Cim nesto prestane da radi, a pri tome se primeti da i jos jedan potrosac ne radi, posumlja se na osigurac, jer su sigurno ta dva potrosaca snabdevena strujom preko istog osiguraca...Kontakti osiguraca se zagrevaju tokom rada potrosaca i vremenom hoce da dodje do rastezanja kontakat usled toplote i dolazi do prekida kontakta...Najscesce dolazo do oksidacije kontakata, pa usled vibracija cas dolazi do kontakta cas se gubi. Ali, ako si primetio da ti se cini kao da se nesto zagreva, nisi mnogo ili uopste pogresio, to se desava...Sta treba da uradis? Treba prvo da otkrijes koji je to osigurac...Da bi ubrzao proces nalazenja, to je sigurno osigurac koji dobija struju sa kontakt brave...Znaci, otkrijes koja grupa osiguraca se ukljucuje kad se da kontak na bravi...Zatim pustis brisac da radi, i iz te grupe osiguraca, vadis jedan po jedan dok brisac prestane da radi...Kad prestane, nasao si ga...Zatim pogledas kako ti kontakti izgledaju, da li su oksidirali..ocistis ih...i malo kontakte na dozni pritisnes jedne ka drugim, da ih stisnes...Ako su se usled toplote rastegli, da ih suzis...Stavis osigurac, pogledas kako lezi, da nije labav...i to je to....Ako se i posle te intervencije to i dalje desava, onda se treba pozabaviti motorom brisaca, treba videti koliku struju vuce, mozda ima nesto....sumljivo...Ali, verujem da je samo ovo u pitanju...