedna lampica se nije upalila,onda smo pokusali na gurku i upalila se samo lampica za akumulator i lampica za gorivo.. Mozda ste vas dvojica dve licnosti, a mozda i jedna "podvojena"...ali ja ne vidim drugu mogucnost da mu pomognes nego da mu platis slep sluzbu do majstora i da "iskesiras" sve muguce troskove za delove i ruke... [ vladd @ 23.04.2016. 09:44 ] @
Ako je 30 evra puno,a zelja za voznjom velika, onda gedore u sake i ronjenje pod haubom.
Skidanje klema sa accu ili celog akumulatora, skidanje alnasera, rasturanje, kupovina cetkica i lezajeva, nesto masti, obrada kolektora, ciscenje, sklapanje, montaza nazad i eto ustede od 15-22 evra. [ Lavlja_Jazbina @ 23.04.2016. 18:41 ] @
Ma nista od toga.Tesko da bi dobro zavario cetkice anlasera ! Kolektor (rotor) mora na strug.Radapciger za lezajeve
A biti bravar,to je mogao samo joza.. [ vladd @ 25.04.2016. 18:32 ] @
Ja sam negde imao njegovu sliku kako radi na Saublinu..
Ali drzi turpiju par ekselans, pod 90, sa palcem i kaziprstom,desna ruka u preciznoj pozi... a ne kao Vucina misa [ pajapop @ 25.04.2016. 19:03 ] @
Nesto ovako? [ milorad1234 @ 04.05.2016. 04:24 ] @
Ovako,bio mi je elektricar-crko mi je alnaser i ulozak brave,stavio je drugi alnaser i sad me samo zeza taj ulozak,moram stalno da vracam kljuc nazad,resice mi i to ove nedelje..
[ pajapop @ 04.05.2016. 14:36 ] @
Ja sumljam da ti imas drugi problem...Ulozak brave, moze da "crkne", ali s` obzirom da imas problem sa vracanjem kljuca, to ti je brale u kvaru kontakt brava...Ulozak je samo njen elektricni deo, a tebi je u kvaru mehanicki deo koji vrsi prespajanje kontakata...Ulozak brave, sam po sebi, moze biti i ispravan...Njega je lako ispitati koriscenjem "kratkih veza" i to direktno a moze i na samom vozilu...To treba proveriti uvek prilikom sumnje da se treba zameniti, da se ne kupuje druga "za dzabe"...Ti najverovatnije imas problem sa zaglavljujivanjem jezicka brave koji vrsi prespajanja. Taj mehanizam vremenom moze da se zaglavljuje iz vise razloga: prljavstine i oksidacije, pojave naslaga od "smercovanja" pri prespajanju kontakata., razlabljivanja cilindra.... Ne zaboravi da prilikom startovanja, velika struja protice kroz te kontakte koji se zagrevaju...Tom prilikom hoce da se desi da se kontakt brava (obrtni prekidac) zaglavi, tj. taj jezicak se zaglavi u polozaju startovanja i tom prilikom, i kad se motor upali, magnet alnasera ostaje ukljucen i alnaser je u stalnom ili kratkom vremenu ukljucen i uzupcen, ali dovoljno da pregori...Sta sad treba uraditi? Treba skinuti kontakt bravu i rastaviti je...Ako je do toga (a verujem da jeste), treba je dobro ocistiti a mozda je najbolje i zameniti...Skidanje kontakt brave, je najbolje da uradi elektricar, ili auto bravar...Narocito, je vazno njeno vracanje, jer te brave imaju i ulogu zakljucavanja volana, pa je vazno njeno strucno i tacno vracanje...Ajd` pa javi sta je na kraju bilo...
[ milorad1234 @ 05.05.2016. 14:06 ] @
Ok,javicu ovde kad mi elektricar namesti bravu..
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|